Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 20 november 2007

quote:
Frenzy_LS schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:51:
Heb de stap van 2g naar 3g gemaakt...
(niet echt vrijwillig,... ben m'n 2g 8gb, snachts verloren bij het uitsappen van m'n auto :| )

Opzich wel lache de 3g. Ik had alleen liever dat ze het schermpje verticaal hadden geplaatst ipv de horizontale opstelling nu. Bij het kijken van filmpjes zorg je gewoon dat hij in "landscape" mode gaat enzo (werkt ook zo bij Sony Ericson W890 die ook een 320x240 scherm heeft).

Ben zelf ingenieur,.. en begrijp gewoon niet waarom ze een "stainless steel" achterkant gekozen hebben (zonder verdere beschermlaag). Ik ben best zuinig met m'n spullen en toch was de achterkant binnen no time onder de krassen. De 2g was gewoon rondom geanodiseerd aluminium.
Je bent haast wel verplicht om een hoes of i.d te kopen.

Video functie werkt behoorlijk goed moet ik zeggen. Altijd leuk om ff bepaalde episode te kijken die met de podcast binnehaald, als je onder werktijd ff op de plee zit 8)
Inivisble shield voor de achterkant ;)

Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
UTWOL schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:07:
[...]

Inivisble shield voor de achterkant ;)
Geef dan gelijk zo'n Invisible shield mee in de verpakking,...

Ze zijn echt helemaal van de ratten besnuffelt dat ze nog 30 euro vragen voor een silicon hoesje btw.

Arc Nature

quote:
Frenzy_LS schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:51:
...
Je bent haast wel verplicht om een hoes of i.d te kopen.
...
Of gewoon accepteren dat een verbruiksartikel ook verbruikssporen gaat vertonen :)
Ik heb me er bij neergelegd, die van mij zat ik na een dag vol met krasjes.

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Ik heb sinds kort last dat de muziek af en toe blijft haperen. Zeker als ik wat in de menus aan het rondkijken ben. Precies dat de processor het niet meer aankan.
Nog iemand die hier last van heeft?

edit: in orde na een full reset

firedrop wijzigde dit bericht 16-06-2008 17:39 (9%)

Wegpiraat
Reg. datum: 23 mei 2007

Heb sinds vandaag een Nano 3G voor m'n pa binnen, voor vaderdag morgen. Zullen vanzelf ondervinden wat 'ie gaat doen! Ik ben iig nog steeds zeer blij met mijn iPod Video 80GB (5.5G?)

Reg. datum: 20 november 2007

quote:
firedrop schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 17:33:
Ik heb sinds kort last dat de muziek af en toe blijft haperen. Zeker als ik wat in de menus aan het rondkijken ben. Precies dat de processor het niet meer aankan.
Nog iemand die hier last van heeft?

edit: in orde na een full reset
Dit probleem heb ik soms ook vooral als de ipod heel lang heeft aangestaan.
Scrollen gaat niet soepel en muziek / albumarts willen ook niet goed laden.
Na een reset is het wel goed ja , maar het is wel irritant!
quote:
Camiel R schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:45:
Heb sinds vandaag een Nano 3G voor m'n pa binnen, voor vaderdag morgen. Zullen vanzelf ondervinden wat 'ie gaat doen! Ik ben iig nog steeds zeer blij met mijn iPod Video 80GB (5.5G?)
Dankje voor je inbreng. :|

Reg. datum: 12 november 2001

quote:
cman schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:33:
Henri: op de website waar je naar linkt staan een aantal redelijk negatieve ervaringen met de armband. Wat zijn jouw ervaringen met betrekking tot condensvorming en de grootte van de armband (in een review zegt iemand dat hij de armband maar moeilijk rond zijn arm krijgt..)
De armband ervaar ik zelf als prettig.
Als je hele brede armen hebt dan zal het wel wat gaan knellen ja.

Condens vorming is er wel iets . . . maar dat ziet er niet ernstig uit . . . en ook sterk afhankelijk
van je eigen zweet niveau natuurlijk ;)

Reg. datum: 07 december 2004

Ik kijk stilletjesaan uit naar een nieuwe iPod, en de nano 3rd Gen lijkt me wel een goede kanshebber. Nano heeft me eigenlijk altijd al voldoening gegeven, classic is voor mij ietwat overbodig, touch is wel leuk maar vrij duur. En iPhone, tja, wie weet of die ooit nog simlockvrij verschijnt en sowieso zal 'ie érg duur zijn (voor mijn huidige budgetten :p )

Echter:
Welcome to the MacRumors Buyer's Guide.

Product iPod nano
Recommendation: Don't Buy - Updates soon
Last Release September 05, 2007

Maar ja, wie weet hoe lang dat nog kan duren... Mijn eerste iPod was echter een iPod 2nd gen die ik ongeveer in deze periode vorig jaar heb gekocht. Dus ook in de 'don't buy' periode, maar dat vernam ik pas achteraf. Ik was erg tevreden met m'n nano, maar baalde toch een beetje: grafisch iets meer mogelijkheden met coverview, en 4 GB voor zowat 20 euro minder dan de 2 GB drie maand voordien.

Die fout wil ik dus niet nog eens maken, maar dat wordt afwachten.

En wie weet zetten ze wel alles in op de iPhone en iTouch als nieuwe generatie iPods met vernieuwde invoer. Dus de update cycles van de nano ed kunnen eventueel nog langer worden. (alhoewel ze dat marktsegment niet mogen negeren imo, ik zie toch best veel mensen met een nano rondlopen, prima apparaatjes!)

Ik kan best wel nog even doorgaan met m'n nano 2nd gen, maar hoe langer ik die houd hoe minder ik er voor krijg tweedehands. Ik denk dat 50 euro nu al te veel gevraagd is.

Weet iemand wanneer de volgende apple-event is?

Deze keer koop ik er wel een universal dock bij, dat zal de ervaring veel vollediger maken. Echt plug and play deze keer. (en opladen aan de stekker als ik het goed heb? Zonder pc)

Bravia Commercial o//
Reg. datum: 04 december 2003

quote:
alvi schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:21:
[..]
Weet iemand wanneer de volgende apple-event is?
Er is er nét een geweest, waar alleen de iPhone gepresenteerd is op dit gebied. Verder niks over de iPod-familie. Ik ben zelf niet heel erg thuis in de geruchten maar verwacht niet dat er binnen een maand of 2 ineens nieuwe iPod's komen.
quote:
Deze keer koop ik er wel een universal dock bij, dat zal de ervaring veel vollediger maken. Echt plug and play deze keer. (en opladen aan de stekker als ik het goed heb? Zonder pc)
Klopt, inprikken en gaan. Ook kan je de muuradapter gebruiken met dit ding, dus puur voor stroom. Ook kan je er een 3.5mm-stekkertje insteken om je geluid af te tappen, heerlijk i.c.m. netstroom. :)

Reg. datum: 07 december 2004

quote:
stevenP schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:33:
[...]
Er is er nét een geweest, waar alleen de iPhone gepresenteerd is op dit gebied. Verder niks over de iPod-familie. Ik ben zelf niet heel erg thuis in de geruchten maar verwacht niet dat er binnen een maand of 2 ineens nieuwe iPod's komen.
Yep, daarvan ben ik op de hoogte. Ik had wel onder een gigantische steen gelegen als ik dat niet was ;)

Ik dacht dat er ook nog een soort mini-event was ergens in September (voornamelijk software, maar daar kan soms ook wel wat hardware geshowed worden. Dat was althans vorig jaar het geval met de nieuwe Nano, ook ongeveer die periode)

Ik verwacht ook niet echt uiterlijke veranderingen of een volledige redesign. Maar 8 GB ipv 4 GB voor dezelde prijs is toch een bittere deal als je er net naast grijpt door iets te snel te willen zijn. Ach ja, zal je altijd hebben natuurlijk.

Reg. datum: 26 februari 2008

Ik heb er sinds paar weken dus ook 1, maar nu vroeg ik me af, ik heb een album en daar lopen de liedjes in elkaar over zonder pauze dus.
maar nu heb ik ze gesleept naar itunes, en daar gooit hij ze allemaal door elkaar.
Hoe krijg ik ze dan in volgorde dat ze ook in elkaar over lopen??

Did you mean: dataquest

quote:
stevenP schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:33:
[...]
Kijkende naar het verleden... zou een vernieuwing rondom september dan niet logisch zijn? :)

Compiling!
Reg. datum: 27 september 2006

quote:
dirk198720 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:44:
Ik heb er sinds paar weken dus ook 1, maar nu vroeg ik me af, ik heb een album en daar lopen de liedjes in elkaar over zonder pauze dus.
maar nu heb ik ze gesleept naar itunes, en daar gooit hij ze allemaal door elkaar.
Hoe krijg ik ze dan in volgorde dat ze ook in elkaar over lopen??
Als je de nummers selecteert kun je Gapless Album aanzetten in de fileinfo, dan worden ze niet de geshuffled maar worden ze achter elkaar afgespeeld.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling".
Curiosity killed the medic!

Hmm, ik heb gekeken maar ik heb nederlandse versie, misschien dat het dan anders genaamd is?
Ik kon zo niet echt iets vinden wat er op leek
Nu nog 1 probleempje, ik heb per album het voorkantje gedownload en erbij geselecteerd, bij alle albums doet hij het, op 2 na.
Bij de ene geeft hij een helemaal zwart vlak, en bij de andere geeft hij dat grijze met zo muzieknoot erin.
Heb het meerdere keren opnieuw gedaan, en doe het op zelfde manier als die andere en daar werkt het wel???

dirk198720 wijzigde dit bericht 03-07-2008 21:18 (15%)

Bravia Commercial o//

quote:
dirk198720 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:16:
Hmm, ik heb gekeken maar ik heb nederlandse versie, misschien dat het dan anders genaamd is?
Ik kon zo niet echt iets vinden wat er op leek
Nu nog 1 probleempje, ik heb per album het voorkantje gedownload en erbij geselecteerd, bij alle albums doet hij het, op 2 na.
Bij de ene geeft hij een helemaal zwart vlak, en bij de andere geeft hij dat grijze met zo muzieknoot erin.
Heb het meerdere keren opnieuw gedaan, en doe het op zelfde manier als die andere en daar werkt het wel???
Voor probleem 1:
-selecteer de nummers uit het album
-rechtermuisklik -> info / informatie o.i.d.
-selecteren 'doorlopend album' of 'doorlopend afspelen' of iets in die trend

voor probleem 2:
-selecteer alle nummers uit het album
-open weer de info
-selecteer het vakje naast 'albumhoes' en laat hem verder leeg
-ram op 'ok' / 'toepassen'
-open weer de info
-plak opnieuw de foto erin

Op deze manier verwijder je de foto van alle nummers die je geselecteerd hebt, kan zijn dat er een foutje in zit..

succes!

Bedankt voor de hulp, maar bij probleem 1 als ik doorlopend album aanvink, dan blijven bij mij nog steeds de nummers op alfabet van de artiesten staan.

Bravia Commercial o//

quote:
dirk198720 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:16:
Bedankt voor de hulp, maar bij probleem 1 als ik doorlopend album aanvink, dan blijven bij mij nog steeds de nummers op alfabet van de artiesten staan.
Zitten je tags goed dan? Selecteer 's 1 nummer en kijk in de informatie. Als het goed is, staat hier ook aangegeven welk nummer het is (3 van de 15 bijvoorbeeld), en indien nodig kan je ook het cd-nummer aangeven (handig voor bij dubbelcd's). Hier moet wat fout zitten, misschien moet je deze waardes even handmatig invullen met de albumhoes / playlist ernaast? :)

Die staat gewoon ingevult, al staat er alleen 1 van .. , bij 2e vakje staat niks, heb bij alles nu 36 ingevult, maar nog steeds staan ze niet in goede volgorde :S

Oke, nu heb ik ze op de goede volgorde, alleen nu is er een ander probleem gekomen.
Als ik naar coverflow ga zie ik nu ipv 1 cover, per artiest die op de cd staat heeft nu een eigen cover.
Ik denk dat ik het kan oplossen door alles dezelfde naam bij artiest te geven, maar dat wil ik natuurlijk liever niet omdat er gewoon 25 verschillende zijn.
Ik heb ook al geprobeerd om de album naam weg te halen en dan weer opnieuw, maar steeds blijft het zo!?

Compiling!
Reg. datum: 27 september 2006

quote:
dirk198720 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:11:
Oke, nu heb ik ze op de goede volgorde, alleen nu is er een ander probleem gekomen.
Als ik naar coverflow ga zie ik nu ipv 1 cover, per artiest die op de cd staat heeft nu een eigen cover.
Ik denk dat ik het kan oplossen door alles dezelfde naam bij artiest te geven, maar dat wil ik natuurlijk liever niet omdat er gewoon 25 verschillende zijn.
Ik heb ook al geprobeerd om de album naam weg te halen en dan weer opnieuw, maar steeds blijft het zo!?
Aangeven dat het een verzameling is en de album artiest gelijk zetten (ik zet die van mij op VA) en dan zou het moeten werken.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling".
Curiosity killed the medic!

Bedankt allemaal het is gelukt!

Reg. datum: 17 augustus 2006

Nu ben ik al bijna een uur plaatjes en reviews op Youtube aan het kijken, maar ik kan maar geen kleur kiezen. Ik twijfel vooral tussen rood en wit. Blauw en groen sowieso niet, zwart lijkt me iets te donker en saai.

De rode vind ik heel knap, maar heb schrik dat hij na een tijdje gaat vervelen.
De witte is een veilige keus, helemaal niks mis mee, maar ook niet zo speciaal als de rode.

Wat zijn jullie ervaringen met beide kleurtjes? Want ik heb ze nog niet in het echt gezien, en ga ze in de Apple store bestellen.

Windows 7 Professional

quote:
Kiara schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:32:
Nu ben ik al bijna een uur plaatjes en reviews op Youtube aan het kijken, maar ik kan maar geen kleur kiezen. Ik twijfel vooral tussen rood en wit. Blauw en groen sowieso niet, zwart lijkt me iets te donker en saai.

De rode vind ik heel knap, maar heb schrik dat hij na een tijdje gaat vervelen.
De witte is een veilige keus, helemaal niks mis mee, maar ook niet zo speciaal als de rode.

Wat zijn jullie ervaringen met beide kleurtjes? Want ik heb ze nog niet in het echt gezien, en ga ze in de Apple store bestellen.
Ik vind persoonlijk de rode érg mooi. De witte is ook heel standaard, en ik denk eerder dat zoiets gaat vervelen.

HP 8530w 2.53 GHz - 4GB - WSXGA+ - FX770M GT 512MB - Vista x64 - Ubuntu - XP Virtual Workstation

Reg. datum: 17 augustus 2006

De rode is besteld :) Hopelijk is hij maandag binnen!

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

Ik heb vandaag problemen ondervonden met mijn iPod 8 GB Black. Hij loopt steeds vast. Ik las in de OP dat dit moest op te lossen zijn door hem te resetten (menu + enter) maar dit wil hij niet doen! Iemand een oplossing of reden waaraan dit euvel zijn oorsprong kan hebben? Zou het laten leeglopen een oplossing bieden...

Edit: problem solved: Hold button stond aan! 8)

nvidia wijzigde dit bericht 08-07-2008 13:03 (7%)

De ketting is zo sterk als de zwakste schakel | F1Time: Steven Keymolen - C3G2 |

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: