Gathering of Tweakers

Quicksearch
Doet weer iets met vezels...

Bizar dat Tadas nog altijd niet snapt dat hij dingen eerst moet TESTEN voor hij ze live gooit |:( Hoe dom kun je zijn om daar keer op keer in te trappen? De ene bug wordt gefixed, maar de volgende bug wordt daardoor geïntroduceerd |:(

Oh, en we zitten blijkbaar naar een nieuwe versie van vorige race te kijken? _o_ Hoe krijg je het voor elkaar 8)7

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:12:
Bizar dat Tadas nog altijd niet snapt dat hij dingen eerst moet TESTEN voor hij ze live gooit |:( Hoe dom kun je zijn om daar keer op keer in te trappen? De ene bug wordt gefixed, maar de volgende bug wordt daardoor geïntroduceerd |:(

Oh, en we zitten blijkbaar naar een nieuwe versie van vorige race te kijken? _o_ Hoe krijg je het voor elkaar 8)7
Een nieuwe versie? Dat stukje had ik gemist, best belachelijk weer.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

quote:
Marzman schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:26:
[...]

Een nieuwe versie? Dat stukje had ik gemist, best belachelijk weer.
Volgensmij omdat het pure nonsense is

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Argh, ben vergeten mn auto te fixen voor de Q. En ik maar denken waarom ik zo traag ben ... :(

Mn P/WU/Q routine splitsen over meerdere dagen is dus geen goed plan, dan ga ik dingen vergeten.

F1Time C2G2

hmmm, voor komende race eindelijk tijdens alle sessies tot nu toe in de top :) Heb ongeveer 18 kg van me wagen gezaagd door testen en redesign, zit nu op iets meer dan 620 kg en het lijkt dus effect te hebben. Nu morgen de race nog even afwachten......

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Reg. datum: 06 juli 2006

Haha schitterende race.

Mijn teammate mailde mij dat hij een motor upgrade had gedaan. Hij was samen met een paar andere uit mijn groep ineens een stuk sneller tijdens P en WU. Ik ging er vanuit dat zij ook een upgrade hadden gedaan. Daarom besloot ik mijn wagentje maar helemaal af te tanken en maar zien waar het schip zou stranden. Harde banden dr onder en Q'en maar. Uiteindelijk 10de tijd met zo'n 3,5sec achterstand op nr1.

Rondje 15-20 kwamen de eerste pitstops. Langzaam steeg ik wat plekjes, maar ik was wel uber traag vergeleken bij de rest. Na 23 rondes rij ik zelfs op de 3de plek rond. Ik blijf vrolijk rond tuffe en zelfs nog even eerste gelegen na dat de 2de zooi pitstops kwam. In ronde 35 van 65 eindelijk mijn pitstop en kom op een 6de plek terug. Niet slecht. uiteindelijk nog 3de geworden totaal niet verwacht.

conclusie 1stoppers zijn cool

edit//
zie nu zelfs dat we nu met 3 man op de 3de plaats staan met alle 3 38 punten. Helemaal feest dus. Had promotie al opgegeven.

Rpol wijzigde dit bericht 18-10-2007 20:06 (7%)

PrivatAir pilot

Het was even zweten. Ik kreeg mijn DQP met geen mogelijkheid hoger dan 92%. Dat mijn DQP zo laag was is meer dan 16 races terug :7 Nog eens rustig mijn data doorgenomen en ik had een foutje gemaakt door twee waardes tegelijk te veranderen en daardoor te denken de goeie kant op gegaan te zijn. Bleek dus niet het geval |:( Toch nog naar 97% gekregen :)

Niet echt een heel erg goeie kwalificatie gehad en een nog slechter resultaat. Ik had niet verwacht dat ik zoveel te kort zou komen. Vorige race was ik samen met mijn teamgenoot ook al "unusual slow". Ik heb het vermoede dat er een aantal een nieuwe motor in hebben gegooid :) Wat mij toch zeer verbaasd kijkende naar de grand prix kalender. Ik hoop dat ik het juist heb en daardoor het tij kan keren aan het eind van het seizoen en voor de titel kan gaan :)

Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook

quote:
Joss schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:28:
[...]

Volgensmij omdat het pure nonsense is
Op het F1Time forum beweerde iemand dat de race totaal anders verliep dan vorige keer, dus dan moet het een nieuwe berekening van vorige race zijn, toch?

Voorlopig ziet het er erg goed uit in de race. Ik sta 5e in de Q met alle toppers onderhand wel op de grid. DQP 99%, DRP dus ook vast wel vrij hoog. Strategie moet gewoon weer een goede zijn, dus ik heb er vertrouwen in :)

barst, zit ik hier blij te zijn dat ik de DQP weer eens boven de 90 heb :X Ach, eerste seizoen zullen we maar zeggen. Afgelopen race de 2e plaats, gelukkig ook de finish gehaald na mijn laatste 2 ploffen, en t ziet er voor de volgende race ook wel weer positief uit :P

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:59:
[...]

Op het F1Time forum beweerde iemand dat de race totaal anders verliep dan vorige keer, dus dan moet het een nieuwe berekening van vorige race zijn, toch?
Ik beticht jou er niet van, maar die persoon die het gepost heeft. ;)

Dat snap ik. Ik wilde hem eigenlijk best geloven, 't zou me niks verbazen :D

M'n eerste podium.
Mijn 1 stopper bleek toch niet ideaal, maar toch van 5 naar 3 kunnen klimmen. Nummer 1 bij ons is gewoon niet bij te houden, die rijdt minimaal 1.5 seconde per rondje sneller dan heel de rest (geen idee hoe dat kan trouwens, veel betere driver misschien?).

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

quote:
j1nx schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:53:
[...]

Ik kijk altijd aan het eind van de P even met 3 of 4 rondjes wat de slope is van de lineaire lijn als je rondetijd tegen Rev limiter uitzet. Soms loont het niet om wat hoger of lager te rijden, soms is 1 procentje al een behoorlijke winst/verlies.
Misschien dat dat wat met de DQP-puntenverdeling te maken heeft? O-)

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Nou, zal vandaag duidelijk worden of ik strategisch een goede gok heb genomen. Het is weer eens een flink natte race, dus ben maar eens voor een 1 stopper gegaan...
Aan de tijden te zien ben ik een van de weinigen, er staan volgens mij behoorlijk wat 3 stoppers op de grid. Qua punten sta ik al wel zo goed als veilig, dus ik kan me wel een keer een miskleun veroorloven :P

Good luck to you all!!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:49:
[...]

Misschien dat dat wat met de DQP-puntenverdeling te maken heeft? O-)
Ik ga ervan uit dat hij de overige instellingen gelijk houdt en allen de revs veranderd. In dat geval heb je overigens meer last van de foutenfactor van je driver, tussen mijn 4 Q-rondjes zit vaak ruim een halve seconde speling tussen de snelste en de langzaamste. Als jouw driver dan opeens een foutloze ronde rijdt als je de rev 1% verhoogt, lijkt het een fikse prestatiewinst.

edit: voorlopig eerste tijd en bijna iedereen die meestal sneller is heeft gekwalificeerd. Alleen m'n directe tegenstander in de cup kan me denk ik nog van de pole afhouden. Hij is al enkele dagen niet online geweest, benieuwd of hij nog rijd of dat ik de halve finale cadeau krijg.

Sempy wijzigde dit bericht 19-10-2007 09:02 (19%)

Ik heb nog wat problemen met het bepalen van een strategie. Het is nu meer een gok, dan een berekende keuze eigenlijk.

Probleem is, ik snap dat de auto sneller is met minder fuel aan boord, ik snap alleen niet hoe ik kan bepalen hoeveel. Mijn rijder rijdt zulke wisselende rondetijden, dat daar (naar mijn) idee geen pijl op te trekken valt.

Hoe doen jullie dat (zonder uiteraard exact het geheim prijs te geven).
Is er een soort standaard waarde waarmee je kunt rekenen (bv. 10 liter meer brandstof is xx seconde langzamer) ?
Of berekenen jullie dit uit de WU ofzo ?

