Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
BoomSmurf schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:31:
Zit al een paar dagen naar het volgende probleem te kijken:

- De Kaiser lijkt steeds trager te worden naarmate je hem langer aan ActiveSync hebt hangen met de USB kabel

- Connectie valt regelmatig weg met ActiveSync

- Als je hem een aantal uur aan ofwel ActiveSync ofwel de lader hebt hangen, crasht 'ie. Screen corruption etc, kan dan nog op "Start" drukken, en dan wordt de button gehighlight, maar geen menu en voor de rest valt er ook weinig meer te doen. Uitzetten met de knop werkt ook niet, moet met de pook in het gaatje of de batterij eruit halen.

Bekend?
Ik heb dit crashen in het begin gehad, maar dit had bij mij niets te maken met de verbinding met activesync.
Bij mij lag het aan de batterij plugin "batti".
Deze veroorzaakte na een aantal uur (soms een paar dagen) "screen corruption" en uiteindelijk een hangende pda.
Na de-installatie van "batti" heb ik het probleem niet meer gehad.

Als je ook "batti" geïnstalleerd hebt, dan zou het hier wel eens aan kunnen liggen.
Mijn vermoeden is dat het programma nog niet helemaal compatible is met WM6...

quote:
Pirelly schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:33:
[...]

Ik heb dit crashen in het begin gehad, maar dit had bij mij niets te maken met de verbinding met activesync.
Deze veroorzaakte na een aantal uur (soms een paar dagen) "screen corruption" en uiteindelijk een hangende pda.

Als je ook "batti" geïnstalleerd hebt, dan zou het hier wel eens aan kunnen liggen.
Op mijn device met WM5 deed 'Batti' ook raar, heb 't er ook eraf gegooid.

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

quote:
infernix schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:12:
Laat ik ook even mijn 0.02 eurocent delen.

Dan nu nog drie vragen waar ik nog geen antwoord op heb.

- Op m'n Nokia N91 kon ik verschillende profielen defineren (luid, gewoon, tril, uit), en snel wisselen tussen die profielen. Ik kan dit nergens terugvinden in WM6. Iemand een idee/tool?

- Ook kon ik contacts (nummers) toevoegen aan telefoonlijsten (Standbydienst lijst), en deze dan alsnog over laten gaan in bepaalde profielen (bijv. profiel stil gaat alleen af als er een gesprek binnenkomt vanaf het standby telefoonnummer). Ik kan ook dit nergens vinden in WM6.

- De trilfunctie. Volgens mij kan 't ding ook door als classy vibrator, want hij trilt gewoon vol continu totdat je opneemt. Kan dat subtieler? Ik vind 't nogal irritant als ie door mn bureau heen probeert te boren.

- Ik krijg het niet voor elkaar om Opera Mini als een applicatie te linken. Ik wil die liever onder de E button (van explorer). Iemand een idee hoe?

De batterij gaat hopelijk nog wel wat beter worden, maar zo niet dan zal ik echt een extra en/of zwaardere moeten gaan halen. Toch jammer dat de functionaliteit en de gebruiksduur vrijwel tegenover elkaar komen te staan tegenwoordig. Maar ja, je bent nerd en je wilt wat :P
Jij stelt de goede vragen!
quote:
Mini Poeper schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:44:
[...]
Vind dit ook wel errûg weinig, al gaat 't hier om de M800. Deze zou volgens Djerique 128MB hebben, maar waarom de X800 dan niet
[...]

Nu heb een Qtek S200 met alléén een touchscreen. Ik stuur niet zo heel veel smsjes en mailtjes en kan tot nu prima uit de voeten met de touchscreen. Ik gebruik het onscreen toetsenbordje voor wachtwoorden, voor de rest "schrijf" ik met m'n stylus. Ik verwacht een volledig QWERTY toetsenbord net weer te weinig te gebruiken, maar zo af en toe mis ik nu een hardware toetsenbordje om dingen in te tikken (zoals bijv. in auto ter plaatse een hobbelige kasseien weg).

HP komt nu ook met de IPAQ 914c die wel een volledige QWERTY toetsenbord heeft.
[afbeelding]
Ja, of het nou de M of de X is, het wordt mij niet duidelijk.

Ik heb tijdelijk een PDA gehad voor navigatie en agenda, met onscreen TB, kon ik me ook wel mee redden.

Maar ja, Pa is niet zo'n elektro wondertje.

Die 910 ziet er ook wel strak uit hoor!

Hij moet een N73 gaan vervangen straks, dus die moeten we samen maar eens gaan bekijken.

Top reply Mini!

Gieliovd520 wijzigde dit bericht 08-10-2007 21:50 (32%)

tot vorige week was ik zeer tevreden, de accu gaat ook steeds langer mee.

echter nu is mijn scherm reeds "lam" dwz, hij zakt vanzelf naar beneden als hij in zijn bovenste stand staat, zijn er nog meer die hier last van hebben?

morgen wordt hij opgehaald, hopelijk is het snel opgelost

Hmm dat is minder, was het niet een kwestie van wat schroefjes (torx schroeven) aandraaien? We zullen het pas weten wanneer je het toestel weer terug hebt.

Ik kan a.s. woensdag mijn toestel afhalen @ postkantoor. Zal in de loop van de dag wat foto's plaatsen :+

www.rijschool-him.nl

quote:
Neo-theone schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:15:
...

2. Heb het niet uitvoerig onderzocht, maar het lijkt wel of ActiveSync soms zonder gekoppeld te hebben aan de computer actief staat. Als je rechts bovenin de lopende programma's bekijkt, zie je ActiveSync staan (met rood kruisje er achter) terwijl de TyTn niet aan de computer heeft gehangen...? Wordt dit door een andere toepassing geopend of zo?

Iemand?
Idd, ieder uur dat ik kijk staat dit programma weer open in taakbeheer en moet ik het telkens afsluiten. Iets aan te doen?

tweede,

Ik gebruik nu Chronos alarm voor mijn kaiser. Omdat dit het enigste programma is da ik vind dat werkt. Echter als ik snooze doe werkt dit niet. Iemand een oplossing? Of een ander werkend wekker prog.

Am-Ende!

quote:
[...]

Hulde! _/-\o_

* BoomSmurf verwijst Batti vriendelijk doch dringend naar de prullebak

Om eerlijk te zijn had ik al zo'n vermoeden, maar denk vraag het eerst voor ik het er af gooi, dan 10 dagen denk dat het goed gaat en dat 'ie dan alsnog crasht. Nog een aanrader voor vervanging? (geen SPB... Ik wil mn PDA graag ook nog gebruiken ;))
quote:
Imperium schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:50:
Sandisk microSDHC 6GB

is die te gebruiken in mijn net bestelde TyTN 2 ?

edit:

volgens een user in het vorige topic wel.
Volgens deze user ook.. ;)

3 dreaded words when making love: 'Honey, I'm home...'

en deze, maar dat is al zo vaak besproken... rtfm!

quote:
leeke1984 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:33:
Beste mensen,

Ik ben eruit dat ik ook een TYTN 2 wil kopen, maar ik heb nog een vraag. Zit er nou al standaard TomTom Nav. 6 op geinstalleerd? Mijn vader heeft nl de europamaps van TomTom al. Zou ik die dan kunnen installeren en daarmee het pakket op www.pdashop.nl met de TomTom erin voor 883 euro niet nodig hebben?
Ik ben er al uit :P
Mij even net geregistreerd en een pluim voor deze post... goed verzorgd.

Gisteren de formulieren opgestuurd naar gsmweb.nl, en als alles goed gaat dan heb ik hem deze week binnen. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Vodafone 2 jaar, 150 minuten voor 18.- (dat is met 20% discount voor 2 jaar) + internet voor 9.95, mij Tytn II koste nog maar 154.- euo, niet verkeerd.
Ik zag dat je bij T-Mobile dat ding nog eens voor de helft kan krijgen, maar tja.... al die rare paarse logotjes, daar hou ik niet van :). Maar ook spreekt HSDPA van Vodafone mij meer aan, dat woog ook mee in mijn keuze.

quote:
infernix schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:12:
Laat ik ook even mijn 0.02 eurocent delen.

Ik heb dit beestje sinds zaterdag (de HTC, niet de Vario). De hele zaterdag zitten tweaken. Zaterdagnacht mee naar 't noorden gereden met Google Maps aan (niet als planner, tomtom in de auto).
Wat ik zou willen weten, kan je Google maps ook offline gebruiken? Dus vooraf een gebied downloaden en daarna zonder internet connectie het gebruiken.

quote:
BoomSmurf schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:24:
Voor de geinterresseerden:

Nieuwe versie van KaiserTweak uit. Aantal meer opties en een aantal fixes (auto disconnect bijvoorbeeld). Complete rewrite.
Prima progje, met een handige interface !
Top dankzij dit soort progjes is het ppc-en een stuk leuker.

quote:
zdam1234 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:27:
tot vorige week was ik zeer tevreden, de accu gaat ook steeds langer mee.

echter nu is mijn scherm reeds "lam" dwz, hij zakt vanzelf naar beneden als hij in zijn bovenste stand staat, zijn er nog meer die hier last van hebben?

morgen wordt hij opgehaald, hopelijk is het snel opgelost
DAT willen we dus niet horen he! Gut o gut, dat zijn berichten waar je angstig van word.

Ik had nog zo het gevoel dat het een degelijk systeempje was, sliding en tilting.... :'(
quote:
BoomSmurf schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:36:
[...]

Hulde! _/-\o_

* BoomSmurf verwijst Batti vriendelijk doch dringend naar de prullebak

Om eerlijk te zijn had ik al zo'n vermoeden, maar denk vraag het eerst voor ik het er af gooi, dan 10 dagen denk dat het goed gaat en dat 'ie dan alsnog crasht. Nog een aanrader voor vervanging? (geen SPB... Ik wil mn PDA graag ook nog gebruiken ;))
Hebben we dan écht een programmatje nodig zoals Batti om de batterijstatus te zien? Ik snap hem niet helemaal (zoals ik eerder zei, openluchtgitaarspelen zonder tietn2)
quote:
Elwin23 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:51:
en deze, maar dat is al zo vaak besproken... rtfm!
Meh, rtfm, abs, esp, asr, rofl, milf, GoT......

Gun die jongen ook zijn bevestiging.
quote:
sokolum01 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:55:
[...]

Ik ben er al uit :P
Mij even net geresitreerd en een pluim voor deze post... goed verzorgd.
Feli, maar pas op met dit soort posts, is niet iedereen van gediend, krijg je dat weer naar je k ;) p
edit: resitreren even opgezocht in de Van Dale, deze snapt hem net als ik niet :+
edit2: GSMWEB krijgt morgen weer een lading TyTNII binnen als het goed is!!
quote:
sokolum01 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:57:
[...]

Wat ik zou willen weten, kan je Google maps ook offline gebruiken? Dus vooraf een gebied downloaden en daarna zonder internet connectie het gebruiken.
Ik snap dit ook niet helemaal... je hebt TomTom op de TyTN II staan, maar je gaat via Googlemaps navigeren ofzo, of alleen op de kaart.... ik snap niet!

Sinds wanneer is een Googlemap een navigatietool? 8)7

Reg. datum: 12 september 2007

quote:
[...]

Had je misschien batti ingesteld op always on top?
Dat kan scherm conflicten geven.

quote:
sokolum01 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:57:
[...]

'k Kan zoiets niet vinden. Hij cachet wel denk ik, maar een route pre-cachen dat kan denk ik niet.

Gieliovd520, ga je als je hem hebt nog meer onzin posten zeker? :>
quote:
SurfHost schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 01:35:
Laat 'm nog maar even... aan zijn historie te zien heeft hij GoT pas net ontdekt. :+
Over een poosje voeden we hem op!

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Een vervanger van Batti, als in een light weight tooltje ben ik ook opzoek naar. Magic Button heeft wel een optie om een batterij indicatie toe te voegen aan het systeem, dit tooltje ook lekker light weight. Het blijkt ook WM6 compatible te zijn.

Screenshots

Nog andere appz? ;)

www.rijschool-him.nl

Reg. datum: 29 november 2004

quote:
Dieter09 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:34:
[...]
AS activeert zichzelf automatisch etc.

Idd, ieder uur dat ik kijk staat dit programma weer open in taakbeheer en moet ik het telkens afsluiten. Iets aan te doen?
Echter als ik snooze doe werkt dit niet. Iemand een oplossing? Of een ander werkend wekker prog.
Dit wordt veroorzaakt doordat je geen Exchange Server ingevoerd hebt in AS. Voer een dummy server op en zet die op manual sync ( staat standaard op automatisch ieder uur, maar zonder dat je een server ingevoerd hebt kun je dat niet uit zetten). Als je een dummy server ingevoerd hebt kun je dus de auto-sync uitzetten en zal AS niet meer ieder uur starten. Kijk hiervoor ook eens in de HTC Wizard of HTC TyTN thread, daar vind je veel van dit soort tips.

Wellicht voor ieder ander ook een idee: Als je een vraag hebt, search dan niet alleen deze thread, maar ook eens de threads van de Wizard en Hermes/TyTN. Daar vind je veel van je vragen al beantwoord. We hoeven hier niet steeds opnieuw het wiel uit te vinden toch?

Henkstr. Wie anders?
Reg. datum: 01 februari 2004

de bridit houder is er voor de TyTN II !! [GSMplaza]

voor de Active Holder with Cigarette Lighter Plug:
http://www.brodit.com/static/productlisting.jsp?parent=s405

http://www.brodit.com/images/968752.jpg

Anders moet je hier ook even kijken voor meerdere houders
zie: http://www.gpsplaza.nl/page.htm?brodit.asp

heb hem betsteld samen met de HR-Richter houder Global 8 en een HR-Richter plakplaatje voor de bevestiging van een HR-Richter houder. Als het goed is komt ie vandaag nog binnen !!

henkstr wijzigde dit bericht 09-10-2007 08:57 (12%)

quote:
Mini Poeper schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 06:57:
[...]

Laat 'm nog maar even... aan zijn historie te zien heeft hij GoT pas net ontdekt. :+
Over een poosje voeden we hem op!
quote:
SurfHost schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 01:35:
:| What did I do wrong :X

Nou dan weet ik het ook allemaal niet meer.

Ja, ik ben pas recentelijk actiever op GoT, daarvoor alleen de aap uit de boom kijken.

Reg. datum: 07 september 2007

quote:
Rob-Pol schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:58:
[...]

Je bedoelt dat jij geen vertraging heb bij opnemen ?
Ik heb de laatste software versie 2.11 erin gezet, maar call-pickup is echt 2-3 seconden later.
Ik zal mijn sw versie voor je nakijken maar ik inderdaad op mijn 3400 geen vertraging.

quote:
Mini Poeper schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:55:
Zowiezo altijd opladen met netadapter! De extra stroom dat 'ie van de PC krijgt tijdens syncen, bestanden overzetten en programma's installeren moet je zien als bijzaak, NIET als hoofdzaak!
Ik laad mijn HTC Wizard al 2,5 jaar alleen maar op via USB (en af en toe in de auto), en de accu doet het nog steeds prima. Via USB laadt een stuk langzamer, maar niet "kwalitatief" minder of zo.

quote:
Ik snap dit ook niet helemaal... je hebt TomTom op de TyTN II staan, maar je gaat via Googlemaps navigeren ofzo, of alleen op de kaart.... ik snap niet!

Sinds wanneer is een Googlemap een navigatietool? 8)7
Wel eens naar Zuid Amerika afgereisd? Ik was al eens op zoek naar kaarten voor Tomtom... Maar afijn, dat is niet de topic hier. Ik bracht dat alleen naar voren omdat ik iemand het over google maps had.
Oh, spel foutjes.. tja ik gebruik geen firefox ;)
Toch bedankt.

Reg. datum: 07 september 2007

quote:
Paradise schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:36:
[...]

Op de HTC versie van de TYTN2 zit een Toaster versie van TomTom6 geinstalleerd; een volledige versie met slechts de kaart van 1 stad die je naar keuze kunt downloaden. Maps moet je activeren bij TomTom en dat gaat vast niet op 2 devices tegelijk. Heeft hij ze al geactiveerd, dan kun jij dat dus niet nogmaals doen.
Volgens mij dus wel...ik heb in verleden op 3 verschillende devices achter elkaar dezelfde map geactiveerd (nix illegaals, eerlijk gekocht O-) ) en dat gaat zonder problemen. Als je nog meer devices wil toevoegen moet je TT bellen. Soms zijn ze schappelijk, soms niet.....maar meer dan 1 is geen probleem...(zo dat rijmt mooi 8)7 )

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws