Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 11 september 2001

Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut...

In mijn Excel sheet vergeten de fuel waardes aan te passen en ben dus gaan racen met het verbruik per lap van de VORIGE race..! GVD :(

Nu wordt mijn P3 echt spannend... Hoe stom kun je zijn zeg, sjongejongejonge...

and I was like...whatever!

Reg. datum: 25 september 2002

Je loopt anders gewoon uit..
Dus een overwinning kan er inzitten als je nu niet staat te boosten ;)
Join the chat op f1time man :)

I've Spoken Deal with it :D

Reg. datum: 25 september 2002

Sander jij ook join the chat :)

I've Spoken Deal with it :D

quote:
Dauthi schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:36:
Je loopt anders gewoon uit..
Dus een overwinning kan er inzitten als je nu niet staat te boosten ;)
Join the chat op f1time man :)
Vlak voor mijn pitstop boost ik altijd dus helaas :P

Ja Sander dat is dom. Ik vind het erg jammer voor je. Had je de overwinning gegund :'(

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

Nu komt die Moulitas (mijn concurrent voor P3) echt HARD dichterbij... Zo zonde dit...

Ik ben er weer vandoor, de chat komt een andere keer wel ;)

PS. Succes Wesley, pak de punten van die anderen af >:)

SanderF1 wijzigde dit bericht 26-10-2007 18:40 (16%)

*O* *O* Mijn eerste podium in C3 *O* *O*

2e geworden na heel erg veel mazzel te hebben gehad.

Eerst al een crash van Sander zijn teamgenoot in de 9e ronde. Daarna kwam Sander zonder brandstof te staan.
Door mijn 1-stop strategie heb ik nog een tijdje aan de leiding gereden halverwege de wedstrijd. Door mijn stop viel ik terug naar p5 en dat leek ook het hoogst haalbare voor mij.

Na de 2-stop van de concurrentie lag ik 3e maar met de nummer 4 en 5 vlak op mijn hielen zou het moeilijk worden die positie te behouden. De nummer 6 in de wedstrijd, die veel sneller was dan mij en ook nog een gevaar was voor mij viel uit met mechanische problemen. Toen viel ook nog geheel onverwacht de leider in de wedstrijd uit door een mechanisch probleem en klom ik op naar een 3e plaats, want inmiddels was ik al gepasseerd door 1 van de rijders achter mij.

Ik dacht dat ik mijn 3e plaats ook nog zou kwijt raken want ik blokkeerde de ander wel 8 a 9 ronden lang maar hij kon er niet langs. Vervolgens kwamen mijn boost laps nog die ik gepland had aan het einde van de race en zo liep ik uit op hem.

Ik dacht mooi...3e plaats niks mis mee. Toen mijn verbazing valt de dan op de 2e plaats liggende rijder, 3 bochten voor het einde stil. Hij stond zonder brandstof en dat leverde mij mijn eerste podium van het seizoen op 8) d:)b

Die kerel waarmee ik in strijd ben voor P3 heeft de race gewonnen... :( Normaal rijden Yves en de Silva altijd vooraan mee, en net die race wanneer ik punten had kunnen pakken laat ik het door een domme fout liggen...serieus! :( Volgens mij zat Moulitas ook op een 2 stopper met medium, dus ik had die race kunnen winnen aangezien ik normaal sneller ben dan hij, weg comfortabele 11 punten voorsprong...

Wes, van harte gefeliciteerd :)

Heel de race aan de leiding gelegen, maar in rondje 39e ging mn ophanging er dan toch aan... jammer...

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

quote:
SanderF1 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:31:
Die kerel waarmee ik in strijd ben voor P3 heeft de race gewonnen... :( Normaal rijden Yves en de Silva altijd vooraan mee, en net die race wanneer ik punten had kunnen pakken laat ik het door een domme fout liggen...serieus! :( Volgens mij zat Moulitas ook op een 2 stopper met medium, dus ik had die race kunnen winnen aangezien ik normaal sneller ben dan hij, weg comfortabele 11 punten voorsprong...

Wes, van harte gefeliciteerd :)
Bedankt, ja balen voor jou dat hij wint. Maar normaal gesproken kun je hem hebben de komende races. Ik vind hem niet altijd even sterk rijden.

Ik heb in rondje 14 een mercedes engine afgeschreven.. zegt genoeg denk ik

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

PrivatAir pilot

Ah dit is nog eens lekker :) Ik sta eerste in het kampioenschap met 3 punten voorsprong :) En ik ben tevens door met de cup (zelfde persoon waarmee ik voor de titel ga). Ik vermoed dat hij weer de fout heeft gemaakt om niet zijn banden na de kwalificatie te veranderen.

Op naar de titel *O*

Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook

Doet weer iets met vezels...

Bah, wat een ontzettende k*trace was dit :( Ik startte vanaf een mooie p6 die ik opzich al met prutswerk had bemachtigd, had veel beter gekund dus. In de race was het drama. Een 3-stopper op mediums wat totaal niet sneller dan een 2-stopper op harde banden: de rondetijden waren identiek. Tsja, dan win je niet genoeg om je extra stop goed te maken...

Blauwe had ook al flink pech: motor ging kapot (geloof ik), hoe dan ook: ons team scoorde ontzettend slecht.

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 16 maart 2004

Ik heb de korste race ooit gereden. Zo waar een hele bocht :'(

Huppatee over de schouder, op naar de volgende race!

Nieuwe sponsor heet "Wolrlddot", hoe spreek je dat in g*dsnaam uit? :X

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:53:
Bah, wat een ontzettende k*trace was dit :( Ik startte vanaf een mooie p6 die ik opzich al met prutswerk had bemachtigd, had veel beter gekund dus. In de race was het drama. Een 3-stopper op mediums wat totaal niet sneller dan een 2-stopper op harde banden: de rondetijden waren identiek. Tsja, dan win je niet genoeg om je extra stop goed te maken...

Blauwe had ook al flink pech: motor ging kapot (geloof ik), hoe dan ook: ons team scoorde ontzettend slecht.
Ehh, een 2 stopper op medium was eigenlijk best wel snel.. :P
Heb nu eindelijk zo'n gevoel van "loon naar werken", en heb dus eindelijk de punten die ik nodig heb om redelijk veilig te zijn dankzij m'n 4e plek. Felicitaties aan Mhans met z'n 5e plek, nu zijn alle GoT'ers zo'n beetje safe d:)b

quote:
roeloffie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:40:
[...]

Ehh, een 2 stopper op medium was eigenlijk best wel snel.. :P
Ik wist niet zeker of een 2-stopper op mediums ging werken :)
quote:
Heb nu eindelijk zo'n gevoel van "loon naar werken", en heb dus eindelijk de punten die ik nodig heb om redelijk veilig te zijn dankzij m'n 4e plek. Felicitaties aan Mhans met z'n 5e plek, nu zijn alle GoT'ers zo'n beetje safe d:)b
Ja, inderdaad, het moet wel gek gaan willen jullie nu niet overleven :) Ik hoop nog terug te komen op p6 de komende races, want dat zal niet makkelijk worden :) Volgende race is weer droog (en heet). Ik ben benieuwd...

Grrrrrene wijzigde dit bericht 26-10-2007 21:52 (53%)

Nou, dat was een geluk bij een ongeluk
In rondje 9 ging de gearbox kapot, dus al vrij snel lag ik achter aan. Mijn grote concurrent staat maar 3 puntjes achter me en reed 3e. Dus ik dacht daar gaat mijn 3e plek en promotie naar c2. Gelukkig kreeg die een engine probleem :D
Dus ik sta nog steed 3e :)

F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)

WTF?
quote:
2 flag: Romania Istratoiu Catalin 1:19.066 +6.262 +6.262 1
Die knakker heeft geen P en WU gedaan, alleen een rondje Q... |:(

Reg. datum: 07 september 2006

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:29:
Nieuwe sponsor heet "Wolrlddot", hoe spreek je dat in g*dsnaam uit? :X
Daar heb ik al een aantal races ervaring mee, gewoon blijven oefenen :P

Afternaft

Ik ga dit binnenkort maar eens proberen, zodra m'n teampje op F1Competitie failliet is :P

Dit ziet er echt 10x beter uit, ook wat technischer en minder op geluk.
Er is leven naast F1Competitie mogelijk, wat een schokkende ontdekking :o

Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!

Reg. datum: 05 oktober 2005

Woot, dan word je 's ochtends wakker, kijk je even naar je f1time resultaten, ben ik gewoon 5de geworden.

Na een start vanaf p13 echt een geweldige race gereden. Ik moet nog maar eens het race verslag erop nalezen want ik ben wel benieuwd wat er nou percies is gebeurd. Ik weet in ieder geval wel dat ik een poos heb vast gezeten achter Rene.

Nou ja, p5, beste resultaat tot nu toe :)

quote:
mhans schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:49:
Woot, dan word je 's ochtends wakker, kijk je even naar je f1time resultaten, ben ik gewoon 5de geworden.
Jij staat vroeg op op zaterdag :)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Dutch Supercar Challenge

Ik heb mij ook aangemeld vorige week, maar ik kan geen teammate vinden. Ik heb in mijn eigen league op 2 teams geboden, maar geen reacties. Kan ik ook uit een andere league kiezen?

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus Formula Rampage | PoV 8800GT 512mb | Kingston HyperX 2 X 2 gb 800MHz DDR2 | Maxtor 200gb | Seagate 320gb | Seagate 500gb | Samsung 226BW 22"

Vanaf een positie in de punten een gearbox die zegt dat de driver het zelf mag uitzoeken...... dus weer geen punten :(

Hoeveel nieuwe sponsoren kun je per race signen ? Is dat er maar 1 of kun je ook 2 nieuwe sponsors aantrekken..... heb nou al een tijdje dat er steeds 1 plaats open blijft.....

lameeuw wijzigde dit bericht 27-10-2007 09:39 (43%)

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Reg. datum: 05 oktober 2005

quote:
Marzman schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 05:39:
[...]

Jij staat vroeg op op zaterdag :)
Nee hoor, woon aan de andere kant van de wereld > iets andere timezone. Mijn zaterdag zit er alweer bijna op
quote:
Flyby_Wire schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:28:
Ik heb mij ook aangemeld vorige week, maar ik kan geen teammate vinden. Ik heb in mijn eigen league op 2 teams geboden, maar geen reacties. Kan ik ook uit een andere league kiezen?
Nee, dat kan helaas niet. Maar om eerlijk te zijn zou ik nu ook geen teammate meer zoeken. Het kost veel meer dan het opleverd. Gewoon wachten tot volgend seizoen dan heb je er meer aan.

mhans wijzigde dit bericht 27-10-2007 10:06 (47%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws