Gathering of Tweakers

Quicksearch
Doet weer iets met vezels...

De temperatuur in onze race loopt af van 29C naar 26C. Met Tadas' overcompensatiealgoritmeTM moet ik dus aan het eind flink harder gaan met iedereen die "warme bandjes" heeft ;)

Edit: Damn zeg, Blauwe, brid en ik respectievelijk 16e, 17e en 18e op de grid :X We zijn blijkbaar de enigen die een 1-stopper gaan proberen?

Grrrrrene wijzigde dit bericht 16-10-2007 16:24 (27%)

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:32:
De temperatuur in onze race loopt af van 29C naar 26C. Met Tadas' overcompensatiealgoritmeTM moet ik dus aan het eind flink harder gaan met iedereen die "warme bandjes" heeft ;)

Edit: Damn zeg, Blauwe, brid en ik respectievelijk 16e, 17e en 18e op de grid :X We zijn blijkbaar de enigen die een 1-stopper gaan proberen?
Dat is afwachten... Denk persoonlijk dat Remus Daniel ook een 1 stopper doet. Hoop dat de bandjes het houden.

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Reg. datum: 25 september 2002

En ik sta nogsteeds op Pole :D
Gaat een leuke race worden nu al :)

I've Spoken Deal with it :D

Bart: Waarom zouden de banden het niet houden? En ja, Remus doet een 1-stopper :(

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:32:

Helaas geen 1 stopper, wel denk een afwijkende strategie met lang/lang/kort.
Meeste doen waarschijnlijk kort/lang/lang , maar een gat van 2s naar p1 is wel erg veel. zo'n beetje 0.9s meer dan normaal

Hoop dat ik het 1 en ander goed kan maken in de race, kan helaas alleen de eerste 10 minuten kijken en daarna moet ik weg :(

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

grmbl verkeerde banden keuze... had met normale moeten rijden en niet met intermediates :(

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Reg. datum: 06 juli 2006

Hmmm volgende race in barca. Heb daar best vaak getest. Toch houdt mijn coureur niet van Barca denk ik. Sta 3 seconden achter nr1 ben maar voor een 1stopper gegaan. P en WU waren ook al niet om over naar huis te schrijven.

btw wordt een coureur beter in een baan als hij er vaker gereden heeft?

Biertje ???

Alleen als hij er een race rijd. testen heeft geen invloed op de voorkeur van je rijder.
Zolang als je niet uitvalt zal de rijder de baan het volgende seizoen leuker vinden en misschien beter presteren. Nog nooit een rijder langer dan 1 seizoen gehad.

F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Van pole vertrokken, meteen weggereden in het hete Monaco. Na de eerste stop nog steeds eerste, na de tweede ook. Mijn teamgenoot lag tweede, maar kreeg 15 ronden voor het eind een GB-probleem. Dat opende voor mij de weg om het hele veld op een rondje te zetten :X

Deze race dus totaal geen concurrentie gehad, was ook de enige met een snelste ronde onder de 1.10. Dus heb tijdens de race de race van C3G9 er maar overheen gelegd en daar vergeleken met de leider, dat zag er beter uit. Lag heel de tijd gelijk met die #1, uiteindelijk iets eerder over de finish.

6e winst op rij alweer, een erg indrukwekkende reeks, al zeg ik het zelf :X

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

*O* Als je maar genoeg tweede wordt, kom je vanzelf aan de kop van het kampioenschap. Eigenlijk elke race een ander die net voor me eindigt, dus als meest constante rijder lekker op weg naar C2. Moet alleen nog werken aan m'n driver, die maakt elke race wel 2-3 kleine foutjes die je net dat ene plekje kosten.

Reg. datum: 07 september 2006

Ben toch nog over de finish gekomen, had ik niet verwacht met een al redelijk versleten auto. Heb met 0% brakes, suspension en hydraulics de finish gehaald :)
Alleen geen punten gehaald maar dat was ook wel te verwachten met zo'n wrak. Hoop alleen dat ik deze keer niet vergeet te repairen :+

Met een beetje geluk toch nog 11e geworden. van 67-73 met tire wear gereden. Daarvoor 2x tire explode. Wat zijn we toch lucky (of unlucky?) :)

Potverdorie, wat een rampenrace was dit :( In rondje 8 ging m'n GB kapot, tsja, dan ben je gewoon kansloos, vooral als er verder _niemand_ uitvalt :( Financiële resultaten van de laatste races zijn dus ook helemaal tenietgedaan nu :(

Reg. datum: 05 oktober 2005

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:51:
Potverdorie, wat een rampenrace was dit :( In rondje 8 ging m'n GB kapot, tsja, dan ben je gewoon kansloos, vooral als er verder _niemand_ uitvalt :( Financiële resultaten van de laatste races zijn dus ook helemaal tenietgedaan nu :(
Ook mijn gearbox ging eraan en mijn stopstrategie bleek niet al te best te zijn helaas. Volgende race beter dan maar. Volgens mij waren er trouwens wel veel gearbox problemen. Ook mijn gearbox gaf het op in de laatste paar ronde. Ook mijn DQP <> DRP was raar trouwens: van 94% naar 84% :O Das niet helemaal de bedoeling natuurlijk....

Ja, mijn DQP was ook lager ineens. Ik denk dat het iets te maken heeft met het feit dat ik 2 punten over had, hoewel ik dat vorige race ook had :? Toen ging ik van 94 naar 97%, nu ging ik van 95 naar 86% :(

Gelukkig heeft m'n rijder de verloren DQP/DRP-punten meer dan goedgemaakt in de test. Daar won hij ongeveer 10/10 punten, dankzij een form en motivation die terug naar 100 sprongen :P

Biertje ???

Het was inderdaad een rot race :(
Ging best lekker met een p12 na m'n laatste pitstop en de strategie om licht te eindigen leek te gaan werken, begon gelijk goed met tijden in in de 1:11:500 , welke sneller waren dan de mensen voor me, maar helaas nokte de gearbox er mee.
Verder wel een leuke race. lekker knokken met Blue :p
Lang leven monaco met block 50 &gt;:)
Drp was ook weer netjes van met 94%, welke gelijk is aan de dqp

Financiele plaatje is aardig, verlies 'maar' 450k gemiddel per race.
Met een beetje geluk kan ik aan het einde van het seizoen nog het break even punt bereiken.

brid wijzigde dit bericht 17-10-2007 08:48 (24%)

F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Hmmm lekkere DQP van 96% voor volgende race. Alleen ben ik bang dat het weer omlaag gaat in DRP... Hopen dat ik een goede tijd heb neergezet.

Ik zie net dat ik iig met practice boven de nr 2 ben gekomen. Dus het ziet er tot nu toe (nog maar 3 andere practicers) goed uit :9

1 ding snap ik niet. Soms kom ik niet hoger dan 75% DQP met trial en error, maar soms kom ik ook boven de 90%. Is hier echt geen ander trucje voor? :P
Het enige voordeel van mijn lage DQP is dat mijn DRP altijd 10-15% hoger ligt. Waarom weet ik niet.

Kroketje wijzigde dit bericht 17-10-2007 09:18 (63%)

Een verkeerde strategie bedacht. ik wilde kort/lang/lang.
Maar dit mislukte jammerlijk 2 keer een explodig tyre gehad en dus in de een na laatste ronde nog een pitstop moeten maken en daardoor ook nog zonder benzine komen te staan. :(

ik hoop toch de volgende race weer in de top 5 te eindigen. :)

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

Ik heb de race niet live kunnen volgen maar een middelmatige race vol foutjes van de coureur. Uiteindelijk toch nog de 6de plek en dus punten kunnen pakken. Op zich niets om over te klagen maar een lciht tactische fout teveel ronden met tirewear gereden. Net geen geplofte bandjes maar goed is het niet voor de rondetijden.
Wel weer een nette 95% DRP (gemiddelde van dit seizoen dik boven de 90).

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

quote:
Darkdemoman schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:33:
Een verkeerde strategie bedacht. ik wilde kort/lang/lang.
Maar dit mislukte jammerlijk 2 keer een explodig tyre gehad en dus in de een na laatste ronde nog een pitstop moeten maken en daardoor ook nog zonder benzine komen te staan. :(

ik hoop toch de volgende race weer in de top 5 te eindigen. :)
Hoe kun je door een extra pitstop nou zonder benzine komen te staan. In je in- outlap verbruik je minder benzine juist.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

PrivatAir pilot

Teleurstellend resultaat dit keer. Ik had gegokt op een drie stops strategie. Als mijn rijder dan 4 rijders fouten maakt en de rest op 2 stops staat word het erg lastig natuurlijk. Daardoor zat er niet meer in dan een 4de plek :(

Lekker is dat als je rijder in de eerste ronde een fout maakt waardoor je 5 plaatsen verliest. En dan nogmaals vlak voor een pitstop :/

Nouja op naar de volgende race. Ik hoop dat de leider in het kampioenschap weer eens een foutje maakt, anders is het niet mogelijk om van die man te winnen :(

Ook erg lekker dat die Market nog steeds niet gedaan is...

The_FrankO wijzigde dit bericht 17-10-2007 11:08 (5%)

Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook

Ik zit nou al 4-5 races als enige op een driver te bieden en nog staat er "initial" Wat houdt dat in?

De boer dat is de kerel...

geen klachten hier. Na als 6e gestart te zijn, eerst wat plekken verloren (oorzaak gewicht denk ik), en daarna weer teruggevochten naar plek 8, acht ronden voor het einde. Vanaf dat moment kreeg zo'n beetje iedereen voor me angst voor het podium ofzo, want in de laatste 8 ronden regende het uitvallen, blown tires en gearbox malfunctions })
De laatste ronde ben ik op een 4e plek ingegaan, nog snel ff de nummer 3 ingehaald(worn tires) en op het podium beland.... *O*
Zo heb je bijna nooit een uitvaller, deze race van de 25 man 9 man uitgevallen, en 5 man met GB/vleugel problemen 8)7
Oh ja, ff over m'n maffia teammate, de prutser krijgt et voor elkaar om voor de 3e keer dit seizoen zonder fuel te staan |:(

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Grappig: meestal doen een paar lui in onze groep direct na de race hun P/WU, maar dit keer is er nog niemand geweest die iets heeft gedaan :D

Ik doe het meestal wanneer ik tijd heb .. de dinsdag race op maandag en de vrijdagrace meestal op woensdag omdat ik dn meer tijd heb. Heb zojuist effe het hele programma voro vrijdag er doorheen gerost en mijzelf op een verbazinwekkende provisional pole neergezet. Ben hard bezig dit seizoen om mijn auto te verlichten en daarnaast wat dure onderdelen goedkoper te krijgen (aero, hydraulics, suspension) een beetje met het oog op volgend jaar.
Ben er tevreden met heo dit seizoen verloopt tot nu toe.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws