Gathering of Tweakers

Quicksearch
Of een dikke rand vloeibare pakking tussen de bovenrand en deksel, zodat je die later weer open kan snijden.

quote:
cellofaan ;)

De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!

quote:
Nolani schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:37:
[...]

Duidelijk, onderwater dus, vergeet mijn opmerking dan maar.

Tsja, als je je cam er dan ook nog uit wilt kunnen halen dan moet je idd iets met rubbertjes op de deksel gaan doen.
Dat icm zo een soort klem wat jij aangaf werk dan, denk ik, prima. Z'n grote druk staat er ook weer niet op.

Ipv die 'klemmetjes', kun je misschien ook iets van een mini spandband/erg sterke elastiek gebruiken...
Ik heb het denk ik. :+
Dichtings papier, ook wel gebruikt bij brommers en scooters hun 2takt motor. Voor het lucht dicht maken van de cilinder, zodat er geen gassen uit kunnen ontsnapen. :P
Waarom had ik daar niet eerder aan gedacht. |:(

Maar als het niet zou werken, dan horen juilie nog van mij. daaag

PRaGA88 wijzigde dit bericht 28-02-2008 17:30 (4%)

Reg. datum: 11 januari 2008

hey!! ik ga mss mijn muis modden met gwn een paar ledjes in te zetten of zo:) de foto's volgen nog wel :P

quote:
neovo01 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 18:54:
hey!! ik ga mss mijn muis modden met gwn een paar ledjes in te zetten of zo:) de foto's volgen nog wel :P
oja? wat spannend! :D

succes.. ;)
wat voor een muis? welke ledjes?

diedazz wijzigde dit bericht 06-03-2008 18:58 (6%)

mooi weertje he?

^^ bij de karwei een stel hele mooie plexi handgrepen gezien...
ledjes erin, en hoppa :)
pics volgen als ik ze binnenkort ga kopen :) ;)

AlexanderB wijzigde dit bericht 07-03-2008 16:03 (7%)

De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!

Resistance will be futile...

@ Roel,

Nog 3 plaatjes plexi meer en 2 gaatjes en je hebt je eigen aquabay :D

Cyberdyne Systems - SKYNET Division

quote:
diedazz schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 18:58:
[...]

oja? wat spannend! :D

succes.. ;)
wat voor een muis? welke ledjes?
ik heb een muis van case master werkt op 5Vgelijkstroom 100mA. ma ik ben aant twijfelen
tussen powerleds of gewone leds :P

quote:
reizende o Roel schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 19:24:
Mijn window:
"geplaat"
Vond het jammer om in mijn P182 te gaan zagen ;)
Kijk, das nou weer eens wat anders! Ik vraag mij eigenlijk wel af wat er nu voor/achter / in moet komen, want door zo'n window zie je toch niet bijster veel, wel? :)
quote:
neovo01 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 21:03:
ik heb een muis van case master werkt op 5Vgelijkstroom 100mA. ma ik ben aant twijfelen
tussen powerleds of gewone leds :P
Ik zou gaan voor gewone leds, powerleds lijken me net iets teveel van het goede (naarmate de hoeveelheid en plaatsing heeft dit natuurlijk n zeer grote variabiliteit) (isdat wel een woord?)
En ook, powerleds zijn een stukje duurder.

diedazz wijzigde dit bericht 07-03-2008 22:49 (39%)

mooi weertje he?

quote:
diedazz schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:47:
Kijk, das nou weer eens wat anders! Ik vraag mij eigenlijk wel af wat er nu voor/achter / in moet komen, want door zo'n window zie je toch niet bijster veel, wel? :)
Zoiets als dat window wil ik ook doen alleen dan met een fan erachter
maar dat kan alleen als die kast zo'n ventilatiegaten aan de zijkant heeft
Ik weet dat de centurion 534 heeft dit alleen aan de onderkant, aan de bovenkant lijkt alleen ventilatie maar het is dicht.
De lian-li PC-G7B heeft over de hele lengte aan de zijkant ventilatiegaten maar deze heeft helaas maar vier 5.25 bays
het liefst zou ik er 5 hebben weet iemand een midi-tower die dit heeft (liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk)

Verder vind ik het wel grappig ook dat meerdere mensen dus rondlopen met het idee een window in een 5.25 inch bay te maken ziet er ook zeer goed uit moet ik zeggen

Baloo [BE]

nvm

MikeVM wijzigde dit bericht 07-03-2008 23:51 (97%)

Intel C2DE6600 @ 3.4Ghz // Asus P5K-E/WIFI-AP // 4x1GB 6400 Kingston HyperX // RAID0: 2 x Seagate Barracuda 7200.10 250GB // Gigabyte Nvidia Geforce 8500GT (512MBI) // Antec P182 // NEOhe 500W // Creative Xfi ExtremeGamer

ah ok bedankt voor de tip! :) ma nu moet ik nog kijke waar ik gewone leds kan krijgen XD :P

handgrepen zijn er, maarre.. 11 euro / stuk :|
ook nog wat ander bevestigingsmateriaal meegenomen, het idee voor de mod die ik er mee ga maken neemt steeds meer vorm aan :)
(pianoschaniertje 20", 2 stuks kistsluitingen (die helaas niet in matchende kleur te krijgen waren, dus dat word spuiten ofzo) doorzichtige noppen voor eronder, en kettinkjes om de deksel open te houden als de kast open is..
enige waar ik nu nog ff overnadenk is of ik de hoeken van de kast dan ook nog ga voorzien van extra hoekdoppen (ala flightcase) en of ik het hele ding niet beter van mdf kan maken ipv van metaal (omdat al het hang en sluitwerk beter op hout monteerd dan op metaal) en als ik dan toch bezig ben, om ook ff een lap zwart tapijt te regelen en dat te gebruiken als buitenkant ipv verf...
mja, dan eindig ik alsnog met een complete flightcase, en dat is eigenlijk niet wat ik wou maken...
geen tapijt dus...

jullie horen nog van me :) (binnenkort een cip als mn ontwerpplannen wat verder gevorderd zijn)

quote:
diedazz schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:47:
[...]

nee dat klopt idd maar wat toch een beetje met plexiglas aan het kloten dus dacht kan ik er ook wel een raamje van maken ;) . Denk dat ik nog LED verlichting in de kast ga maken of zo iets zodat er wel iets te zien valt.
quote:
ragingbull schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:22:
@ Roel,

Nog 3 plaatjes plexi meer en 2 gaatjes en je hebt je eigen aquabay :D
Ben geen waterkoelingman, maar misschien wel leuk voor goudvissen

Reg. datum: 16 december 2004

weet iemand hier een link naar een (simpel) plaatje hoe je s-video naar scart soldeert? ik heb hier namelijk 2 gewone female netwerk connectors liggen en en kapotte printplaat van een dvdspeler met daarop een female scart aansluiting en wat tulpconnectors. dat ga ik aan elkaar plakken en dan krijg ik 2 doosjes waartussen je een gewone netwerkkabel kan stoppen en waar dan geluid en beeld doorheen komt.
ik heb natuurlijk al gegoogled maar ik heb al 2 plaatjes met hetzelfde plan gevonden maar die beide andere pinnetjes gebruiken :X

dit is dus het plan:

[PC] -> svideokabel -> |female svideo - utpkabel - female scart| -> scartkabel -> [TV]

Promicin positive

Antec Sonata II<>Gigabyte 965P-DS3P 3.3<>Intel E6420 @ 2x 3.0Ghz (stock V's)<>GEIL 2x 1GB CL4 DC >Big black cock and tiny white pussy :) :)

ik zoek iets in deze richting:

http://pinouts.ru/images/scart_adap.gif

al snap ik dit plaatje niet en staan er op die site ook nog deze dingen:

http://pinouts.ru/VideoCables/scart_svhs_pinout.shtml
http://pinouts.ru/VideoCables/svhs_scart_pinout.shtml

dat zijn 2 verschillende dingen, maar welke moet ik hebben?

De onderste, die gaat namelijk van S-video naar scart.

De bovenste is precies andersom.

Dus gewoon de onderste nemen ;)

Zoekt een lamp/reflector (lamp mag kapot zijn) voor Infocus LP500 / LP530 / Dataview 370 !!

op die pagina staan ook weer 2 schema's :?

quote:
PRaGA88 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:55:
[...]

Dat word allemaal mooi dicht gesiliconeert met SPECIALE lijm.

Maar ik moet hem ook ergens onderin kunnen zetten. Zoals onder een steen zodat ik een paartje in de gaten kan houden.
maak gewoon een bakje, en zet het op z'n kop, dan blijft de lucht erin zitten? aan de onderkant kan je er gewoon een snoer uit laten lopen.

quote:
reizende o Roel schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 19:24:
Mijn window:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En totaalplaatje:
[afbeelding]

Vond het jammer om in mijn P182 te gaan zagen ;)
hehe grappig dat je zelfde fancontroller hebt in zelfde kast :)

Technotium99-m

Laatste dagen ook weer rustig wat in de weer geweest, beetje modden tussen tentamens leren door werkt erg goed als meditatie :)

Eerst maar eens begonnen om echt fatsoenlijke powercables te maken voor mij HD's, uit oude kabels de nodige componenten verkregen en net wat geduld de goede maten erin verwerkt.

http://www.nietbelangrijk.nl/download/file.php?id=2791

Tevens een simpel plexi plaatje voor mijn nieuwe stacker gezaagd en gevijld. Met 3 afstandsbusjes op elkaar is het een mooi hoogte welke aansluit met oa de HD boxen en verbergt het mooi alle kabels die de kast inkomen.

http://www.nietbelangrijk.nl/download/file.php?id=2799

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

quote:
TRG schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:35:
Laatste dagen ook weer rustig wat in de weer geweest, beetje modden tussen tentamens leren door werkt erg goed als meditatie :)

Eerst maar eens begonnen om echt fatsoenlijke powercables te maken voor mij HD's, uit oude kabels de nodige componenten verkregen en net wat geduld de goede maten erin verwerkt.
[afbeelding]
Ziet er netjes uit :) dit wil ik binnenkort ook eens doen...

Hoe heb je die connectors weer verbonden met je voeding? Laat maar, ik heb het al gezien :P

MaNDaRK wijzigde dit bericht 10-03-2008 18:43 (22%)

MC'68 - Motorclub voor de Zaanstreek en omgeving

quote:
TRG schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:35:

[afbeelding]

Tevens een simpel plexi plaatje voor mijn nieuwe stacker gezaagd en gevijld. Met 3 afstandsbusjes op elkaar is het een mooi hoogte welke aansluit met oa de HD boxen en verbergt het mooi alle kabels die de kast inkomen.

[afbeelding]
Zo dat ziet er netjes en strak uit. Daar is niets op aan te merken lijkt mij. Mooi rijtje schijven ook :9

E6600, DS4, Corsair

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws