Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
tjarkoM schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:08:
Vanaf het begin had ik een rode pixel vast zitten in het scherm.
Eerst maar eens deel 1 tot 4 door gelezen om een oplossing te vinden.
Ik heb geprobeerd het rood, geel, blauw, groen filmpje te draaien.
Paar minuten, paar uur en hele nacht, maar de rode pixel ging niet weg.
Toen toch maar gebeld met Qtek/ euro twice over de garantie. nou dat was geen enkel probleem.
De vriendelijke Belgische dames luisteren goed naar het probleem
en geven je een reparatie nummer. Ook gaven ze nog even de tip om er een briefje op te plaken met DOA er op zodat de TyTN direct word omgeruild voor een nieuwe en terug gestuurd word. En morgen komt een koerier het pakje ophalen op mijn werk.
Nu hopen dat het terug sturen net zo snel gaat als het ophalen. Als ik hem weer heb zal wel even melden hoe lang het totaal geduurd heeft.

Hog iets vreemds dat ik tegen kwam, ze moesten het imei nummer van het toestel hebben.
Ze zei dat ik *#06# moest in typen en dat ik dan het imei nummer in beeld kreeg. Dat had ik gedaan en geef het nummer door. Blijkt dat dat nummer niet bij hun in het systeem staat en het toestel niet aangemeld kan worden. kijk ik echter onder de batterij, staat daar een ander imei nummer. Dit nummer heeft 2 cijfers minder en die stond wel in het systeem, en kon hij toch aangemeld worden voor reparatie.
Het nummer dat je krijgt bij *#06# is je imeinummer gevolgd door 2 andere cijfers. De eerste 15 nummers is dus je IMEI-nummer. De betekenis van die andere 2 cijfers weet ik niet, maar ik weet wel dat ze veranderen als je je rom flasht.

Dom van die belgische dame trouwens, dat ze klakkeloos alle 17 nummers invoerde. Een IMEInummer bestaat namelijk altijd uit 15 cijfers.

Ik was helemaal van plan om ook de TyTN 2 te kopen en wel bij Smartphoneshop.nl. Nu was daar de levertijd onbekent en ben ik toch verder gaan kijken.
Toen ben ik ook GSMWeb.nl tegengekomen (werd hier een paar keer genoemt).

Om to the point te komen, de TyTN 2 is inmiddels weer op voorraad bij Smartphoneshop.nl, maar ik weet niet meer of ik hem daar wel wil bestellen.
Daar moet ik voor de TyTN 2 i.c.m. een Vodafoon 22,50 en zorgeloos mobiel internet, eenmalig 305,75 en maandelijks 28,45 euro betalen. Bij GSMWeb.nl is dat eenmalig 154 en maandelijks 27,50 euro.
Bij GSMWeb.nl word, bij nummer behoud, "De telefoon verstuurd wanneer de porteringsdatum door Vodafone verstrekt is... Dit kan enkele weken duren." en bij Smartphoneshop.nl zou ik hem gewoon ophalen en gelijk kunnen gebruiken met een tijdelijk nummer lijkt me.

Ben ik nou een dief van m'n eigen portemonee als ik heb toch bij Smartphoneshop.nl ga halen of is GSMWeb alleen een dozenschuiver waarbij de service net zo goed is als hun webdesiger :X .

Ik weet dat het topic hier niet hoofdzakelijk voor bedoelt is ;) , maar aangezien hier mensen zitten die hun TyTN daar ook vandaan hebben weet ik geen beter topic dan deze om dit te vragen
Reg. datum: 27 juli 2005

wel komisch, ik had hem bij algebeld.nl en hij werd opgestuurd, paar dagen later mailtje dat het niet is goedgekeurd door me oude provider.. dus al opgestuurd voordat ze die portering door hadden, denk een foutje, of heel klantvriendelijk (top bedrijf btw!). gelukkig uiteindelijk wel goedgekeurd door oude provider, anders zat ik nu 4 maanden met dubbele abbo :)
(ik stem dus voor algebeld.nl! zeker een van de goedkoopste, missch. niet DE, maar de service zal dat meer dan goedmaken!)

Als ik bestanden synchroniseer tussen de TyTN en de desktop krijg ik steeds een "error". In het ActiveSync scherm staat Windows PC: Let op.
En het "let op" gedeelte is een link, klik ik daar op dan krijg ik een popup met Bestande: let op erin.

Deze leuke foutmeldingen maken natuurlijk geheel niet duidelijk wat er aan de hand is... weet iemand wat hier fout gaat?
PS. Hij sync altijd met een map die AS zelf aanmaakt in je Mijn Documenten map, die staat in mijn geval op een netwerkshare. Misschien dat dat problemen oplevert... maar ik kan de plaats van die map niet veranderen...

Waar gaan we eten? De Restaurant Site | Webhosting voor particulieren en bedrijven: Hosting Brothers

Reg. datum: 08 oktober 2007

quote:
[b]

Ben ik nou een dief van m'n eigen portemonee als ik heb toch bij Smartphoneshop.nl ga halen of is GSMWeb alleen een dozenschuiver waarbij de service net zo goed is als hun webdesiger :X .

Ik weet dat het topic hier niet hoofdzakelijk voor bedoelt is ;) , maar aangezien hier mensen zitten die hun TyTN daar ook vandaan hebben weet ik geen beter topic dan deze om dit te vragen
Je moet niet vergeten dat je ook wat geheugen moet bijkopen, of je hebt al een MICRO-SD.
Wel, Ik heb hem bij GSMWEB gekocht omdat het gewoon spotgoedkoop is.
Ik had nog per email na gevraagd of de prijs klopt, het klopte. Dus nu maar afwachten. Zondag de brief op de bus gedaan, ik hoop hem deze week binne te hebben.

Of je een dief bent, wel, het is wel 2x de prijs...! Ik zou gewoon rustig afwachten en de goedkoopste nemen. Wat is nou twee weken wachten....
Ik zit al een dag te wachten!!! :), het kan niet snel genoeg gaan... LOL

Am-Ende!
Reg. datum: 19 maart 2003

Maar weer eens een KaiserTweak update de deur uit gedaan met maar liefst 16 nieuwe tweaks (incl. sleep mode volledig uitzetten tijdens het bellen).

* BoomSmurf schopt aerofreak subtiel onder zijn kont... waar blijft mijn TS vermelding? :)
Reg. datum: 14 november 2003

quote:
BoomSmurf schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 01:04:
Maar weer eens een KaiserTweak update de deur uit gedaan met maar liefst 16 nieuwe tweaks (incl. sleep mode volledig uitzetten tijdens het bellen).

* BoomSmurf schopt aerofreak subtiel onder zijn kont... waar blijft mijn TS vermelding? :)
Top dat er per tweak een korte uitleg in het tootlje bij staat, zo weet je precies wat je tweakt of niet. Thx voor de updates!

Chutney wijzigde dit bericht 10-10-2007 08:31 (17%)

www.rijschool-him.nl

quote:

Top die KaiserTweak! :*)

Wat mij toevallig opviel (totaal buiten de Tweak om) en wat ook mijn vraag eerder was, is dat in de screenshot dit je had toegevoegd, ik zag dat er ook maar 2 streepjes bereik staan bij 3G connectie...
Nogmaals raar dat de nokia 6680 hiervoor met zelfde abo vol bereik aan gaf op 3G.
Moet zeggen dat ik met bellen nog geen hinder heb ondervonden van slechte verbinding of verstaanbaarheid.

Geeft de Tytn dit misschien anders aan qua signaal sterkte tenopzichte van de nokia?

Ik ga zo na 1u mijn TyTN ophalen @ postkantoor. Ik heb momenteel hier een Nokia 6220, welke nu hier @ vodafone (bijna altijd wel) vol ontvangst heeft.

Zodra de TyTN binnen is kan ik kijken wat voor ontvangst ik heb hier binnens huis, en of dat meer schommelt dan de Nokia. (De Nokia schommelt totaal niet, heel het huis volledig ontvangst). Wordt wel pas na 6u, ben dan terug van college. :+

www.rijschool-him.nl

Reg. datum: 05 mei 2004

quote:
Neo-theone schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:40:
ik zag dat er ook maar 2 streepjes bereik staan bij 3G connectie...
[...]
Geeft de Tytn dit misschien anders aan qua signaal sterkte tenopzichte van de nokia?
Mij valt het ook op dat er bijna altijd maar 2 streepjes staan, zowel op mijn werk (waar het bereik echt kl*te is) als thuis (waar ik nog nooit iets te klagen heb gehad)
Reg. datum: 12 november 2006

quote:
trigger808 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:55:
[...]

Mij valt het ook op dat er bijna altijd maar 2 streepjes staan, zowel op mijn werk (waar het bereik echt kl*te is) als thuis (waar ik nog nooit iets te klagen heb gehad)
Postcode 3066 heeft 4 streepjes 3G staan binnenshuis.

Heeft de TyTN trouwens een built in tooltje om screenshots mee te maken? Zo nee, welke tool is aan te raden (natuurlijk weer ultra lightweight qua memory gebruik)

www.rijschool-him.nl

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Ben ik ook wel benieuwd naar. Weet dat het al eens langsgekomen, maar ben vergeten in welk deel en hoe het ook alweer heette.

Mijn bereik is hier overigens vier streepjes (GSM) en eigenlijk is dat overal wel zo (KPN / Telfort)
Vanochtend in de collegezaal zag ik voor het eerst dat 'ie op 1 / 2 streepjes stond. Maar dat leek me al niet zo gek.
quote:

Keep up the good work ! _/-\o_

Reg. datum: 29 november 2004

quote:
Chutney schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:29:
Heeft de TyTN trouwens een built in tooltje om screenshots mee te maken? Zo nee, welke tool is aan te raden (natuurlijk weer ultra lightweight qua memory gebruik)
MagicSS. via google wel te vinden.

Gisteren mijn Vario III opgehaald bij de T-Mobile shop (wat een zooitje daar, maar goed). Thuis het ding gaan verkennen en nieuwsgierig de GPS antenne connector (achter het rubbertje naast de camera) bekeken. gevolg: het rubber klepje sluit niet goed meer en blijft half open staan. De sluiting is namelijk zo slap dat het rubbertje er niet in geklemd blijft. Verder zit de connector van de GSM antenne achter hetzelfde klepje, maar daar zit een stukje hard plastic voor. Ook is het rubbertje erg lastig eraf te krijgen, heb het uiteindelijk maar laten zitten.

De moraal: laat het rubbertje erop zitten als je de GPS connector niet nodig hebt, want hij blijft anders gebogen en sluit dan dus niet goed af. Verder vraag ik me af wat je te doen staat als je het apparaat aan een externe GSM antenne wilt hangen, want er zit een stukje hard plastic voor en het hele rubbertje is er heel moeilijk af te krijgen, was bang het dekseltje te slopen.

Verder vind ik de stylus redelijk los zitten. Hij klikt nu nog vast, maar vraag me af hoe het na 3 maanden is. Hoop dat ze niet dezelfde fout gemaakt hebben als bij de Wizard, waar de stylus spontaan uitviel na een paar maanden. De TyTN was wbt beter, daar hadden ze duidelijk de geleerde lessen toegepast, maar nu vind ik de constructie weer zo-zo. Ik hoop dat ik me vergis.

koksie wijzigde dit bericht 10-10-2007 11:10 (67%)

Henkstr. Wie anders?
Reg. datum: 01 februari 2004

quote:

waar staat ie?? waar staat ie?? waar staat ie?? waar staat ie?? waar staat ie?? waar staat ie?? waar staat ie?? waar staat ie?? waar staat ie?? O+

Henkstr. Wie anders?

quote:
Lion31 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:37:
[...brodit houder...]

{Enthousiast+}
En ? En ? En ? :P
{Enthousiast-}
nog niks met de post gekregen... zodra ik hem heb laat ik het weten!

henkstr wijzigde dit bericht 10-10-2007 11:04 (3%)

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
henkstr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:03:
[...]

waar staat ie?? waar staat ie?? waar staat ie?? waar staat ie?? waar staat ie?? waar staat ie?? waar staat ie?? waar staat ie?? waar staat ie?? O+
http://www.jongma.org/KaiserTweak/ :)

Ken. wijzigde dit bericht 10-10-2007 11:04 (79%)

Henkstr. Wie anders?

tenx ken

Drome: 1996-2006

Hier (postcode 7604) volle bak bereik, in een gebouw met metalen frame en metalen buitenkanten (ja, het ROC zorgt goed voor ons als ondersteunende dienst ;) )

Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming 1996-2006 | Nikon D80 met glas

Reg. datum: 01 mei 2003

quote:
sokolum01 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 00:14:
[...]

Je moet niet vergeten dat je ook wat geheugen moet bijkopen, of je hebt al een MICRO-SD.
Ik had nog per email na gevraagd of de prijs klopt, het klopte. Dus nu maar afwachten. Zondag de brief op de bus gedaan, ik hoop hem deze week binne te hebben.

Of je een dief bent, wel, het is wel 2x de prijs...! Ik zou gewoon rustig afwachten en de goedkoopste nemen. Wat is nou twee weken wachten....
Ik heb vorige week donderdag het contract retour gedaan. Deze hebben ze vrijdag ontvangen, ook een mail gehad van ontvangst. Vandaag nog niks ontvangen dus ben toch maar even gaan bellen met GSMWEB. Blijkt dat ze de Tytn II niet op voorraad hebben maar ze verwachten 'm deze week wel binnen :X Kan niet wachten!!!

Dat zeg ik!

Reg. datum: 06 september 2005

quote:
cdl575 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:28:
[...]

Ik heb vorige week donderdag het contract retour gedaan. Deze hebben ze vrijdag ontvangen, ook een mail gehad van ontvangst. Vandaag nog niks ontvangen dus ben toch maar even gaan bellen met GSMWEB. Blijkt dat ze de Tytn II niet op voorraad hebben maar ze verwachten 'm deze week wel binnen :X Kan niet wachten!!!
Ik heb tzelfde maar dan bij smartphonestunts..

quote:
Rob-Pol schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:28:
[...]

Postcode 3066 heeft 4 streepjes 3G staan binnenshuis.
Zit hier bijna midden in de randstad (Haarlem) en alleen echt buiten wil ie naar 4 streepjes, maar zodra je ergens naar binnen gaat of alleen al in je auto stapt dan zakt ie weg naar 2.
quote:
.KeN. schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:33:
Mijn bereik is hier overigens vier streepjes (GSM) en eigenlijk is dat overal wel zo (KPN / Telfort)
Vanochtend in de collegezaal zag ik voor het eerst dat 'ie op 1 / 2 streepjes stond. Maar dat leek me al niet zo gek.
Uiteraard als ik overschakel naar gewoon GSM netwerk dan pakt ie gelijk volle bak aan bereik, maar bij 3G dus niet.

quote:
Arfman schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:24:
Hier (postcode 7604) volle bak bereik, in een gebouw met metalen frame en metalen buitenkanten (ja, het ROC zorgt goed voor ons als ondersteunende dienst ;) )
Voor de duidelijkheid, gaat het hier over volle bak bereik GSM (G) of 3G (UMTS)?

quote:
sokolum01 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 00:14:
[...]

Dat MicroSD kaartje haal ik wel ergens anders vandaan.
Ik denk dat ik het ook maar ga wagen.Het scheelt inderdaad 150 euro en dat is toch snel verdient door een simpelweg te wachten. Ik zal ze eens bellen of het toestel inmiddels op voorraad is.
Parttime Nerd 8-)

GSMWeb krijgt op 12-10 (a.s. vrijdag) weer een lading toestellen, aldus iemand van GSMWeb vandaag per e-mail.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: