Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 16 maart 2004

quote:
Grrrrrene schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:08:
Grappig: meestal doen een paar lui in onze groep direct na de race hun P/WU, maar dit keer is er nog niemand geweest die iets heeft gedaan :D
Mijne staat er. (Leuke "slope" deze race in de Rev's lijn)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Grrrrrene schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:08:
Grappig: meestal doen een paar lui in onze groep direct na de race hun P/WU, maar dit keer is er nog niemand geweest die iets heeft gedaan :D
m'n eerste tijden staan er :)
Wel een rot race trouwens. word lastig om een goede strategie te bepalen

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Doet weer iets met vezels...

quote:
j1nx schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:08:
[...]

Mijne staat er. (Leuke "slope" deze race in de Rev's lijn)
:? :?

Ik ga morgenavond wel Q'en :)

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 11 september 2001

Mhm, misschien had ik de Q iets later moeten doen, sta nu op P1 met 0,9 seconde voorsprong op de nummer 2, denk dat het een redelijke indicatie is van mijn strategie ;)

and I was like...whatever!

C4G34

GoT nick: FrankTM
F1Time: Frank Oosterhuis :)

----
m'n eerste seizoen.. gaat nog niet echt zoals ik zou willen :p

FrankTM wijzigde dit bericht 17-10-2007 22:54 (40%)

Here is your parachute and here is the manual. Welcome to Linux.

Wat een vaag seizoen :P

Ene race totaal niet in de buurt van de top 3, de andere keer in de middenmoot, en nu ineens 1e in de practice met tot nu toe 12 andere managers die gepracticed hebben.. 8)7

In de quali dan wel weer in de middenmoot, maargoed :+

Angeloonie wijzigde dit bericht 17-10-2007 23:43 (14%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

De volgende race wordt weer een drama.
Ik kom er dus net achter dat ik een Q gedaan heb zonder eerst de wagen te repareren. |:( |:( Ik was nog niet geheel wakker dat ik aan de Q begon.
Dit wordt er dus een om snel te vergeten. :( :(

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

quote:
Angeloonie schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:42:
Wat een vaag seizoen :P

Ene race totaal niet in de buurt van de top 3, de andere keer in de middenmoot, en nu ineens 1e in de practice met tot nu toe 12 andere managers die gepracticed hebben.. 8)7

In de quali dan wel weer in de middenmoot, maargoed :+
Euhm ja, practice is nou niet bepaald de meest belangrijke sessie van het raceweekend waar je moet presteren :>

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Eindelijk, de market heeft vandaag gedraaid. _/-\o_
Gelukkig niet zo druk op de C4 market, dus ik ben nu in onderhandeling met wat geschikte kandidaten voor de verschillende posities.

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

Ben benieuwd wat voor bugs er weer opduiken :X

Reg. datum: 16 maart 2004

quote:
Ik kijk altijd aan het eind van de P even met 3 of 4 rondjes wat de slope is van de lineaire lijn als je rondetijd tegen Rev limiter uitzet. Soms loont het niet om wat hoger of lager te rijden, soms is 1 procentje al een behoorlijke winst/verlies.

Reg. datum: 24 mei 2007

C3G12
Saev - Ronnie de Lang

Ik denk laat ik me ook maar ff aanmelden. Ben sinds kort weer actief na F1Time een tijdje niet gespeeld te hebben. Ik zit atm bij The_DoubleU in 1 team.

Resultaten zijn nog niet geweldig, 11 punten gescoord so far. Voornamelijk ook te wijten aan het feit dat ik aan het begin van het seizoen van rookie personeel ben voorzien. Daarnaast ben ik eerst mijn gearbox gaan ontwikkelen (betrouwbaarheid voornamelijk), maar later bleek engine ontwikkeling erg veel uit te maken. Hierdoor ben ik aardig weggezakt, maar na een upgrade van mijn eigen engine ben ik weer in de punten gaan rijden (6e en 5e).

Op dit moment dus bezig de basis van mijn team te verbeteren, dat houdt in het contracteren van goed personeel. Daarover heb ik ook nog wat vragen: Is het mogelijk om tijdens het negotiaten je aanbieding te wijzigen? Heeft dat consequenties en zoja welke?

F1Time - Ronnie de Lang (C3G12) | Hattrick - TDL (VIII.2006)

Reg. datum: 06 juli 2006

hmmm race begint over 5 mins en kan em niet zien... het zal toch nie waar zijn he... :)

edit..
zoals ik al dacht. Hij doet het niet :(

Rpol wijzigde dit bericht 18-10-2007 14:04 (22%)

Nou, ik heb een record DQP gehaald, dat is alvast een mooi vooruitzicht en ik ben er echt blij mee zo na de afgelopen race :) P en WU zien er erg snel uit, dus dat wordt een mooie race morgen :Y)

Ik snap trouwens niet hoe Tadas de races van C4, de grafieken in P/WU/Q enzovoorts kan slopen door de markt te repareren |:( Ik begin al een beetje spijt te krijgen van m'n supporterabbo, hij is geen steek veranderd :r

Grrrrrene wijzigde dit bericht 18-10-2007 14:42 (36%)

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:41:
de grafieken in P/WU/Q enzovoorts kan slopen
Ik zou toch even naar je eigen PC/internet kijken hiervoor ;)

Mmm had zin om een race te volgen, maar het zal niet voor vandaag zijn.

Joss: Cacheprobleempje blijkbaar, hij doet het nu ook.

quote:
F e r o x schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:01:
Mmm had zin om een race te volgen, maar het zal niet voor vandaag zijn.
Helaas :(
Ik was zo benieuwd of mijn (zo te zien) afwijkende strategie ten opzichte van de rest succes zou kunnen hebben.

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

Live races werken niet, dus ik vermoed dat de server die alles berekend gecrashed is...

Edit: ik zie net dat je alle reeksen kan volgen (vorige race) dus ik verwacht dat binnenkort de races van start gaan... Hopa, offices zijn terug open, de races zijn met 2 uur verlaat.

nvidia wijzigde dit bericht 18-10-2007 16:13 (54%)

Ze schijnen het nu weer te doen.

Edit: Niet dus, maar komt goed :X

Joss wijzigde dit bericht 18-10-2007 16:14 (36%)

Jup, races zijn gestart nu.
Hmm, nee ik kijk ook niet goed, het is de vorige race 8)7 :X

Sleepie wijzigde dit bericht 18-10-2007 16:19 (56%)

quote:
Sleepie schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:16:
Jup, races zijn gestart nu.
Hmm, nee ik kijk ook niet goed, het is de vorige race 8)7 :X

Even cache wissen van je browser, stond ook boven je. ;) Bij mijn werkte dat ook, nu kan ik de race ook gewoon zien.

Of race je op een andere dag, want je ziet namelijk altijd de vorige race tot er een nieuwe start.

Edit/

LOL ik trap er dus ook in, en had niet de laaste posten gelezen. Is dus de oude race. :+

mad_max234 wijzigde dit bericht 18-10-2007 16:23 (11%)

Some C4 races delayed today
By Tadas Bubelevičius
On: 2007-10-18 17:14:57

Due to a small problem, which has already been fixed, some Class 4 races will be delayed today. These races will start at 19:00 (18.00 Nederlandse tijd), please check your league page to find out exact times.

live gepruts @ servers is ook gaar :(

Here is your parachute and here is the manual. Welcome to Linux.

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

Ja wie prutst er nie aan een server terwijl hij aan het online is en mogelijk berekeningen aan het maken was. Rare bubbelvis...

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws