Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #7

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 16 maart 2004

quote:
Grrrrrene schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:14:
Waarom heeft hij niet geprobeerd met die 5 powerboosts de snelste ronde neer te zetten? Is toch weer een puntje :) Ik kijk het nog ff aan in de Q :P
Kijk dat denk ik nou ook altijd. Hoe is het toch mogelijk dat er mensen zijn die power boosts over houden aan het eind van de race. Probeer dan die ene punt te pakken.

Ik weet dat je goede bandjes daarvoor moet hebben, maar toen jeroen uit de pits kwam zag hij direct in dat zelfde rondje dat hij meteen een seconde aan zijn broek kreeg. Daardoor is hij naar mijn mening niet verder gaan pushen. Zou ik ook niet doen, dan vergooi je de bandjes en komt zwitserland eind het eind nog voorbij. Maar dan toch, probeer dan in ieder geval in de ronde daarop, met op elk recht stuk een power boost om dat puntje te pakken en concentreer je daarna op de tweede plek. En dat geld voor alle coureurs overigens.

Ik zal het wel weer verkeerd zien :9

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Conservatieve coureurs he... Altijd bang dat ze nog een foutje maken en dat misschien in de laatste ronde nog goed kunnen maken met die powerboosts. Maar opzich kan je best voor de snelste ronde gaan, zoals Amerika deed. Brno heeft 3 best lange rechte stukken, dus met 3 powerboosts kom je dan al een eind.

Net mn P gedaan op Monaco, kwam redelijk snel tot een goede DQP, ookal was ie weer eens opvallend raar...

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Reg. datum: 25 september 2002

quote:
Joss schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:33:
Conservatieve coureurs he... Altijd bang dat ze nog een foutje maken en dat misschien in de laatste ronde nog goed kunnen maken met die powerboosts. Maar opzich kan je best voor de snelste ronde gaan, zoals Amerika deed. Brno heeft 3 best lange rechte stukken, dus met 3 powerboosts kom je dan al een eind.

Net mn P gedaan op Monaco, kwam redelijk snel tot een goede DQP, ookal was ie weer eens opvallend raar...
Ik mag er toch van uitgaan dat dat niet meer opvallend is voor monaco dat de DQP raar is :P
Voor cancun e.d. hetzelfde verhaal.

I've Spoken Deal with it :D

FC Strijen

Wel als een bepaald onderdeel het hoogste is (by far) terwijl dat op dat circuit niet nodig is (you do the math, welk onderdeel het is :P )

Reg. datum: 25 september 2002

Ja dat had ik dus ook op monaco ik was redelijk verbaasd maar op zich wel grappig...

I've Spoken Deal with it :D

Reg. datum: 11 september 2001

Zo, net de Q achter de rug, nette P3 slechts 0,016 achter P2 die normaal altijd rete-snel is, dus het ziet er goed uit!

and I was like...whatever!

Next
Reg. datum: 29 december 2001

Als 7e geclassificeerd. Zo slecht is het heel het seizoen nog niet gegaan. Dan maar duimen dat de race beter gaat.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

F1Time C3G6

Als 3e gekwalificeerd deze keer. Heb goede hoop op een podium voor deze race.

Dan nog wat anders ... ik heb een paar drivers/designers/commercial directors een offer gedaan, maar wat nu ?
Ik zie een lijstje met degenen waaraan ik een offer heb gedaan, maar ik kan er verder niks mee ? Hoe werkt dat eigenlijk ?

edit:
Lees nu op F1Time forums dat dit bugged is en de markets niet goed werken.

Sleepie wijzigde dit bericht 15-10-2007 09:03 (13%)

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

FC Strijen

Ik ben blij dat ik de markt niet op hoef dit seizoen. Wat is dit bedroevend slecht zeg... Vorig seizoen was hetzelfde verhaal, maar dit wordt natuurlijk ieder seizoen erger. De markt loopt leger en leger. Ik hoop dat de reden van het uitstellen van de markets is dat Tadas keihard aan het werk is aan een nieuwe markt, want anders zie ik het somber in dit seizoen/volgend seizoen.

Reg. datum: 11 september 2001

Tot wanneer kan ik het contract van mijn huidige coureur verlengen? Hij is nogal oud (34) maar qua skills erg goed en er is slechts een coureur die iets beter is en 2 jaar jonger, wel een stuk duurder, dus ik denk dat ik mijn bejaarde drivere ga verlengen...

and I was like...whatever!

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

Waarschijnlijk zal er 3 wedstrijden voor het einde van seizoen een nieuwe markt komen. Alles lekker op het laatste moment. Althans dit zegt mijn tadas-logica.

Viel me ook op joss, Monaco is flink veranderd kwa DQP. Ik had er wel beetje moeite mee op 1 onderdeel. Toevallig moeten we ook op monaco :D

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Joss schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:37:
Ik ben blij dat ik de markt niet op hoef dit seizoen. Wat is dit bedroevend slecht zeg... Vorig seizoen was hetzelfde verhaal, maar dit wordt natuurlijk ieder seizoen erger. De markt loopt leger en leger. Ik hoop dat de reden van het uitstellen van de markets is dat Tadas keihard aan het werk is aan een nieuwe markt, want anders zie ik het somber in dit seizoen/volgend seizoen.
Ik moet een designer hebben. Maar ik ga er vanuit dat Tadas het wel oplost voor het nieuwe seizoen begint. Ik doe ook alles meteen voor 3 jaar omdat het inderdaad alleen maar moeilijker wordt met de markt. In C4 valt het nog wel mee, maar in C3 (en C2 en C1 nog meer) zit natuurlijk iedereen op dezelfde mensen te bieden.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Joss schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:37:
In mijn groep is de market gelukkig wat beter, in verhouding veel goede staff waarvan de contracten afliepen. Alleen jammer dat de markets niet worden gedraaid op zondagavond. Ik had direct toen het kon een bod uitgebracht op beide 90-designers. Een andere manager had dit ook gedaan, dus in feite zouden we beide een topdesigner hebben. Intussen zijn we twee weken verder en staan er op beide designers repsectievelijk 6 en 4 biedingen. Ik heb dus mijn bod fors moeten verhogen en moet maar hopen dat ik er eentje krijg. Managers die er snel bijzijn worden zo wel erg benadeeld. Gelukkig heb ik m'n driver nog 2 seizoen vastliggen.

Tim M.

quote:
Sempy schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:12:
[...]

In mijn groep is de market gelukkig wat beter, in verhouding veel goede staff waarvan de contracten afliepen. Alleen jammer dat de markets niet worden gedraaid op zondagavond. Ik had direct toen het kon een bod uitgebracht op beide 90-designers. Een andere manager had dit ook gedaan, dus in feite zouden we beide een topdesigner hebben. Intussen zijn we twee weken verder en staan er op beide designers repsectievelijk 6 en 4 biedingen. Ik heb dus mijn bod fors moeten verhogen en moet maar hopen dat ik er eentje krijg. Managers die er snel bijzijn worden zo wel erg benadeeld. Gelukkig heb ik m'n driver nog 2 seizoen vastliggen.
Ik ben jaloers op je. Wij zijn met z'n 11en aan het bieden op een designer van 84. Ik denk niet dat ik hem ga krijgen, maar ik ga er wel voor zorgen dat diegene die hem krijgt, zich blauw betaald :).
Moge de kracht met je zijn...

quote:
Requiem19 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:42:
[...]

Ik ben jaloers op je. Wij zijn met z'n 11en aan het bieden op een designer van 84. Ik denk niet dat ik hem ga krijgen, maar ik ga er wel voor zorgen dat diegene die hem krijgt, zich blauw betaald :).
Hahahaha, same sick situation bij ons idd
Er wordt zelfs 9 keer geboden op een Designer van 71 :s

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

Ghehe kun je beter niet te veel bieden, straks wordt dit opgelost en betaal je helemaal blauw voor een mindere.

Heb zelf bescheiden geboden op een paar. Wacht wel weer rustig af... Ben niet anders gewend ;)

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Athlon X2 5600+

Zo ik heb ook weer eens een race uitgereden, ben op de 4 plaats geëindigd. Zo eens kijken hoe ik het heb gedaan met de fuel en DRP. Maar het val me niet tegen deze race. :)

Wat gebeurd er eigenlijk als je geen driver gecontracteerd krijgt voor het nieuwe seizoen? Krijg je dan weer zo een rookie.
FC Strijen

quote:
Bluepanther schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:53:
Waarschijnlijk zal er 3 wedstrijden voor het einde van seizoen een nieuwe markt komen. Alles lekker op het laatste moment. Althans dit zegt mijn tadas-logica.

Viel me ook op joss, Monaco is flink veranderd kwa DQP. Ik had er wel beetje moeite mee op 1 onderdeel. Toevallig moeten we ook op monaco :D
Wat voor weer wordt het bij jullie in de race? :)

Zie trouwens dat jij en René wel ver naar achter staan voorlopig. Hoop niet dat de race je terug doet laten denken aan Coulthard vs Bernoldi.

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
mad_max234 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:13:
Wat gebeurd er eigenlijk als je geen driver gecontracteerd krijgt voor het nieuwe seizoen? Krijg je dan weer zo een rookie.
Dan krijg je een random driver, dat kan ook een oude kerel zijn met waardeloze statistieken. Gewoon proberen mee te bieden in C4 is er meestal een ruime markt en kan je met een beetje geluk voor weinig geld een leuk talent vastleggen voor meerdere seizoenen.

Ik heb wederom dat mijn driver in z'n laatste rondje zomaar een halve seconde van z'n beste tijd afperst. Ligt dat aan zijn pole stats (64) of heb ik gewoon elke keer mazzel. Ik hoop het eerste :P

Reg. datum: 18 juli 2007

quote:
Joss schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:14:
[...]

Zie trouwens dat jij en René wel ver naar achter staan voorlopig. Hoop niet dat de race je terug doet laten denken aan Coulthard vs Bernoldi.
haha die Bernoldi _/-\o_ _/-\o_

Reg. datum: 22 juli 2002

Hmm, ik geloof dat mijn periode van pech nu begint, vorige race op stekkie 1 een paar ronde voor t einde eruit met hydroliek, deze race op stekkie 2 een paar ronde van t einde met een engineblow :|

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

quote:
Joss schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:14:
[...]

nou, grappig dat je dat zegt, want dat was mijn plan wel :) Veel blocking en dan gewoon met 1 stop proberen zoveel mogelijk mensen achter me te houden :) Ik snap alleen niet waarom ik _zo_ traag ben, maar misschien had ik toch wat meer vleugel moeten zetten in die ene millimeter regen :P

inhalen is een vak :P De inhaalactie die ik echt zocht was deze (vanaf 6:15) van Trulli in 2005. Kon geen apart gecropt filmpje vinden :P Inhalen kan dus opzich best.

Grrrrrene wijzigde dit bericht 16-10-2007 01:19 (16%)

Imitation is the sincerest form of flattery

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*
Good luck to you all!

Zo tuf je 2 races na je motorupgrade achteraan, en zo sta je ineens met een normale strategie 6e op de grid... Blijft een raar spelletje 8)7 Toch de strategie maar wat aanpassen, en wat agressiever gaan rijden, want ik ben nog en paar punten nodig om veilig te blijven......

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

FC Strijen

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:13:
[...]

inhalen is een vak :P De inhaalactie die ik echt zocht was deze (vanaf 6:15) van Trulli in 2005. Kon geen apart gecropt filmpje vinden :P Inhalen kan dus opzich best.
Zonder te kijken denk ik dat het om die inhaalactie gaat waarbij de monteur zo gek wordt dat zn klep naar beneden valt. Waar Trulli even later uitvalt en wat de reden is dat één onderdeel van de DQP zo laag is :P

FC Strijen

Las net op ons groepforum dat Carl Smith (de enige die ons een beetje bij kan houden) mn teamgenoot in zijn laatste rondje voorbij was gegaan. Hij zei:
"phew that was close"
waar hij zijn wagen 0.044 voor mijn teamgenoot parkeerde.

Ik vind dat natuurlijk niet leuk voor mijn teamgenoot, dus doe m'n eerste rondje: 0.3 erachter. Ok, wat aanpassingen aan de vleugels ivm de regen in de Q...
Sta ik er 0.001 voor in m'n tweede rondje :*)

Dus heb maar even een berichtje achter gelaten:
"You left me no choice but to kick your ass with one thousand of a second :D "

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: