Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
lameeuw schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:35:
Hoeveel nieuwe sponsoren kun je per race signen ? Is dat er maar 1 of kun je ook 2 nieuwe sponsors aantrekken..... heb nou al een tijdje dat er steeds 1 plaats open blijft.....
Je kan er maximaal 3 per week signen (als er het maximum van 3 aanbiedingen staat natuurlijk)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

De boer dat is de kerel...

Zo, weer eens op de 8e plek beland na een rare race, snel langzaam snel langzaam enz. Het goede is wel dat ik steeds een beetje uitloop op m'n maffiamaatje, hij kreeg een beetje babbels :P Nu weet ie misschien z'n plek weer ;)
quote:
roeloffie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:40:
[...]

Ehh, een 2 stopper op medium was eigenlijk best wel snel.. :P
Heb nu eindelijk zo'n gevoel van "loon naar werken",
En dat heb je gekregen ook >:) Moet je maar niet stiekem mijn autoband leeg laten lopen, en zo dom zijn om te denken dat ik het niet zie...
Maar voor deze keer zal ik je matsen, als je dit leest, er ligt sinds gisteravond een gerookte makreel in je kofferbak..........(altijd leuk bij een hatchback)
Nog gefeliciteerd met je 4e stekkie jong, hahahaha

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Jaaaa, meneer heeft het visje gevonden geloof ik, de kofferbak stond net open en hij gooide wat weg.... :)
Misschien maar beter ook, zo te zien moet meneer rijden voor de voetbal, zal de rest van het elftal leuk vinden :r
Anders had hij hem misschien maandag pas gevonden (lees: geroken)....

Oh oh, hij komt hierheen lopen..

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

FC Strijen

Hahah, succes André :P Lul je der nu maar eens onderuit :D

niet nodig, meneer kon er smakelijk om lachen, alleen die lucht was wat minder :P
Hij wist heel goed wat de aanleiding was, hij snapt nog steeds niet hoe ik het gezien heb dat hij een band leeg heeft laten lopen....
Laat ik het zo zeggen, als ik in de garage sta te roken, en ik hoor meneer buiten aankomen lopen, en een fractie later hoor ik sssssssssssssssssssss weet ik genoeg... :P

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

*O* In de Q zoals gezegd met 0,001 geklopt voor pole, maar in de race waren de rollen omgekeerd. Eerste overwinning in C3 !!! 6 seconden op nummer 2 en de nummer 3 op een rondje.

Voor de laatste 4 races wordt het dus een leuke strijd om het kampioenschap, we staan wederom gelijk, maar helaas heeft hij meer eerste plaatsen.

Tim M.

quote:
Joss schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:01:
[...]

Goede vraag, als AZ gewoon om 20.00 was begonnen was er geen probleem geweest :P

Rij met T.Mosmans' (Requiem) account nu 7e... Had 6e kunnen zijn, was ik niet 50 rondjes lang geblokt geweest door een zekere rijder voor me. Maargoed, cruise voorlopig af op een goed resultaat voor Tim. :)

Edit: 7e geworden, had 6e moeten zijn. Weer die finishline bug enzo (reed 0.7 achter de #6 bij ingaan laatste rondje, 0.8 sneller in het laatste rondje maar toch erachter gefinisht). Tevens diezelfde gozer die me 30 rondjes lang heeft geblokt in de eerste stint, erg frustrerend. Ik zie wel uit naar de C2, want als ik Tim's race al spannend vind, hoe spannend moeten mijn eigen races dan wel niet worden? :*)
Joss, vanaf een zonnig Kreta wil ik je toch even hartstikke bedanken voor deze mooie prestatie! Ik heb net de racereport zitten te bekijken en vraag me af of ik het beter had kunnen doen ;). Ik denk dat ik er nu wel vanuit kan gaan dat ik niet degradeer in ieder geval.
Dutch Supercar Challenge
Reg. datum: 13 oktober 2001

Ik heb een aantal excel sheets gemaakt.
  • DQP>DRP
  • Stats van de coureur met grafieken
  • Fuel calculator
  • Calculator voor het berekenen van de stins
  • Minuten calculator voor het berekenen van laps/minuten ivm bv regen
Wat zou hier nog bij kunnen? Zou iemand mij op weg kunnen helpen met wat tips?

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus Formula Rampage | PoV 8800GT 512mb | Kingston HyperX 2 X 2 gb 800MHz DDR2 | Maxtor 200gb | Seagate 320gb | Seagate 500gb | Samsung 226BW 22"

Reg. datum: 11 september 2001

Toch weer iets geleerd van de vorige race...vanaf nu begin ik met blanco excel sheets in plaats van de sheet van de race ervoor te kopieren... Dan valt het tenminste op wanneer ik iets vergeten ben in te vullen... :(

Overigens was de afgelopen race dus echt de "Wat als" race voor mij, want als ik gewoon gefinisht was zou dat waarschijnlijk een overwinning geweest zijn waardoor ik slechts 3 punten achter de nummer 2 gekomen zou zijn en 15 punten voorsprong gehad zou hebben op nummer 4...maar nu... :( :( :(

and I was like...whatever!

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Flyby_Wire schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 10:04:
Ik heb een aantal excel sheets gemaakt.
  • DQP>DRP
  • Stats van de coureur met grafieken
  • Fuel calculator
  • Calculator voor het berekenen van de stins
  • Minuten calculator voor het berekenen van laps/minuten ivm bv regen
Wat zou hier nog bij kunnen? Zou iemand mij op weg kunnen helpen met wat tips?
volgens mij redelijk compleet.
Je zou de volgende dingen nog kunnen toevoegen:
  • Tyres
  • sharp/dynamics

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

Reg. datum: 09 augustus 2005

quote:
SanderF1 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:29:
Toch weer iets geleerd van de vorige race...vanaf nu begin ik met blanco excel sheets in plaats van de sheet van de race ervoor te kopieren... Dan valt het tenminste op wanneer ik iets vergeten ben in te vullen... :(

Overigens was de afgelopen race dus echt de "Wat als" race voor mij, want als ik gewoon gefinisht was zou dat waarschijnlijk een overwinning geweest zijn waardoor ik slechts 3 punten achter de nummer 2 gekomen zou zijn en 15 punten voorsprong gehad zou hebben op nummer 4...maar nu... :( :( :(
Je hoeft mij de volgende wedstrijd niet weer voorin te verwachten of ik moet weer hele erge mazzel hebben. Ik kom gewoon snelheid te kort en op een baan als Old Hockenheim werkt dat zeker niet in mijn voordeel (werkt eigenlijk nooit in je voordeel maargoed 8)7 ).

Ik mag blij zijn als ik deze keer mijn teamgenoot, die altijd laatste wordt, voor kan blijven. :+

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Wes46 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:55:
[...]

Je hoeft mij de volgende wedstrijd niet weer voorin te verwachten of ik moet weer hele erge mazzel hebben. Ik kom gewoon snelheid te kort en op een baan als Old Hockenheim werkt dat zeker niet in mijn voordeel (werkt eigenlijk nooit in je voordeel maargoed 8)7 )
Jawel hoor, er zijn ook circuits waar andere factoren zwaarder wegen (bijvoorbeeld gewicht).

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

quote:
Marzman schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:13:
[...]

Jawel hoor, er zijn ook circuits waar andere factoren zwaarder wegen (bijvoorbeeld gewicht).
Dat is toch ook een onderdeel van de snelheid :P

Het ligt ook niet aan mijn gewicht dat ik te langzaam ben, mijn engine kan gewoon niet meekomen met de concurrentie.

Dutch Supercar Challenge
Reg. datum: 13 oktober 2001

Weet iemand waar ik de bandenslijtage na een race kan zien? of kan dat alleen tijdens het testen.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus Formula Rampage | PoV 8800GT 512mb | Kingston HyperX 2 X 2 gb 800MHz DDR2 | Maxtor 200gb | Seagate 320gb | Seagate 500gb | Samsung 226BW 22"

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Flyby_Wire schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:12:
Weet iemand waar ik de bandenslijtage na een race kan zien? of kan dat alleen tijdens het testen.
Niet, je kan zien wanneer ze bijna versleten zijn (wearing out) en klappen als het zo ver komt. Ik heb dit seizoen ook niet zo veel van dat soort info gehad omdat ik steeds redelijk safe zit met mijn banden.
quote:
Wes46 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:50:
[...]

Dat is toch ook een onderdeel van de snelheid :P

Het ligt ook niet aan mijn gewicht dat ik te langzaam ben, mijn engine kan gewoon niet meekomen met de concurrentie.
Dat is waar, ik dacht dat je PK's bedoelde (en dat denk ik nog steeds ;) )

Marzman wijzigde dit bericht 28-10-2007 21:21 (30%)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Hoe zit het als player x tot op de duizendste van een seconde dezelfde tijd heeft in de quali ... waarbij x hem in 2 laps heeft gereden en y in 4 laps .... op de frontpage staat X op pole en in de quali Lijst staat Y op pole ??

tot nog toe is dit Pole ... maar wie krijgt hem nu ??

www.studiesucces.nl

FC Strijen

quote:
De mosselman schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:27:
Hoe zit het als player x tot op de duizendste van een seconde dezelfde tijd heeft in de quali ... waarbij x hem in 2 laps heeft gereden en y in 4 laps .... op de frontpage staat X op pole en in de quali Lijst staat Y op pole ??

tot nog toe is dit Pole ... maar wie krijgt hem nu ??
De statistics pagina. Het gaat volgensmij niet om in welke ronde je hem hebt gereden, maar op welke datum/tijd.

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Ach, als de ander nog 2 rondjes over heeft, kun je erop rekenen dat hij er nog wel onderdoor duikt... Die kans is iig redelijk groot, aangezien hij steeds minder brandstof in z'n tank heeft :)

Imitation is the sincerest form of flattery

Kom er net achter dat mijn race auto ongeveer 20 kg lichter is dan de test- en practise auto :o

Ben nog altijd aan het balen van de vorige race... :( Heb in de logs gekeken en ik lag 8,9 seconden voor op alles en iedereen totdat ik uitviel...en mijn pitstop was slechts 2 laps later gepland dus qua snelheid zal het niet veel gescheeld hebben wanneer ik de juiste hoeveelheid brandstof gehad zou hebben...

Achja, mocht het dit seizoen niet lukken om P3 vast te houden dan volgend seizoen gegarandeerd voor de titel en flink cashen in C3 ;)

Zo, pole position met 0,89 voorsprong op de nummer 2, heb de Q maar afgebroken na 3 laps :)

Car Modeller

Zo zojuist de auto op de grid gezet voor morgen alle C-spec onderdelen erop en 10 kg naar beneden waarmee mijn auto nu onder de 625 kg kwam. Aan het beign van het seizoen zat ik nog bovne de 650 kg ... dus ik ben zeer tevreden wat mijn beperkte designer voor elkaar heeft gekregen.

De race van morgen zie ik wat somberder in... heel heet en heel nat in Spa .. ga zwaar van start en we zien wel waar het schip strand, verwacht eerlijk gezegt niet echt veel van de race morgen, punt(en) zou mooi zijn na 3 DNF.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

F1Time C3G6

Derde plaats voor mij in de Q voor de race van vanmiddag, slechts 0.13 seconden achter nummer 2. Onze fransman is zoals gewoonlijk weer totaal niet bij te houden :( Maar, als mijn driver geen gekke dingen doet, zit een podiumplaats er wel in denk ik.

Hoe zit het eigenlijk met promotie en degradatie, hoeveel promoveren en degraderen er aan het einde van het seizoen ?
(misschien is dat nog iets om in de startpost op te nemen ?)

Sleepie wijzigde dit bericht 29-10-2007 11:39 (28%)

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

quote:
SanderF1 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:46:
Kom er net achter dat mijn race auto ongeveer 20 kg lichter is dan de test- en practise auto :o

Ben nog altijd aan het balen van de vorige race... :( Heb in de logs gekeken en ik lag 8,9 seconden voor op alles en iedereen totdat ik uitviel...en mijn pitstop was slechts 2 laps later gepland dus qua snelheid zal het niet veel gescheeld hebben wanneer ik de juiste hoeveelheid brandstof gehad zou hebben...

Achja, mocht het dit seizoen niet lukken om P3 vast te houden dan volgend seizoen gegarandeerd voor de titel en flink cashen in C3 ;)
Houd wel rekening met mij he :P , ik had al in de planning staan om volgend seizoen kampioen te worden :+

LowLow Army

quote:
Sleepie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:34:
Hoe zit het eigenlijk met promotie en degradatie, hoeveel promoveren en degraderen er aan het einde van het seizoen ?
(misschien is dat nog iets om in de startpost op te nemen ?)
http://f1time.com/rules.php

klikken op "Season end" :P

Here is your parachute and here is the manual. Welcome to Linux.

Voorlopige pole, maar alle goede moeten eigenlijk nog :p

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: