Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN II (Kaiser); deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 augustus 2007

quote:
Of KPN, hij staat iig op de telfort site

Ik had overigens 3 jaar geleden zo een eerste umts toestel van NEC via KPN, en telfort zit op het KPN net en toen kreeg ik verbinding maar ik heb nu 0 keer 3G verbinding gehad.. Beetje apart.

PS

Ik vind het best om een rare ziekte te krijgen van zo een mast maar dan wil ik PVD wil verbinding..!!! >:)

jezzer wijzigde dit bericht 18-09-2007 13:48 (46%)

Aspire 5920 - T7300 santa rose - 2gb ddr2 - 1 gb intel flash - 8600m GT - 160GB HDD

Reg. datum: 15 oktober 2004

quote:
ronaldlokers schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:28:
[...]

idd 3 maanden opzegtermijn. heb nu nog 3 maanden t-mobile maar al wel met de nieuwe foon. Daarna simkaart omswitchen en met vodafone verder ;)
Heb precies hetzelfde gedaan :) Heb jij bij T-mobile wel nog even voor die 3 maandjes PIT aangevraagd? Ga ik nog wel even doen!

Waarom zo graag VF..? Ik heb alleen maar slechte berichten gehoord mbt die 50MB limiet. Ze zijn ook al tig keer door de reclame code commissie aangesproken omdat het niet zorgeloos en onberperkt is..

Aspire 5920 - T7300 santa rose - 2gb ddr2 - 1 gb intel flash - 8600m GT - 160GB HDD

Reg. datum: 01 juni 2006

quote:
Crusader schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:54:
[...]

Had ze vorige week al 8 vooruit euro betaald. Naja, net te vroeg besteld zullen we maar zeggen :)

[...]

Krijg je een Ferrari, maar mag je er maar 50 meter mee rijden. Lekkerrrrr...
Tot nu toe heeft er niemand een acceptgiro gekregen als je in Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic kijkt ;)
quote:
jezzer schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:55:
Waarom zo graag VF..? Ik heb alleen maar slechte berichten gehoord mbt die 50MB limiet. Ze zijn ook al tig keer door de reclame code commissie aangesproken omdat het niet zorgeloos en onberperkt is..
Kan je ons die links geven van die berichten, want van de GoT gebruikers is er niemand tot nu toe die problemen heeft gehad met die limit.
En waarom Vodafone, tja ze bieden Vodafone levert 1800 Kbps downsnelheid voor de prijs van T-Mobile's maximaal 64 kbit per seconde. (Pocket Internet Totaal
)

Besu wijzigde dit bericht 18-09-2007 14:16 (40%)

Arc Nature

quote:
Besu schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:11:
[...]

Tot nu toe heeft er niemand een acceptgiro gekregen als je in Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic kijkt
Dat kan best zijn, maar het zou mij toch een zenuwachtig gevoel geven als ik zit te internetten.
Ik rij ook wel eens te hard, maar heb daar tot nu toe geen acceptgiro voor gekregen...
Garantie tot aan de deur zeg maar ;)

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Reg. datum: 01 juni 2006

quote:
Crusader schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:16:
[...]

Dat is wel waar, als ze je willen pakken kunnen ze dat doen. de vraag is alleen is het via het afsluiten/beperken van je snelheid of de extra data te betalen
Reg. datum: 18 september 2007

Outlook synchronisatie

Ik heb de TyTn vorige week ook gekocht en top dingetje... Heb wel een vraag over de synchronisatie met outlook. Ik heb in outlook veel meer contacten staan dan ik in mijn telefoon adresboek wil hebben. Is er een manier om of meerdere contactlijsten in de telefoon te hebben (belcontacten en overige) of hier op een andere handige manier mee om te gaan? Ik heb uitgebreid gezocht maar heb geen info over dit onderwerp kunnen vinden... Hoop dat er iemand is die kan helpen...

quote:
[...]

[...]

Kan je ons die links geven van die berichten, want van de GoT gebruikers is er niemand tot nu toe die problemen heeft gehad met die limit.
En waarom Vodafone, tja ze bieden Vodafone levert 1800 Kbps downsnelheid voor de prijs van T-Mobile's maximaal 64 kbit per seconde. (Pocket Internet Totaal
)
Ben heel wat links tegen gekomen toen ik aan het kijken was welk abbo ik wilde nemen.. Op kassa staat ook een heel stuk. Hier was ik het als eerste tegen gekomen.

http://forum.pocketinfo.n...internet-aanpassen-7.html

Misschien dat er nog geen problemen zijn, VF kijkt het eerst aan en bij meerdere maanden waarbij je de limiet over gaat zullen ze actie ondernemen (staat in de voorwaarden), laat me raden? drie maanden? (opzeg termijn)

Anyway; iets wat aangeboden wordt als onbeperkt maar zeer beperkt is klopt gewoon niet en daar zou ik nooit mee in zee gaan.. Maar dat is mijn mening.

PS

Als je om de snelheid VF neemt en je haalt die snelheid ook en je haalt ook die snelheid gerelateerde data binnen dan zit je snel op de 50MB hoor :P

jezzer wijzigde dit bericht 18-09-2007 14:26 (6%)

Reg. datum: 21 januari 2007

quote:
Crusader schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:16:
[...]

Dat kan best zijn, maar het zou mij toch een zenuwachtig gevoel geven als ik zit te internetten.
Ik rij ook wel eens te hard, maar heb daar tot nu toe geen acceptgiro voor gekregen...
Een collega van mij wist niet van de 50 mb limiet en kreeg een rekening van een paar honderd euro achteraf.... Dus kijk toch maar uit.

maar om even ontipic bij het toestel te blijven.. moet 3G apart worden ingeschakeld? want ik krijg geen connectie en woon vlakbij een kpn/telfort mast... /sigh

Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

quote:
Djerique schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:35:
[...]
Ik stel ook voor dat jij Deel3 maakt van de TYTNII als je zint hebt :*)
Nee, dank u wel voor de eer. Ik heb het er veel te druk voor.
quote:
jezzer schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:20:
Iemand die het toestel met Telfort Abbo heeft? Ik kom maar niet op 3G :-( Telfort zo n slechte dekking of moet je hem instellen? Als ik hem trouwens hard op UMTS zet geen connectie, kan ook niet bellen

EDIT

Hmm 150M verderop staat een GSM/UMTS mast...
Standaard krijg je ook geen UMTS bij Telfort volgens mij. Alleen als je een Telfort internet unlimited toevoeging op je abonnement hebt (¤ 45,22 p/mnd). En dan heb je ook nog maar UMTS en geen HSDPA. Alleen die Phonehouse aanbieding biedt nog HSDPA...
quote:
jezzer schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:33:
maar om even ontipic bij het toestel te blijven.. moet 3G apart worden ingeschakeld? want ik krijg geen connectie en woon vlakbij een kpn/telfort mast... /sigh
Bij KPN heb je een U-SIM nodig om op het UMTS netwerk te kunnen komen.

robertwebbe wijzigde dit bericht 18-09-2007 15:34 (16%)

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

quote:
robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:33:
[...]

[...]

Standaard krijg je ook geen UMTS bij Telfort volgens mij. Alleen als je een Telfort internet unlimited toevoeging op je abonnement hebt. En dan heb je ook nog maar UMTS en geen HSDPA. Alleen die Phonehouse aanbieding biedt nog HSDPA...

[...]

Bij KPN heb je een U-SIM nodig om op het UMTS netwerk te kunnen komen.
Net nog even gecheckt op telfort.nl.. als je geen internet bundel hebt zit je alleen op gprs en wanneer je die wel hebt zit je op gprs en umts.. ik heb dus een unlimited mobiel internet abbo, misschien niet geactiveerd daar..

Reg. datum: 12 maart 2000

quote:
[...]

)
Het schijnt aan het einde van de maand zelfs 3600 te worden.
quote:
trolleystad schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:31:
[...]

Een collega van mij wist niet van de 50 mb limiet en kreeg een rekening van een paar honderd euro achteraf.... Dus kijk toch maar uit.
Bijzonder, die heeft dus desondanks een waarschuwingssms en daarna een telefoontje alsnog druk gedownload?

|sWORDs| wijzigde dit bericht 18-09-2007 14:46 (32%)

Gigabyte EX58-UD5, Core i7 920@3.3GHz, G.Skill 6GB 1333, EVGA GTX260 Core216 (756/1620/2376), CM Stacker 830, Tagan TG530-U22, NEC 7200S, Adaptec 5805 + 5x500 GB RAID5, Iiyama E1900S-B2, VISTA X64 SP2

Reg. datum: 16 maart 2007

Ik betaal in Belgie 40¤/m voor een 2gb limiet. is dit gelijkaardig met NL?

Reg. datum: 16 september 2005

quote:
robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:33:
[...]
Ik zit met precies hetzelfde tijdprobleem en GoT ook tussen de kantooruurtjes door.

