Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 september 2005

Dit is overigens mn eerste ipod, en ik moet zeggen dat dat itunes echt een bagger programma is...

CZGAALVD

aka Osiris

quote:
FerdiV schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:46:
[...]

Sorry maar wat moet ik doen op die Blueman site? Ik snap het niet helemaal, gewoon mijn email daar invullen?

EDIT: En hoe zorg ik er dan voor dat de nummers de covers ontvangen? Of gaat alles vanzelf?
Als je je gegevens invuld voor dat gratis nummer hoef je geen betaalmethode te selecteren. Doe je het via de normale weg dan ben je dit wel verplicht...
Ik was dit jaar in de US op vakantie..
begin september heb Ik een iPod 2G 4Gig gekocht voor 158$ "Prijs inclusief TAX". "das 105.98¤" Ik vond dit al vreemd aangezien dit de prijs was van de 2Gig.

Anyway. Paar dagen later waren we terug in de Mall. Zie ik die nieuwe Nano liggen. Gevraagd of ik zonder problemen de oude nano kon inleveren voor die nieuwe.
Geen probleem zij die man. heb dus de nano g3 op zak.

Ben alleen nog opzoek naar een sport hoesje

Aparaatje is echt perfect.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Reg. datum: 11 juni 2007

Kreeg net een mailtje...

Tot 130 euro korting op de nieuwe nano bij aanschaf van een mac als student...

-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-

Reg. datum: 27 mei 2002

Joh. ;)

Alcatrash wijzigde dit bericht 18-09-2007 10:23 (83%)

Sonos rocks!

-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-

Reg. datum: 20 maart 2002

Ik heb zojuist mijn Rode 8GB Nano ontvangen... Superding! Zoals ze al zeggen, als je hem in het echt ziet is hij nog 100x beter dan op de fotos...

Alleeeeen... Ik heb ook een scheef zittend scherm :(
Hij is zo'n 1/1,5mm gedraaid. Zelf openmaken en recht zetten lijkt me niet handig, dus moet ik weer bellen... Ben ik hem weer een paar dagen kwijt :(

Are You Threatening Me?

quote:
Werner schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:14:
Ik heb zojuist mijn Rode 8GB Nano ontvangen... Superding! Zoals ze al zeggen, als je hem in het echt ziet is hij nog 100x beter dan op de fotos...

Alleeeeen... Ik heb ook een scheef zittend scherm :(
Hij is zo'n 1/1,5mm gedraaid. Zelf openmaken en recht zetten lijkt me niet handig, dus moet ik weer bellen... Ben ik hem weer een paar dagen kwijt :(
Gewoon laten vervangen door een nieuwe dan ben je hem niet paar dagen kwijt...

Armo wijzigde dit bericht 18-09-2007 11:16 (8%)

quote:
Armo schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:16:
[...]

Gewoon laten vervangen door een nieuwe dan ben je hem niet paar dagen kwijt...
Jawel, want ze halen eerst deze op en dan pas wordt de andere verzonden...
Net als bij mijn MacBook.

Maar ik wordt altijd moe van zulk soort dingen... Want ja, wie zegt dat de nieuwe niet gewoon het zelfde heeft 8)7

Werner wijzigde dit bericht 18-09-2007 11:19 (16%)

Are You Threatening Me?

Reg. datum: 02 juni 2001

quote:
Werner schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:18:
... Want ja, wie zegt dat de nieuwe niet gewoon het zelfde heeft 8)7
Misschien een goede reden om dat soort spullen niet online aan te schaffen. Al heb je daar vaak geen rode Nano's.

I reject your reality...

@Werner: Ze plaatsen ondertussen gelijk al een nieuwe bestelling. Bij mij was de nieuwe aangekomen voordat TNT de oude kwam ophalen.

Bij mij was de nieuwe net zo scheef. Maar is maar een halve millimeter ofzo dus ik ga niet wéér omruilen.

iMac Core Duo 20" - MacBook - XS4ALL Only Lite - SpeedTouch 716(i)v5

quote:
naquah schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:32:
@Werner: Ze plaatsen ondertussen gelijk al een nieuwe bestelling. Bij mij was de nieuwe aangekomen voordat TNT de oude kwam ophalen.

Bij mij was de nieuwe net zo scheef. Maar is maar een halve millimeter ofzo dus ik ga niet wéér omruilen.
Ik bedoel maar... Nouja ik zal wel eens bellen en ze goed vertellen dat ik een rechte wil :)

edit:
Had Apple net aan de lijn. Ze gaan hem omruilen nadat ik heb kunnen uitleggen wat ik bedoelde.
Volgens hun was er niks over bekend. Toen wees ik ze op het topic op hun forum met momenteel 113 reacties. Zeker 80 van die reacties zijn mensen met een gedraaid scherm... Maar volgens hun was het geen bekend probleem. 8)7

Werner wijzigde dit bericht 18-09-2007 13:35 (27%)

Are You Threatening Me?

Net het UPS-mannetje aan de deur met mijn nano 4GB (zilver dus).
Het plastic doosje heeft een klap gehad en is gescheurd, gelukkig
is de iPod helemaal goed. Het schermpje hangt bij mij ook 1mm
naar links. Stoor ik me niet aan. Over de rest: way to go Apple! De
beste mp3-speler die ik ooit in m'n handjes heb gehad. Wát een ding.

Sonos rocks!

Wel slecht van Apple zeg van die scheve schermen ook al is het niet echt storend..

Reg. datum: 12 september 2007

Mijn Ipod had geen scheve scherm.

Vraagje hoe kan ik foto's op me Ipod zetten? Als i kme Ipod aansluit krijg ik alleen de keuzes uit:
Muziek
Films
Tv programma's

en niet uit foto's en podcasts etc.

Chakir,

quote:
Alcides schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:15:
Vraagje hoe kan ik foto's op me Ipod zetten? Als i kme Ipod aansluit krijg ik alleen de keuzes uit:
In iTunes via fotos tab. Zie deze screenshot (niet van mij).

Armo wijzigde dit bericht 18-09-2007 16:22 (14%)

quote:
basvdijk1647 schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:44:
Voor de mensen die net als ik een iTunes account willen maar niet hun credit card gegevens en/of bankrekening gegevens willen verstrekken vond ik de volgende link

Werkt prima en ik heb nu een iTunes account zonder CC en bank :)
Ik heb me code maar hoe kan ik die 'redemen' via Itunes

quote:
Armo schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:21:
[...]

In iTunes via fotos tab. Zie deze screenshot (niet van mij).
Ik snap het nog steeds niet, als je daarheen gaat en dan foto's, dan krijg je de vraag of je je foto's wilt sychroniseren of niet. En ik wil dat niet ik wil ze er een voor een inzetten. Net zoals k doe met mijn muziek.

Hiya, fellas!
Reg. datum: 28 juli 2000

quote:
Alcides schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:41:
[...]

Ik snap het nog steeds niet, als je daarheen gaat en dan foto's, dan krijg je de vraag of je je foto's wilt sychroniseren of niet. En ik wil dat niet ik wil ze er een voor een inzetten. Net zoals k doe met mijn muziek.
Volgens mij kan dat niet, je kan op dat tabblad aangeven in welke map je foto's staan en dan kun je eventueel nog submappen aan- of uitvinken. Ik heb zelf gewoon een map gemaakt waar ik kopieën van foto's inzet die ik ook op m'n iPod wil hebben, deze komen bij het syncen dan automatisch erop te staan.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Hmm, oke bedankt ga ik ook doen.

Nog een vraagje:

Als je een nummer hebt waar een featering in zit, bijvoorbeeld Artiest X Ft. Artiest Y hoe zorg je erdan voor dat wanneer je bij je Ipod onder Artiest zoekt dat dat nummer dan onder beide artiesten staat?

Reg. datum: 13 juli 2006

quote:
Game Error schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:15:
Dit is overigens mn eerste ipod, en ik moet zeggen dat dat itunes echt een bagger programma is...
Wat een onzin, je kunt er gewoon niet mee werken. Ik heb meerdere programma's voor muziek gebruikt en iTunes is zeer goed. Als je echt top wilt moet je natuurlijk een Mac erbij kopen, want ik kan begrijpen dat je op Windows problemen hebt.
Reg. datum: 13 juli 2006

Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb een vraag aan de Nano bezitters. Vinden jullie het scherm niet te klein om naar te kijken? Als ik hem uit teken vind ik hem erg klein en daarnaast is het ook nog eens in 2en gesplit, of is dit helemaal niet zo?
Reg. datum: 07 april 2005

quote:
FerdiV schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:12:
Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb een vraag aan de Nano bezitters. Vinden jullie het scherm niet te klein om naar te kijken? Als ik hem uit teken vind ik hem erg klein en daarnaast is het ook nog eens in 2en gesplit, of is dit helemaal niet zo?
Hij is groter dan het oude nano scherm... O-)

FerdiV: heb 'm net een middag, zelfs op 40-50 cm
afstand is het scherm prima te lezen zonder dat ik
de neiging heb de iPod dichterbij te halen. Bovendien
hadden tot de 4e generatie alle iPods een schermpje
van 2 inch, bovendien met minder scherpe lettertjes.

Sonos rocks!

aka Osiris

quote:
Alcides schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:34:
[...]

Ik heb me code maar hoe kan ik die 'redemen' via Itunes
Die code moet je op klikken dan opent iTunes daarmee kun je account aanmaken. Hierna zegt hij dat de code alleen voor US is. Maar jij hebt wel je account ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: