Oh, en we zitten blijkbaar naar een nieuwe versie van vorige race te kijken?
Imitation is the sincerest form of flattery
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Imitation is the sincerest form of flattery
Een nieuwe versie? Dat stukje had ik gemist, best belachelijk weer.quote:Grrrrrene schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:12:
Bizar dat Tadas nog altijd niet snapt dat hij dingen eerst moet TESTEN voor hij ze live gooitHoe dom kun je zijn om daar keer op keer in te trappen? De ene bug wordt gefixed, maar de volgende bug wordt daardoor geïntroduceerd
Oh, en we zitten blijkbaar naar een nieuwe versie van vorige race te kijken?Hoe krijg je het voor elkaar
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Volgensmij omdat het pure nonsense isquote:Marzman schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:26:
[...]
Een nieuwe versie? Dat stukje had ik gemist, best belachelijk weer.
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
F1Time C2G2
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
Rpol wijzigde dit bericht 18-10-2007 20:06 (7%)
Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook
Op het F1Time forum beweerde iemand dat de race totaal anders verliep dan vorige keer, dus dan moet het een nieuwe berekening van vorige race zijn, toch?quote:
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Ik beticht jou er niet van, maar die persoon die het gepost heeft.quote:Grrrrrene schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:59:
[...]
Op het F1Time forum beweerde iemand dat de race totaal anders verliep dan vorige keer, dus dan moet het een nieuwe berekening van vorige race zijn, toch?
Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)
Misschien dat dat wat met de DQP-puntenverdeling te maken heeft?quote:j1nx schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:53:
[...]
Ik kijk altijd aan het eind van de P even met 3 of 4 rondjes wat de slope is van de lineaire lijn als je rondetijd tegen Rev limiter uitzet. Soms loont het niet om wat hoger of lager te rijden, soms is 1 procentje al een behoorlijke winst/verlies.
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Ik ga ervan uit dat hij de overige instellingen gelijk houdt en allen de revs veranderd. In dat geval heb je overigens meer last van de foutenfactor van je driver, tussen mijn 4 Q-rondjes zit vaak ruim een halve seconde speling tussen de snelste en de langzaamste. Als jouw driver dan opeens een foutloze ronde rijdt als je de rev 1% verhoogt, lijkt het een fikse prestatiewinst.quote:Grrrrrene schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:49:
[...]
Misschien dat dat wat met de DQP-puntenverdeling te maken heeft?
Sempy wijzigde dit bericht 19-10-2007 09:02 (19%)
Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)
Zover was ik ook alquote:Kroketje schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:13:
Ik bereken gewoon 100 liter is langzamer als 70 liter. Hoeveel sneller ik dan ga boeit me niet echt
Here is your parachute and here is the manual. Welcome to Linux.
kijk naar ronde tijden op hard en soft kijk naar pitstraat in en uit rijden en ......quote:Sleepie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:15:
[...]
Zover was ik ook al
Alleen heb ik daar niet veel aan om te bepalen of een 4 stopper op soft eventueel sneller zal zijn dan een 1 stopper op hard ....
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)
Daar zit nu net het probleem. Mijn driver rijdt zulke wisselende rondetijden, dat ik weinig zinnigs kan berekenen. De snelste ronde op hard is sneller dan de langzaamste op soft, ook de gemiddelden liggen dicht bij elkaar.quote:Darkdemoman schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:24:
kijk naar ronde tijden op hard en soft kijk naar pitstraat in en uit rijden en ......
Do the Math!
Dank j1nx! Helaas net aan geen pole vandaag. Was wel de bedoeling. Aangezien ik vrij licht heb gekwalificeerd. Maar dit is waarschijnlijk ook nog eens mijn eigen fout.. Aangezien ik 3 rondjes op intermediates sta te Qen. Ik kijk waar ik sta en kon het niet geloven dat ik maar 1,33 reed. En ja hoor... vergeten met softs te rijden. Als nog goede tijd maar dat had misschien best een tiende sneller kunnen gaan... wat de pole opleverd.quote:j1nx schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:13:
Nou, goed. Ze hebben allemaal wel hun Q gedaan. Ik ga dit keer weer eens voor een 1 stoppertje. Het is weer een natte race en had geen zin om de laatste sectie met 2 mm te berekenen. (Geschat kwam ik op maar enkele rondes)
Ik zie wel hoe het verloopt deze race. Mijn coureur plakt altijd zijn 45KM sticker op de bumper als er maar een drupje regen valt, dus zal wel weer achteraan bungelen deze race.
Mijn succes wensen gaan naar Bart, aangezien hij een goede snelheid heeft gevonden dit keer. Lijkt een podiumpie te gaan worden.
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius