Reg. datum: 19 februari 2007
[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Nieuw TopicReg. datum: 19 februari 2007
Als ze er zijn, kan je ze vast hier bij de Applestore aanschaffen. Maar zoals je ziet, er zijn nog geen nano 3G hoesjes (elders op de site (hier) kwam ik een lelijk blauw hoesje tegen voor de 3G, maar niemand wil die...).
De voorkant is volgens mij krasvrij, maar voorkomen is altijd beter dan genezen.
Spaander wijzigde dit bericht 17-09-2007 17:31 (8%)
Bij dezen groet ik u allen! | Archos Gmini 500 | Canon PS A560 | Nokia 1209
Dat heet 1 voor 1 doen..quote:Tourniquet schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:32:
[...]
Gewoon alle nummers van het album selecteren, rechtermuis, naar Info en dubbelklikken op het Afbeelding/Illustratie-veld en browsen naar de coverart.
Sony Vaio FW21Z, 4096 Ram, 500 GB, ATI 3650HD, Core2Duo 2.5 Ghz, Centrino 2 platform - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71
Reg. datum: 16 september 2007
Ja daar heb je gelijk in. ik zag op de ipod site dat het daar 2 jaar lang garantie is dan voor 39 euro klopt dat? en ik wil er niet lomp mee gaan doen. maar voor het geval dat de software of iets dergelijks net na de gerantie perdiode kaduuk gaat. dat wil ik dan ff verkomenquote:Werner schreef op maandag 17 september 2007 @ 00:22:
[...]
Dat kan. Vaak hebben de iPod Resellers zelf ook een verzekeringsregeling naast de AppleCare die van Apple zelf is.
Of het nodig is moet je aan jezelf vragen... Hoe lang denk je te gaan doen met je iPod? Heb je er geld voor over? En ben je echt zo onhandig en ruig met je iPod dat je uberhaubt een verzekering nodig hebt.
Ik denk persoonlijk: Als je gewoon netjes met je iPod omgaat en geen onhandige klungel bent die regelmatig dingen laat vallen dan heb je niets meer nodig dan de standaard 1 jarige fabrieksgarantie. (en eigenlijk nog 1 jaar extra resellergarantie omdat je volgens de wet 2 jaar garantie hebt op elektra)
Maar heel veel waaronder ik. kunnen geen eigen account hebben. omdat het met visa o.i.d. moet. maar heel veel hebben ook rabobank. sns of postbank. dan kan het nietquote:matthijst schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:48:
[...]
Je zoekt niet
Bladzijde terug staat er 1....
Vwb. die covers: als je een iTunes account hebt kan je alle nummers selecteren en dan rechtermuis: download covers oid....
Eigen covers moeten denk ik helaas 1 voor 1, erg ruk, dus als iemand daar een andere manier voor heeft!
Toch? (verbeter me als ik het foutheb)
Het invisibleSHIELD is er al wel voor alle nieuw uitgebrachte iPods. Echt een hoesje is het niet (beschermt niet tegen stoten of hard vallen), maar krasbestendig is hij zeker welquote:Spaander schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:30:
Nee.
Als ze er zijn, kan je ze vast hier bij de Applestore aanschaffen. Maar zoals je ziet, er zijn nog geen nano 3G hoesjes (elders op de site (hier) kwam ik een lelijk blauw hoesje tegen voor de 3G, maar niemand wil die...).
De voorkant is volgens mij krasvrij, maar voorkomen is altijd beter dan genezen.
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Studeren in the States: My Destiny
Hoe sla je die cover op dan? doet hij dat automatisch?quote:thecompany schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:01:
Download soundcrank en laat een nummer afspelen van het album.. Hij zoekt nu naar lyrics en ook de cover.. Als je nadat de cover geladen is een ander nummer afspeelt, maakt niet uit welke dan past hij de cover toe op het complete album..
want ik kan het niet echt krijgen.
De vraag was "hoe wijs ik aan een album in een keer een cover toe, ipv het voor elk nummer apart te doen". Dat hoef je dus niet 1 voor 1 (elk nummer apart) te doen!quote:
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Reg. datum: 07 april 2005
Het is wel mogelijk met een gewone bankrekening.. Google maar eens.quote:Leoon. schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:58:
[...]
Maar heel veel waaronder ik. kunnen geen eigen account hebben. omdat het met visa o.i.d. moet. maar heel veel hebben ook rabobank. sns of postbank. dan kan het niet
Uit de FAQ van het iTunes-topic:quote:Leoon. schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:58:
[...]
Maar heel veel waaronder ik. kunnen geen eigen account hebben. omdat het met visa o.i.d. moet. maar heel veel hebben ook rabobank. sns of postbank. dan kan het niet
Om album-art te downloaden moet je een account hebben bij de iTunes-store, maar om me te registreren moet ik een creditcardnummer opgeven. Wordt er geld afgeschreven?
Nee, er wordt niks van je rekening afgeschreven. Er wordt ¤ 0,01 bijgeschreven om je account-gegevens te controleren.
Als je even goed kijkt zal je ook bij een van de knopjes "Click&Buy" zien staan. Mocht je geen creditcard hebben maar toch muziek willen kopen of album-art op willen halen, ga dan voor die optie. Bij Click&Buy kun je aan account aan maken wat gelinkt is aan je bankrekening, alle aankopen van iTunes worden dan automatisch afgeschreven. Ter verificatie krijg je ook ¤0,01 op je rekening gestort met als betalingskenmerk een code, deze code moet je weer bij je Click&Buy account invoeren zodat je account niet verloopt.
Reg. datum: 19 augustus 2002
De mooiste oplossing is natuurlijk gewoon muziek kopen via iTunes, waar je absoluut geen creditcard voor nodig hebt maar gewoon met de bankpas kan betalen. Wat hij hierboven dus zegt
baquelappe wijzigde dit bericht 17-09-2007 18:46 (4%)
Reg. datum: 07 april 2005
Waarom kopen??quote:baquelappe schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:45:
Gebruik de Widget Sing That iTune! Die download automatisch de cover voor het nummer dat je draait en past deze direct toe aan het complete album. Werkt prefect, gebruik deze zelf al maanden.
De mooiste oplossing is natuurlijk gewoon muziek kopen via iTunes, waar je absoluut geen creditcard voor nodig hebt maar gewoon met de bankpas kan betalen.
Ik koop geen muziek uit de iTunes store, maar hij haalt wel automatisch netjes alle album art op..
Reg. datum: 12 september 2007
Hij is in de tussentijd niet gevallen of wat dan ook. Sommige filmpjes lukken wel. Maar 2 doen het niet.
Reg. datum: 27 augustus 2007
Enige wat ik nog door moet krijgen is het toevoegen van filmpjes; kan je alleen apple formaten gebruiken? (toevoegen van avi of wmv lukt niet, maar kan zo maar zijn dat ik iets verkeerd doe)
Dat kun je doen door in je bibliotheek het album te selecteren door "shift" in te houden en de liedjes aan te klikken. Als je alle nummer hebt geselecteerd die je wil dan druk op rechtmuis en dan "info tonen". Dan kun je album illustratie toevoegen voor alle geselecteerde nummers. Makkelijker is natuurlijk via de iTunes Store.quote:Tourniquet schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:35:
[...]
De vraag was "hoe wijs ik aan een album in een keer een cover toe, ipv het voor elk nummer apart te doen". Dat hoef je dus niet 1 voor 1 (elk nummer apart) te doen!
Ik heb sinds vandaag de zwarte Nano. Ben zeer tevreden, mooi apparaat. Goed geluid (heb de Creative EP-630 oordopjes). Het scherm is echt helder en de animaties van de vensters enzo zijn ook erg mooi, had ik niet verwacht. Splitscreen ziet er ook echt vet uit. Foto's zijn goed te bekijken en hoeven niet geladen te worden, ik heb dan ook nog niet zoveel foto's erop (400). Hetzelfde geld voor de Coverflow, echt mooie functie. Vind hem zo ook mooier met de glanzende achterkant dan helemaal metal, krast misschien maar dat maakt nies uit voor mij.
Heb hem trouwens bij de Applestore in Groningen vandaan. Ze hadden er een heleboel gekregen vandaag, de 4 gig hadden ze nog niet.
Reg. datum: 26 september 2005
CZGAALVD
Reg. datum: 10 oktober 2004
1e indruk erg klein!
Ik had hiervoor een Iaudio U2 en de Ipod Nano 3g bevalt me erg goed. Ik moet nog ff goed mee spelen en de juiste geluidsinstelling vinden. Je hebt weinig instellingen vergeleken met een IAudio.
Ik ga morgen er mee verder spelen ik moet nu zo werken (nachtdienst).
1 ding kon ik niet vinden songteksten, ik had deze wel in Itunes gezet bij een aantal tracks maar in me Ipod zie ik dit nergens terug. Dan neem ik aan dat de Ipod deze functie niet ondersteund?
When the pink is snookered, Go for the brown
Reg. datum: 13 juli 2006
Huh, ik gebruik al jaren iTunes en zie dit nu pasquote:Eswip schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:47:
[...]
Waarom kopen??
Ik koop geen muziek uit de iTunes store, maar hij haalt wel automatisch netjes alle album art op..
Alvast bedankt voor de uitleg...
Sorry maar wat moet ik doen op die Blueman site? Ik snap het niet helemaal, gewoon mijn email daar invullen?quote:basvdijk1647 schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:44:
Voor de mensen die net als ik een iTunes account willen maar niet hun credit card gegevens en/of bankrekening gegevens willen verstrekken vond ik de volgende link
Werkt prima en ik heb nu een iTunes account zonder CC en bank
EDIT: En hoe zorg ik er dan voor dat de nummers de covers ontvangen? Of gaat alles vanzelf?
FerdiV wijzigde dit bericht 17-09-2007 21:55 (7%)
Uhm ja, dat is dus ook wat ik al zei. Het was niet mijn vraag namelijk.quote:bad-joey schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:20:
[...]
Dat kun je doen door in je bibliotheek het album te selecteren door "shift" in te houden en de liedjes aan te klikken. Als je alle nummer hebt geselecteerd die je wil dan druk op rechtmuis en dan "info tonen". Dan kun je album illustratie toevoegen voor alle geselecteerde nummers. Makkelijker is natuurlijk via de iTunes Store.
Via de store is makkelijker uiteraard, maar soms kan er geen artwork gevonden worden (alle Beatles cd's bijvoorbeeld), of komt het verkeerde artwork erbij (van een singeltje bijvoorbeeld, of van een speciale uitgave). Dan ontkom je er niet aan om zelf op zoek te gaan naar de cover en toe te voegen.
Reg. datum: 29 september 2004
Album art automatisch ophalen moet je even aanvinken. In iTunes kies je iTunes > Preferences en dan zet je een vinkje bij Automatically download missing album artwork.
En ook hier: zullen we het weer over de Nano hebben, we gaan allemaal zo offtopic enzo
AllStar wijzigde dit bericht 17-09-2007 21:56 (10%)
Nog 1 ding, waar gaan die album arts dan naar toe, naar de map waar de nummers in staan of in een of andere iTunes mapquote:AllStar schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:56:
Album art automatisch ophalen moet je even aanvinken. In iTunes kies je iTunes > Preferences en dan zet je een vinkje bij Automatically download missing album artwork.
En ja even ontopic, ik vind de Nano super vet maar ik ga een iPhone of Touch kopen met een Classic. Als ik een vriendin had zou ik de Nano voor haar kopen.
Artwork gaat naar de map "Album Artwork" in je iTunes bibliotheekmap.quote:FerdiV schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:12:
[...]
Nog 1 ding, waar gaan die album arts dan naar toe, naar de map waar de nummers in staan of in een of andere iTunes map
En ja even ontopic, ik vind de Nano super vet maar ik ga een iPhone of Touch kopen met een Classic. Als ik een vriendin had zou ik de Nano voor haar kopen.
Reg. datum: 29 september 2004
En nog 1 offtopic reactie van mij dan: bestaande Artwork blijft gewoon, dat wordt niet overschreven. Als je een CD gaat importeren gaat iTunes gelijk zoeken naar de bijbehorende album artwork, en indien beschikbaar gelijk toepassen.quote:Tourniquet schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:56:
[...]
Artwork gaat naar de map "Album Artwork" in je iTunes bibliotheekmap.
Ontopic:
Vond de Nano wel aardig, maar de Classic past beter bij me. Dan kan ik tenminste mijn hele collectie erop zetten. Dat ie wat groter is, en een wat minder display heeft, dat is dan niet anders
AllStar wijzigde dit bericht 17-09-2007 23:01 (19%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Dit topic is gesloten.