Reg. datum: 27 juli 2005
Reg. datum: 27 juli 2005
Volgens mij is dat ding rijp voor de prullebakquote:Anamorph schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:59:
[...]
Ik heb weliswaar een Parrot 3200, maar een deel van de problemen heb ik ook.
TomTom wordt inderdaad niet afgespeeld via de speakers. Ik heb met m'n laptop ook een verbinding gemaakt met de parrot. Die zag twee diensten (serieel tbv upgrade firmware en headset). Als je in dit geval headset kiest, wordt een een gesprek opgebouwd (wordt ook gepresenteerd als binnenkomend gesprek op de parrot) en en kan je je laptopgeluiden via de Parrot laten afspelen. Oke, je hebt er niks aan, maar het geeft een beeld van hoe deze functie kan werken.
Die netwerkmelding heb ik ook. Ik zit dan wel op Telfort, maar krijg ook 9 van de 10 keer de melding: Netwerk OK. Wanneer ik de telefoon van mijn vrouw aanmeld (samsung), komt er wel keurig NL KPN te staan...
De telefoongids problemen heb ik niet. Ik heb wel met Outlook alle contacten hetzelfde format gegeven (achternaam, voornaam) en ook de juiste velden gebruikt bij naam. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft...
Ik heb echter hele andere problemen waarvan ik graag zou weten of anderen deze ook hebben. Dit is in combinatie met een Volvo S40 High Audio. Geen idee waardoor dit allemaal wordt veroorzaakt...
Bij zelf bellen:
- Parrot schakelt radio uit, breng gesprek tot stand, maar gesprek komt binnen op de Tytn (niet handsfree)
- Gesprek wordt opgezet en meteen weer verbroken
- Parrot hangt tijdens kiezen. Reset nodig (auto uitzetten).
Bij gebeld worden:
- Gesprek wordt aangeboden op de Parrot, maar kan niet aangenomen worden.
- gesprek komt binnen op Parrot en verbinding valt weg tussen Tytn en Parrot
- Gesprek wordt aangenomen, maar komt niet binnen op de Parrot, maar op de Tytn (niet handsfree)
Tijdens gesprekken:
- Parrot schakelt uit tijdens gesprek
Bij beeindiging van gesprekken:
- Na gesprekken wordt verbinding volgens Parrot niet verbroken, houdt ook de radio in de mute. Is dan ook niet meer te bedienen. Moet auto uit zetten om Parrot te resetten.
- Na gesprek wordt parrot wel vrijgegeven, maar mute van de radio blijft hangen.
- Soms spontane reset van parrot, na afloop gesprek
Algemeen:
- Geluid soms erg slecht. Ik hoor de andere partij goed, maar zij mij niet...
Bedankt voor de hulp!