Maar je bent wel de persoon die het meest van de Kaiser + algemene telefoonfuncties afweet. Misschien kan je wel bijdragen aan de nieuwe TYTNII deel 3 ;)

Het zou in ieder geval een hoop duidelijkheid verschaffen met zo'n Telefoongoeroe als Topicstarter. ;)

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
Dieter09 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:50:
Ik betaal in Belgie 40¤/m voor een 2gb limiet. is dit gelijkaardig met NL?
Dat ligt eraan hoe snel het is denk ik.
Hier is het iig gemiddeld ¤10/maand met een FUP-limiet.

Reg. datum: 16 maart 2007

geen idee, de ene keer zit ik op gprs, andere keer 3g dan hspda...

te zien in welke steden ik zit

www.luppie.net

Is het mogelijk om weer ontopic te gaan en alle data abonnementen perikelen te bespreken in:

Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic

O-)

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS450D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

Reg. datum: 24 oktober 2005

Wel bij de les blijven hè! ;)
quote:
Djerique schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:53:
Ik zit met precies hetzelfde tijdprobleem en GoT ook tussen de kantooruurtjes door.

Maar je bent wel de persoon die het meest van de Kaiser + algemene telefoonfuncties afweet. Misschien kan je wel bijdragen aan de nieuwe TYTNII deel 3 ;)

Het zou in ieder geval een hoop duidelijkheid verschaffen met zo'n Telefoongoeroe als Topicstarter. ;)
quote:
Mini Poeper schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:58:
Huishoudelijk mededeling
Dit topic is toe aan een volgende deel: HTC TyTN II (Kaiser); deel 3

Vanwege drukte draag ik bij deze het stokje over aan aerofreak die een dezer dagen zal beginnen met HTC TyTN II (Kaiser); deel 3

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Reg. datum: 15 januari 2002

Waarom moet er een deel 3 komen? We kunnen toch best hier doorgaan? Enkel gewoon de huidige start post aanpassen is voldoende. Af en toe updaten met nieuwe informatie en aanbevelingen. Ik las van de week dat dankzij aanpassingen aan GoT er voortaan niet meer met nieuwe delen gewerkt hoeft te worden.

www.vuvuzelatoeters.nl

Phone Addicted

quote:
Damocles.NL schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:34:
Waarom moet er een deel 3 komen? We kunnen toch best hier doorgaan? Enkel gewoon de huidige start post aanpassen is voldoende. Af en toe updaten met nieuwe informatie en aanbevelingen. Ik las van de week dat dankzij aanpassingen aan GoT er voortaan niet meer met nieuwe delen gewerkt hoeft te worden.
PSGG is hier een uitzondering in omdat het anders te onoverzichtelijk wordt :)
Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

quote:
Djerique schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:53:
[...]

Uiteraard zal ik bijdragen waar ik kan.
quote:
Damocles.NL schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:34:
Goedzo!!! Ik ben groot voorstander van alles in 1 topic houden. Dan kun je eindelijk eens fatsoenlijk gebruik maken van de zoekfunctie. Zoals Damocles al zegt: kwestie van de startpost goed blijven onderhouden. Ik stem tegen een nieuw deel!
quote:
DaannO schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:36:
[...]
PSGG is hier een uitzondering in omdat het anders te onoverzichtelijk wordt :)
Wat wordt er precies onoverzichtelijk dan?

robertwebbe wijzigde dit bericht 18-09-2007 15:42 (37%)

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

Reg. datum: 16 september 2005

quote:
robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:37:
[...]

Goedzo!!! Ik ben groot voorstander van alles in 1 topic houden. Dan kun je eindelijk eens fatsoenlijk gebruik maken van de zoekfunctie. Zoals Damocles al zegt: kwestie van de startpost goed blijven onderhouden. Ik stem tegen een nieuw deel!
dan zou deze TS (deel2) een veel uitgebreidere miniFAQ moeten krijgen + alle info die is vermeld moeten plaatsen in de TS.

Phone Addicted

quote:
robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:37:
[...]

[...]

Wat wordt er precies onoverzichtelijk dan?
Het daadwerkelijk specifiek informatie opzoeken in een topic. Overigens zit er een bug in react dat na 1000 posts de pagina traag geladen wordt en dat wordt steeds erger. Met 1.9.5 is dat opgelost geloof ik :)
Reg. datum: 07 september 2007

Misschien al langsgekomen, excuses dan, maar als ik bij de instellingen van de telefoon kies voor Auto of WCDMA ipv GSM als netwerk dan kan ik, ongeacht of ik nu wel of niet aan internetten ben, niet gebeld worden. Dat het bij KPN een bug is als je 3G verbinding aanstaat begrijp ik maar zelfs in idle mode kan ik niet gebeld worden als ik het 3G icoontje in boven in beeld heb staan. Valt dat ook onder de bug ?

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: