Sony Vaio FW21Z, 4096 Ram, 500 GB, ATI 3650HD, Core2Duo 2.5 Ghz, Centrino 2 platform - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71
[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 30 31 32 33 last
Nieuw TopicTja maar dan IS hij al bij je thuis... Dus wat heb je er dan aan.quote:donaldo schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:58:
[...]
Heb er gisteren twee bij de Mediamarkt in Zoetermeer gezien (die aan stonden, ze hadden er een heleboel). Bij één daarvan zat het scherm duidelijk zichtbaar scheef. Bij de ander was het niet zichtbaar. Als je hem offline koopt kun je het volgens mij ook wel zien door de verpakking heen, althans dat is mijn indruk.
Ik heb gister gebeld met Apple over mijn scheve nano. Ze hebben gelijk een nieuwe gestuurd die vandaag binnen was (erg snel!).
Maarja zoals ik al vermoedde en aangaf aan de telefoon is deze net zo scheef als de vorige + dat deze 5/6 deukjes in de voorkant heeft
Ik heb toen eens naar de plaatselijke Apple Premium Reseller gebeld, en die vertelden mij dat ik gewoon even langs kon komen om hem te ruilen voor eentje zonder scheef scherm. Was totaal geen probleem.
Dat is voor mij een reden om niet nog een keer te bellen met Apple. Want die pakken gewoon een nieuwe Nano uit het rek en kijken niet of het scherm bij de nieuwe wel recht zit. En als er dan bijvoorbeeld een doos staat met 150 scheve nano's dan kun je blijven omruilen en opsturen tot je een ons weegt.
Dus mijn advies voor mensen die zeker weten een nano met een recht scherm willen: Koop hem bij een Apple Reseller zodat je zelf een rechte uit kunt kiezen. En koop dus niet via Internet. In de winkel kun je het door de verpakking heen wel zien.
Rand van het glasje voor het scherm = Zwart
Buitenste gedeelte van scherm zelf (zonder pixels) = Donkergrijs
Scherm zelf = Lichtgrijs
Als je goed in het licht kijkt kun je het makkelijk zien.
(Ik heb een rode nano. Vroeg of die ook in de winkel kwam, dat was nog niet bekend. Maar desnoods neem ik een andere kleur. Zolang ik maar een recht scherm krijg
Werner wijzigde dit bericht 19-09-2007 18:32 (7%)
Are You Threatening Me?
Reg. datum: 12 september 2007
Ik kon de rode Nano wel gewoon kopen bij de premium reseller in Zwolle.quote:Werner schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:28:
[...]
(Ik heb een rode nano. Vroeg of die ook in de winkel kwam, dat was nog niet bekend. Maar desnoods neem ik een andere kleur. Zolang ik maar een recht scherm krijg)
Oh, dan komt het vast wel goed.quote:Alcides schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:13:
[...]
Ik kon de rode Nano wel gewoon kopen bij de premium reseller in Zwolle.
Are You Threatening Me?
Reg. datum: 16 september 2007
Werk niet bij mijquote:basvdijk1647 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:44:
[...]
Die code moet je op klikken dan opent iTunes daarmee kun je account aanmaken. Hierna zegt hij dat de code alleen voor US is. Maar jij hebt wel je account
zzegt hij: The offer associated with that song code has expired !
heeft iemand anders nog een idee? bij dat click en buy. krijg ik maar geen smsje met me code
Ja kloopt. dat had ik ook al gemerktquote:Alcatrash schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:20:
Ow, ok
Bugje gevonden in de nano: de screensaver laat
de tijd niet met 24-uurs klok zien! De iPodklok staat
op 21:19 maar de screensaver geeft 9:19 aan. Vind
ik niet kunnen hoor, voor zo'n duur ding.![]()
Je krijgt ook geen smsje, er wordt een paar cent op je bankrekening die je hebt opgegeven gestort met als beschrijving de code die je moet overnemen. Het kan overigens wel even duren voordat ze gestort hebben (duurde bij mij geloof ik 2 weken maar dat zegt niks omdat ik niet in NL woon). Dus even door je rekening overzicht bladeren om je registratie compleet te maken.quote:Leoon. schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:29:
[...]
Werk niet bij mij
zzegt hij: The offer associated with that song code has expired !
heeft iemand anders nog een idee? bij dat click en buy. krijg ik maar geen smsje met me code
Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |
Reg. datum: 25 oktober 2004
* De gemelde 12uurs/24uurs screensaver bug
* De zogenaamde enhanced podcasts, podcasts die tussendoor nieuwe plaatjes kunnen laten zien (bijv. current track), werkt nog niet goed op de Nano. De plaatjes worden nog niet getoond.
* Als je tracks hebt waarvan het album-veld leeg is, krijg je bij coverflow wel voor elke artiest een *leeg* albumart plaatje te zien, maar vervolgens blijkt dat *album* alle nummers te bevatten die een onbekend album hebben, gesorteerd op alfabetische volgorde.
Hopelijk wordt e.e.a. opgelost door update's....
Heb hem nog niet kunnen testen, maar kan wel zeggen dat ie errrrug klein en dun is en dan coverflow superleuk is (en soepel, voor zijn klein ding)!
Later meer
Reg. datum: 31 december 2001
Bij Click & Buy krijg je wel degelijk een smsje met een code die je moet invoeren....quote:teun-v schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:38:
[...]
Je krijgt ook geen smsje, er wordt een paar cent op je bankrekening die je hebt opgegeven gestort met als beschrijving de code die je moet overnemen.............
Iemand al hoesjes gezien voor de nieuwe nano ?
TheBoneCollector wijzigde dit bericht 20-09-2007 13:43 (6%)
Reg. datum: 27 mei 2002
Sonos rocks!
Om een Click & buy account aan te maken heb je een bevestigings code nodig die alleen via je afschrift verstrekt word ter controle dat het jou bankrekening is (dit natuurlijk als je je bankrekening gebruikt en geen credit card). Meer hier over lees je hierquote:TheBoneCollector schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:33:
[...]
Bij Click & Buy krijg je wel degelijk een smsje met een code die je moet invoeren....
Iemand al hoesjes gezien voor de nieuwe nano ?
Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |
Weten jullie of dit zonder probleem om te ruilen is bij Apple store? Ik heb die van mij in de US gekocht 2 weken geleden. hier in NL uitgepakt. Bon heb ik natuurlijk nog met cc betaald
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ik heb die code die ik in mijn mail kreeg ingevoerd.quote:teun-v schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:18:
[...]
Om een Click & buy account aan te maken heb je een bevestigings code nodig die alleen via je afschrift verstrekt word ter controle dat het jou bankrekening is (dit natuurlijk als je je bankrekening gebruikt en geen credit card). Meer hier over lees je hier
heb nu account. en me rekening nummer is geverifieerd ofso staat er.
maar hij vraagt nog steeds om de code die ik op me mobiel krijg maar die heb ik nog niet gekregen.
maar hoe heb jij het dan draaiende gekregen met itunes? ik kan nog steeds geen dingen ophalen. ik moet computermachtigen. maar met apple ID. ik heb toch click en buy ID?
EDIT:
het is gelukt. heb nog een keer kunenn doen op die site met sms. ingevuld.
en toen weer opnieuw in itunes. en hij is nu albumilustraties aan het ophalen
LEVE CLICK AND BUY ! (L)
Leoon. wijzigde dit bericht 20-09-2007 19:41 (12%)
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Zo ging het dus bij mij en is niet helemaal het zelfde als bij jou omdat ik een nummer aan wilde schaffen. Ik heb verder geen vaage smsjes gehad of wat dan ook. Ik neem verder aan dat dit voor Nederland verder gelijk werkt als hier in Duitsland
Overigens had ik ADC acount (de gratis versie), daarmee kun je ook in ITMS inloggen mischien is dat nog een optie om te doen.
Edit: blijkbaar al opgelost maar ter info zo ging het bij mij
Broken out of a window in Hell...
Reg. datum: 02 mei 2004
Dan heb je verkeerd gekeken denk ik, ik heb de zilvere 4gb variant een paar dagen geleden voor 144 gekocht bij de mediamarkt (ede)quote:Duuvel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 07:37:
Gisteren bij de media markt geweest, ik dacht laat ik eens kijken bij die nieuwe ipod nano's, de 4 gig versie kost daar 179 euro, beetje prijzig als je het mij vraagt...
http://www.erightsoft.com/SUPER.htmlquote:Limburgse-Doos schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:18:
Ik heb hier in het topic ergens (kon het zo snel niet vinden) een link gevonden naar het programma Videora iPod Converter. Iedere keer als ik een film wil omzetten en het progje moet nog 20 minuten geeft hij de geest. Iemand nog een andere goeie tip?
L0we wijzigde dit bericht 22-09-2007 00:06 (33%)
Ik heb het eens heel even bekeken, en ziet er op zicht goed uit...quote:
Kan ik hier ergens een duidelijke beschrijving van krijgen?
Ik wil dus gewoon een dvd in de pc kunnen stoppen en die omzetten naar een filmpje dat ik op de iPod af kan spelen...
Handbrake
Hoe te gebruiken
L0we wijzigde dit bericht 21-09-2007 13:03 (7%)
Gaat inderdaad lang mee!quote:FL!PNEUS schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:32:
Hot damn. Mijn iPod staat als sinds gisteravond 22:00 te spelen, en de batterij is nog voor een kwart vol.
Die spelletjes zijn touwens ook zeer verslavend!
Zou de batterij daar ook sneller leeg van gaan net als met mobiele telefoons?
Burton '08 - '09, Backside 720º, Ladies, why aren't you riding?
Macbook Pro + iMac Waiting for Snow Leopard....
Dan ben ik bang dat je niet goed gekeken hebt.. Prijzen van apple producten zijn vast en ik weet toch zeker dat ik 4gb voor 149 heb zien staan..quote:Duuvel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 07:37:
Gisteren bij de media markt geweest, ik dacht laat ik eens kijken bij die nieuwe ipod nano's, de 4 gig versie kost daar 179 euro, beetje prijzig als je het mij vraagt...
Sony Vaio FW21Z, 4096 Ram, 500 GB, ATI 3650HD, Core2Duo 2.5 Ghz, Centrino 2 platform - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71
Ze staan niet helemaal vast, de 4gb nano bieden (of boden) ze aan voor 144, en de 8 gb variant voor 189 (ipv 199).quote:thecompany schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 00:00:
[...]
Dan ben ik bang dat je niet goed gekeken hebt.. Prijzen van apple producten zijn vast en ik weet toch zeker dat ik 4gb voor 149 heb zien staan..
http://search.ebay.com/se...ano+3g+skin&category0=
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 30 31 32 33 last
Dit topic is gesloten.