[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen
Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last
Nieuw TopicBerichten: 18
Reg. datum: 09 december 2007
Is het ook mogelijk dat een playlist onthoud waar je gebleven bent?
Dat wanneer je even tussendoor naar een andere playlist luistert of nieuwe muziek erop zet je de volgende keer weer gewoon verder kan gaan waar je gebleven was?
Dat wanneer je even tussendoor naar een andere playlist luistert of nieuwe muziek erop zet je de volgende keer weer gewoon verder kan gaan waar je gebleven was?
Nee, dit is niet mogelijk voor zover ik weet. Bij nummers kan je de optie "remember song position" aanvinken in iTunes, volgens mij werkt dat dan ook op je iPod.quote:Razon schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:52:
Is het ook mogelijk dat een playlist onthoud waar je gebleven bent?
Nadat je muziek er op hebt gezet wordt je hele library gerefreshed, dan onthoudt hij zelfs niet eens welke playlist je aan het luisteren was.
Ow jammer, dat remember song posistion had ik ook gevonden ja. Maar dan onthoud ie alleen waar hij in het liedje gebleven was. Dus als je dan een keer een liedje halverwege al naar de volgende klikt gaat ie de volgende keer dat je dat liedje afspeelt weer halverwege verder.
Maarja is op zich ook geen ramp als het niet kan.
Maarja is op zich ook geen ramp als het niet kan.
Reg. datum: 26 juni 2005
Reg. datum: 26 juni 2005
Weet iemand een app om het Max volume wat op te schroeven?
Ook als in de tag zet '+100%' is dit naar mijn idee nog wat te zacht.
Heb mijn Ipod namelijk aan een paar computerboxjes staan, en vind het dan ook bijzonder irritant dat hij niet harder kan als dit.
Heb mijn Ipod namelijk aan een paar computerboxjes staan, en vind het dan ook bijzonder irritant dat hij niet harder kan als dit.
Dockconnector. gebruiken. Het geluid zal dan harder zijn. Gewoon via de hoofdtelefoon aansluiting zal hij toch zacht blijven.quote:JanvdVeer schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:00:
Weet iemand een app om het Max volume wat op te schroeven?
Tip; Bij de Mediamarkt verkopen ze een witte dock > tulp kabel. Ideal om op boxen of zoals in mijn geval een autoradio aan te sluiten.
En we houwe op de kis, umdet 't Vastelaovend is!!!! Sjiengeleboem!!!!
Reg. datum: 29 mei 2002
Reg. datum: 29 mei 2002
Weet iemand hoe de lettergroote op een ipod nano is aan te passen? Of kan dat gewoon niet?
Mijn vriendin is wat slecht ziend en wil graag de teksten lezen.
Reg. datum: 22 mei 2006
Is er een mogelijkheid om de snelheid in het nike+ menu weer te geven in km/u ipv minuten per km?
alvast bedankt
alvast bedankt
Reg. datum: 12 oktober 2000
Reg. datum: 12 oktober 2000
Na lange tijd m´n nano weer aangesloten: update 1.1.2 is beschikbaar, maar wat ie doet..??
Reg. datum: 20 november 2007
Dat kan helaas niet.quote:beerse schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:28:
Weet iemand hoe de lettergroote op een ipod nano is aan te passen? Of kan dat gewoon niet?
Ben er ook benieuwd naar ben nu even aan het googlen.quote:StanTheMan schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:59:
Na lange tijd m´n nano weer aangesloten: update 1.1.2 is beschikbaar, maar wat ie doet..??
Bij mij heeft die update iets verneukt, ik krijg meteen dat hij een bepaalde folder niet kan vinden op me iPod en kan dus me podcasts niet meer synchroniseren. Terwijl de podcasts wel nog gewoon op de iPod staan en kan afspelen. Iemand hier meer last van?quote:UTWOL schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:27:
[...]
Ben er ook benieuwd naar ben nu even aan het googlen.
http://www.goconnected.net -- Simply connecting...
Sinds 1.2 krijg ik bij het opstarten van een video clip eerst een reboot.
toch maar kijken of we terug kunnen naar 1.1
toch maar kijken of we terug kunnen naar 1.1
Disclaimer: Apple iMac 17" (zomer 2006 , 1,83 Ghz, 2GB) Apple MacBook 13" (feb 2007 1,83CD2, 2,5 GB) Apple iPod 4 ,8 & 16 Gb, iPhone 16 GB En Leopard gekocht in de shop: Apple FanBoy!
Ok, fijn! 
Sinds een aantal dagen reageert mijn iPod niet meer op het clickwheel.. Het maffe is, hij reageert nog wel op center+menu, om te resetten. Het móet dus een softwarematig probleem zijn.
Ik heb mijn firmware maar 's opnieuw geïnstalleerd (eerst 1.1.1, daarna 1.1.2), beide zonder resultaat. Nu moet ik na de firmware-update mijn taal selecteren, anders kon ik ook nog de radioremote van m'n broertje proberen, want hij wil wel syncen, hold doet het etc
..Iemand een idee?
Sinds een aantal dagen reageert mijn iPod niet meer op het clickwheel.. Het maffe is, hij reageert nog wel op center+menu, om te resetten. Het móet dus een softwarematig probleem zijn.
Ik heb mijn firmware maar 's opnieuw geïnstalleerd (eerst 1.1.1, daarna 1.1.2), beide zonder resultaat. Nu moet ik na de firmware-update mijn taal selecteren, anders kon ik ook nog de radioremote van m'n broertje proberen, want hij wil wel syncen, hold doet het etc
..Iemand een idee?
Hmm blijkbaar heeft het probleem zich van zelf opgelost nadat mijn pc 3x opnieuw opgestart is.quote:jurma schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:32:
[...]
Bij mij heeft die update iets verneukt, ik krijg meteen dat hij een bepaalde folder niet kan vinden op me iPod en kan dus me podcasts niet meer synchroniseren. Terwijl de podcasts wel nog gewoon op de iPod staan en kan afspelen. Iemand hier meer last van?
http://www.goconnected.net -- Simply connecting...
heb de update er ook op gezet (1.1.2) op zich geen problemen mee, heb 'm wel 1x moeten rebooten (menu + selectie knop 5sec) omdat m'n coverflow geen albumart gaf.....
Tijdens het hardlopen (met nike+ sportkit) speelde de muziek voor m'n gevoel wat trager, zal er de volgende keer 's goed op letten.....
Tijdens het hardlopen (met nike+ sportkit) speelde de muziek voor m'n gevoel wat trager, zal er de volgende keer 's goed op letten.....
...:: Timbaland ::...
Nou, ik heb nergens een oplossing kunnen vinden, dus heb maar 's een serviceaanvraag gedaan. Aangezien hij nog geen jaar oud is valt het gewoon onder garantiequote:stevenP schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:41:
Ok, fijn!
..Iemand een idee?
InvisibleShield is wel écht een uitvinding! Moet hij terug voor reparatie, ik had binnen 5 minuten dat hele ding eraf, inclusief clickwheel en knopje. Dit alles zonder scheuren, lijmresten of iets, kwam schoon los!
Reg. datum: 11 oktober 2007
Reg. datum: 11 oktober 2007
zo te zien heeft 1.1.2 EINDELIJK de traagheid van coverflow opgelost, ik krijg nu direct alle album art en niet de grijze 'cover-onbekend' plaatjes.
http://store.apple.com/us...armbands&mco=Njg2MDY0
Heeft iemand ervaring met deze armband? Of raad je een andere aan? Moet wel ruimte zijn voor de Nike+ receiver.
Heeft iemand ervaring met deze armband? Of raad je een andere aan? Moet wel ruimte zijn voor de Nike+ receiver.
Dat zeg ik!
Ja die vond ik ook mooier, alleen betalen bij de Applestore gaat met een creditcard, en die heb ik niet. Is ie niet ergens anders te koop? Bij een Ned webshop of zo waar ik met iDeal kan betalen?quote:Stefds schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:03:
waarom niet voor deze gaan?
http://store.apple.com/us...armbands&mco=Njg1NzUz
Dat zeg ik!
Reg. datum: 12 november 2001
Reg. datum: 12 november 2001
Die Nike+ armband is te koop bij de meest Run2Day winkels . . . . . http://www.run2day.nl/quote:cdl schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:15:
[...]
Ja die vond ik ook mooier, alleen betalen bij de Applestore gaat met een creditcard, en die heb ik niet. Is ie niet ergens anders te koop? Bij een Ned webshop of zo waar ik met iDeal kan betalen?
Er zit er vast wel eentje in je buurt . . . .
Ik heb de armband zelf ook, fijn dingetje . . . je voelt hem niet tijdens het hardlopen . . . . .
I
Henri: op de website waar je naar linkt staan een aantal redelijk negatieve ervaringen met de armband. Wat zijn jouw ervaringen met betrekking tot condensvorming en de grootte van de armband (in een review zegt iemand dat hij de armband maar moeilijk rond zijn arm krijgt..)
BOE
Reg. datum: 13 juli 2006
Reg. datum: 13 juli 2006
Heb een vraag over de Music Quiz op de iPod Nano. Op de oudere generaties had je het al, maar ik hoorde dus het nu geüpdatet was. Ook wordt er nu soms naar het jaartal van het nummer en dergelijke gevraagd...
Goed ik wil de Music Quiz dus ergens anders voor gaan gebruiken waarbij ik alleen maar wil dat er gevraagd wordt welk nummer het is. Kan dat ook? Of is het misschien op te lossen door dan geen jaartal bij de nummers te zetten in iTunes?
Is er iemand die hier een antwoord op heeft?
Anders zal ik het met een oudere generatie iPod moeten doen.
Goed ik wil de Music Quiz dus ergens anders voor gaan gebruiken waarbij ik alleen maar wil dat er gevraagd wordt welk nummer het is. Kan dat ook? Of is het misschien op te lossen door dan geen jaartal bij de nummers te zetten in iTunes?
Is er iemand die hier een antwoord op heeft?
Anders zal ik het met een oudere generatie iPod moeten doen.
Heb de stap van 2g naar 3g gemaakt...
(niet echt vrijwillig,... ben m'n 2g 8gb, snachts verloren bij het uitsappen van m'n auto
)
Opzich wel lache de 3g. Ik had alleen liever dat ze het schermpje verticaal hadden geplaatst ipv de horizontale opstelling nu. Bij het kijken van filmpjes zorg je gewoon dat hij in "landscape" mode gaat enzo (werkt ook zo bij Sony Ericson W890 die ook een 320x240 scherm heeft).
Ben zelf ingenieur,.. en begrijp gewoon niet waarom ze een "stainless steel" achterkant gekozen hebben (zonder verdere beschermlaag). Ik ben best zuinig met m'n spullen en toch was de achterkant binnen no time onder de krassen. De 2g was gewoon rondom geanodiseerd aluminium.
Je bent haast wel verplicht om een hoes of i.d te kopen.
Video functie werkt behoorlijk goed moet ik zeggen. Altijd leuk om ff bepaalde episode te kijken die met de podcast binnehaald, als je onder werktijd ff op de plee zit
(niet echt vrijwillig,... ben m'n 2g 8gb, snachts verloren bij het uitsappen van m'n auto
Opzich wel lache de 3g. Ik had alleen liever dat ze het schermpje verticaal hadden geplaatst ipv de horizontale opstelling nu. Bij het kijken van filmpjes zorg je gewoon dat hij in "landscape" mode gaat enzo (werkt ook zo bij Sony Ericson W890 die ook een 320x240 scherm heeft).
Ben zelf ingenieur,.. en begrijp gewoon niet waarom ze een "stainless steel" achterkant gekozen hebben (zonder verdere beschermlaag). Ik ben best zuinig met m'n spullen en toch was de achterkant binnen no time onder de krassen. De 2g was gewoon rondom geanodiseerd aluminium.
Je bent haast wel verplicht om een hoes of i.d te kopen.
Video functie werkt behoorlijk goed moet ik zeggen. Altijd leuk om ff bepaalde episode te kijken die met de podcast binnehaald, als je onder werktijd ff op de plee zit
Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last
Dit topic is gesloten.