98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
HTC TyTN II (Kaiser); deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
Nieuw TopicGhehe, andere pc gebruiktquote:Crusader schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:49:
[...]
Hoe heb je het gefixt? Dan weet ik het tenminste ook als ik er tegenaan mocht lopen
Mijn Citroen Xantia weblog // Mijn bikes
Reg. datum: 14 november 2003
Ah..maar uit het lijstje bij gpsplaza kun je geen TyTN ll kiezen of zie ik dat over het hoofd?... welke heb jij dan besteld, ik heb namelijk ook oor naar een goede screenprotector.quote:Crusader schreef op maandag 17 september 2007 @ 07:55:
[...]
Bij gpsplaza.nl. Hij had ze ook nog niet, maar kreeg ze dinsdag waarschijnlijk binnen.
Reg. datum: 07 september 2007
ter aanvulling.......Wat ik wel merk bij syncen is dat je voor sommige pc's (volgens mij oudere modellen) op de Tytn II het vinkje bij USB aan pc (te vinden onder Instellingen - Verbindingen) uit moet zetten. Dan valt hij terug op oude sync manier en werkt het goed.......quote:DaannO schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:50:
[...]
Ghehe, andere pc gebruiktIk heb mn device center andere drivers gegeven omdat ik mn rom wou updaten van mijn p3600. Soms pakt hij dan het beestje niet, maar ik dacht misschien is het een probleem bij de kaiser maar het is mijn WM.
PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com
Ik heb contact opgenomen met die zaak toen ik las dat de protector voor de TyTN niet zou passen.quote:Chutney schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:21:
[...]
Ah..maar uit het lijstje bij gpsplaza kun je geen TyTN ll kiezen of zie ik dat over het hoofd?... welke heb jij dan besteld, ik heb namelijk ook oor naar een goede screenprotector.
Daarop mailden ze me dat de TyTN II protector waarschijnlijk morgen of overmorgen naar mij toegezonden wordt. Hun site moet denk ik nog aangepast worden voor het nieuwe type protector.
Als je de VPN verbinding hebt opgebouwd, dan ben je er toch al? Gewoon shares benaderen op de normale manier, alsof je rechtstreeks op het netwerk bent aangesloten met een UTP kabeltje.quote:Jazzper schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:00:
VPN-en lukt nog wel, maar zou het ook mogelijk zijn om bij je bestanden te kunnen op het werk?
Alles wat niet werkt nadat je de VPN verbinding hebt opgezet, kan volgens mij niet aan de TyTN II verweten worden.
edit: oh wacht effe, je bedoelt de bestanden te willen benaderen direct vanaf je device... Dat kan, maar dan heb je volgens mij wel extra software nodig. Volgens mij kan Total Commander dat heel goed.
Crusader wijzigde dit bericht 17-09-2007 16:39 (8%)
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Reg. datum: 26 februari 2006
GPRS monitor is toch meegeleverd op CD? Wat die allemaal kan weet ik niet. Heb hem nog niet geprobeerd.quote:peugeot206gt schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:34:
tot slot, weet iemand of er een datateller is (of reeds opzit) zdat ik dit kan monitoren. Op mijn N73 kan ik bv de gegevenssessie oproepen waarbij ik allerlei data over de actieve verbinding zie.
Reg. datum: 04 januari 2002
Hebben anderen hier ook last van, of is het een uniek gevalletje..... terug naar de fabrikant?
Bij de Qtek kwam ik er al achter dat het zachter zetten van het geluid de kwaliteit enorm verbetert.
Digiloog wijzigde dit bericht 17-09-2007 17:38 (57%)
Reg. datum: 21 juli 2006
ben er ook niet kapot van, ook de speakerfunctie vindt ik matig, maar bellen is gelukkig niet de hoofdfunctie voor mijquote:oajungen schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:00:
Ik heb sinds een paar dagen ook een TyTN 2 en ben eerlijk gezegd niet echt onder de indruk van de gesprekskwaliteit. Tijdens het bellen (ja dat kan ook nog) hoor ik tijdens het gesprek vaak een zachte resonantie van de ander op het moment dat hij/zij praat, alsof het speakertje vervormt.
Hebben anderen hier ook last van, of is het een uniek gevalletje..... terug naar de fabrikant?
Reg. datum: 14 november 2003
Laat even weten of deze goed past en hoe het beeld er dan uit ziet. Dan kan ik hem daar ook bestellenquote:Crusader schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:37:
[...]
Ik heb contact opgenomen met die zaak toen ik las dat de protector voor de TyTN niet zou passen.
Daarop mailden ze me dat de TyTN II protector waarschijnlijk morgen of overmorgen naar mij toegezonden wordt. Hun site moet denk ik nog aangepast worden voor het nieuwe type protector.
Dealquote:Chutney schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:14:
[...]
Laat even weten of deze goed past en hoe het beeld er dan uit ziet. Dan kan ik hem daar ook bestellen
Reg. datum: 04 januari 2002
Bedankt voor de reacties.quote:Digiloog schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:34:
De geluidskwaliteit kan niet tippen aan Nokia maar is een stuk beter dan de Qtek 9100 (schel).
Bij de Qtek kwam ik er al achter dat het zachter zetten van het geluid de kwaliteit enorm verbetert.
Zachter zetten werkt inderdaad, maar zelfs op zijn zachts ingesteld resoneert het.... wel weer afhankelijk van wie je aan de lijn hebt. Het lijkt wel of het speakertje moeite heeft met bepaalde frequenties of zo.
Ik vraag me af of anderen ook last hebben van resonantie. Zit te twijfel of ik er mee terug ga naar pdashop.
Reg. datum: 01 juni 2006
- HTC Home/today is nice maar de klok is net iet te groot. De keuze is echt wat je wilt hebben.
Uitschakelen kan via Start > Settings > Tab 'Personal' Today > Tab 'Items' en vink het vakje van HTC Home.
- In landscape mode is het scherm door HTC Home meteen voor 75%-85% gevuld met die grote klok.
- FF wennen met het toetsenbord (kom van een MDA Pro) of mijn vingers zin gewoon te groot. Het word wennen
- Lijkt een probleem te zijn met het geluid/audio via bluetooth. Het klinkt niet super. Ik zelf kan dit (nog) niet bevestigen
- 'OK' knopje reageert niet altijd in sommige menu's . (niet die op het toetsenbord)
- Achterklepje komt snel onder de vlekken te zitten.
- Het stukje van de stereo headset die word mee geleverd dat uitsteekt bij je telefoon vind ik eng. Daarmee bedoel ik als je daar vaak tegen aankomt het de usb ingang kan beschadigen
- Kan de internet activiteiten niet uitschakelen doormiddel van een knop alleen met de stick op 3G drukken of via CommMgr
- Denk een oud Windows Mobile bug. Soms staat de backlight op full light in plaats van uit/minder licht
- Gelezen over warmte die vrij komt bij gebruik van 3G.GPS en dit klopt. Wel jammer, dacht zelf dat Tasje is aardig beter dan die standaard werd meegeleverd bij de MDA Pro.
- Rode telefoonknop ingedrukt houden is de telefoon in lock mode zetten
- Zoek nog naar de mogelijkheid een eigen alarmsound te kiezen
- Google Maps werkt lekker, moet alleen al een connectie hebben met het internet om gebruik van de follow mode te kunnen maken.
- TomTom in de bus gebruikt, werkte ook goed. Wil hem snel een keer in de auto proberen.
Een paar links:
Kaiser Forum
Allaboutphones
XDA developers
Modaco
Maar wat mijn bevindingen ook zijn. Ik vind het een top ding. Zoveel mogelijkheden.
http://www.alken.nl/speedtest/
Deze is eenvoudiger van opzet en daardoor makkelijker te verwerken voor PIE.
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
Reg. datum: 02 maart 2007
Reg. datum: 23 januari 2000
Zelf heb ik thuis een Asus router staan, op m'n werk staat een Sitecom. Ik heb gemerkt dat bij de Sitecom het helpt om de WLAN Power Save Mode (Settings / Wireless LAN / Power Mode) op Best Performance te zetten. Let wel: dit slurpt behoorlijk aan je batterij!quote:peugeot206gt schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:34:Is het mogelijk speedtest.nl te gebruiken, via iexplorer opent hij wel, maar als ik een test start blijft hij hangen. bij opera gebeurt precies hetzelfde. Tevens kan ik met iexplorer bijvoorbeeld hier op GoT geen zoekopdrachten uitvoeren, hij herkent de zoekopdracht niet en geeft 720.000 resulaten. opera werkt echter wel met zoeken.
Iemand enig idee waarom ik geen verbinding via wifi krijg. Hij herkent mijn router wel (sitecom) en verbind ook, echter als ik iets open gebeurt er niets meer. ik zie dan de melding zoeken totdat er een fout wordt weergegeven.
Verder zou de ingestelde encryptie misschien nog van invloed kunnen zijn maar op zich zou zelfs WPA2-PSK moeten werken.
Reg. datum: 23 januari 2000
Als deze klasse 2.0 is mag het geen probleem zijn. Maar dit is al eerder besproken. Best kans dat die 6Gb klasse 3.0 is en dan zal het niet gaan werken vrees ik.quote:Juicie schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:21:
Zow, de mijne is onderweg vanaf Algebeld.nl, meteen een 6GB MicroSD besteld. Iemand er al ervaring mee? Hoop natuurlijk wel dat die zonder problemen werkt in de TytnII.
edit: Zelf heb ik er een 4Gb microSD inzitten en werkt prima.
Hatch wijzigde dit bericht 17-09-2007 19:33 (7%)
Reg. datum: 01 juni 2006
Zover ik gelezen heb, hebben mensen geen problem er meequote:Juicie schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:21:
Zow, de mijne is onderweg vanaf Algebeld.nl, meteen een 6GB MicroSD besteld. Iemand er al ervaring mee? Hoop natuurlijk wel dat die zonder problemen werkt in de TytnII.
Hij is zelfs Class 4.0quote:Hatch schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:32:
[...]
Als deze klasse 2.0 is mag het geen probleem zijn. Maar dit is al eerder besproken. Best kans dat die 6Gb klasse 3.0 is en dan zal het niet gaan werken vrees ik.
edit: Zelf heb ik er een 4Gb microSD inzitten en werkt prima.
Speed performance rating: Class 4 (based on SD 2.00 Specification)
Besu wijzigde dit bericht 17-09-2007 19:40 (40%)
Reden: reactie op Hatch
Reg. datum: 12 november 2006
Lekker betrouwbaar...quote:Mini Poeper schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:05:
Voor het testen van downloadsnelheid op de pda gebruik ik een variant op speedtest (werkt ook op pc):
http://www.alken.nl/speedtest/
Deze is eenvoudiger van opzet en daardoor makkelijker te verwerken voor PIE.
Ik haalde 489.67 KB/sec-ATM 612.09 KB/sec
Met mijn thuis verbinding van 20 Mbit haalde ik slechts 257 KB/sec
Conclusie : die site heb je niets aan.
Reg. datum: 08 augustus 2006
Hier voeg ik mij bij aan;quote:Rob-Pol schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:42:
[...]
Lekker betrouwbaar...
Ik haalde 489.67 KB/sec-ATM 612.09 KB/sec
Met mijn thuis verbinding van 20 Mbit haalde ik slechts 257 KB/sec
Conclusie : die site heb je niets aan.
100MB file gedownload via speedtest.bbned resultaat;
1,38 MB/s
speedtest resultaat;
838.86 KB/sec
download test via alken.nl resultaat;
140.7 KB/sec - ATM: 175.87 KB/sec
Moisture is the essence of wetness!
Maarreh, het is een speed rating. Als de phone die snelheid niet ondersteund zou hij toch gewoon langzamer moeten werken?quote:Hij is zelfs Class 4.0
Speed performance rating: Class 4 (based on SD 2.00 Specification)
Tja, ik heb er eigenlijk nooit écht goed naar gekeken. Op mijn pc gebruik ik ook gewoon speedtest.nl maar kwam deze ooit tegen en heb 'm eigenlijk eenmalig gebruikt op m'n pda.
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
Djerique wijzigde dit bericht 17-09-2007 20:38 (4%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
Dit topic is gesloten.