Is het normaal dat een iMac vanuit praag moet komen? Dit is een vervangende iMac maar geen van mijn Apple zendingen is daar ooit vandaan gekomen (2x iMac 1xAPE 1xMacbook)

Dat is correct, alles wat op voorraad is in Nederland wordt richting Flextronics verzonden, vervolgens wachten ze op je MacBook, die vanuit Shanghai ofzo moet komen, dan voegen ze die twee dingen samen en verzenden ze het naar jou toe.quote:macStudent schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:16:
[...]
Is het misschien mogelijk dat de iPods en sommige andere accessoires (zoals mijn be.ez Sleeve) op voorraad liggen bij de importeur in NL en dat de MB/MBP verstuurd moet worden vanuit China?
Zou natuurlijk kunnen dat er een of ander warenhuis speciaal voor vervangende producten in Praag is. Heb je een BTO model iMac?quote:Bigg Balls schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:01:
Is het normaal dat een iMac vanuit praag moet komen? Dit is een vervangende iMac maar geen van mijn Apple zendingen is daar ooit vandaan gekomen (2x iMac 1xAPE 1xMacbook)
[afbeelding]
Reg. datum: 07 november 2007
Ik baal echt als een stekker, mijn huidige laptop is echt compleet naar de kloten, en ik wacht al zo'n 2 week op mijn nieuwequote:Sixkiller schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:52:
[...]
Dat is correct, alles wat op voorraad is in Nederland wordt richting Flextronics verzonden, vervolgens wachten ze op je MacBook, die vanuit Shanghai ofzo moet komen, dan voegen ze die twee dingen samen en verzenden ze het naar jou toe.
[...]
Geen idee wat het is :-) Staat er op de order page bij de Apple Store niet een verwachte leverdatum? Heb je een e-mail gehad dat de producten verzonden zijn? Daar staat nl. ook een verwachte leverdatum in die in mijn geval anders was dan de verwachte leverdatum bij de Apple Store.quote:macStudent schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:00:
[...]
Ik baal echt als een stekker, mijn huidige laptop is echt compleet naar de kloten, en ik wacht al zo'n 2 week op mijn nieuweDe status staat ook al een flinke tijd op dezelfde, en ik kan ook nergens traceren hoever mijn zending is... Pakketje van 0,47kg is dat een iPod, Sleeve, of beide? Wil eigenlijk graag in het weekend nog appelen, maar dat zit er niet in zeker?
Ik krijg helemaal geen mailtjes van Apple, heb alleen eentje gehad toen er volgens hun problemen waren met de creditcard betaling (die volgens de creditcard maatschappij 3 dagen daarvoor al was afgeschreven). Ik krijg echt een beetje het idee dat ze je gewoon keihard naaien daar bij Apple, koop in ieder geval niet weer eentje online, volgende keer maar mooi naar de store, dan maar extra betalenquote:Sixkiller schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:26:
[...]
Geen idee wat het is :-) Staat er op de order page bij de Apple Store niet een verwachte leverdatum? Heb je een e-mail gehad dat de producten verzonden zijn? Daar staat nl. ook een verwachte leverdatum in die in mijn geval anders was dan de verwachte leverdatum bij de Apple Store.
Hmmm, mijn 24/SD is nog niet verzonden maar:quote:RdeV schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:08:
Blijkbaar duurt het zo lang! De mijne:
IMAC 24/SD
Besteldatum: Oct 31, 2007 om 01:07 PM GMT
Verzonden op: Nov 3, 2007
Verwachte leverdatum: 15 Nov, 2007 - 16 Nov, 2007
Verwachte verzenddatum: 12 Nov, 2007
Het lijkt erop alsof jullie moeten wachten en ze allemaal op dezelfde datum bezorgd worden door TNT etc.
Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Reg. datum: 21 september 2007
Reg. datum: 21 september 2007
Mijn MacBook is gisteren aangekomen! Eerder dan ik verwacht had.
En ze hebben er Leopard bijgedaan, fantastisch toch.
Moet het enkel zelf nog installeren.
Btw, dit is mijn eerste bericht op mijn MacBook ^^
En ze hebben er Leopard bijgedaan, fantastisch toch.
Moet het enkel zelf nog installeren.
Btw, dit is mijn eerste bericht op mijn MacBook ^^
Ehh wat ik nu weer zie. Mijn status is sinds vandaag aangepast:
Shipped to HAARLEM, NL 03 Nov 2007
Estimated Delivery Date 07 Nov 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 07 Nov 2007
Volgens mij was gisteren de 7de?
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 07 Nov 2007
Jouw bestelling was toch ook ergens rond de 27e van Oktober? Dan maak ik dus misschien nog kans dat mijn status vandaag ook aangepast gaat wordenquote:Bastian87 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:17:
Ehh wat ik nu weer zie. Mijn status is sinds vandaag aangepast:
Welk nummer kan ik nou gebruiken om te tracken?
Heb alles al geprobeerd maar kan nergens iets vinden over mijn pakket.
Er staat dus wel:
Verzonden
Verzonden op: Nov 6, 2007
Maar verder niks en ik kan met geen enkel nummer op de TNT mijn zending traceren.
Iemand enig idee?
Er staat dus wel:
Verzonden
Maar verder niks en ik kan met geen enkel nummer op de TNT mijn zending traceren.
Iemand enig idee?
How should i know if it works? That's what beta testers are for. I only coded it.
De 30ste ja! Ben benieuwd of hij vandaag dan binnenkomt!quote:Jouw bestelling was toch ook ergens rond de 27e van Oktober? Dan maak ik dus misschien nog kans dat mijn status vandaag ook aangepast gaat worden
He bah, good for youquote:Bastian87 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:47:
[...]
De 30ste ja! Ben benieuwd of hij vandaag dan binnenkomt!
Tracken is momenteel een beetje lastig... Zolang je zending nog in het buitenland is, kan je eigenlijk weinig bekijken. In de beginpost staat wel wat je kan doen, maar dat werkt allemaal niet echt goed... In je bestelstatus van Apple (online) komt binnenkort wel een trackingnumber te staan voor de vervoerder die het binnen Nederland vervoert, dan kan je meer weten...quote:ZiXon schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:27:
Welk nummer kan ik nou gebruiken om te tracken?
Er staat dus wel:
Verzonden
Iemand enig idee?
Ook 2 november hier. Via flextronics zie ik nu ook dat mijn macbook daar MANIFESTED is. Ik zal je wel even up to date houden als ik iets nieuws weet.quote:He bah, good for youWanneer was die hele bups verzonden bij jou dan? @me 2 november, dus je zou zo zeggen dat er binnenkort (zeer binnenkort (eigenlijk nu)) een verandering zou moeten komen.
Edit: krijg nu een RTML***** nummer en carrier is Kuehne & Nagel
Bastian87 wijzigde dit bericht 08-11-2007 11:15 (8%)
Kuehne & Nagel doet toch alleen airtransport vanuit Shanghai of Suhai of waar die dingen dan ook maar vandaan komen? Ik ga even voor je kijken bij die flexshit, keep you informed!quote:Bastian87 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:12:
[...]
Edit: krijg nu een RTML***** nummer en carrier is Kuehne & Nagel
Edit: Flex geeft ook geen extra informatie, mijn pallet is wel 'Closed' whatever that may mean...
macStudent wijzigde dit bericht 08-11-2007 11:20 (11%)
Ik heb een iMac met draadloos toetsebord en muis. Verder is die helemaal standaard. Op 29 Oktober had ik gebeld voor een vervangende iMac en als die nu komt vind ik het prima. Ik vraag me af of Leopard er nu dan wel standaard op zit of dat het een 'gereviseerde' iMac is.quote:Sixkiller schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:52:
Zou natuurlijk kunnen dat er een of ander warenhuis speciaal voor vervangende producten in Praag is. Heb je een BTO model iMac?
Dat dacht ik ook ja! Snap er niets meer vanquote:macStudent schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:18:
[...]
Kuehne & Nagel doet toch alleen airtransport vanuit Shanghai of Suhai of waar die dingen dan ook maar vandaan komen?
Het blijft dus allemaal nog ff spannend... Het enige wat ik weet is dat er in Venray een pakketje voor staat met 2 artikelen (waarschijnlijk iPod Nanon en be.ez Sleeve), maar over mijn MB is verder natuurlijk niets bekend nogquote:Bastian87 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:33:
[...]
Dat dacht ik ook ja! Snap er niets meer vanFlextronics geeft wel een hint dat het misschien via TNT komt. ik zie ergens staan VEN-TNT. Wie weet
Heb even met apple gebeld. Volgens hun blijft het gewoon de 12e als leverdatum. Erg vaag allemaal hoor.
Ik zal mijn status nog even updaten: dinsdagochtend stond er dus nog dat ie in Sjanghai was, dinsdagavond in Arnhem, woensdagochtend vroeg Out of Delivery vanuit R'dam. En gisteren ging om half tien de bel!
Hij staat dus nu al een dagje te pronken op mijn bureau.
Waar heb je die informatie allemaal vandaan? Die wil ik ook zienquote:The Evil Brain schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:43:
Ik zal mijn status nog even updaten: dinsdagochtend stond er dus nog dat ie in Sjanghai was, dinsdagavond in Arnhem, woensdagochtend vroeg Out of Delivery vanuit R'dam. En gisteren ging om half tien de bel!Hij staat dus nu al een dagje te pronken op mijn bureau.
Reg. datum: 08 oktober 2001
Reg. datum: 08 oktober 2001
Ik gok op morgen, je krijgt alleen van te voren geen bericht, lief he?quote:Bastian87 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:33:
[...]
Dat dacht ik ook ja! Snap er niets meer vanFlextronics geeft wel een hint dat het misschien via TNT komt. ik zie ergens staan VEN-TNT. Wie weet
Dat was bij mij ook het geval.
TNT haalt dan vanavond de doos(jes) op bij Flextronics. Morgenvroeg kan je via de Apple pagina het track en trace nummer vinden welkje via tnt zien waar het is.
Enne, alsje te laat thuis bent +/- 12:00 en de bezorger heeft een papiertje achter gelaten, dan moet je ven dat 020 nummer bellen wat erop staat. Bij mij zijn ze dezelfde dag (gister) nog een keer langs geweest na de vriendelijke vraag van mijn vriendin
As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin. |-> go.icq.com
Mijn status heeft zo waar een verandering ondergaan, niet een grote, maar toch... De verwachte leverdatum is van 13 naar 12 november opgeschoven... Kortom, een verschil dat er niet toe doet!
Edit: Mijn statis is nu niet meer te bekijken bij Flextronics... Betekend dit dat het pakketje vandaar verstuurd is, of gaat er iets anders fout?
Edit: Mijn statis is nu niet meer te bekijken bij Flextronics... Betekend dit dat het pakketje vandaar verstuurd is, of gaat er iets anders fout?
macStudent wijzigde dit bericht 08-11-2007 15:59 (28%)
Reden: update
Ik kan daar nog wel gewoon tracken!quote:macStudent schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:40:
@ TsiisSkaaf: Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat je gelijk hebt!
Welkom in de wondere wereld van het versturen van pakketten, lucratieve business volgens mij...quote:
Reg. datum: 17 augustus 2004
Reg. datum: 17 augustus 2004
Mijn pakettje is verzonden (ups) en ik heb een tracking nummer gekregen.
Maar als ik het nummer ingeef op de site van ups, dan kan hij niets vinden.
Normaal?
Maar als ik het nummer ingeef op de site van ups, dan kan hij niets vinden.
Normaal?
Dit topic is gesloten. ![]()