heb je 'm echt gereset naar default instellingen ?quote:Gizz schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 13:01:
[...]
Ik heb er nu DD-WRT opgezet, want de standaard firmware vind ik erg irritant (webinterface is extreem traag in Firefox, router blijft traag nadat er een keer flink met torrents gespeeld is).
Nu dus DD-WRT v24 erop geflasht. Router krijgt netjes via DHCP een IP, geen gezeur meer daarmee.
Maar voor de rest snap ik het niet helemaal. Ik verander bijvoorbeeld het WPA2 wachtwoord en druk op save, na het saven staat het oude wachtwoord er weer. Verander het wachtwoord nogmaals en druk ditmaal op apply settings; router is even flink aan het stampen en geeft dan een interface vol fouten weer (wel alle knoppen, maar nergens tekst) en het wachtwoord blijkt weer niet opgeslagen te zijn. Ben ik nou zo'n n00b? Even een wachtwoord veranderen zou toch te doen moeten zijn voor iemand die al tig routers heeft beheerd
duw reset knop eens in, hou 30 seconden vast, trek stroom er af terwijl je knop inhoudt, steek stroom er in en hou nog steeds 30 seconden vast, dan MOET ie alles wel weggedaan hebben...
Probeer dan maar eens opnieuw, want dit klinkt alsof ie ergens nog in de knoop ligt...
Idem trouwens bij je upgrades naar tomato.....