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

Ik bereken gewoon 100 liter is langzamer als 70 liter. Hoeveel sneller ik dan ga boeit me niet echt :p

quote:
Kroketje schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:13:
Ik bereken gewoon 100 liter is langzamer als 70 liter. Hoeveel sneller ik dan ga boeit me niet echt :p
Zover was ik ook al ;)
Alleen heb ik daar niet veel aan om te bepalen of een 4 stopper op soft eventueel sneller zal zijn dan een 1 stopper op hard ....

sigh.. exploded engine :(
in mijn group betekend dat alsnog een punt O-)

Here is your parachute and here is the manual. Welcome to Linux.

quote:
Sleepie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:15:
[...]

Zover was ik ook al ;)
Alleen heb ik daar niet veel aan om te bepalen of een 4 stopper op soft eventueel sneller zal zijn dan een 1 stopper op hard ....
kijk naar ronde tijden op hard en soft kijk naar pitstraat in en uit rijden en ......
Do the Math! 8)

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

quote:
Darkdemoman schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:24:
kijk naar ronde tijden op hard en soft kijk naar pitstraat in en uit rijden en ......
Do the Math! 8)
Daar zit nu net het probleem. Mijn driver rijdt zulke wisselende rondetijden, dat ik weinig zinnigs kan berekenen. De snelste ronde op hard is sneller dan de langzaamste op soft, ook de gemiddelden liggen dicht bij elkaar.
Hmm, misschien domweg de snelste ronde op soft vergelijken met de snelste op hard dan maar ...

Oeee wat ben ik blij dat je vier rondjes kwali krijgt :P

De poleposition was voordat ik begon 1:13.429. Vervolgens rij ik deze rondjes:

1:13.687
1:13.648
1:13.860
1:13.120

Kortom: ik heb nu de pole met 0.309 verschil op de #2, 0.633 op de #3 (teamgenoot) en 0.702 op de #4.

Reg. datum: 16 maart 2004

Nou, goed. Ze hebben allemaal wel hun Q gedaan. Ik ga dit keer weer eens voor een 1 stoppertje. Het is weer een natte race en had geen zin om de laatste sectie met 2 mm te berekenen. (Geschat kwam ik op maar enkele rondes)

Ik zie wel hoe het verloopt deze race. Mijn coureur plakt altijd zijn 45KM sticker op de bumper als er maar een drupje regen valt, dus zal wel weer achteraan bungelen deze race.

Mijn succes wensen gaan naar Bart, aangezien hij een goede snelheid heeft gevonden dit keer. Lijkt een podiumpie te gaan worden.

quote:
j1nx schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:13:
Nou, goed. Ze hebben allemaal wel hun Q gedaan. Ik ga dit keer weer eens voor een 1 stoppertje. Het is weer een natte race en had geen zin om de laatste sectie met 2 mm te berekenen. (Geschat kwam ik op maar enkele rondes)

Ik zie wel hoe het verloopt deze race. Mijn coureur plakt altijd zijn 45KM sticker op de bumper als er maar een drupje regen valt, dus zal wel weer achteraan bungelen deze race.

Mijn succes wensen gaan naar Bart, aangezien hij een goede snelheid heeft gevonden dit keer. Lijkt een podiumpie te gaan worden.
Dank j1nx! Helaas net aan geen pole vandaag. Was wel de bedoeling. Aangezien ik vrij licht heb gekwalificeerd. Maar dit is waarschijnlijk ook nog eens mijn eigen fout.. Aangezien ik 3 rondjes op intermediates sta te Qen. Ik kijk waar ik sta en kon het niet geloven dat ik maar 1,33 reed. En ja hoor... vergeten met softs te rijden. Als nog goede tijd maar dat had misschien best een tiende sneller kunnen gaan... wat de pole opleverd.

Deze race wordt het vechten tegen de overgrote deel 1 stoppers zo te zien. Doel blijft punten. We zien wel waar het schip strandt.

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

*** Attention Attention ***

We gaan weer verder: Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8

*** Attention Attention ***

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws