Levertijd Apple Producten Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
Nieuw TopicReg. datum: 06 juli 2005
Wellicht kan een telefoontje naar Apple je rustiger maken. Wanneer je mazzel hebt (we mazzel hebben) komen onze spullen eerder. Echter is vanaf het begin door Apple een verwachte leveringsdatum van 13 november gegeven. Daar kun je dus van uit gaan. We zullen nogmaals een mail krijgen wanneer er meer informatie is over de spullen. Op dat moment zal ook een trackingnr. van de carrier bekend gemaakt worden.quote:macStudent schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:11:
[...]
Welkom in de wondere wereld van het versturen van pakketten, lucratieve business volgens mij...
Reg. datum: 17 augustus 2004
Het werkt! bedankt!quote:Bigg Balls schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:21:
[...]
Heb je het trackingnummer al eens geprobeerd op te geven als referentie? Misschien dat dat helpt.
Reg. datum: 27 augustus 2005
Reg. datum: 07 november 2007
Estimated Delivery Date 09 Nov 2007 (Subject to change)
Carrier TNT bekend en tracking number available.
Had hem 30 oktober besteld en hij is 2 november verzonden! Geweldig!
Reg. datum: 08 oktober 2001
Je kan bij die TNT website ook je 80x nummer invullen als referentie.quote:Bastian87 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:09:
[...]
Ik kan daar nog wel gewoon tracken!
@ TsiisSkaaf: Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat je gelijk hebt!
En toen had ik je laatste post nog niet gelezen
TsiisSkaaf wijzigde dit bericht 08-11-2007 19:32 (8%)
As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin. |-> go.icq.com
Reg. datum: 08 november 2007
Besteldatum: Oct 31, 2007
Verwachte leverdatum: 15 Nov, 2007 - 16 Nov, 2007
Geannuleerd - vervangen door nieuw product: 5 Nov.
MB 13/2.0 CTO: WHITE
Z0ES (nieuwe macbook)
Verzonden op: Nov 8, 2007
Estimated Delivery Date 19 Nov 2007 (Subject to change)
ff w88 dus nog, maar wel onverwachts de nieuwe Macbook
Reg. datum: 05 juli 2002
nou zit ik 2(!!) weken te wachten en zeiden ze me strax, dat ze met 99% zekerheid konden zeggen dat ie morgen (eindelijk) binnenkomt...
is dat normaal, zon wachttijd, bij een apple reseller?? ik vind van niet
maarjah, als ie er morgen echt is, dan komt er van t weekend een plaatje van mn schatje in t "show je apple" topic
edit:
ik lees de waarschuwingen altijd te laat
paling15 wijzigde dit bericht 08-11-2007 20:40 (9%)
15,4" Macbook Pro - 2,2GHz - 2GB DDR2 - 120GB HD - Geforce go 8600GT
HTR zeker? Koop ik niks meer behalve klein spul. Vorig jaar een MacBook gekocht, op zich geen problemen mee, maar het was wel enigzins 'oude voorraad'. Het voordeel van het bestellen bij de online Apple Store is dat je direct kan genieten van eventuele vervangingen van de hardware die ze gebruiken, nieuwere DVD drives dat soort spul. Als je het bij een reseller koopt is de kans aanwezig dat je er een mee krijgt die ze al drie maanden hebben staan :-)quote:paling15 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:33:
damn, iedereen krijgt zn spulletjes lekker optijd in huis... ik, zo eigenwijs als ik ben, weiger mijn macbook pro online te bestellen omdat ik in arnhem een reseller heb zitten.
nou zit ik 2(!!) weken te wachten en zeiden ze me strax, dat ze met 99% zekerheid konden zeggen dat ie morgen (eindelijk) binnenkomt...
is dat normaal, zon wachttijd, bij een apple reseller?? ik vind van niet
maarjah, als ie er morgen echt is, dan komt er van t weekend een plaatje van mn schatje in t "show je apple" topic
edit:
ik lees de waarschuwingen altijd te laatik hoop dat mijn vraag wel mag in dit topic
Reg. datum: 14 september 2006
Tracken gaat hier prima hoor via de TNT site.quote:macStudent schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:54:
[...]
Tracken is momenteel een beetje lastig... Zolang je zending nog in het buitenland is, kan je eigenlijk weinig bekijken. In de beginpost staat wel wat je kan doen, maar dat werkt allemaal niet echt goed... In je bestelstatus van Apple (online) komt binnenkort wel een trackingnumber te staan voor de vervoerder die het binnen Nederland vervoert, dan kan je meer weten...
Voer je verzendnummer (80-nummer) in als referentienummer en voila.
MacBook 13.3/2.2 CTO: WHITE op 5 november besteld, 7 november verzonden met snelle EMEA zending. Mooi dacht ik, die komt dus razendsnel uit de UK of zo, helaas.....
datum tijd TNT-lokatie status
08 nov 2007 21:14 Shanghai Shipped From Originating Depot
Hier even een update van mijn order... Vannacht (ja ik had het nog druk met andere dingen) is er aardig wat schot in de zaak gekomen. Mijn eta is veranderd in gister (8 nov 07) en mijn Assigned Carrier was NL Distribution. Echter toen ik net even weer keer, was de Carrier veranderd in Kuehne & Nagel en heb ik weer een nieuw trackingnumber toegewezen gekregen, die overigens nergens traceerbaar is. Bij FlexTronics kan ik wel zien dat alle producten nu binnen zijn, dus ik ga er vanuit dat het hele pakket vandaag afgehaald wordt uit Venray en dat TNT het zaterdag in de route stopt, das toch een redelijke assumptie? (A)
Reg. datum: 05 juli 2002
HTR idd... ze zeiden mij dat het een weekje, of heel miss 2 weekjes zou duren. 2 weken later zit ik nog te wachten, terwijl ze gister gingen kijken hoeveel er nog op voordaad lagen in Venendaal (leverancier ofzo), en daar lagen er nog 8!quote:Sixkiller schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:45:
[...]
HTR zeker? Koop ik niks meer behalve klein spul. Vorig jaar een MacBook gekocht, op zich geen problemen mee, maar het was wel enigzins 'oude voorraad'. Het voordeel van het bestellen bij de online Apple Store is dat je direct kan genieten van eventuele vervangingen van de hardware die ze gebruiken, nieuwere DVD drives dat soort spul. Als je het bij een reseller koopt is de kans aanwezig dat je er een mee krijgt die ze al drie maanden hebben staan :-)
Typo
15,4" Macbook Pro - 2,2GHz - 2GB DDR2 - 120GB HD - Geforce go 8600GT
Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 12 Nov, 2007
Verwachte leverdatum: 15 Nov, 2007 - 16 Nov, 2007
Product/artikelnr. IMAC 24/SD
Het was gisteren (8 november) al klaargemaakt voor verzending. Wachten ze dan echt tot de 12e voordat het verstuurd gaat worden? Jammer zeg, dat ze het dan niet direct verzenden.
Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2G + 3G | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Reg. datum: 27 december 2006
Mijn Mac mini kwam uit Praag (17-08-2007).quote:Bigg Balls schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:50:
Iemand anders wel eens een pakket van Apple uit Praag gekregen? Mijn zending komt daar vandaan en dat vind ik nogal merkwaardig.
Wat zit er dan in Praag? Kon niet op Google vinden dat er een depot oid zat, alleen een reparatiebedrijf maar niet specifiek van Apple.quote:
En was je Mac Mini helemaal in orde of was het een refurbished model?
Reg. datum: 27 december 2006
Het is een nieuw model:quote:Bigg Balls schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:57:
[...]
Wat zit er dan in Praag? Kon niet op Google vinden dat er een depot oid zat, alleen een reparatiebedrijf maar niet specifiek van Apple.
En was je Mac Mini helemaal in orde of was het een refurbished model?
2.0GHz Intel Core 2 Duo
2GB 667 DDR2 SDRAM - 2x1GB
160GB Serial ATA drive
SuperDrive 8x(DVD±R/DL/DVD±RW)
Hij is 'assembled in China' , maar de verzending begon vanuit Praag. Blijkbaar is daar een depot van Apple. De Mac bevalt uitstekend.
Nu vertelde de medwerker mij dat ze nu aan het uitladen waren en dat hij voor 12 november voor delivery staat. Terwijl ik haar aan de telefoon heb wordt er aangebeld door TNT die mijn iMac komt brengen!
Niet te geloven wat een toeval. Ik laat hem ff op kamertemperatuur komen en dan ga ik hem installeren.
Dus het kan ook een reperateur zijn die iMac's refurbished?quote:kap schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:08:
[...]
Hij is 'assembled in China' , maar de verzending begon vanuit Praag. Blijkbaar is daar een depot van Apple. De Mac bevalt uitstekend.
Ja. In het algemeen doen ze er 4-5 dagen over om het van de fabriek bij je thuis te krijgen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.. Je moet gewoon de tracking page goed in de gaten houden.quote:Taiz schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:20:
Mijn bestelling staat sinds gister op "Klaargemaakt voor verzending" volgens Apple wordt het maandag 12 november pas verstuurd en komt het 8 dagen later aan. Bestaat er een reële mogelijkheid dat ik het eerder in ontvangst kan nemen?
The weakest way 2 solve a problem is just to solve it...
Reg. datum: 08 oktober 2001
Misschien kan je de kabel annuleren?quote:trinite_t schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:38:
Damnit, 2 november bestelling geplaatst. Macbookje, een hoes en een videokabeltje. Videokabeltje duurde 3 weken voordat hij verstuurd was. Dus ik bellen of ze de order niet konden splitsen. Dat was geen probleem. De order zou gisteren (do) gesplitst worden. Ik gisteren met smart zitten wachten op het mailtje van de verzending... niets.. vanmiddag maar weer even gebeld. Blijkt dat de order niet gesplitst kan worden en moet ik tot 4 december wachten totdat m'n order binnen is...(verwachte verzenddatum 26 november)
As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin. |-> go.icq.com
We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 20.11.2007. Houd er rekening mee dat dit een geschatte levertijd is.
Whie!! das twee weken sneller, en alles in een keer, zonder split... Aparte medewerkers daar bij apple, eerst zeggen dat het niet mogelijk is, en dan toch nog alles "snel" versturen..
The weakest way 2 solve a problem is just to solve it...
Heeft iemand of weet iemand van jullie waar ik het apple formulier kan vinden, waarmee men de 130 euro terug kan krijgen van de studentenactie??
Bastian87 wijzigde dit bericht 09-11-2007 21:07 (53%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
Dit topic is gesloten.