In mijn Excel sheet vergeten de fuel waardes aan te passen en ben dus gaan racen met het verbruik per lap van de VORIGE race..! GVD
Nu wordt mijn P3 echt spannend... Hoe stom kun je zijn zeg, sjongejongejonge...
and I was like...whatever!
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]and I was like...whatever!
I've Spoken Deal with it :D
Vlak voor mijn pitstop boost ik altijd dus helaasquote:Dauthi schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:36:
Je loopt anders gewoon uit..
Dus een overwinning kan er inzitten als je nu niet staat te boosten
Join the chat op f1time man
F1Time - Wesley Jonker (C2G1)
SanderF1 wijzigde dit bericht 26-10-2007 18:40 (16%)
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Bedankt, ja balen voor jou dat hij wint. Maar normaal gesproken kun je hem hebben de komende races. Ik vind hem niet altijd even sterk rijden.quote:SanderF1 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:31:
Die kerel waarmee ik in strijd ben voor P3 heeft de race gewonnen...Normaal rijden Yves en de Silva altijd vooraan mee, en net die race wanneer ik punten had kunnen pakken laat ik het door een domme fout liggen...serieus!
Volgens mij zat Moulitas ook op een 2 stopper met medium, dus ik had die race kunnen winnen aangezien ik normaal sneller ben dan hij, weg comfortabele 11 punten voorsprong...
Wes, van harte gefeliciteerd
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook
Imitation is the sincerest form of flattery
Ehh, een 2 stopper op medium was eigenlijk best wel snel..quote:Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:53:
Bah, wat een ontzettende k*trace was ditIk startte vanaf een mooie p6 die ik opzich al met prutswerk had bemachtigd, had veel beter gekund dus. In de race was het drama. Een 3-stopper op mediums wat totaal niet sneller dan een 2-stopper op harde banden: de rondetijden waren identiek. Tsja, dan win je niet genoeg om je extra stop goed te maken...
Blauwe had ook al flink pech: motor ging kapot (geloof ik), hoe dan ook: ons team scoorde ontzettend slecht.
Ik wist niet zeker of een 2-stopper op mediums ging werkenquote:roeloffie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:40:
[...]
Ehh, een 2 stopper op medium was eigenlijk best wel snel..
Ja, inderdaad, het moet wel gek gaan willen jullie nu niet overlevenquote:Heb nu eindelijk zo'n gevoel van "loon naar werken", en heb dus eindelijk de punten die ik nodig heb om redelijk veilig te zijn dankzij m'n 4e plek. Felicitaties aan Mhans met z'n 5e plek, nu zijn alle GoT'ers zo'n beetje safe
Grrrrrene wijzigde dit bericht 26-10-2007 21:52 (53%)
F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)
Die knakker heeft geen P en WU gedaan, alleen een rondje Q...quote:2 flag: Romania Istratoiu Catalin 1:19.066 +6.262 +6.262 1
Daar heb ik al een aantal races ervaring mee, gewoon blijven oefenenquote:Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:29:
Nieuwe sponsor heet "Wolrlddot", hoe spreek je dat in g*dsnaam uit?
Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!
Jij staat vroeg op op zaterdagquote:mhans schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:49:
Woot, dan word je 's ochtends wakker, kijk je even naar je f1time resultaten, ben ik gewoon 5de geworden.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus Formula Rampage | PoV 8800GT 512mb | Kingston HyperX 2 X 2 gb 800MHz DDR2 | Maxtor 200gb | Seagate 320gb | Seagate 500gb | Samsung 226BW 22"
lameeuw wijzigde dit bericht 27-10-2007 09:39 (43%)
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
Nee hoor, woon aan de andere kant van de wereld > iets andere timezone. Mijn zaterdag zit er alweer bijna opquote:
Nee, dat kan helaas niet. Maar om eerlijk te zijn zou ik nu ook geen teammate meer zoeken. Het kost veel meer dan het opleverd. Gewoon wachten tot volgend seizoen dan heb je er meer aan.quote:Flyby_Wire schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:28:
Ik heb mij ook aangemeld vorige week, maar ik kan geen teammate vinden. Ik heb in mijn eigen league op 2 teams geboden, maar geen reacties. Kan ik ook uit een andere league kiezen?
mhans wijzigde dit bericht 27-10-2007 10:06 (47%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus