Reg. datum: 29 augustus 2006
Reg. datum: 29 augustus 2006
Het nummer dat je krijgt bij *#06# is je imeinummer gevolgd door 2 andere cijfers. De eerste 15 nummers is dus je IMEI-nummer. De betekenis van die andere 2 cijfers weet ik niet, maar ik weet wel dat ze veranderen als je je rom flasht.quote:tjarkoM schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:08:
Vanaf het begin had ik een rode pixel vast zitten in het scherm.
Eerst maar eens deel 1 tot 4 door gelezen om een oplossing te vinden.
Ik heb geprobeerd het rood, geel, blauw, groen filmpje te draaien.
Paar minuten, paar uur en hele nacht, maar de rode pixel ging niet weg.
Toen toch maar gebeld met Qtek/ euro twice over de garantie. nou dat was geen enkel probleem.
De vriendelijke Belgische dames luisteren goed naar het probleem
en geven je een reparatie nummer. Ook gaven ze nog even de tip om er een briefje op te plaken met DOA er op zodat de TyTN direct word omgeruild voor een nieuwe en terug gestuurd word. En morgen komt een koerier het pakje ophalen op mijn werk.
Nu hopen dat het terug sturen net zo snel gaat als het ophalen. Als ik hem weer heb zal wel even melden hoe lang het totaal geduurd heeft.
Hog iets vreemds dat ik tegen kwam, ze moesten het imei nummer van het toestel hebben.
Ze zei dat ik *#06# moest in typen en dat ik dan het imei nummer in beeld kreeg. Dat had ik gedaan en geef het nummer door. Blijkt dat dat nummer niet bij hun in het systeem staat en het toestel niet aangemeld kan worden. kijk ik echter onder de batterij, staat daar een ander imei nummer. Dit nummer heeft 2 cijfers minder en die stond wel in het systeem, en kon hij toch aangemeld worden voor reparatie.
Dom van die belgische dame trouwens, dat ze klakkeloos alle 17 nummers invoerde. Een IMEInummer bestaat namelijk altijd uit 15 cijfers.