Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
My name is Nobody, Nobody is perfect
HTC TyTN II (Kaiser); deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
Nieuw TopicBerichten: 1.491
Reg. datum: 14 november 2003
Ik gok dat deze post op PocketInfo een complete uitleg geeft tussen het verschil in SD 2.0 standaard en de verschil in classes.
Zie ook nadere uitleg op de site van SanDisk
Kort gezegd dus, de SD2.0 standaard is eigenlijk iets waar de kaartjes makers zich aan moeten houden zodat het kaartje SDHC complaint wordt.
De classes zeggen alles over de snelheid van het geheugen.
Class 2 = 2MB/s read / write
Class 4 = 4MB/s read / write
Class 6 = 6MB/s read / write.
Volgens mij kan de Kaiser gewoon elk type geheugen aan, zolang deze voldoet aan de SDHC complaint standaard. Ongeacht de class type, hoe hoger hoe sneller natuurlijk (beter lijkt mij dus).
Zie ook nadere uitleg op de site van SanDisk
Kort gezegd dus, de SD2.0 standaard is eigenlijk iets waar de kaartjes makers zich aan moeten houden zodat het kaartje SDHC complaint wordt.
De classes zeggen alles over de snelheid van het geheugen.
Class 2 = 2MB/s read / write
Class 4 = 4MB/s read / write
Class 6 = 6MB/s read / write.
Volgens mij kan de Kaiser gewoon elk type geheugen aan, zolang deze voldoet aan de SDHC complaint standaard. Ongeacht de class type, hoe hoger hoe sneller natuurlijk (beter lijkt mij dus).
Reg. datum: 17 september 2007
Is er helemaal geen mogelijkheid om radio op de TytnII te luisteren? Is er geen headset te koop met fm radio? Hoe werkt dat radio via internet? Wat zijn de opties? Want het klinkt heel jaren 80 misschien maar dat er geen radio op deze telefoon zit is voor mij (denk ik) een reden om hem niet te kopen. Echt heel erg raar en jammer dat HTC dit er niet in heeft gebouwd! Iemand ideeen voor alternatieven op de tytnII?
Ik zit precies met hetzelfde probleem. Er moet toch wel een FM add-on zijn...quote:Sparta1888 schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:50:
Is er helemaal geen mogelijkheid om radio op de TytnII te luisteren? Is er geen headset te koop met fm radio? Hoe werkt dat radio via internet? Wat zijn de opties? Want het klinkt heel jaren 80 misschien maar dat er geen radio op deze telefoon zit is voor mij (denk ik) een reden om hem niet te kopen. Echt heel erg raar en jammer dat HTC dit er niet in heeft gebouwd! Iemand ideeen voor alternatieven op de tytnII?
Radio?
Leuk voor thuis en in de auto, maar in de trein en lopend over station? Neeeh
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
Heb net de mijne besteld 
Overigens zie ik hier iedereen over de 6gb SanDisk praten, deze kan ik echter zelf nergens 'op voorraad' vinden. Voor een tientje meer heb je een 8gb:
http://www.pdashop.nl/pro...sd-8-gb-sdhc-class-4.html
Waarom lijkt iedereen dan toch voor de 6gb te gaan? Is SanDisk zoveel beter dan Integral, of... ?
Overigens zie ik hier iedereen over de 6gb SanDisk praten, deze kan ik echter zelf nergens 'op voorraad' vinden. Voor een tientje meer heb je een 8gb:
Waarom lijkt iedereen dan toch voor de 6gb te gaan? Is SanDisk zoveel beter dan Integral, of... ?
Je weet dat je nu naar SD geheugen zit te kijken en niet naar MicroSD geheugen?quote:BoomSmurf schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:09:
Heb net de mijne besteld
Maar inderdaad, het merk Integral is dat wat of is de SanDisk (microSD dus) beter?
Chutney wijzigde dit bericht 17-09-2007 21:16 (6%)
Ach ja, lol, je hebt gelijk 
Maar ik kan nog steeds geen fatsoenlijk shop vinden met de 6gb SanDisk... iemand?
Maar ik kan nog steeds geen fatsoenlijk shop vinden met de 6gb SanDisk... iemand?
Reg. datum: 28 mei 2006
Reg. datum: 28 mei 2006
Beste mensen,
Heb de TyTN II nu ook drie dagen in huis en man.....wat een mogelijkheden. Wellicht een nuttige tip: deze phone pas PRECIES in de brodit-houder van de Qtek G100. Zit niet te strak, knopjes blijven vrij en 'klikt' er perfect in.....Deze houder is nog volop te bestellen....
Grt,
Rotharian
Heb de TyTN II nu ook drie dagen in huis en man.....wat een mogelijkheden. Wellicht een nuttige tip: deze phone pas PRECIES in de brodit-houder van de Qtek G100. Zit niet te strak, knopjes blijven vrij en 'klikt' er perfect in.....Deze houder is nog volop te bestellen....
Grt,
Rotharian
Huishoudelijk mededeling
Dit topic is toe aan een volgende deel: HTC TyTN II (Kaiser); deel 3
Ik heb het te druk / heb te weinig tijd om een TS bij te houden, dus vraag ik aan jullie:
Wie van jullie wilt het stokje van mij overnemen en de volgende TS maken?
Ik zou dan graag zien (als de andere dat ook willen) dat diegene dan de opmaak zoals ik ben begonnen van mij overneemt om zo een logisch vervolg te krijgen van deze thread. Ik kan dan eventueel gebruikte afbeeldingen mailen. Maar de gebruikte afbeeldingen met titels zijn in bitmap en dus makkelijk te wijzigen zonder vermindering van kwaliteit.
Ik heb het te druk / heb te weinig tijd om een TS bij te houden, dus vraag ik aan jullie:
Ik zou dan graag zien (als de andere dat ook willen) dat diegene dan de opmaak zoals ik ben begonnen van mij overneemt om zo een logisch vervolg te krijgen van deze thread. Ik kan dan eventueel gebruikte afbeeldingen mailen. Maar de gebruikte afbeeldingen met titels zijn in bitmap en dus makkelijk te wijzigen zonder vermindering van kwaliteit.
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
Reg. datum: 12 augustus 2007
Reg. datum: 12 augustus 2007
Volgens mij kan in de TYTN II alleen een class 2 kaartje, dit is een class 4.quote:BoomSmurf schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:09:
Heb net de mijne besteld
Ik ben de 6gb kaarten nog niet tegengekomen, leverbaar dan. 4gb zijn de grootste die leverbaar zijn voor zover ik weet. Of die 8gb kaarten er voor class 2 komen weet ik niet
Aspire 5920 - T7300 santa rose - 2gb ddr2 - 1 gb intel flash - 8600m GT - 160GB HDD
Ik vroeg niet naar jouw mening over het medium radio, maar of er iemand is die een mogelijk alternatief heeft voor het gebrek van dit medium op de TyTn II...volgens mij ben ik dus ook niet de enige die dit een zwaar gemis vind.quote:Mini Poeper schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:08:
Radio?
Reg. datum: 02 maart 2007
Onze leverancier heeft ze vanaf vandaag voorradig, verwacht woensdag een exemplaar binnen te krijgen. Dan hoop ik ook mijn Tytn binnen te krijgen.quote:Ik ben de 6gb kaarten nog niet tegengekomen, leverbaar dan. 4gb zijn de grootste die leverbaar zijn voor zover ik weet. Of die 8gb kaarten er voor class 2 komen weet ik niet
Nou doe even een schaamteloze plug voor je werkgever en dan weet ik ook waar ik em moet bestellen 
pricewatch: Sandisk microSDHC 6GBquote:BoomSmurf schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:53:
Nou doe even een schaamteloze plug voor je werkgever en dan weet ik ook waar ik em moet bestellen
Laat even weten of het werkt in de Kaiser, dan weten wij dat ook weerquote:Juicie schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:42:
[...]
Onze leverancier heeft ze vanaf vandaag voorradig, verwacht woensdag een exemplaar binnen te krijgen. Dan hoop ik ook mijn Tytn binnen te krijgen.
Reg. datum: 31 augustus 2003
Wat dacht je van: http://shop.brando.com.hk...p;dept_id=&cat_id=018quote:Chutney schreef op maandag 17 september 2007 @ 07:12:
@ Crusader: waar heb jij die brando screenprotector besteld voor de TyTN ll? Ik ben hem zelf nog niet tegen gekomen.
offtopic:
Is het niet tijd voor een deel 3?
Is het niet tijd voor een deel 3?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1510688quote:Chutney schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:26:
[...]
Laat even weten of het werkt in de Kaiser, dan weten wij dat ook weer
Geen probleem dus.
quote:
quote:Mini Poeper schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:30:
Huishoudelijk mededeling
Reg. datum: 03 september 2007
Reg. datum: 03 september 2007
zou je aan kunnen geven welke je precies hebt op bijvoorbeeld http://digitalsonline.nl/ of dergelijkequote:Rotharian schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:28:
Beste mensen,
Grt,
Rotharian
Heeft iemand ervaring/oplossing met/voor deze twee punten:quote:Troxel schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:38:
Hallow allemaal![]()
Hier mijn eerste reactie na het uitpakken van mijn nieuwe speeltje... in een woord ...![]()
Werkt super stabiel, gps / data / cpu lekker snel! Ligt lekker in de hand, al is ie wel aardig zwaar maar ja kan ook niet allemaal top zijn! Ik had nog wel een paar kleine tweaks die ik door wilde voeren. Echter heb ik nog een paar dingen die ik nog niet gevonden heb op internet:Alvast bedankt voor de antwoorden mensen... super
- Hoe kan ik de opslag locaties van fotocamera / video / muziek e.d. veranderen naar een map die IK wil (ipv die DCIM map die automatisch aangemaakt wordt op de opslag kaart)?
- Kan ik die rare man die windows zelf aanmaakt op de storage card niet verzetten? Kijk het maakt me niet uit dat wm6 wat rommel in zijn ROM zet, maar mijn opslagkaartje zou ik liever voor mezelf houden en de mappen ZELF indelen....
- Hoe kan ik er voor zorgen dat progs op de achtergrond niet worden weergegeven helemaal onderaan het scherm met een klein icoontje? Kijk, voor bijv. tomtom is het makkelijk, maar voor een programmatje wat altijd op de achtergrond draait zonder dat ik het nodig heb...
- Kan ik tijdens een telefoongesprek het licht AAN laten? Nu is het verrekte lastig als je tijdens een telefoongesprek de status van het gesprek o.i.d. wilt zien...
- Is het mogelijk dat wanneer er een gesprek binnenkomt terwijl TOMTOM aan staat, dat ik TIJDENS het gesprek gewoon de tomtom screen zie? Nu schakelt ie over naar de WM6 dailer, waarbij het licht na een tijdje uitgaat + na het telefoon gesprek ik zelf naar tomtom moet gaan....
- Klopt het dat de foon eigenlijk qua data de volgende prioriteitenlijst afwerkt: eerst data via active sync, dan kijken of er een draadloos netwerk is, en dan pas via 3G o.i.d.?
• Kan ik tijdens een telefoongesprek het licht AAN laten? Nu is het verrekte lastig als je tijdens een telefoongesprek de status van het gesprek o.i.d. wilt zien...
• Is het mogelijk dat wanneer er een gesprek binnenkomt terwijl TOMTOM aan staat, dat ik TIJDENS het gesprek gewoon de tomtom screen zie? Nu schakelt ie over naar de WM6 dailer, waarbij het licht na een tijdje uitgaat + na het telefoon gesprek ik zelf naar tomtom moet gaan....
Vandaag veel last van gehad...
Wordt dit puur veroorzaakt door de HTC plugin??
Heb je al eens de geluidskwaliteit van een Sony-Ericsson (vb K800i) gehoord? Ik heb 4 Nokia's gehad voor mijn 2 Sony-Ericssons (SE), maar SE klinkt echt beter als Nokia. (nu...) De HTC Tytn II klinkt inderdaad iets wat blikkerig en er zat na een wisselgesprek een enorm hoge piep in het geluid (pak weg 15/17khz). Maar gelukkig is het blikkerige/schelle niet zo erg al een Samsung van een vriend van me, maar dan nog komt de Tytn II niet de kwaliteit van de SE K800i.quote:Digiloog schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:34:
De geluidskwaliteit kan niet tippen aan Nokia maar is een stuk beter dan de Qtek 9100 (schel).
Bij de Qtek kwam ik er al achter dat het zachter zetten van het geluid de kwaliteit enorm verbetert.
Verder is de Tytn II helemaal uber!!
Vastelaovend in Venlo, idderein mak joeks en jen!
Thx, besteld. Geef je wel even door dat de postbanknummers op site, in de mail, en in de bon verschillen? Niet zo netjes..quote:
Reg. datum: 30 juli 2004
Reg. datum: 30 juli 2004
Iemand enig idee wanneer de Vodafone versie uit komt?
De V1615
De een zegt eind september de ander eind oktober!
De V1615
De een zegt eind september de ander eind oktober!
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
Dit topic is gesloten.