Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 december 2004

quote:
nvidia schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:09:
Ik heb vandaag problemen ondervonden met mijn iPod 8 GB Black. Hij loopt steeds vast. Ik las in de OP dat dit moest op te lossen zijn door hem te resetten (menu + enter) maar dit wil hij niet doen! Iemand een oplossing of reden waaraan dit euvel zijn oorsprong kan hebben? Zou het laten leeglopen een oplossing bieden...

Edit: problem solved: Hold button stond aan! 8)
Wow, nominatie voor 'doh' van het jaar? ;)

http://www.arar93.dsl.pipex.com/mds975/Images/homer_simpson_doh_02.gif

Ik ga vanmiddag misschien nog eens kijken voor een iPod nano 3G, maar ik kan best gewoon september afwachten. Zoals gezegd verwacht ik geen redesign, maar misschien meer geheugen voor dezelfde prijs.

Ik kan misschien wel een universal dockje kopen, normaalgezien moet een universal dock het op toekomstige iPods ook doen, lijkt me? (iPod experience is niet echt volledig zonder dock wat mij betreft, die zouden ze er standaard moeten bijleveren. En nee, dat ding kost bijlange geen 40 euro om te maken, eerder 10. Maar ja, apple en accessoires... )

Heeft iemand trouwens een 2G en een 3G gehad, en die me kan vertellen of de 3G merkbaar luider is? Ik vind alle iPods prachtige apparaatjes, maar ik was maar van één ding een beetje ontchoogeld, namelijk het volume van de nano 2G. En nee, ik ben niet doof (toch niet voor zover is weet ;) ) maar bij gebruik die bij mij het meeste voorkomt (trein, bus) hoor ik door het achtergrondgeluid de iPod echt bijna niet meer. Dus het lijkt mij als ik goed de mensen rondom mij en de trein en de omgeving hoor, dat ik dan niet potdoof ben? Zeker met muziek die iets dynamischer is met zachtere passages, dan hoor ik er niet veel meer van. En volumelimiter en volume vol open zetten helpt echt niet.

Ik heb ooit tips gekregen van andere mensen, maar dat hield iets in met flashen en dergelijke wat ik liever niet doe. Dus als de 3G iets luider zou zijn is het mij best. Anderzijds overweeg ik misschien beter een classic, veel meer opslag, en houd ik de 2G als device wanneer er wat meer activiteit verwacht wordt (ivm flash <=> harddisk )

alvi wijzigde dit bericht 08-07-2008 15:22 (30%)

O+

Geheugen upgrade zie ik wel gebeuren, gezien het feit dat Apple een enorme lading (50 miljoen) aan 8GB geheugenchips heeft besteld. Die zie ik ze alleen toepassen in de iPod nano, iPod touch en iPhone. iPod touch gaat momenteel van 8 tot 32GB, iPhone van 8 tot 16GB en iPod nano van 4 tot 8Gb. Ik denk dat ze de 4GB iPod nano gaan afschaffen, en dan een 16GB nano gaan maken :)

Reg. datum: 20 april 2004

quote:
Fab1Man schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:13:
[...]
Ik vind persoonlijk de rode érg mooi. De witte is ook heel standaard, en ik denk eerder dat zoiets gaat vervelen.
Ik heb voor de zilvergrijze versie gekozen omdat deze mooi matched met m'n iMac ;)

Koffie? ja graag...
Reg. datum: 04 maart 2005

quote:
alvi schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:52:
[...]

...

Heeft iemand trouwens een 2G en een 3G gehad, en die me kan vertellen of de 3G merkbaar luider is? Ik vind alle iPods prachtige apparaatjes, maar ik was maar van één ding een beetje ontchoogeld, namelijk het volume van de nano 2G. En nee, ik ben niet doof (toch niet voor zover is weet ;) ) maar bij gebruik die bij mij het meeste voorkomt (trein, bus) hoor ik door het achtergrondgeluid de iPod echt bijna niet meer. Dus het lijkt mij als ik goed de mensen rondom mij en de trein en de omgeving hoor, dat ik dan niet potdoof ben? Zeker met muziek die iets dynamischer is met zachtere passages, dan hoor ik er niet veel meer van. En volumelimiter en volume vol open zetten helpt echt niet.

...
Zeker weten dat je niet doof aan het worden bent? Ik heb zelf ook de 2G gehad maar daar heb ik zelf de volumelimiter ingesteld. Had zelf ook de neiging om hem iets te hard te zetten waarna ik na een behoorlijke periode toch ging merken dat er iets niet helemaal meer goed ging met mijn gehoor :X Op de 3G heb ik ook de volumelimiter aan staan om de zelfde reden.

Waar het ook mee te maken kan hebben is dat ik zelf de meegeleverde oordoppen niet fijn vind en dus vervangen heb voor een stel in-ear doppen van Sennheiser. Misschien is dat nog wel wat je kan proberen.

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

-edit: wrong topic-

RoelJewel wijzigde dit bericht 10-07-2008 09:51 (98%)

Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N - pallet geheugenkaartjes - overige accessoires - MacBook Pro

quote:
teun-v schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 08:27:
[...]
Zeker weten dat je niet doof aan het worden bent? Ik heb zelf ook de 2G gehad maar daar heb ik zelf de volumelimiter ingesteld. Had zelf ook de neiging om hem iets te hard te zetten waarna ik na een behoorlijke periode toch ging merken dat er iets niet helemaal meer goed ging met mijn gehoor :X Op de 3G heb ik ook de volumelimiter aan staan om de zelfde reden.
Denk het niet, met de iPod op 100% hoor ik vaak nog andere mensen in de trein spreken, het trein lawaai zelf, enz... Dus lijkt me niet dat ik doof ben.
quote:
Waar het ook mee te maken kan hebben is dat ik zelf de meegeleverde oordoppen niet fijn vind en dus vervangen heb voor een stel in-ear doppen van Sennheiser. Misschien is dat nog wel wat je kan proberen.
Dit was uiteindelijk een goede tip. Ik heb net 'semi-in ear' headphones gekocht, namelijk deze:
Sennheiser PX 10
En nu kan m'n volume op ongeveer 75% staan, waarbij ik alles ongeveer hoor zoals op 100% met de iPod dopjes (of andere)

'semi-in ear' omdat ze niet gelijken op die buttplugs die als in-ears verkocht worden. Ik denk niet dat ik me daar zo comfortabel mee zou voelen, misschien moet ik ze ooit maar eens proberen, dat zou het omgevingsgeluid helemaal dempen. Maar hoe zit het dan met oorsmeer? :p (jaja, oren kuisen, maar toch...)

De PX 10 lijkt de luidspreker naar 'voor' te hebben, wat ik ook vreemd vind, maar goed, het werkt dus ik klaag niet. De gewone oortjes zitten waarschijnlijk gewoon tegen m'n hoofd te blazen ipv in m'n gehoorgang, vandaar het lagere waargenomen volume waarschijnlijk.

Ik luister vaak muziek met een groot dynamisch bereik (jazz, klassiek soms) en bij de stillere passages kon ik gewoon niets meer waarnemen, nu terug wel.

Goed, m'n trouwe 2G nano krijgt een tweede leven, nu is het tenminste terug aangenaam om die te gebruiken. Thx!

Reg. datum: 20 november 2007

quote:
alvi schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:15:
[...]

Denk het niet, met de iPod op 100% hoor ik vaak nog andere mensen in de trein spreken, het trein lawaai zelf, enz... Dus lijkt me niet dat ik doof ben.

[...]

Dit was uiteindelijk een goede tip. Ik heb net 'semi-in ear' headphones gekocht, namelijk deze:
Sennheiser PX 10
En nu kan m'n volume op ongeveer 75% staan, waarbij ik alles ongeveer hoor zoals op 100% met de iPod dopjes (of andere)

'semi-in ear' omdat ze niet gelijken op die buttplugs die als in-ears verkocht worden. Ik denk niet dat ik me daar zo comfortabel mee zou voelen, misschien moet ik ze ooit maar eens proberen, dat zou het omgevingsgeluid helemaal dempen. Maar hoe zit het dan met oorsmeer? :p (jaja, oren kuisen, maar toch...)

De PX 10 lijkt de luidspreker naar 'voor' te hebben, wat ik ook vreemd vind, maar goed, het werkt dus ik klaag niet. De gewone oortjes zitten waarschijnlijk gewoon tegen m'n hoofd te blazen ipv in m'n gehoorgang, vandaar het lagere waargenomen volume waarschijnlijk.

Ik luister vaak muziek met een groot dynamisch bereik (jazz, klassiek soms) en bij de stillere passages kon ik gewoon niets meer waarnemen, nu terug wel.

Goed, m'n trouwe 2G nano krijgt een tweede leven, nu is het tenminste terug aangenaam om die te gebruiken. Thx!
Sorry maar jij bent toch aardig doof. Je hoort pas iets als volume op 75% staat.
Ik luister niet eens op 25% eerder 20% en ik hoor alles prima zonder achtergrond geluid (CX-300).

Verder is er een nieuwe firmware 1.1.3 , weer geen release notes maar had ergens gelezen dat er een paar bugfixes erin zaten.

Reg. datum: 12 januari 2008

Heb een nieuwe Apple Radio Remote aangesloten op de Nano. Connector ging al moeizaam in de Nano maar het werkte wel. Daarna nog een of twee keer eruit en er weer in. Nog steeds moeizaam. Toen de gewone USB connector geprobeerd en die ging soepel. Daarna wilde de connector van de remote helemaal niet meer erin :( . En die van de USB kabel toen ook niet meer ...... Heb toen de connector van de iPod eens bekeken en er zijn nu twee pennetjes verbogen. En dat allemaal door de remote ;( . Kan dus nu niks meer met de iPod. Ding doet het nog totdat de batterij leeg is en dan is het einde verhaal. Ga er uiteraard mee naar de winkel. Op de iPod zit nog garantie en de remote is gloednieuw. Remote wil ik sowieso geld voor terug en de Nano moeten ze maar repareren onder garantie. Balen is het wel allemaal.

Krijg je trouwens meestal een nieuwe onder garantie of repareren ze echt? Heb liever dezelfde terug ivm muziek die er op staat.

Me OS X

quote:
UTWOL schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:46:
[...]

Sorry maar jij bent toch aardig doof. Je hoort pas iets als volume op 75% staat.
Ik luister niet eens op 25% eerder 20% en ik hoor alles prima zonder achtergrond geluid (CX-300).

Verder is er een nieuwe firmware 1.1.3 , weer geen release notes maar had ergens gelezen dat er een paar bugfixes erin zaten.
Nou, er zit toch wel aardig verschil tussen een PX-10 en een CX-300. Met de CX-300 hoor je vanzelfsprekend bijna niets meer, want dat zijn echte in-ear doppen.

Overigens, dan nog, het volume op 75% is gewoon bar slecht voor je oren, zelfs met PX-10 doppen. Je verlangt namelijk iets wat simpelweg niet kan, namelijk geen achtergrondgeluid horen, en dat terwijl je geen in-ear doppen of dichte hoofdtelefoon gebruikt. Je kunt zoiets gewoon niet verwachten, je zit toch in een trein!? Wat dacht je dan? :P

Het enige wat je doet is al het andere geluid overstemmen met je volume op 75%, en slecht voor je gehoor is dat zeker.

* Nieuwe MacBook Pro! \o/ - * DELL 2007WFP te koop

Compiling!
Reg. datum: 27 september 2006

quote:
--MeAngry-- schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 21:05:
[...]

Nou, er zit toch wel aardig verschil tussen een PX-10 en een CX-300. Met de CX-300 hoor je vanzelfsprekend bijna niets meer, want dat zijn echte in-ear doppen.

Overigens, dan nog, het volume op 75% is gewoon bar slecht voor je oren, zelfs met PX-10 doppen. Je verlangt namelijk iets wat simpelweg niet kan, namelijk geen achtergrondgeluid horen, en dat terwijl je geen in-ear doppen of dichte hoofdtelefoon gebruikt. Je kunt zoiets gewoon niet verwachten, je zit toch in een trein!? Wat dacht je dan? :P

Het enige wat je doet is al het andere geluid overstemmen met je volume op 75%, en slecht voor je gehoor is dat zeker.
Sommige koptelefoontjes geven sowieso een zachter geluid. Zelfs als je niet in-ears gebruikt merk je dat bij de ene set je het volume meer open moet zetten dan bij andere. Zelf heb ik een set JVC in ears. Ik heb de Ipod op 40% gelimiteerd en heb het volume binnen die limitatie vaak onder de helft staan. Dus dat is maar +/- 20% van het max volume.

De koptelefoontjes geven zelfs zo goed het geluid door dat als ik ze op mijn PC gebruik ik de volume slider in windows op zijn laagst zet het toch nog iets te hard is (ik moet vaak nog in Winamp ofzo het geluid naar beneden schroeven).

Dus ik denk dat je hoe hard het klinkt op zijn koptelefoontje niet kunt beoordelen aan de hand van jouw koptelefoontje.

Mij is ooit verteld dat het iets met weerstand in de kabel te maken had.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling".
Curiosity killed the medic!

Reg. datum: 27 november 2002

ik heb de Ipod nano 3G geprobeerd en het menu leek wat "log" aan te voelen, alsof de speler veel moeite had om het menu te renderen, kan dit kloppen?
daarnaast merkte ik op dat wanneer je naar boven/beneden scrolt en je bent op het laatste item aangekomen dan moet je naar beneden/boven scrollen om verder te gaan (je kan zeg maar niet door blijven scrollen). is dat te veranderen, of is dat inmiddels veranderd ofzo?
en hoe is het kijken van video's op de ipod? (met ondertiteling)
ik las dat je hem ook als data opslag kan gebruiken, betekent dat dat je je muziek ook via drag 'n drop in de windows verkenner erop kan gooien, i.p.v. met itunes?
ow en nog iets cruciaals: werkt het naar behoren onder vista.

de andere kandidaat voor m'n nieuwe speler is de Creative Zen, die heeft een wat groter feature pakket en is een flinke slag goedkoper, hierdoor weet ik niet zeker welke ik zal nemen..

mschol wijzigde dit bericht 27-07-2008 10:49 (14%)

Guitarist Gamer
Reg. datum: 24 november 2003

Bestaat de kans dat de iPod nano ooit nog een feature als bluetooth krijgt? (yes A2DP, i'm looking at you). Ik heb intussen al een 4th en 5th generation classics, twee 1st gen nano's en een 2nd gen nano gehad, en sta ernstig in dubio :') Ik vind ze nog steeds supermooie spelers met een fijne interface en (helaas) beter dan de meeste andere mp3spelers, maar wanneer gaan ze nou eindelijk zaken als looping menu's en A2DP implementeren? iPod refresh please!

edit:
beetje met mschol hierboven zie ik

always upgrading.

-
Reg. datum: 04 juli 2006

quote:
Vyo schreef op zondag 27 juli 2008 @ 15:15:
Bestaat de kans dat de iPod nano ooit nog een feature als bluetooth krijgt? (yes A2DP, i'm looking at you). Ik heb intussen al een 4th en 5th generation classics, twee 1st gen nano's en een 2nd gen nano gehad, en sta ernstig in dubio :') Ik vind ze nog steeds supermooie spelers met een fijne interface en (helaas) beter dan de meeste andere mp3spelers, maar wanneer gaan ze nou eindelijk zaken als looping menu's en A2DP implementeren? iPod refresh please!

edit:
beetje met mschol hierboven zie ik
Niet in de komende vijf jaar in ieder geval, de iPod touch zou dan eerder een kandidaat hiervoor zijn.

MacBook C2D 1.83GHZ 2GB - iPod Touch 8GB - PowerMod Intel E2180 - ATi HD2600PRO - 1GB - 250GB

Nikon D90 Powered
Reg. datum: 31 augustus 2003

Ik ga vanmiddag/vanavond ook maar een nieuwe iPod aanschaffen. Al een tijdje zit ik erop te loeren en nu mijn nichtje mijn oude iPod mini permanent in bruikleen heeft genomen heb ik een mooi excuus om met wat geld te smijten :p

Heb alleen nog wat twijfels over de kleur. groen/blauw/roze wordt het soieso niet, dus de keuze blijft tussen zwart of zilver (of RED, maar denk niet dat ze die hebben bij de MM, of wel?).

De zilveren heb ik al eens in mijn handen gehad en die ziet er gewoon strak uit, mensen die ervaring hebben met de zwarte uitvoering?

Ik heb inmiddels de zilveren en ben er erg tevreden over :). Werkt lekker allemaal zoals ik al gewend was van mijn mini.

Tip voor mensen die video erop willen zetten maar het niet meteen lukt: als je je ipod erin hebt geplugt, ga dan in itunes naar je ipod, druk op het tabblad films bovenin en selecteer welke video's je wilt synchen. Kostte mij een half uurtje :+

NickH wijzigde dit bericht 29-07-2008 21:20 (25%)

quote:
Niky schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:34:
Ik ga vanmiddag/vanavond ook maar een nieuwe iPod aanschaffen. Al een tijdje zit ik erop te loeren en nu mijn nichtje mijn oude iPod mini permanent in bruikleen heeft genomen heb ik een mooi excuus om met wat geld te smijten :p

Heb alleen nog wat twijfels over de kleur. groen/blauw/roze wordt het soieso niet, dus de keuze blijft tussen zwart of zilver (of RED, maar denk niet dat ze die hebben bij de MM, of wel?).

De zilveren heb ik al eens in mijn handen gehad en die ziet er gewoon strak uit, mensen die ervaring hebben met de zwarte uitvoering?

Ik heb inmiddels de zilveren en ben er erg tevreden over :). Werkt lekker allemaal zoals ik al gewend was van mijn mini.

Tip voor mensen die video erop willen zetten maar het niet meteen lukt: als je je ipod erin hebt geplugt, ga dan in itunes naar je ipod, druk op het tabblad films bovenin en selecteer welke video's je wilt synchen. Kostte mij een half uurtje :+
:') Anyways de RED is het mooiste vind ik :P

Reg. datum: 15 augustus 2008

quote:
alvi schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:52:
Ik kan misschien wel een universal dockje kopen, normaalgezien moet een universal dock het op toekomstige iPods ook doen, lijkt me? (iPod experience is niet echt volledig zonder dock wat mij betreft, die zouden ze er standaard moeten bijleveren. En nee, dat ding kost bijlange geen 40 euro om te maken, eerder 10. Maar ja, apple en accessoires... )

Laatst had ik een gewone Sennheiser koptelefoon op en hoorde ik ook heel weinig van het geluid terwijl ik op station van Amsterdam stond.

Mijn in-ears van Sennheiser dempen niet alleen het omgevingsgeluid beter, maar zijn ook nog eens gevoeliger (hogere SPL).

Dus mijn in-ears geven niet alleen een betere demping, maar ook nog eens een hogere geluidsdruk bij dezelfde belasting (bijv 113 dB bij 1kHz, 1Vrms).
Wil je harder geluid hebben, moet je investeren in betere hoofdtelefoons met een betere demping en hogere gevoeligheid.

Verder ben ik erg tevreden over mijn zwarte Nano 3G en de werking met iTunes via Windows.
Geluid is niet echt opitmaal. Als het stil hoort te zijn hoor ik wel nog een beetje ruis, ook als ie niet hoort te spelen, dus ligt het helemaal aan mijn iPod. Maar dit is zo miniem dat ik geen andere mp3 speler zou willen hebben.

'Apple geeft iPod Nano nieuw jasje en lagere adviesprijs'

Goed nieuws, en precies waar ik op wachtte.
Ook volgens de buyersguide zal het wel eens tijd worden :)

iPod nano - buyersguide
Product iPod nano
Recommendation: Don't Buy - Updates soon
Last Release September 05, 2007
Days Since Update 354 (Avg = 268)

Zo hebben ook wel andere producten een langere lifetime gekregen, wat mijns inziens komt door de absolute focus op de iPhone. Volgens mij hebben ze alle energie en mankracht en resource gestoken in het lanceren van de iPhone. Nu komt er misschien eidenlijk terug wat resource vrij en is het logisch dat we een vernieuwing van bepaalde iPods mogen verwachten, in het bijzonder dan van de nano.

De nano is echt de meest populaire iPod als ik in m'n omgeving of op de trein eens rondkijk. Vooral de 2G (welke ik ook nog heb) zie je nog erg veel. Logisch ook, de goedkoopste manier om te kunnen instappen in de iTunes-iPod ervaring, met een volwaardige iPod (schermpje, clickwheel...) Daarnaast heeft flash ook bij veel mensen de voorkeur.

Toen ik m'n 2G kocht werd een maand later de 3G geïntroduceerd, en dat is iets wat ik me niet nog eens laat gebeuren. Dus ik heb geduldig gewacht op deze aankondiging. Hoe het eruit komt te zien is voor mij zelfs niet eens relevant, ik vertrouw erop dat apple dit ook weer goed aanpakt. De nano is voor mij echt al sinds de lancering de ideale iPod. Spot on met wat ik van een mp3speler verwacht, qua prijs, gewicht, formfactor!

Waar ik uiteraard wel op hoop is misschien een prijsverlaging, ofwel meer geheugen voor dezelfde prijs (wat met de 3G ook zo was.)
2G: 2 GB even duur als 3G: 4 GB
2G: 4 GB even duur als 3G: 8 GB
Enz.. En zo doet apple het wel vaker, dus ik verwacht eenzelfde patroon hier. M'n 2G is met 2 GB (toen nog 160 euro voor betaald) en dat is redelijk krap. Als er een leuk prijsje komt voor een 8 GB nano dan koop ik 'em.

In het artikel wordt ook gesuggereerd dat de prijsverlaging er moet komen om de overige iPods beter in de markt te zetten tov de 199 dollar kostende iPhone (laten we nu maar even voorbij gaan aan de afbetaling die je via de isp doet, wat velen, ook in Amerika niet lijken te begrijpen). Hopelijk is die prijsstelling wereldwijd, want in België hoef je uiteraard je prijs niet te verlagen om een Nano tegenover een 500 euro kostende iPhone te zetten ;)

Nu goed, ik wacht het wel af. Indien het ontwerp me echt zou tegenvallen (wat ik niet verwacht) kies ik nog wel voor een 3G (maar dan moet je er wel snel bij zijn, want zoals het gewoonlijk gaat is van de vorige generatie helemaal niets meer te vinden na de introductie van een nieuwe. Apple maakt wel erg snel schoon schip in het aanbod :) )

Ik schrijf hier trouwens even m'n bedenkingen neer, omdat je op de FP niet kan discussiëren tussen al dat iTunes/iPod gebash en die belachelijke hardliners met hun ultra principiële gezeur. (het gaat over gadgets, ffs... 8)7 ) Anyway, hier bevind je je tenminste tussen een iets genuanceerder publiek dat (meestal) ook fan is van het apple software-hardware verhaal...

alvi wijzigde dit bericht 24-08-2008 17:33 (6%)

Reg. datum: 02 december 2003

vast wel eerder voorbij gekomen, maar via de search kan ik het niet vinden (geen idee op welke woorden ik moet zoeken)

ik heb thuis meerdere pc's met op elke pc itunes. ik kan mijn ipod echter maar op 1 pc tegelijk syncen. als ik de ipod op een andere pc aansluit vraagt ie altijd of ik de huidige libary wil verwijderen en met opnieuw wil syncen.

is er een manier op te syncen met meerdere pc's zonder dat ik mijn oude nummers kwijtraak?

//edit
ik zie net dat ik de ipod nano wel met meerdere pc's kan syncen, maar met de ipod shuffle lukt dit niet.. waar zit precies het verschil?

SubSun wijzigde dit bericht 25-08-2008 21:06 (14%)

Met de ipod nano kan ik dat niet hoor :s

Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
SubSun schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:05:
vast wel eerder voorbij gekomen, maar via de search kan ik het niet vinden (geen idee op welke woorden ik moet zoeken)

ik heb thuis meerdere pc's met op elke pc itunes. ik kan mijn ipod echter maar op 1 pc tegelijk syncen. als ik de ipod op een andere pc aansluit vraagt ie altijd of ik de huidige libary wil verwijderen en met opnieuw wil syncen.

is er een manier op te syncen met meerdere pc's zonder dat ik mijn oude nummers kwijtraak?

//edit
ik zie net dat ik de ipod nano wel met meerdere pc's kan syncen, maar met de ipod shuffle lukt dit niet.. waar zit precies het verschil?
Waarschijnlijk heb je op de nano aanstaan dat je handmatig muziek beheert, terwijl de shuffle waarschijnlijk op automatisch synchroniseren staat.

Reg. datum: 22 december 2006

Gisteren een nieuwe iPod nano 8GB (product)red besteld.
Kan al niet meer wachten :)

Ik weet dat er waarschijnlijk nieuwe zitten aan te komen maar ik heb dringend eentje nodig en als er inderdaad van die langere nano's komen zoals verschillende internetbronnen zeggen, ben ik blij dat ik nog zo'n kleintje heb.

Intel iMac 17" Core 2 Duo 2GHz, 1GB RAM, 160GB HD, SuperDrive

Ik heb maandje terug de iPod Touch gekocht en daarbij gedacht een Nano te kopen. Ik verwacht dat het nieuwe design erg mooi wordt, dus ik wacht nog even met de Nano!

JefSnare wijzigde dit bericht 27-08-2008 10:41 (11%)

Reg. datum: 22 december 2006

Vandaag stond UPS al voor de deur met mijn iPod (gisteren besteld).

Eerste indruk: Wat ziet ie er prachtig uit in het rood! Echt geweldig mooie kleur.
CoverFlow heeft even nodig met renderen maar vanaf dan gaat het toch wel vlot moet ik zeggen. Door de resolutie is het schermpje echt wel bruikbaar om filmpjes op te kijken.

Kortom: Erg tevreden met mijn mooie rode nano. :)

Intel iMac 17" Core 2 Duo 2GHz, 1GB RAM, 160GB HD, SuperDrive

quote:
GuntherS schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 23:58:
Vandaag stond UPS al voor de deur met mijn iPod (gisteren besteld).

Eerste indruk: Wat ziet ie er prachtig uit in het rood! Echt geweldig mooie kleur.
CoverFlow heeft even nodig met renderen maar vanaf dan gaat het toch wel vlot moet ik zeggen. Door de resolutie is het schermpje echt wel bruikbaar om filmpjes op te kijken.

Kortom: Erg tevreden met mijn mooie rode nano. :)
productreview: Apple iPod Nano V3 8GB Rood review door UTWOL

:P

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
Aaah! Ik wil al een lange tijd een Nano kopen, o.a. om het compacte design. Als ze 'm weer uit gaan rekken ren ik de 10e direct naar de winkel om een oude te kopen :) .

Why don't you go poke the plant for a while.

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: