Reg. datum: 09 juni 2006
Ik kan op Inet ook alleen maar vinden dat hij 64 MB ram heeft....quote:Djerique schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:35:
[...]
Hoe komt iedereen bij 64mb ram? Ik denk dat jullie in de war zijn met de X800.
De eventuele TYTNII competitor is de M800
Lijkt me alleen zoals gezegd über gaar.
Jeeeeh, thanks!! Denk dat ik die er meteen op gooi als ik de phone binnen heb!quote:BoomSmurf schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:24:
Voor de geinterresseerden:
Nieuwe versie van KaiserTweak uit. Aantal meer opties en een aantal fixes (auto disconnect bijvoorbeeld). Complete rewrite.
Bedankt voor de moeite hoor.
Is niet gek, als het maar daar bij blijft.quote:Gieliovd520 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:27:
Mensen hoe gek is het om een "concurrerend" toestel te noemen?
Mijn notebook is 12,1" WXGA, maar thuis hangt 'ie aan een 17" SXGA beeldscherm.quote:Gieliovd520 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:27:
Zo heeft een vriend van mij een WUXGA scherm op zijn dell 15,4 inch laptop, dat is écht knudde, zo moeilijk te lezen allemaal. Maar goed, ik mag het wel klein en scherp hebben, VGA op de TyTN II zou me wel aanspreken!
quote:Gieliovd520 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:27:
Voor de rest moet je je niet blindstaren op MHz, want dat zegt ook niet alles. Zo'n Quallcom chipset die alle elementen combineert kan wel veel beter presteren als een 500 MHz met slechte chipset.
De processors zijn al te vinden in andere HP devices en daar doen ze 't erg goed.
Voor de rest, als hij 64 MB ram heeft vind ik dit echt een aanfluiting.... waar slaat dat op? Heb het niet teruggevonden in de vergelijking, misschien juist daarom wel
Vind dit ook wel errûg weinig, al gaat 't hier om de M800. Deze zou volgens Djerique 128MB hebben, maar waarom de X800 dan niet
Nu heb een Qtek S200 met alléén een touchscreen. Ik stuur niet zo heel veel smsjes en mailtjes en kan tot nu prima uit de voeten met de touchscreen. Ik gebruik het onscreen toetsenbordje voor wachtwoorden, voor de rest "schrijf" ik met m'n stylus. Ik verwacht een volledig QWERTY toetsenbord net weer te weinig te gebruiken, maar zo af en toe mis ik nu een hardware toetsenbordje om dingen in te tikken (zoals bijv. in auto ter plaatse een hobbelige kasseien weg).quote:Gieliovd520 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:27:
Maar wat ik toch weer mis is een QWERTY toetsenbord! De Samsung U600 geloof ik heeft dit wel, of een willekeurige HP enzo. Zul je dit niet missen? Heb je al die functionaliteit, kun je nog niet efficiënt je tekst ingeven.
Ik persoonlijk heb het helemaal bekeken met numerieke toetsenborden.
HP komt nu ook met de IPAQ 914c die wel een volledige QWERTY toetsenbord heeft.

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
mag dit in de SP?quote:BoomSmurf schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:24:
Nieuwe versie van KaiserTweak uit. Aantal meer opties en een aantal fixes (auto disconnect bijvoorbeeld). Complete rewrite.
Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?
Reg. datum: 12 november 2006
Je bedoelt dat jij geen vertraging heb bij opnemen ?quote:Rukyr99 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:45:
@Rob-Pol: thanks, we wachten dus af. Op mijn eigen LS3200 Color Plus werkt het wel goed....
Ik heb de laatste software versie 2.11 erin gezet, maar call-pickup is echt 2-3 seconden later.
Jij doet de SP, ik zou het aan jou moeten vragenquote:aerofreak schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:56:
mag dit in de SP?
Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?
Reg. datum: 28 maart 2000
Ik heb dit beestje sinds zaterdag (de HTC, niet de Vario). De hele zaterdag zitten tweaken. Zaterdagnacht mee naar 't noorden gereden met Google Maps aan (niet als planner, tomtom in de auto). Gaat op zich prima op de T-Mobile 384/128 maar moet je wel even wat uitzoemen, op zeg maar tomtom detailniveau haal je dat niet met 384k. Verder zeer tevreden met deze snelheid eigenlijk; ik zie (nu) nog geen nut in een sneller dataplan.
Wat handige apps in volgorde van belangrijkheid (imho):
- PocketCM - erg cool, zeker proberen!
- pTravelAlarms
- Opera Mini (beta 4 is cool)
- OggSync (google calendar syncert)
- PocketRAR (10x beter dan builtin voor zip)
- Resco File Explorer (Total Commander leuk gratis alternatief)
- Putty
- WM6 Remote Desktop
- Delayed SMS Sender
- Coreplayer
- Google Maps, Tomtom (duh)
- IRCy
- Maytec.net Mobile Backup
- VoIP
Ik moet zeggen dat ik die HTC Home maar een lomp ding vind. Veel te grote klok, veel te veel ruimte kwijt.
Over VoIP. Ik heb 't werkend door t zippie uit dit draadje te installeren. Het connect hier met asterisk en budgetphone maar t geluid komt door de speaker, dus je moet headset nemen. Daarbij komt dat anderen mij niet kunnen verstaan. Het werkt dus niet helemaal lekker nog. Ook zul je je dialplan moeten aanpassen om je contact nummers te laten werken over voip; meer daarover in de VoIP threads op xda-dev. Ik heb t niet geprobeerd over hsdpa overigens, maar zal wel werken als je niet wordt geNAT.
Dan nu nog drie vragen waar ik nog geen antwoord op heb.
- Op m'n Nokia N91 kon ik verschillende profielen defineren (luid, gewoon, tril, uit), en snel wisselen tussen die profielen. Ik kan dit nergens terugvinden in WM6. Iemand een idee/tool?
- Ook kon ik contacts (nummers) toevoegen aan telefoonlijsten (Standbydienst lijst), en deze dan alsnog over laten gaan in bepaalde profielen (bijv. profiel stil gaat alleen af als er een gesprek binnenkomt vanaf het standby telefoonnummer). Ik kan ook dit nergens vinden in WM6.
- De trilfunctie. Volgens mij kan 't ding ook door als classy vibrator, want hij trilt gewoon vol continu totdat je opneemt. Kan dat subtieler? Ik vind 't nogal irritant als ie door mn bureau heen probeert te boren.
- Ik krijg het niet voor elkaar om Opera Mini als een applicatie te linken. Ik wil die liever onder de E button (van explorer). Iemand een idee hoe?
De batterij gaat hopelijk nog wel wat beter worden, maar zo niet dan zal ik echt een extra en/of zwaardere moeten gaan halen. Toch jammer dat de functionaliteit en de gebruiksduur vrijwel tegenover elkaar komen te staan tegenwoordig. Maar ja, je bent nerd en je wilt wat
infernix wijzigde dit bericht 08-10-2007 19:32 (3%)
Reden: Opera mini vergeten :p
Handig tooltje, bedankt!quote:BoomSmurf schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:24:
Maar worden mijn ogen nou minder of ligt het aan het gebruikte font, het is wat moeilijk te lezen.
Heb cleartype aangezet maar dat helpt niet.
Welnu vooruit dan maarquote:aerofreak schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:08:
...maar jij hebt de rechten van je KaiserTweak
Ja font is wat klein ja, maar anders paste er helemaal niets meer op het schermquote:Digiloog schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:00:
Handig tooltje, bedankt!
Maar worden mijn ogen nou minder of ligt het aan het gebruikte font, het is wat moeilijk te lezen.
Heb cleartype aangezet maar dat helpt niet.
Deze is toch voor de gewone GSM?quote:infernix schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:12:
- Ik krijg het niet voor elkaar om Opera Mini als een applicatie te linken. Ik wil die liever onder de E button (van explorer). Iemand een idee hoe?
Zie mijn volgende post.quote:infernix schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:12:
De batterij gaat hopelijk nog wel wat beter worden, maar zo niet dan zal ik echt een extra en/of zwaardere moeten gaan halen. Toch jammer dat de functionaliteit en de gebruiksduur vrijwel tegenover elkaar komen te staan tegenwoordig. Maar ja, je bent nerd en je wilt wat
Je doet er goed aan je PDA regelmatig op/bij te laden met het liefst bij verschillende percentages (ene keer opladen als 'ie 40% vol is, dan weer bij 20%, 50%, 80%, 45%, 15%, 90%, 50% enz enz). Gewoon wanneer het je uitkomt, maar liefst beetje random.
Voor diegene die elke nacht hun device opladen:
Niet doen! Sla ook eens een nacht over, anders laadt de device z'n accu op/bij op een bepaalde percentage. Dan laadt je 'm ook eens een 's middags op/bij.
Vergelijk 't met een glas champagne. Steeds bijvullen na één slok, komt het bubbletjesgehalte van het totaal niet ten goede. Af en toe het hele glas tot de bodem ledigen en weer lekker afvullen, daarentegen wel. Dus af en toe je accu helemaal leeg laten lopen!
Reg. datum: 12 september 2002
Maar ook weer niet helemaal (0%), want dan krijg je de batterij weer niet makkelijk tot leven... gewoon ~10% als minimum aanhouden.quote:
Uit ervaring (met de Vario I) weet ik dat je dergelijke batterijen niet helemaal moet leegtrekken!
Mjah, je kan beter gewoon de Opera Mobile nemen. Die is voor de pocket pc/ Uitstekende browser!quote:infernix schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:12:
Bebob_NL wijzigde dit bericht 08-10-2007 20:23 (83%)
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
- De Kaiser lijkt steeds trager te worden naarmate je hem langer aan ActiveSync hebt hangen met de USB kabel
- Connectie valt regelmatig weg met ActiveSync
- Als je hem een aantal uur aan ofwel ActiveSync ofwel de lader hebt hangen, crasht 'ie. Screen corruption etc, kan dan nog op "Start" drukken, en dan wordt de button gehighlight, maar geen menu en voor de rest valt er ook weinig meer te doen. Uitzetten met de knop werkt ook niet, moet met de pook in het gaatje of de batterij eruit halen.
Bekend?
Reg. datum: 11 augustus 2005
Ik ben eruit dat ik ook een TYTN 2 wil kopen, maar ik heb nog een vraag. Zit er nou al standaard TomTom Nav. 6 op geinstalleerd? Mijn vader heeft nl de europamaps van TomTom al. Zou ik die dan kunnen installeren en daarmee het pakket op www.pdashop.nl met de TomTom erin voor 883 euro niet nodig hebben?
P4 550 (3,40 Gigahertz),Samsung DDR-400 CL 3 (2x256,Dual Channel) + 2x 512 Kingston DDR-400 CL3,MB: MSI MS-7091 (UDMA-100,Serial ATA 150,onboard 7.1 sound/C-Media),Westen Digital WD2500JD (S-ATA 150 /7200 rpm),Geforce 7600 GT
Op de HTC versie van de TYTN2 zit een Toaster versie van TomTom6 geinstalleerd; een volledige versie met slechts de kaart van 1 stad die je naar keuze kunt downloaden. Maps moet je activeren bij TomTom en dat gaat vast niet op 2 devices tegelijk. Heeft hij ze al geactiveerd, dan kun jij dat dus niet nogmaals doen.quote:leeke1984 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:33:
Beste mensen,
Ik ben eruit dat ik ook een TYTN 2 wil kopen, maar ik heb nog een vraag. Zit er nou al standaard TomTom Nav. 6 op geinstalleerd? Mijn vader heeft nl de europamaps van TomTom al. Zou ik die dan kunnen installeren en daarmee het pakket op www.pdashop.nl met de TomTom erin voor 883 euro niet nodig hebben?
Dan is je device meestal al uit. Ik heb het heel af en toe dat ik iets te lang wacht of onderweg ben en dat de accu geheel leeg is getrokken, maar in depraktijk zal 't op ongeveer 3% neerkomen.quote:Bebob_NL schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:20:
[...]
Maar ook weer niet helemaal (0%), want dan krijg je de batterij weer niet makkelijk tot leven... gewoon ~10% als minimum aanhouden.
Misschien een idee om dit batterij verhaal in TS te plaatsen.
Reg. datum: 12 september 2002
+1 voor in de TS. Moet er ook even bij vermeld worden dat in het geval van een dode batterij eerst moet worden geprobeerd met de net lader op te laden, aangezien die meer power afgeeft dan de USB data kabel. In het geval dat de batterij helemaal dood lijkt te zijn, dan is altijd deze methode nog mogelijk als laatste redmiddel...quote:Mini Poeper schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:38:
[...]
Dan is je device meestal al uit. Ik heb het heel af en toe dat ik iets te lang wacht of onderweg ben en dat de accu geheel leeg is getrokken, maar in depraktijk zal 't op ongeveer 3% neerkomen.
Misschien een idee om dit batterij verhaal in TS te plaatsen.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Oeps laat maar... gevonden...
Zeezicht wijzigde dit bericht 08-10-2007 21:05 (10%)
Waar gaan we eten? De Restaurant Site | Webhosting voor particulieren en bedrijven: Hosting Brothers
Reg. datum: 08 april 2004
wanneer heb je m besteld dan? of heb je m gewoon in de vodafone shop gehaald?quote:Capo schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:29:
[...]
Via vodafone zelfheet daar ook geen 4550 maar V1605 ofzoiets meen ik me van de doos te herinneren.
[...]
Ik heb hem sinds zaterdag.
--edit: bedoel je trouwens niet de v1615? de v1605 is het oude model --
DJ-R wijzigde dit bericht 08-10-2007 21:11 (10%)
Het komt door het LCD font, een font als arial of zo zou leesbaarder zijn denk ik.quote:BoomSmurf schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:08:
[...]
Ja font is wat klein ja, maar anders paste er helemaal niets meer op het scherm
Maar goed, just details, er zijn al een hoop ideën gepost voor een update zag ik.
Succes.
Reg. datum: 08 oktober 2007
Heb alleen 2 vragen waarvan ik me afvraag of iemand dit ook heeft:
1. Het valt me op dat TomTom 6.032 (bijgeleverd) ondanks de snelle fix tijdens het rijden enorme schommelingen heeft met de satellieten... 4...5....6...dan weer 5 en niet verder is gekomen dan het een na laatste streepje bereik. Zelfs buiten in de tuin (30 min. geleden) niet meer dan 7 satellieten, maar dit was meer uitzondering dan regel. Kan niet zo snel terug vinden of hier iets voor is? Iemand anders ook deze schommelingen?
2. Heb het niet uitvoerig onderzocht, maar het lijkt wel of ActiveSync soms zonder gekoppeld te hebben aan de computer actief staat. Als je rechts bovenin de lopende programma's bekijkt, zie je ActiveSync staan (met rood kruisje er achter) terwijl de TyTn niet aan de computer heeft gehangen...? Wordt dit door een andere toepassing geopend of zo?
Iemand?
Reg. datum: 19 september 2007
Om te syncen gebruik ik ActiveSync 4.5 build 5096.
- Een maal thuis op een Aldi/Median MD8800
- Een maal op kantoor met een Dell Latitude D520 beide via usb.
Thuis werkt het syncen prima (niet echt snel, maar 't werkt). Op kantoor (waar ik in de sysadmin) groep zit (zonder policy) werkt dit totaal niet
Nu ben ik fan van Dell, maar zoiets simpels als dit moet toch gewoon werken ??
Iemand sugesties ??
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.