Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 juli 2001

Het is dus wel de iPod Nano; hij moet dus klein zijn. Maar je kunt gerust zijn. Het beeld is superscherp. Machtig apparaat.

En trouwens die batterij duur, ook echt ongelooflijk. Ik gebruik het ding nu al een kleine week en ik heb de batterij nog niet eens half leeg gehad. Natuurlijk hangt ie een keer of 3 per dag even aan de PC om te syncen met podcasts maar toch. Ik weet niet wat jullie ervaringen zijn maar ik vind de batterij ongelooflijk lang meegaan. Stukken beter dan de oude Nano.

@ferdie. Het scherm is niet in tweeen gesplitst. Zodra je een movie of een mp3 afspeelt is het gewoon 1 single beeld. Het beeld is alleen in tweeen als je door het hoofdmenu bladerd. In het rechterdeel zie je dan een preview van de mp3 / audiobook / podcast / whatever. Ook die preview is knap gemaakt, het ziet er gelikt uit.

Net als trouwens de vergrote album-art in je scherm als je muziek speelt. Ook gewoon netjes gedaan. Wederom dikke verbetering op de oude Nano.

Reg. datum: 12 september 2007

quote:
basvdijk1647 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:44:
[...]

Die code moet je op klikken dan opent iTunes daarmee kun je account aanmaken. Hierna zegt hij dat de code alleen voor US is. Maar jij hebt wel je account ;)
Hmm, ik heb het gevonden maar wanneer ik dat doe staat er dat die actie is verlopen en dus niet meer kan doen.

Reg. datum: 13 juli 2006

Bedankt voor jullie aandacht voor mijn vraag :) Ik heb op YouTube een filmpje gezien van iemand die hem naast de oude Nano houdt en iid het scherm is groter en stukken beter! En voelt hij ook een beetje goed aan? Niet goedkoop? Hij is even zwaar als de voorganger geloof ik dus dan is dat ook wel goed.

Ik vind de Nano ook de beste verbetering hebben.
Túnder

Ik vind het jammer van de nano dat deze met de nieuwe generatie steeds zijn luxe en exclusiviteit heeft verloren, was zelf apetrots toen ik mijn nano 1G had gekocht, maar nu vind ik de nano niet meer zo aantrekkelijk, dus nu hopen op een special edition o.i.d.

Hoe is de verhouding van het beeldscherm trouwens ten opzichte van een touch?
Want de touch daarentegen vind ik wel echt mooi

Carpe Noctem

Reg. datum: 27 mei 2002

Wat bedoel je met de verhouding? Tussen lengte en breedte?
De nano is 4:3 en de Touch 3:2.

Sonos rocks!

Reg. datum: 13 juli 2006

quote:
Alcatrash schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:41:
Wat bedoel je met de verhouding? Tussen lengte en breedte?
De nano is 4:3 en de Touch 3:2.
Ik denk dat hij bedoel hoeveel groter de Touch is dan de Nano, de Touch heeft 3,5 inch en de Nano 2 inch.

Ow, ok ;)

Bugje gevonden in de nano: de screensaver laat
de tijd niet met 24-uurs klok zien! De iPodklok staat
op 21:19 maar de screensaver geeft 9:19 aan. Vind
ik niet kunnen hoor, voor zo'n duur ding. :(

:P

Sonos rocks!

Dat word denk ik wel verbeterd bij een volgende Ipod Update.
Als het gemeld word dan.

Reg. datum: 18 september 2007

hoihoi,,
Ik heb 2 vraagjes ::
Wat zit erbij als je hem koopt? Ook een stopcontact oplader?
En als je een film erop zet van 4gb blijft hij dan 2 uur goed spelen niet dat hij na een half uur gaat haperen ofzo?

bedankt alvast!

Keep trying

quote:
ladyy schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:46:
hoihoi,,
Dat staat allemaal in de topicstart.
quote:
En als je een film erop zet van 4gb blijft hij dan 2 uur goed spelen niet dat hij na een half uur gaat haperen ofzo?
Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik heb vooralsnog niemand erover horen klagen.

“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 1 avatar! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |

Reg. datum: 31 december 2001

quote:
ladyy schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:46:
hoihoi,,

bedankt alvast!
Als je hem koopt krijg je een dockconnector, oordopjes :/ , USB-kabel en een boekje erbij.

Films speelt ie perfect af. De grootte van de films is circa 600mb.

Ben heel blij met deze nano, super fijn apparaat _/-\o_ . Werkt ook perfect met de dock (AV Connection kit) en met de afstandsbediening.

In het menu bij foto's kan ik hem niet instellen op Tv-uitvoer aan, die blijft op uit staan.. wellicht kan ik die veranderen als ik hem aan de tv geprikt heb, moet ik nog uitproberen.

Reg. datum: 18 september 2007

Okeej,, Bedankt Daedalus & TheBoneCollector :)

Reg. datum: 26 september 2005

maar heeft iedereen nou dat scheve scherm? anders heeft het ook gee zin om er mee terug te gaan, 2 mensen die ik ken hebben er namelijk ook last van...

CZGAALVD

Blijkbaar hebben ze het allemaal, in wisselende mate.
Die van mij heeft zelfs een overleden pixeltje, dus die
is helemáál limited edition. 8)

Sonos rocks!

for Strings! >:)
Reg. datum: 01 april 2000

quote:
Game Error schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:17:
maar heeft iedereen nou dat scheve scherm? anders heeft het ook gee zin om er mee terug te gaan, 2 mensen die ik ken hebben er namelijk ook last van...
Heb er zelf sinds vandaag ook eentje. Het scherm van die van mijn zit heul ietsiepietsies scheef (iets naar links gekanteld in mijn geval) , maar het is alleen zichtbaar als je er heel bewust op let. Zeker niet de moeite om terug te brengen...

No more WoW, see you after the next expansion! | Sort that one out!

jawatdan
Reg. datum: 21 juni 2005

quote:
FerdiV schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:38:
[...]
Als je echt top wilt moet je natuurlijk een Mac erbij kopen, want ik kan begrijpen dat je op Windows problemen hebt.
Ik niet? En ik draai zowel iTunes op m'n Macbook als op m'n Windowsbak... of heb je 't puur over het vastlopen onder Windows :P

Voorheen vond ik het trouwens ook een kutprogramma, tot ik er een middagje voor ging zitten, een sjieke bibliotheek had aangelegd en wat met de functies had gespeeld. Nu wil ik niet meer anders, het navigeert echt heerlijk.

Maar goed, beetje offtopic dit. Ik ga denk ik morgen langs Correct (150 meter van m'n huis :P ) om een zwarte 8gig nano te kopen :)

Boe.

Als je een nummer hebt waar een featering in zit, bijvoorbeeld Artiest X Ft. Artiest Y hoe zorg je erdan voor dat wanneer je bij je Ipod onder Artiest zoekt dat dat nummer dan onder beide artiesten staat?

En mijn scherm staat trouwens niet scheef.

Carpe diem!

Nog even een vraagje met betrekking tot het bekijken van films

1. Is het zo dat 'ie de subtitles kan weergeven zoals SRT bestanden om maar iets te noemen of moet je ze van tevoren aan de film toevoegen?
2. Is het scherm niet wat aan de kleine kant om een echte film van 1,5 uur te bekijken en zijn de subs dan nog te lezen?

Iets in mij zegt dat ik beter voor een iTouch ga om dit soort dingen te doen :+

MyRig! - http://specs.tweak.to/17494

Reg. datum: 31 december 2001

quote:
1. Is het zo dat 'ie de subtitles kan weergeven zoals SRT bestanden om maar iets te noemen of moet je ze van tevoren aan de film toevoegen?
2. Is het scherm niet wat aan de kleine kant om een echte film van 1,5 uur te bekijken en zijn de subs dan nog te lezen?
De 2 inch is idd wat aan de kleine kant om even lekker een film te gaan kijken, maar is wel te doen mede dankzij het scherpe beeld. De subs zijn nog wel te lezen maar daar is alles mee gezegd...
Als het jou echt om film kijken te doen is zou ik voor de Touch/Iphone gaan, mooi 3.5 inch scherm :+

Hiya, fellas!
Reg. datum: 28 juli 2000

quote:
Beetje non-nieuws als je 't mij vraagt. Die onderdelen zijn voor een consument natuurlijk niet zomaar voor die prijzen te verkrijgen, en "kosten voor software ontwikkeling, intellectueel eigendom, verpakking, eindmontage, distributie en garantie komen daar nog bovenop."

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Reg. datum: 26 januari 2005

quote:
Adagio schreef op woensdag 19 september 2007 @ 00:58:
[...]

Heb er zelf sinds vandaag ook eentje. Het scherm van die van mijn zit heul ietsiepietsies scheef (iets naar links gekanteld in mijn geval) , maar het is alleen zichtbaar als je er heel bewust op let. Zeker niet de moeite om terug te brengen...
Heb er gisteren twee bij de Mediamarkt in Zoetermeer gezien (die aan stonden, ze hadden er een heleboel). Bij één daarvan zat het scherm duidelijk zichtbaar scheef. Bij de ander was het niet zichtbaar. Als je hem offline koopt kun je het volgens mij ook wel zien door de verpakking heen, althans dat is mijn indruk.

Reg. datum: 20 januari 2004

quote:
donaldo schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:58:
[...]

Heb er gisteren twee bij de Mediamarkt in Zoetermeer gezien (die aan stonden, ze hadden er een heleboel). Bij één daarvan zat het scherm duidelijk zichtbaar scheef. Bij de ander was het niet zichtbaar. Als je hem offline koopt kun je het volgens mij ook wel zien door de verpakking heen, althans dat is mijn indruk.
Dan moet je wel heel goed gaan kijken ;). Het wordt pas echt duidelijk als de nano aangezet wordt.

quote:
Alcides schreef op woensdag 19 september 2007 @ 07:55:
Als je een nummer hebt waar een featering in zit, bijvoorbeeld Artiest X Ft. Artiest Y hoe zorg je erdan voor dat wanneer je bij je Ipod onder Artiest zoekt dat dat nummer dan onder beide artiesten staat?

En mijn scherm staat trouwens niet scheef.

DDPEEKIW
Reg. datum: 11 maart 2001

Mijn nano had ook een scheef scherm net even omgeruild bij Dixons deden ze niet moeilijk over

DDPEEKIW

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: