Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 30 31 32 33 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 maart 2004

Dit is een discussie en ervaringen topic, voor troubleshooting mag je een nieuw topic aanmaken (lees eerst wel Policy Apple Talk (update 10 juni 2007))

Daedalus wijzigde dit bericht 19-09-2007 17:22 (175%)

Sony Vaio FW21Z, 4096 Ram, 500 GB, ATI 3650HD, Core2Duo 2.5 Ghz, Centrino 2 platform - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71

Reg. datum: 20 maart 2002

quote:
donaldo schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:58:
[...]

Heb er gisteren twee bij de Mediamarkt in Zoetermeer gezien (die aan stonden, ze hadden er een heleboel). Bij één daarvan zat het scherm duidelijk zichtbaar scheef. Bij de ander was het niet zichtbaar. Als je hem offline koopt kun je het volgens mij ook wel zien door de verpakking heen, althans dat is mijn indruk.
Tja maar dan IS hij al bij je thuis... Dus wat heb je er dan aan.
Ik heb gister gebeld met Apple over mijn scheve nano. Ze hebben gelijk een nieuwe gestuurd die vandaag binnen was (erg snel!).

Maarja zoals ik al vermoedde en aangaf aan de telefoon is deze net zo scheef als de vorige + dat deze 5/6 deukjes in de voorkant heeft :X

Ik heb toen eens naar de plaatselijke Apple Premium Reseller gebeld, en die vertelden mij dat ik gewoon even langs kon komen om hem te ruilen voor eentje zonder scheef scherm. Was totaal geen probleem.

Dat is voor mij een reden om niet nog een keer te bellen met Apple. Want die pakken gewoon een nieuwe Nano uit het rek en kijken niet of het scherm bij de nieuwe wel recht zit. En als er dan bijvoorbeeld een doos staat met 150 scheve nano's dan kun je blijven omruilen en opsturen tot je een ons weegt.

Dus mijn advies voor mensen die zeker weten een nano met een recht scherm willen: Koop hem bij een Apple Reseller zodat je zelf een rechte uit kunt kiezen. En koop dus niet via Internet. In de winkel kun je het door de verpakking heen wel zien.
Rand van het glasje voor het scherm = Zwart
Buitenste gedeelte van scherm zelf (zonder pixels) = Donkergrijs
Scherm zelf = Lichtgrijs
Als je goed in het licht kijkt kun je het makkelijk zien.

(Ik heb een rode nano. Vroeg of die ook in de winkel kwam, dat was nog niet bekend. Maar desnoods neem ik een andere kleur. Zolang ik maar een recht scherm krijg _/-\o_ )

Werner wijzigde dit bericht 19-09-2007 18:32 (7%)

Are You Threatening Me?

Reg. datum: 12 september 2007

quote:
Werner schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:28:
[...]

(Ik heb een rode nano. Vroeg of die ook in de winkel kwam, dat was nog niet bekend. Maar desnoods neem ik een andere kleur. Zolang ik maar een recht scherm krijg _/-\o_ )
Ik kon de rode Nano wel gewoon kopen bij de premium reseller in Zwolle.

Reg. datum: 20 maart 2002

quote:
Alcides schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:13:
[...]

Ik kon de rode Nano wel gewoon kopen bij de premium reseller in Zwolle.
Oh, dan komt het vast wel goed.

Are You Threatening Me?

Reg. datum: 16 september 2007

quote:
basvdijk1647 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:44:
[...]

Die code moet je op klikken dan opent iTunes daarmee kun je account aanmaken. Hierna zegt hij dat de code alleen voor US is. Maar jij hebt wel je account ;)
Werk niet bij mij :(

zzegt hij: The offer associated with that song code has expired !
heeft iemand anders nog een idee? bij dat click en buy. krijg ik maar geen smsje met me code :S

quote:
Alcatrash schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:20:
Ow, ok ;)

Bugje gevonden in de nano: de screensaver laat
de tijd niet met 24-uurs klok zien! De iPodklok staat
op 21:19 maar de screensaver geeft 9:19 aan. Vind
ik niet kunnen hoor, voor zo'n duur ding. :(

:P
Ja kloopt. dat had ik ook al gemerkt :P. vond ik wel raar opzich. ik heletijd opnieuw instellen. maar ik had het toch echt goed !

Koffie? ja graag...
Reg. datum: 04 maart 2005

quote:
Leoon. schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:29:
[...]

Werk niet bij mij :(

zzegt hij: The offer associated with that song code has expired !
heeft iemand anders nog een idee? bij dat click en buy. krijg ik maar geen smsje met me code :S
Je krijgt ook geen smsje, er wordt een paar cent op je bankrekening die je hebt opgegeven gestort met als beschrijving de code die je moet overnemen. Het kan overigens wel even duren voordat ze gestort hebben (duurde bij mij geloof ik 2 weken maar dat zegt niks omdat ik niet in NL woon). Dus even door je rekening overzicht bladeren om je registratie compleet te maken.

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

Ik heb nu mijn nieuwe Nano gebruikt voor een aantal dage, en ik vind het een top apparaat. er zijn volgens mij wel nog 3 bugjes:

* De gemelde 12uurs/24uurs screensaver bug
* De zogenaamde enhanced podcasts, podcasts die tussendoor nieuwe plaatjes kunnen laten zien (bijv. current track), werkt nog niet goed op de Nano. De plaatjes worden nog niet getoond.
* Als je tracks hebt waarvan het album-veld leeg is, krijg je bij coverflow wel voor elke artiest een *leeg* albumart plaatje te zien, maar vervolgens blijkt dat *album* alle nummers te bevatten die een onbekend album hebben, gesorteerd op alfabetische volgorde.

Hopelijk wordt e.e.a. opgelost door update's....

toink!
Reg. datum: 19 oktober 2002

Zonet mijn nano 8gb (zilver) gekocht bij een apple store in Drachten. Toen ik hem aansloot kreeg ik een update melding, dus direct maar even gedaan. Misschien moeten jullie dat ook even doen (versie 1.0.1)?

Heb hem nog niet kunnen testen, maar kan wel zeggen dat ie errrrug klein en dun is en dan coverflow superleuk is (en soepel, voor zijn klein ding)!

Later meer :)

Reg. datum: 31 december 2001

quote:
teun-v schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:38:
[...]

Je krijgt ook geen smsje, er wordt een paar cent op je bankrekening die je hebt opgegeven gestort met als beschrijving de code die je moet overnemen.............
Bij Click & Buy krijg je wel degelijk een smsje met een code die je moet invoeren....

Iemand al hoesjes gezien voor de nieuwe nano ?

TheBoneCollector wijzigde dit bericht 20-09-2007 13:43 (6%)

Reg. datum: 27 mei 2002

Net de Music Quiz gedaan (zit bij de spelletjes), dolle pret 8)

Sonos rocks!

Koffie? ja graag...

quote:
TheBoneCollector schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:33:
[...]

Bij Click & Buy krijg je wel degelijk een smsje met een code die je moet invoeren....

Iemand al hoesjes gezien voor de nieuwe nano ?
Om een Click & buy account aan te maken heb je een bevestigings code nodig die alleen via je afschrift verstrekt word ter controle dat het jou bankrekening is (dit natuurlijk als je je bankrekening gebruikt en geen credit card). Meer hier over lees je hier

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

Ik kijk net goed naar schermpje van mijn Ipod. en zie idd dat deze 1mm naar links is gedraaid.

Weten jullie of dit zonder probleem om te ruilen is bij Apple store? Ik heb die van mij in de US gekocht 2 weken geleden. hier in NL uitgepakt. Bon heb ik natuurlijk nog met cc betaald :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

quote:
teun-v schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:18:
[...]

Om een Click & buy account aan te maken heb je een bevestigings code nodig die alleen via je afschrift verstrekt word ter controle dat het jou bankrekening is (dit natuurlijk als je je bankrekening gebruikt en geen credit card). Meer hier over lees je hier
Ik heb die code die ik in mijn mail kreeg ingevoerd.
heb nu account. en me rekening nummer is geverifieerd ofso staat er.
maar hij vraagt nog steeds om de code die ik op me mobiel krijg maar die heb ik nog niet gekregen.
maar hoe heb jij het dan draaiende gekregen met itunes? ik kan nog steeds geen dingen ophalen. ik moet computermachtigen. maar met apple ID. ik heb toch click en buy ID?

EDIT:
het is gelukt. heb nog een keer kunenn doen op die site met sms. ingevuld.
en toen weer opnieuw in itunes. en hij is nu albumilustraties aan het ophalen :)
LEVE CLICK AND BUY ! (L)

Leoon. wijzigde dit bericht 20-09-2007 19:41 (12%)

Let's rawk!

Hot damn. Mijn iPod staat als sinds gisteravond 22:00 te spelen, en de batterij is nog voor een kwart vol :9.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Koffie? ja graag...

Ik woon in Duitsland dus het kan ander zijn gegaan. Ik heb wou zelf een nummer uit de ITMS hebben heb en daardoor is mijn situatie al iets anders als de jouwe. Daar heb ik voor Click & Buy gekozen om daar direct een acount aan te maken. Heb daar verder gewoon corecte gegevens ingevuld inclusief e-mail en bankrekening nummer. Vervolgens 3 mailtjes gehad van Click & Buy: welkoms mailtje, mailtje waarin bevestigt werd dat de ITMS geautoriseert is om via mijn acount geld op te gaan haalen via het Easy Collect (C&B staat garant voor de betaling totdat deze van je rekening afgeschreven wordt) en een mailtje dat er een bevestegings code per bankoverschrijving naar mij gestuurt is en verder instructies wat te doen met deze code.

Zo ging het dus bij mij en is niet helemaal het zelfde als bij jou omdat ik een nummer aan wilde schaffen. Ik heb verder geen vaage smsjes gehad of wat dan ook. Ik neem verder aan dat dit voor Nederland verder gelijk werkt als hier in Duitsland

Overigens had ik ADC acount (de gratis versie), daarmee kun je ook in ITMS inloggen mischien is dat nog een optie om te doen.

Edit: blijkbaar al opgelost maar ter info zo ging het bij mij

Now MOVE!
Reg. datum: 15 maart 2001

Gisteren bij de media markt geweest, ik dacht laat ik eens kijken bij die nieuwe ipod nano's, de 4 gig versie kost daar 179 euro, beetje prijzig als je het mij vraagt...

Broken out of a window in Hell...

Ik heb hier in het topic ergens (kon het zo snel niet vinden) een link gevonden naar het programma Videora iPod Converter. Iedere keer als ik een film wil omzetten en het progje moet nog 20 minuten geeft hij de geest. Iemand nog een andere goeie tip?

Reg. datum: 02 mei 2004

quote:
Duuvel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 07:37:
Gisteren bij de media markt geweest, ik dacht laat ik eens kijken bij die nieuwe ipod nano's, de 4 gig versie kost daar 179 euro, beetje prijzig als je het mij vraagt...
Dan heb je verkeerd gekeken denk ik, ik heb de zilvere 4gb variant een paar dagen geleden voor 144 gekocht bij de mediamarkt (ede)
quote:
Limburgse-Doos schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:18:
Ik heb hier in het topic ergens (kon het zo snel niet vinden) een link gevonden naar het programma Videora iPod Converter. Iedere keer als ik een film wil omzetten en het progje moet nog 20 minuten geeft hij de geest. Iemand nog een andere goeie tip?
http://www.erightsoft.com/SUPER.html

L0we wijzigde dit bericht 22-09-2007 00:06 (33%)

quote:
Ik heb het eens heel even bekeken, en ziet er op zicht goed uit...
Kan ik hier ergens een duidelijke beschrijving van krijgen?
Ik wil dus gewoon een dvd in de pc kunnen stoppen en die omzetten naar een filmpje dat ik op de iPod af kan spelen...

ik kwam net Handbrake tegen, ziet er erg gebruiksvriendelijk uit, maar werkt alleen voor DVD's

Handbrake

Hoe te gebruiken

L0we wijzigde dit bericht 21-09-2007 13:03 (7%)

+1 Inzichtvol
Reg. datum: 17 mei 2004

quote:
FL!PNEUS schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:32:
Hot damn. Mijn iPod staat als sinds gisteravond 22:00 te spelen, en de batterij is nog voor een kwart vol :9.
Gaat inderdaad lang mee!
Die spelletjes zijn touwens ook zeer verslavend!
Zou de batterij daar ook sneller leeg van gaan net als met mobiele telefoons?

Burton '08 - '09, Backside 720º, Ladies, why aren't you riding?‏
  Macbook Pro + iMac   Waiting for Snow Leopard....

Reg. datum: 14 maart 2004

quote:
Duuvel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 07:37:
Dan ben ik bang dat je niet goed gekeken hebt.. Prijzen van apple producten zijn vast en ik weet toch zeker dat ik 4gb voor 149 heb zien staan..

Sony Vaio FW21Z, 4096 Ram, 500 GB, ATI 3650HD, Core2Duo 2.5 Ghz, Centrino 2 platform - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71

quote:
thecompany schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 00:00:
[...]

Dan ben ik bang dat je niet goed gekeken hebt.. Prijzen van apple producten zijn vast en ik weet toch zeker dat ik 4gb voor 149 heb zien staan..
Ze staan niet helemaal vast, de 4gb nano bieden (of boden) ze aan voor 144, en de 8 gb variant voor 189 (ipv 199).
Reg. datum: 26 november 2002

Ter info: op Ebay heb je nu 3G nano skins... 6 eurotjes inclusief verzenden:
http://search.ebay.com/se...ano+3g+skin&category0=

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 30 31 32 33 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: