Reg. datum: 07 december 2004
Reg. datum: 07 december 2004
Wow, nominatie voor 'doh' van het jaar?quote:nvidia schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:09:
Ik heb vandaag problemen ondervonden met mijn iPod 8 GB Black. Hij loopt steeds vast. Ik las in de OP dat dit moest op te lossen zijn door hem te resetten (menu + enter) maar dit wil hij niet doen! Iemand een oplossing of reden waaraan dit euvel zijn oorsprong kan hebben? Zou het laten leeglopen een oplossing bieden...
Edit: problem solved: Hold button stond aan!

Ik ga vanmiddag misschien nog eens kijken voor een iPod nano 3G, maar ik kan best gewoon september afwachten. Zoals gezegd verwacht ik geen redesign, maar misschien meer geheugen voor dezelfde prijs.
Ik kan misschien wel een universal dockje kopen, normaalgezien moet een universal dock het op toekomstige iPods ook doen, lijkt me? (iPod experience is niet echt volledig zonder dock wat mij betreft, die zouden ze er standaard moeten bijleveren. En nee, dat ding kost bijlange geen 40 euro om te maken, eerder 10. Maar ja, apple en accessoires... )
Heeft iemand trouwens een 2G en een 3G gehad, en die me kan vertellen of de 3G merkbaar luider is? Ik vind alle iPods prachtige apparaatjes, maar ik was maar van één ding een beetje ontchoogeld, namelijk het volume van de nano 2G. En nee, ik ben niet doof (toch niet voor zover is weet
Ik heb ooit tips gekregen van andere mensen, maar dat hield iets in met flashen en dergelijke wat ik liever niet doe. Dus als de 3G iets luider zou zijn is het mij best. Anderzijds overweeg ik misschien beter een classic, veel meer opslag, en houd ik de 2G als device wanneer er wat meer activiteit verwacht wordt (ivm flash <=> harddisk )
alvi wijzigde dit bericht 08-07-2008 15:22 (30%)