Precies, ik denk dat QUILIX onderschat hoeveel uur er in een goede casemod gaat zitten en hoeveel die kast dan wel niet zou kostenquote:Frenkie123 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:05:
[...]
Thanx, maar ik denk dat je een te rooskleurig beeld hebt ervan. Ik heb mijn Machine al een tijd te koop, maar geen kopers. Nee, laat mijn mods maar gewoon uniek zijn, dan blijf ik tenminste arm maar gelukkig
Voorzien van luchtgekoelde auto en watergekoelde PC....
Reg. datum: 02 oktober 2006
Reg. datum: 02 oktober 2006
Wel weer reclame maken voor saphire en zalman hé...
Nee het is wel een stoere mod.
Greeneye1992 wijzigde dit bericht 02-06-2008 19:41 (28%)
Hahahaha, geweldige mod. kicken dat je ook internationaal furore maakt. 
Een jaar naar Schotland? mail me.
quote:Greeneye1992 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:41:
Wel weer reclame maken voor saphire en zalman hé...
My cases; R2-D2, Sting, Wall-E, Hovermax, Charge! etc etc
Je bent al HOE oud?
Heel gaaf om te zien hoe ze bij jou in je woonkamer staan. Dat wist ik al wel, maar nu zie je het ook
Erg leuk dat ze er aandacht aan besteden, en hoeveel moeite die mevrouw heeft met het woord casemodding 
Ok, laatste bericht was juni, maar dan is dit echt de laatste;
Frenkie tijdens de HME 2008 in Utrecht

En het eindresultaat; 2e bij de vakjury en eerste met publieksprijs.

Heel erg fijn om een mod te maken met zoveel lol en dan ook nog wat ermee te winnen ! Wat wil je nog meer!?
Frenkie tijdens de HME 2008 in Utrecht
En het eindresultaat; 2e bij de vakjury en eerste met publieksprijs.
Heel erg fijn om een mod te maken met zoveel lol en dan ook nog wat ermee te winnen ! Wat wil je nog meer!?
Frenkie, van harte gefeliciteerd. Balen dat ik de uitreiking net had gemist, maar het is je uiteraard gegund 
Reg. datum: 03 juni 2008
Reg. datum: 03 juni 2008
Op times lan zat ik er 2 plaatsen vanaf, dat apparaat bliepte me toch wat weg
Vond het wel grappig, maar na n paar uur gaat het toch een beetje vervelen. gelukkig had Frenkie er toen schijnbaar ook genoeg van, opeens hoorden we niks meer
Maar echt geweldig wat je allemaal voor elkaar krijgt zeg, tot in de kleinste details, hulde daarvoor!
iig nog gefeliciteerd met je prijs
...en nog suc6 met je (vele) toekomstige mods
Vond het wel grappig, maar na n paar uur gaat het toch een beetje vervelen. gelukkig had Frenkie er toen schijnbaar ook genoeg van, opeens hoorden we niks meer
Maar echt geweldig wat je allemaal voor elkaar krijgt zeg, tot in de kleinste details, hulde daarvoor!
iig nog gefeliciteerd met je prijs
...en nog suc6 met je (vele) toekomstige mods
Frietjemet wijzigde dit bericht 30-11-2008 22:57 (5%)
Nogmaals gefeliciteerd.
Zoals Terw_Dawn al zei het is je van harte gegund. Heel veel succes met je volgende mods!! Ik hoop dat dit weer een flinke opsteker voor je is. Vorig jaar was je 4de en nu 1 en 2!! Goed gedaan kerel!!
En dat logo van 3 meter lang hangt binnenkort in me modhok. Paste gewoon in de caddy.
Zoals Terw_Dawn al zei het is je van harte gegund. Heel veel succes met je volgende mods!! Ik hoop dat dit weer een flinke opsteker voor je is. Vorig jaar was je 4de en nu 1 en 2!! Goed gedaan kerel!!
En dat logo van 3 meter lang hangt binnenkort in me modhok. Paste gewoon in de caddy.
Kijk uit na het multi media event 2009!
Wederom gefeliciteerd, het was leuk om weer even bij te praten
En bedankt voor alle aanmoedigingen, volgend jaar hoop ik je te verslaan 
Ik weet het zeker dat je me gaat verslaan! Cubeleon is gewoon supervet ! tot dan !quote:brinkdinges schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:57:
Wederom gefeliciteerd, het was leuk om weer even bij te pratenEn bedankt voor alle aanmoedigingen, volgend jaar hoop ik je te verslaan
En die hebben het geleend van Bit-Tech's FP. 
Reg. datum: 16 juni 2006
Reg. datum: 16 juni 2006
hehe goede shit ouwe
tof man, leuk ook eens het gezicht achter de creaties te zien
Alleen nog even werken aan je duitse uitspraak 
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last