Hoofdcategorieën
Topicacties

Levertijd Apple Producten Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 januari 2005

quote:
Bastian87 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:57:
Heb vandaag mijn macbook pro en ipod in ontvangst mogen nemen :D

Heeft iemand of weet iemand van jullie waar ik het apple formulier kan vinden, waarmee men de 130 euro terug kan krijgen van de studentenactie??
hier te downloaden.

Ik ben niet zo blij op het moment trouwens. Kreeg vandaag een mailtje dat mijn bestelling vertraagd is:

Dear XXX,

Thank you for shopping at the Apple Store.

We are happy to advise you that your order is now in transit, however, we are experiencing a short delay. We now expect to deliver your order by 14/11/2007.

Your business is very important to us and we regret any inconvenience this may cause.

Kind regards,

The Apple Store

Expected delivery date was gisteren/vandaag :( . Gaat om een iMac 2.4 GHz met wireless muis als enige optie en een nano 3G 4GB.

Reg. datum: 30 mei 2002

Afgelopen dinsdag 2 mini dvi verloopkabeltjes besteld. Deze zouden volgens de bevestiging pas op 23 november worden geleverd. Tot mijn verbazing lagen ze gister al in de bus. ;)

Snoep verstandig, eet een appel!

Reg. datum: 20 december 2006

quote:
donaldo schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 21:33:
[...]

hier te downloaden.

Ik ben niet zo blij op het moment trouwens. Kreeg vandaag een mailtje dat mijn bestelling vertraagd is:

Dear XXX,

Thank you for shopping at the Apple Store.

We are happy to advise you that your order is now in transit, however, we are experiencing a short delay. We now expect to deliver your order by 14/11/2007.

Your business is very important to us and we regret any inconvenience this may cause.

Kind regards,

The Apple Store

Expected delivery date was gisteren/vandaag :( . Gaat om een iMac 2.4 GHz met wireless muis als enige optie en een nano 3G 4GB.
Ik kreeg precies dezelfde mail en dezelfde leverdatum ;( . Bij mij gaat het om een 20" iMac 2.0 Ghz en wireless muis en een nano 3G 8G zwart

MacBook Pro 15" 2.33Ghz 2gb ram 160GB HDD

Reg. datum: 07 november 2007

Mijn MB + iPod Nano zijn vanochtend afgeleverd... Dik jammer dat ik gisteravond weer vertrokken ben naar Enschede, waar ik studeer... Wordt dus nog even wachten tot vrijdag tot ik 'm kan gebruiken (A)

Reg. datum: 20 september 2006

Zaterdag 27 oktober m'n 24" iMac 2.8 besteld bij A-Mac A'foort. (M'n eerst Mac! :) )
Helaas geen orderstatus daar.
Dat duurt 2 tot 3 weken zeiden ze, dus tussen afgelopen zaterdag en komende zaterdag.

2x KTA-MB667/2G en externe harde schijf liggen al klaar...
Wat duurt dat wachten lang zeg. Ik word gek! 8)7

iMac 24" 2.8GHz 4gb ram 320 gb hdd wireless MM, Canon Pixma MP610, MyBook Studio 500GB

Reg. datum: 14 september 2006

Nieuwe MacBook is vandaag binnengekomen, om half tien stond de TNT Express al aan de deur. De MacBook is echt helemaal geweldig!

Het is het nieuwe model met 2,2 GHz met 160 GB schijf. Maandag 5 november besteld bij de online Apple Store voor het onderwijs, 7 november verzonden vanuit Shanghai en 13 november binnen.

Perfecte service van de Apple Store!

Apollo889 wijzigde dit bericht 13-11-2007 14:00 (13%)

Reg. datum: 19 november 2004

quote:
Apollo889 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:57:
Nieuwe MacBook is vandaag binnengekomen, om half tien stond de TNT Express al aan de deur. De MacBook is echt helemaal geweldig!

Het is het nieuwe model met 2,2 GHz met 160 GB schijf. Maandag 5 november besteld bij de online Apple Store voor het onderwijs, 7 november verzonden vanuit Shanghai en 13 november binnen.

Perfecte service van de Apple Store!
oeh, die van mij is een dag later besteld (ook via de store voor het onderwijs) en de 9e verzonden. ik hoop dat die van mij dan ook deze week nog aankomt :9~
van de tracking van apple snap ik geen snars... 8)7

Reg. datum: 17 augustus 2006

quote:
JeroenRo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:18:
Ik heb 28 oktober een bestelling geplaats voor leopard (10 euro versie ;) ) , en heb deze betaald met visa. 30 oktober krijg ik een bevestiging dat deze is verzonden met de post. Ik woon in België dus echt met de post , en heb niet de mogelijkheid om dit te volgen via het internet. En nu zijn we al 7 november en ik heb nog steeds niet ontvangen. ;(

Zijn er meer die lang moeten wachten op hun versie van leopard ??

mvg

Jeroen
Eindelijk ontvangen :*)

Leopard is geweldig !!!! :9~

Reg. datum: 15 september 2006

ik begrijp het neit, ik kan nergens mn package traceren...

Reg. datum: 02 juli 1999

Wat:
  • iMac 24inch 2.4Ghz met wireless mouse
  • Harman Kardon Soundsticks II
  • AppleCare
Besteld: vrijdag 9 november
Verzonden: woensdag 14 november
Ontvangen: Hopelijk 19 of 20 november :D

Woohoo, eerste Mac, externe harde schijf (WD MyBook Studio 500GB) en 4GB Kingston liggen al klaar ;)

Loser For Life

quote:
Martijn schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:32:
Wat:
  • AppleCare

Woohoo, eerste Mac, externe harde schijf (WD MyBook Studio 500GB) en 4GB Kingston liggen al klaar ;)
offtopic:
hoe bevalt die wd mybook studio? wil ik ook gaan aanschaffen. En wat heb je er voor betaald?

Guitar Zero

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

quote:
Phusebox schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:10:
[...]

offtopic:
hoe bevalt die wd mybook studio? wil ik ook gaan aanschaffen. En wat heb je er voor betaald?
Nog niet aan het werk gehad om eerlijk te zijn, ff op de Mac wachten en dan Time Machine aan de gang zetten ;). Ik heb er 124 euro ex. BTW voor betaald @ OBCS.nl

Loser For Life

quote:
Martijn schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:18:
[...]

Nog niet aan het werk gehad om eerlijk te zijn, ff op de Mac wachten en dan Time Machine aan de gang zetten ;). Ik heb er 124 euro ex. BTW voor betaald @ OBCS.nl
da's netjes... bij obcs zag ik alleen maar overal niet leverbaar

Guitar Zero

Ik heb dezefde HD bij Komplett gekocht voor 159 in de btw (133,61 ex btw).
Alleen ff als windows disk gebruikt via usb. Prima, stil, vlot.

Gaat straks dienen als backup met TM aan m'n iMac. (Nog steeds geen belletje gehad. ;( )
Laat nog wel even weten hoe dat gaat.

Nu weer ontopic: iemand ook rond 27 oktober een iMac BTO besteld bij A-Mac toevallig?
Ik begin het wachten redelijk zat te worden.

iMac 24" 2.8GHz 4gb ram 320 gb hdd wireless MM, Canon Pixma MP610, MyBook Studio 500GB

Terwijl ik dat zat te typen word ik gebeld!! *O* Whieeehaaa! Ik heb wat te doen vanavond... d:)b

quote:
Phusebox schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:25:
[...]

da's netjes... bij obcs zag ik alleen maar overal niet leverbaar
Klopt jah, direct na mijn bestelling was het op :?, nu levertijd over 2 weken ofzo...

Shipped toEINDHOVEN, NL07 Nov 2007
Estimated Delivery Date15 Nov 2007 (Subject to change)
Current Delivery StatusIn Transit to Customer - Shipment Delayed12 Nov 2007
Signed By

Carrier Tracking Number
In transit to final destination - carrier details to be updated shortly
Assigned Carrier
In transit to final destination - carrier details to be updated shortly

Een iMac en een iPod nano op 28 oktober besteld.
Volgens de meneer van Apple Aftersales zou 'ie vandaag binnen moeten komen. Volgens de delivery status morgen. Maar hij is nog niet een een courier afgegeven. En er staat "Shipment Delayed". Mijn 80+ nummer is niet trackable. Wie of wat moet ik geloven?

Net een update gehad...

Shipped toEINDHOVEN, NL07 Nov 2007
Estimated Delivery Date13 Nov 2007 (Subject to change)
Current Delivery StatusIn Transit to Customer - Shipment on Schedule14 Nov 2007
Signed By

Carrier Tracking Number
80........
Assigned Carrier
NL DISTRIBUTION CENTER

Vreemd. Nog steeds niet trackbaar.

Reg. datum: 08 november 2007

ik heb hetzelfde als unyc.tk zelfde Delivery Date\

maar niet trackbaar bij tnt of ups.

TeflonMAc wijzigde dit bericht 15-11-2007 16:15 (24%)

Reg. datum: 19 november 2004

Mijn macbook + tas is vannochtend half 12 bezorgd, 4 dagen voor de datum die Apple mij gaf! toppie Apple!

quote:
Martijn schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:32:
Wat:
  • AppleCare

Hmm, hij is sinds vanochtend toegewezen aan de carrier "KUEHNE & NAGEL", wtf is dat voor partij, had ff gehoopt op TNT, daarbij weet ik in ieder geval dat ik het af kan halen (mens moet overdag werken ;))...

Loser For Life

quote:
Martijn schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:31:
[...]

Hmm, hij is sinds vanochtend toegewezen aan de carrier "KUEHNE & NAGEL", wtf is dat voor partij, had ff gehoopt op TNT, daarbij weet ik in ieder geval dat ik het af kan halen (mens moet overdag werken ;))...
volgens mij kun je K+N wel bellen om te vragen of ze op een ander adres bezorgen als je de eerste keer niet thuis bent

lang lang geleden brachten zij mijn Ipod 1G ... met een hele grote vrachtwagen

Guitar Zero

quote:
Martijn schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:31:
[...]

Hmm, nu issie weer toegewezen aan TNT, wordt vandaag aangeboden, maarja, ben wederom niet thuis ;)...

Reg. datum: 04 september 2007

Heb vrijdagochtend 23 nov een mac mini 1,83C2D besteld (met usb toetsbord, draadloos muis, en dvi-video adapter - hoezo zorg zelf voor een toetsenbord beeldscherm en muis :z ), lag diezelfde avond :P al vanuit Eindhoven in Amsterdam (waar ik woon) Helaas bezorgt UPS niet op zaterdag, dus levertijd is op maandag 26 nov gesteld. Maar ja, maandag werk ik en dinsdag en woensdag en donderdag en bareuh... ;(
Wel erg tevreden dat mijn spullen met UPS komen. Die andere *bezorgers* waren een tijdje terug in Kassa met niet zulke nette resultaten (maar dat is off topic)
ps. ik heb besteld via de onderwijsstore (via surfspot) voor als dat nog van belang is...

strijk wijzigde dit bericht 25-11-2007 11:04 (55%)

Reg. datum: 25 november 2007

Ik heb 8 november Leopard besteld. Vandaag staat de status nog steeds op wordt beoordeeld. Is dit normaal, of is het een goed idee om morgen even te bellen?

Het is trouwens de 8 euro versie die je kan kopen nadat je een iMac hebt gekocht...

edit:
Ik heb ze vandaag even gebeld, ik had het aankoopbewijs e.d. nog niet via de post verzonden :X

Reckoner wijzigde dit bericht 26-11-2007 17:24 (19%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: