Gathering of Tweakers

Quicksearch
Wat is dat in zijn avatar?

quote:
Frenkie123 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:05:
[...]

Thanx, maar ik denk dat je een te rooskleurig beeld hebt ervan. Ik heb mijn Machine al een tijd te koop, maar geen kopers. Nee, laat mijn mods maar gewoon uniek zijn, dan blijf ik tenminste arm maar gelukkig :)
Precies, ik denk dat QUILIX onderschat hoeveel uur er in een goede casemod gaat zitten en hoeveel die kast dan wel niet zou kosten ;) Mensen kunnen je kast wel leuk vinden, maar je moet echt mazzel hebben als je hem kunt verkopen.

De eerste ronde is afgelopen, wil je zien wat de deelnemers van de BeP Modding Trophy van een saaie DVD speler gemaakt hebben?

veerboot met underscores

http://www.laughlady.com/wp-content/uploads/2007/11/320as-seen-on-tv.jpg

Casemodding uitzending WDR 29-04.

Tof man! :D

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

Wel weer reclame maken voor saphire en zalman hé...
Nee het is wel een stoere mod.

Greeneye1992 wijzigde dit bericht 02-06-2008 19:41 (28%)

Reg. datum: 17 december 2005

Hahahaha, geweldige mod. kicken dat je ook internationaal furore maakt. 8)

Een jaar naar Schotland? mail me.

quote:
Greeneye1992 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:41:
Wel weer reclame maken voor saphire en zalman hé...
Nee het is wel een stoere mod.
:$ I know. Maar juist die kleine dingetjes, daar zijn de sponsors gek op. Dat heet "exposure". Ik kan het iedere (beginnende) modder aanraden; Zorg eerst dat je ergens wordt genoemd ( het lokale suffertje, de casemodcompo van de plaatselijke scouting etc etc ) en ga daarmee aankloppen bij de grote merken-fabrikanten. Zij hebben elk jaar een budget voor sponsoring, je moet ze alleen zien te overtuigen dat JIJ diegene bent waardoor hun NAAM veel, vaak en positief in beeld komen. Succes !

Machine CM te koop - http://tweakers.net/aanbod/advertentie/108002/xfx-extreme-pc-(s939-zwart-custom-).html

Wat is dat in zijn avatar?

Je bent al HOE oud? :P Heel gaaf om te zien hoe ze bij jou in je woonkamer staan. Dat wist ik al wel, maar nu zie je het ook :) Erg leuk dat ze er aandacht aan besteden, en hoeveel moeite die mevrouw heeft met het woord casemodding :P

De eerste ronde is afgelopen, wil je zien wat de deelnemers van de BeP Modding Trophy van een saaie DVD speler gemaakt hebben?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws