Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN II (Kaiser); deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
www.luppie.net

Had het probleem met mijn Vario al. De truck die voor mij werkt is om de telefoon niet via de standby-knop op standby te zetten maar de telefoon gewoon 'aan' weg te leggen. Afhankelijk van je instelling gaat ie na 30 sec. of een minuut ofzo vanzelf op standby en wordt je de volgende ochtend netjes gewekt.

Dit doe ik nu ook met mijn TyTN II en hier werkt het ook, ben nog steeds iedere ochtend gewekt,
Vindt ook dat de TyTN II nog irritantere wekker geluidjes heeft dan de Vario, hierdor ben ik nog wakkerder dan voorheen ;)

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS450D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

Reg. datum: 12 september 2007

Natuurlijk werkt de wekker gewoon, deed mijn Qtek9100 ook altijd al prima (WM5).
Je moet hem niet uitzetten maar gewoon op standbye laten gaan of zelf in standbye zetten (kort drukken).
Je moet natuurlijk wel de dagen selecteren (zelfde dag is geselecteerd maar de volgende dagen niet!).

Digiloog wijzigde dit bericht 17-09-2007 11:51 (35%)

Reg. datum: 16 september 2005

quote:
ajpohv schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:09:
Het zakje van de meegeleverde hoofdtelefoontjes heb ik nog niet eens open gemaakt. Ik heb gelijk de HTC RC W100 (zie bovenstaande link) erbij besteld en mijn eige sony doppies erin geduwd.
De rc w100 is trouwens toppie. Heeft een goede degelijke clip, genoeg functionaliteit. Het was helemaal geweldig geweest als ie ook fm-radio zou hebben, maar verder is hij echt top.
Geen FM radio op.... 8)7

Beetje domme zet van HTC, gezien veel mensen behoefte hebben aan radio. Het zou bovendien een kleine moeite zijn(de kosten zijn zelfs te verwaarlozen) om een FM receiver er in te bouwen... 7(8)7

Vastelaoveskriebels!

Mijn kaiser wekt ook nogsteeds mij 's morges met of zonder lader erop vastgebonden.

'alarm 5' is uber iri! Mijn vriendin wordt er zo gek van (student...die mag nog uitslapen dagelijks) dat ze de neiging heeft om dan m'n kaiser tegen de muur te gooien. Ik heb haar al de mededeling gedaan dat zij er dan achteraan vliegt.

Vastelaovend in Venlo, idderein mak joeks en jen!

Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

quote:
Douwe schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:42:
[...]
Ik was hier ook al naar op zoek maar bij een evt. Vodafone abonnement staat vermeld dat dit niet toegestaan is. Zouden ze dit kunnen detecteren?
Technisch gezien kan het wel, alleen de voorwaarden van de goedkoopste abonnementen verbieden het. En ja, er zijn diverse scenario's te bedenken hoe dit te detecteren (en weer te omzijlen) is. Maar de belangrijkste manier om zich hier tegen te wapenen is de datalimiet (waar je je in de praktijk ook weer niet al te veel van moet aantrekken). Er zijn ook duurdere (zakelijke) blox te krijgen waarbij het wel weer mag. Meer info is te vinden in Het algemene data abonnementen topic.
quote:
Mini Poeper schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 23:30:
[...]
Alle toestellen waarop een HTC logo staat zijn simlock vrij, anders zet HTC er het logo van de provider erop.
Daar zou ik niet meer zo zeker van gaan zijn. HTC wil eigenlijk af van die submerken zoals SPV, MPV e.d., ze wilen gewoon hun eigen merknaam profileren. Het staat de netwerken nog wel vrij om softwarematig te customisen en een logo op de achterkant te zetten maar het merk zal duidelijk HTC zijn.
quote:
My-life schreef op zondag 16 september 2007 @ 00:45:
[...]
De belcopmany bedoel je neem ik aan? Dat klinkt interresant omdat ik inderdaad ook naar dat type aan het kijken was.
Ben benieuwd hoe dat inbouwen in zijn werk gaat. Ik heb een lease auto, dus hij moet er ook wel weer uit te halen zijn en ik wil niet dat ze gaan schroeven in me dashboard o.i.d.
Zou het liefste mee kijken als ze hem inbouwen uiteraard...
Correct. De carkit wordt door een professionele inbouwer ingebouwd. Als je bij inbouw aangeeft dat ze geen onherstelbare schade mogen maken houden ze hier rekening mee. Je kunt dan tegen een kleine meerprijs een Brodit houder bestellen waarop de de cradle gemonteerd wordt. Die brodit wordt ergens vastgechroeft achter het dashboard, je hebt dan geen zichtbare schade.
De meeste monteurs vinden het geen enkel probleem als je gedurende de inbouw bij je auto blijft, zolang je maar niet de hele tijd in de weg loopt of hem van het werkt houdt met bijdehante praatjes.
Overleg van te voren even met hem waar je alles precies gemonteerd wil hebben en laat hem dan gewoon zijn werk doen. Alleen als je denkt dat er iets onherstelbaars gaat gebeuren moet je hem aanspreken.
quote:
Chutney schreef op zondag 16 september 2007 @ 10:35:
[...]
Top (hotmail kun je dus bekijken / ophalen vanuit je livemail/outlook op de kaiser?)
En wist je zelfs dat je je Windows Live Hotmail kunt laten pushen?
quote:
solskin schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:10:
Raadsel (voor mij)
Ik heb in het zwarte vak van mijn telefoonscherm steeds een ikoontje in beeld (een telefoonhoorn met een pijltje r. Ik kan nergens in de beschrijving vinden wat de betekenins is..
Bij de meeste mensen staat dit ook aan omdat er een doorschakeling is naar voicemail indien niet beantwoord in 20 seconden.
quote:
Mini Poeper schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:22:
[...]
Hoewel de Toshiba Protoge ook een kanshebber is...
HELP; Min Poeper weet 't niet meer!
Ik heb de TyTN II eens op de foto gezet naast de Toshiba Protégé G900 en de Eten Glofish M700:
http://farm2.static.flickr.com/1386/1395362579_30b455a43b_m.jpg
voor grote foto, klik hier

http://farm2.static.flickr.com/1176/1395361007_3ddb4ec8d3_m.jpg
voor grote foto, klik hier

In ieder geval is de manier van het toestenbord uitschuifen bij de TyTN II ergonomiser (naar rechts i.p.v. links) maar de G900 heeft weer een groter display en groter keyboard.
quote:
Cobra_Lup schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:06:
Heb nu ook een TyTN II als opvolger van mijn MDA Vario. Wat mij is opgevallen dat als ik hem aan mijn autolader heb hangen (de oude lader van mijn Vario) en ik gebruik TomTom met de ingebouwde GPS dat mijn batterij status wel aangeeft dat ie laad, maar na een uurtje navigeren mijn accu niet is opgeladen. Vreemder nog is dat mijn accu dan een paar % minder is dan voordat ik begon te navigeren.

Heeft iemand anders die ook al meegemaakt ? Ik dacht dat mini-USB een standaard was en dat er altijd evenveel spanning/stroom uit kwam. Waarschijnlijk moet ik een aparte TyYN II autolader kopen.
Het verschil zit hem in de hoeveelheid stroom (mA) die de lader afgeeft. De een geeft maar 700 mA af en de ander 2000 mA.
Ik heb zelf een originele HTC / Qtek lader in de auto en die laadt hem prima op tijdens het TomTom'en.
quote:
CorteXkelvin schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:39:
niemand weet toevallig of ik de gps gelijktijdig kan gebruiken met de mp3 functie? ik zou deze laatste gebruiken om via bleutooth mijn muziek van de gsm af te spelen op mijn autoradio maar zou ook graag nog een gps gebruiken... gaat deze beiden samen?
Ja, gaat prima. Je kunt meerdere bluetooth gelijktijdig gebruiken, zolang het maar verschillende toepassingen zijn. Je kunt dus niet twee handsfree verbindingen hebben maar wel een GPS (SPP) en MP3 streamen (A2DP en AVRCP).

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

Vastelaoveskriebels!

quote:
Ik schrijf ook....als er fm-radio op de rc w100 zou zitten, dan was de kaiser (op infrarood na) met rc w100 add-on uber geweest.

offtopic: Sorry. 'uber' is het woord van de week.

edit: typo

The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

Op marktplaats wordt een W100 remote aangeboden omdat die niet zou werken op WM6?

http://gsm-telecom.marktp...-remote-control-w100.html

Vastelaoveskriebels!

quote:
Gaitman schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:54:
Op marktplaats wordt een W100 remote aangeboden omdat die niet zou werken op WM6?

http://gsm-telecom.marktp...-remote-control-w100.html
Ik heb hem erin geplugd en audio-beheer opgestart. Zonder ook maar iets te installeren werkte hij. Geen enkel probleem. Ik heb nog geen ervaringen met Core mediaplayer of windows mediaplayer en de rc w100.

Ik heb wel de witte rc w100. Misschien dat dat het verschil is... :+

Ik heb sinds afgelopen weekend mijn TyTn II. Helaas moet ie terug naar de leverancier, omdat de knoppen op de voorkant en het toetsenbord regelmatig niet reageren. Alleen de windows toets (zowel op het toetsenbord als op de voorkant) reageren dan nog. Daarna werken alle toetsen wel weer, maar als ik het beeldscherm uit en aan zet is het probleem weer terug. Een hard-reset lukt ook niet omdat ik dan beide softkeys moet indrukken en daar reageert het toestel dus niet op. Een reset via opslag wissen lost het probleem niet op. Is er een manier om het toestel via de computer te hard-resetten?

Ik baal er stevig van, het is me blijkbaar niet gegund..... :(

Reg. datum: 15 augustus 2002

Over dat alarm gedoe... vraag ik me toch echt af of ik er dan gewoon door heen geslapen ben vanmorgen...

Ik ga er eens mee testen :P

6th Sense - International Online Coop Gaming: www.6thSense.eu - Antec P160 case,Antec 650w Trio,Asus P5N32-E SLI Plus,C2D E6600 3300mhz,Scythe Infinity,4GB G. Skill f2-6400phu2-2gbhz DDR2-800,GF 8800GTX - Vista 64-Bit

Reg. datum: 26 juni 2004

quote:
man-o-script schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:22:
Hebben jullie uberhaupt wel getest of hij het wel of niet deed? Bij mij ging vanochtend gewoon de wekker af hoor :)
Bij mij niet, maar mijn Nokia N95 die uitstond heeft me gered. Deze gaat automatisch aan als wekker staat ingestelt, zoals het hoort.

quote:
kenniani schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:06:
[...]

Bij mij niet, maar mijn Nokia N95 die uitstond heeft me gered. Deze gaat automatisch aan als wekker staat ingestelt, zoals het hoort.
Heb het net even getest, maar bij mij gaat ook gewoon het alarm af.

Arc Nature

Ook bij mij voor de zekerheid... alarm ingesteld en uitgezet met de knop aan de zijkant.
Alarm werkte prima.

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Reg. datum: 25 september 2002

waarom zijn de htc en de mda uitvoering verschillend van gewicht?

de htc is 190 gram en de mda vario III is 160 gram.

quote:
Gratje schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:38:

Dit is al zo vaak voorbij gekomen...
Die 30 gram verschil is de accu.

Vastelaoveskriebels!

quote:
Gratje schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:38:

Simpel. De HTC Tytn II is zonder batterij ook 160 gram.
Of te wel; je hebt 2 verschillende specs naast elkaar gelegd. De ene bekijkt het van de zonnige eerlijke kant (tytn II...netuurlijk veel mooier dan de -->) en de andere van de lelijke leugenachtige kant (vario III). ;)

Reg. datum: 25 september 2002

dat is een duidelijk antwoord ;)

de vario III is toch nog niet uit, en weet niet wat t-mobile mij gaat aanbieden over een paar weken. ze moeten wel met een verdomd goede aanbieding komen om mijn abo te verlengen, anders stap ik gauw over.

Reg. datum: 29 november 2004

Wat betreft het alarm issue:

Niet iedereen heeft er last van en er is geen standaard goede oplossing. Wat bij de een werkt, werkt bij de ander niet en vice versa. Het kan ook heel lang goed gaan, totdat op een zekere morgen het alarm niet afgaat en je je dus stevig verslaapt. Er is al veel over gepraat en geprobeerd op xda-developers.com, maar uiteindelijk is er geen oplossing. Sommige zweren bij SPB Time, andere bij Pocket Alarm, weer anderen editten de notification queue handmatig. Deze oplossingen werken bij sommigen wel, bij anderen helemaal niet en bij weer anderen lijkt het te werken, tot ze er na 3 maanden tevreden gebruik achter komen dat het alarm toch opeens zonder geldige reden niet afgegaan is.

Het vervelendste is nog dat je dus niet kunt vertrouwen op je alarm. Ook al gaat het nu goed, morgen, overmorgen of over twee maanden kan je alarm opeens niet afgaan. Juist bij een wekker wil je zeker weten dat het goed gaat, elke dag weer. Omdat de alarm functie nu niet betrouwbaar is is ie voor mij eigenlijk waardeloos ( de alarm-functie dan natuurlijk!) omdat ik er altijd een back-up bij moet hebben.

Reg. datum: 29 november 2004

quote:
Gratje schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:03:
dat is een duidelijk antwoord ;)

de vario III is toch nog niet uit, en weet niet wat t-mobile mij gaat aanbieden over een paar weken. ze moeten wel met een verdomd goede aanbieding komen om mijn abo te verlengen, anders stap ik gauw over.
Volgens Daanno komt de Vario III in week 39, maar ik denk dat het nog langer gaat duren.

quote:
koksie schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:08:
[...]

Volgens Daanno komt de Vario III in week 39, maar ik denk dat het nog langer gaat duren.
Ik vroeg het afgelopen zaterdag bij de T-Mobile shop en daar vertelde de verkoper dat hij die ochtend een email voorbij had zien komen waarin stond dat hij in week 43 zou komen.

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

Phone Addicted

Heb een vraagje. Onder windows Vista wil de Kaiser niet connecten met device center. Iemand enig idee? Hij herkent gewoon niet dat hij wordt aangesloten :?
quote:
hammerhead schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:10:
[...]

Ik vroeg het afgelopen zaterdag bij de T-Mobile shop en daar vertelde de verkoper dat hij die ochtend een email voorbij had zien komen waarin stond dat hij in week 43 zou komen.
Dit komt inderdaad meer in de buurt bij het gerucht dat ik eerder hoorde dat hij pas in de tweede helft van oktober zou komen. Wordt dusnog een maandje wachten voor de mensen die de vario III willen hebben.

quote:
koksie schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:08:
[...]

Mij is in de T-mobile shop verteld dat hij _zeker_ over 3 weken te koop is. Helaas voor hun kon ik niet langer meer wachten en ben ik overgestapt naar vodafone met de htc tytnll :P
quote:
DaannO schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:20:
Heb een vraagje. Onder windows Vista wil de Kaiser niet connecten met device center. Iemand enig idee? Hij herkent gewoon niet dat hij wordt aangesloten :?
Herkent hij uberhaupt wel dat er iets wordt aangesloten? Anders kan het ook gewoon een probleem met de usb en/of chipset drivers voor je moederbordzijn.

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009