98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
HTC TyTN II (Kaiser); deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
Nieuw TopicZo'n Veripart Screenprotector HTC P3300/TyTN II dat je kan kopen voor 15 euro ... is dat veel beter of is dat dezelfde troep?
bedankt
It's dark but I don't want to find the light.
__ < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Ik heb hier een posting gemaakt waar ze ook voor de andere netwerken staan:quote:henkstr schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:58:
weet iemand welke uitgaande mailserver (smtp server) je moet instellen voor pop3 mail??
mail versturen krijg ik steeds een fout melding...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/28481793#28481793
En bij KPN en Vodafone kun je weer niet gebeld worden en zelf bellen als er een actieve HSDPA sessie actief is. Zie deze posting voor meer info.quote:DUX schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:26:
Maar tijdens GPRS kun je niet gebeld worden en tijdens UMTS (3G) wel
robertwebbe wijzigde dit bericht 18-09-2007 11:35 (30%)
Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!
Reg. datum: 07 september 2007
Neem de Brando Ultraclear....te koop via Brando in Hongkong of nl site (staat paar pagina's terug). Naar mijn bescheiden mening de beste....quote:Zertox schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:24:
Ik heb die screenprotector er opgedaan en er zitten kleine blaasjes in, heb hem er al eens afgehaald en ben er niet zo tevreden van.
Zo'n Veripart Screenprotector HTC P3300/TyTN II dat je kan kopen voor 15 euro ... is dat veel beter of is dat dezelfde troep?
bedankt
quote:robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:30:
[...]
Ik heb hier een posting gemaakt waar ze ook voor de andere netwerken staan:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/28481793#28481793
Zonder jou hadden een hoop TYTN2 Tweakers lang naar info moeten graven.
Ik stel ook voor dat jij Deel3 maakt van de TYTNII als je zint hebt
Reg. datum: 18 september 2007
Zal wel niet zo'n slinme vraag zijn, maar hoop toch dat iemand mij wil helpen: Kan iemand mij zeggen hoe ik deze bestandjes na downloaden en uitpakken installeer op mijn TyTn2?quote:Pinjo schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:21:
Voor alle mensen die problemen hebben met de wekker van WM6!!!!
Pocket WakeUP is echt 1 van de betere wekkers die er zijn (freeware). Hij was lastig te vinden in een Engelse variant, maar dan toch gevonden!
Alles is gemakkelijk in te stellen en wanneer de wekker afgaat is 2-derde van je scherm gevuld met een SNOOZE woord en 1-derde met CANCEL (uit zetten). Zeer handig bij onze TyTN touchscreen...
Snooze, dagen, meerdere wekkers, snoozetijd etc. is gemakkelijk in te stellen, mp3's kun je gebruiken als wekker (perfect als je een MP3 bewerkt zodat deze van zacht naar hard jou in 1 minuut rustig laat ontwaken!!!).
Hier de link vanuit XDA-Developers naar het .CAB bestand:
http://forum.xda-develope...id=26803&d=1142097222
Niet uitpakken, maar met je Tytn opstartenquote:gerrit35 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:56:
deze bestandjes na downloaden en uitpakken installeer op mijn TyTn2?
Simpele vraag, simpel antwoord:quote:gerrit35 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:56:
[...]
Zal wel niet zo'n slinme vraag zijn, maar hoop toch dat iemand mij wil helpen: Kan iemand mij zeggen hoe ik deze bestandjes na downloaden en uitpakken installeer op mijn TyTn2?
Zet het *.cab bestandje op je Tytn II (met windows explorer/verkenner op je pc) als je hem aan je sync-kabel hebt hangen en open vervolgens dit *.cab bestandje met je windows explorer/verkenner op je Tytn II. Dan start ie gelijk met installeren.
Succes!
Vastelaovend in Venlo, idderein mak joeks en jen!
8 euro bij gpsplaza.quote:Rukyr99 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:33:
[...]
Neem de Brando Ultraclear....te koop via Brando in Hongkong of nl site (staat paar pagina's terug). Naar mijn bescheiden mening de beste....
Niet waar, de GPRS verbinding gaat op inactief tijdens gesprek.quote:DUX schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:26:
Maar tijdens GPRS kun je niet gebeld worden en tijdens UMTS (3G) wel
Dan ontvang ik tijdens mijn gesprekken toch even geen mail of msn berichtjes?
Maar de batterij gaat wel een stuk langer mee
Crusader wijzigde dit bericht 18-09-2007 12:05 (40%)
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Indeed. Ik heb je testen en de ervaringen daarbij gelezen en ik was op de hoogte van de problemen. Het is moeilijk om een indicatie te krijgen op de TyTN2 wanneer je kandidaat bent voor die zorgen: een HSDPA- of 3G-icoon wil niet meteen zeggen dat je niet gebeld kan worden is mijn ervaring inmiddels.quote:robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:30:
En bij KPN en Vodafone kun je weer niet gebeld worden en zelf bellen als er een actieve HSDPA sessie actief is. Zie deze posting voor meer info.
Ik wacht met spanning af wanneer KPN dit precies heeft opgelost voor zijn netwerk (een maandnaam is mij een te vage indicatie).
Hm, zo leer ik iedere dag weer wat bij. Het maakt alles wel een stuk interessanter dan. Die verbinding wordt dan ook automatisch weer opgebouwd nadat het telefoontje afgelopen is of wacht het weer op initiatie?quote:Crusader schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:02:
Niet waar, de GPRS verbinding gaat op inactief tijdens gesprek.
Dan ontvang ik tijdens mijn gesprekken toch even geen mail of msn berichtjes?
Maar de batterij gaat wel een stuk langer mee
DUX wijzigde dit bericht 18-09-2007 12:10 (25%)
Reg. datum: 18 september 2007
Oh, inderdaad heel simpel: niet uitpakken, maar in z'n geheel op je pda zetten en dan vanaf de pda installeren.quote:ajpohv schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:00:
[...]
Simpele vraag, simpel antwoord:
Zet het *.cab bestandje op je Tytn II (met windows explorer/verkenner op je pc) als je hem aan je sync-kabel hebt hangen en open vervolgens dit *.cab bestandje met je windows explorer/verkenner op je Tytn II. Dan start ie gelijk met installeren.
Succes!
Heel erg bedankt voor jullie snelle reactie!
Verbinding wordt direct weer opgezet. Tenminste, bij mij welquote:DUX schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:09:
Hm, zo leer ik iedere dag weer wat bij. Het maakt alles wel een stuk interessanter dan. Die verbinding wordt dan ook automatisch weer opgebouwd nadat het telefoontje afgelopen is of wacht het weer op initiatie?
Reg. datum: 29 november 2004
Probeer Gb_SoftTweak voor het uitschakelen van je data verbinding na x minuten geen data, als een progje zelf weer een verbinding opstart blijft de verbinding open staan tot er een x aantal minuten geen data verkeer is geweest. Dus: de verbinding wordt automatisch verbroken, maar kan wel opnieuw gestart worden. Op WM5 werkt bandswitch (xda-dev) prima, maar op Wm6 blijkbaar niet, tenzij er inmiddels een nieuwere versie is.
GB_Softtweak vind je via google, bandswitch op xda-dev.
Reg. datum: 30 juli 2007
Reg. datum: 12 september 2007
Zou bovenstaande mogelijk zijn?
Dat is een bekend probleem en is WM6-gerelateerd. Het probleem had dacht ik te maken met het automatisch vergrendelen met een wachtwoord. Als je dat uitzet heb je hier ook geen last meer van.quote:Rutg0r schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:32:
Ik weet niet of dit al eerder gemeld is, maar ik heb regelmatig dat ik de toetsenvergendeling aan heb staan tijdens een telefoongesprek. Vervolgens eindigt het gesprek, maar de toetsenvergrendeling staat er natuurlijk meteen weer op. Dat wordt ook aangegeven op het scherm, maar ik kan gewoon alle functies van de telefoon bedienen! Pas na het aan/uitzetten van het beeldscherm (middels de power on/off button) zijn deze functies niet meer te bedienen. Iemand hier ook last van?
Zit je dan met 3 maanden opzegtermijn? Wat is de snelste methode. Wil ook weg bij T-mboile en liefst naar VF. (50MB FUP met vette snelheid, lijkt me een prima deal).quote:ronaldlokers schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:43:
[...]
Mij is in de T-mobile shop verteld dat hij _zeker_ over 3 weken te koop is. Helaas voor hun kon ik niet langer meer wachten en ben ik overgestapt naar vodafone met de htc tytnll
Zhadum wijzigde dit bericht 18-09-2007 12:49 (49%)
"I'm tormented by dreams of our death, And grief at what is to come. For in dreams, I have see the heavens falter, And the stars drop from the sky. In my dreams creation ceases without a sound. I have seen the destruction of the way."
Had ze vorige week al 8 vooruit euro betaald. Naja, net te vroeg besteld zullen we maar zeggenquote:koksie schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:16:
[spammode on]De Brando Ultra clear is tijdelijk maar 5 euro met gratis verzending, bij GPSplaza.nl. De TyTN II staat er niet bij, maar mail/bel ze even zou ik zeggen.[spammode off]
Krijg je een Ferrari, maar mag je er maar 50 meter mee rijden. Lekkerrrrr...quote:Zhadum schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:42:
[...]
Wil ook weg bij T-mboile en liefst naar VF. (50MB FUP met vette snelheid, lijkt me een prima deal).
Crusader wijzigde dit bericht 18-09-2007 12:57 (27%)
Crusader wijzigde dit bericht 18-09-2007 12:57 (98%)
Reg. datum: 12 augustus 2007
EDIT
Hmm 150M verderop staat een GSM/UMTS mast...
jezzer wijzigde dit bericht 18-09-2007 13:28 (12%)
Aspire 5920 - T7300 santa rose - 2gb ddr2 - 1 gb intel flash - 8600m GT - 160GB HDD
idd 3 maanden opzegtermijn. heb nu nog 3 maanden t-mobile maar al wel met de nieuwe foon. Daarna simkaart omswitchen en met vodafone verderquote:Zhadum schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:42:
[...]
Zit je dan met 3 maanden opzegtermijn? Wat is de snelste methode. Wil ook weg bij T-mboile en liefst naar VF. (50MB FUP met vette snelheid, lijkt me een prima deal).
Reg. datum: 22 november 2005
KSH wijzigde dit bericht 18-09-2007 13:34 (114%)
Staat daar Telfort op?quote:jezzer schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:20:
Hmm 150M verderop staat een GSM/UMTS mast...
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
Dit topic is gesloten.