Specs --- Mijn aquarium --- Motor
HTC TyTN II (Kaiser); deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
Nieuw Topicen liefst van al natuurlijk http://stage6.divx.com/ divx streampies , zoja tot welke bitrate loopt het vloeiend ?
thx!
Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide
Reg. datum: 22 november 2005
Reg. datum: 14 november 2003
In het menu settings -> tabblad personal -> Keyboard sliding Soundquote:KSH schreef op maandag 17 september 2007 @ 06:03:
Weet iemand toevallig hoe je de 'ringtones' kan aanpassen als je de kaiser open schuift? Wil namelijk graag hiervoor het bekende transformer geluid in de plaats doen
Daar kan ik er maar 3 kiezen (wind chimes/piano/xylophone). Ik weet niet hoe je hier nog tonen aan toe kan voegen.
Bij gpsplaza.nl. Hij had ze ook nog niet, maar kreeg ze dinsdag waarschijnlijk binnen.quote:Chutney schreef op maandag 17 september 2007 @ 07:12:
@ Crusader: waar heb jij die brando screenprotector besteld voor de TyTN ll? Ik ben hem zelf nog niet tegen gekomen.
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Reg. datum: 12 november 2006
Heb gemerkt dat het niet makkelijk is om goeie bedrade oortjes met telefoon functionaliteit te vinden in mini-usb uitvoering.
Of je moet eerst deze er tussen zetten.
Een Bluetooth oplossing kan ook maar geeft vaak meer ruis / piepjes en je moet ook dat ding weer opladen.
Het zakje van de meegeleverde hoofdtelefoontjes heb ik nog niet eens open gemaakt. Ik heb gelijk de HTC RC W100 (zie bovenstaande link) erbij besteld en mijn eige sony doppies erin geduwd.quote:Rob-Pol schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:05:
Heeft iemand al de standaard meegeleverde oortjes vervangen voor iets beters ?
Heb gemerkt dat het niet makkelijk is om goeie bedrade oortjes met telefoon functionaliteit te vinden in mini-usb uitvoering.
Een Bluetooth oplossing kan ook maar geeft vaak meer ruis / piepjes en je moet ook dat ding weer opladen.
De rc w100 is trouwens toppie. Heeft een goede degelijke clip, genoeg functionaliteit. Het was helemaal geweldig geweest als ie ook fm-radio zou hebben, maar verder is hij echt top.
Vastelaovend in Venlo, idderein mak joeks en jen!
Reg. datum: 04 september 2007
Ik zou hiervoor gaan: http://www.pdashop.nl/pro...converter-htc-extusb.htmlquote:Rob-Pol schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:05:
Heeft iemand al de standaard meegeleverde oortjes vervangen voor iets beters ?
maar voor een verloopje is dit wel prijzig, iemand een goedkoper alternatief?
dreammachine wijzigde dit bericht 17-09-2007 09:13 (5%)
Reg. datum: 15 augustus 2002
Vroeg mij alleen af of iemand weet hoe ik er voor kan zorgen dat mn alarm ook afgaat wanneer het toestel in stand-by mode staat
6th Sense - International Online Coop Gaming: www.6thSense.eu - Antec P160 case,Antec 650w Trio,Asus P5N32-E SLI Plus,C2D E6600 3300mhz,Scythe Infinity,4GB G. Skill f2-6400phu2-2gbhz DDR2-800,GF 8800GTX - Vista 64-Bit
Reg. datum: 29 november 2004
Helaas helaas, dit is een standaard bug in Wm, al sinds het begin van het platform. Het heeft te maken met duplicaten en fouten in de notification queue, maar een oplossing is er niet echt. Sommigen hebben goede ervaringen met via Memaid notifications te verwijderen, anderen met alternatieve alarm progjes. Bij mij ( en anderen) werkt geen van de oplossingen en werkt het alarm dus slechts af en toe zoals het hoort.quote:BillyBee schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:44:
Ondertussen ook een trotse bezitter van dit juweel...
Vroeg mij alleen af of iemand weet hoe ik er voor kan zorgen dat mn alarm ook afgaat wanneer het toestel in stand-by mode staatWel zo handig
Is er misschien een verborgen instelling of een stukje extra software wat er voor gebruikt kan worden?
Dat is erg vervelend, betekent dus dat je alleen gealarmeerd wordt over alarmen, afspraken en waarschijnlijk dan ook e-mails enz. wanneer het device ingeschakeld staat, en dat is alleen wanneer je hem net gebruikt hebt of hebt hangen aan de lader/pc.quote:Helaas helaas, dit is een standaard bug in Wm, al sinds het begin van het platform. Het heeft te maken met duplicaten en fouten in de notification queue, maar een oplossing is er niet echt. Sommigen hebben goede ervaringen met via Memaid notifications te verwijderen, anderen met alternatieve alarm progjes. Bij mij ( en anderen) werkt geen van de oplossingen en werkt het alarm dus slechts af en toe zoals het hoort.
Ik kijk erg uit naar de dag dat dit wordt opgelost, alhoewel ik het grootste gedeelte van de dag bij een pc in de buurt zit (werk/thuis), 's ochtends wakker worden doe ik toch uit de buurt van een PC...
Iedere nacht op de lader zou een optie zijn, maar weet iemand of de gebruikte batterij niet 'achter uit gaat' als hij vaak aan de lader hangt en dus bijna nooit leeg raakt?
BillyBee wijzigde dit bericht 17-09-2007 10:23 (25%)
6th Sense - International Online Coop Gaming: www.6thSense.eu - Antec P160 case,Antec 650w Trio,Asus P5N32-E SLI Plus,C2D E6600 3300mhz,Scythe Infinity,4GB G. Skill f2-6400phu2-2gbhz DDR2-800,GF 8800GTX - Vista 64-Bit
Ik gebruikte al sinds een jaartje of 2 SPB Time 1.1 voor mijn alarm op de imate Jam.quote:BillyBee schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:44:
Ondertussen ook een trotse bezitter van dit juweel...
Vroeg mij alleen af of iemand weet hoe ik er voor kan zorgen dat mn alarm ook afgaat wanneer het toestel in stand-by mode staatWel zo handig
Is er misschien een verborgen instelling of een stukje extra software wat er voor gebruikt kan worden?
Dit werkte super. Je kunt veel verschillende alarms instellen en er zit ook een "snooze" funktie op.
Maar dat was met WM 2003
Ook als de telefoon sby stond, dan schakelt hij zich vanzelf in en het alarm ging af.
Echter met de tytn II werkt dit niet. Dat is behoorlijk balen, want ik gebruik het heel veel.
Zal inderdaad wel een bug zijn met WM 5 of 6...
Laden met de losse lader gaat sneller dan in de auto, maar hij laadt wel degelijk op in de auto, het kan een paar uur duren maar dan wordt het ledje uiteindelijk wel groen (bluetooth en GPS aan, wifi uit).quote:Damocles.NL schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:58:
[...]
In de auto wordt je PDA niet opgeladen, enkel op niveau gehouden. Wat hij verbruikt laadt hij op en niet meer. Zeker als je dus TT + GPS aan hebt.
Dus simpel gezegd zijn WM6 telefoons niet als wekker te gebruiken? Dat is nou een van de weinige features van mijn huidige telefoon die ik elke dag gebruik...quote:Pirelly schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:30:
[...]
Ik gebruikte al sinds een jaartje of 2 SPB Time 1.1 voor mijn alarm op de imate Jam.
Dit werkte super. Je kunt veel verschillende alarms instellen en er zit ook een "snooze" funktie op.
Maar dat was met WM 2003
Ook als de telefoon sby stond, dan schakelt hij zich vanzelf in en het alarm ging af.
Echter met de tytn II werkt dit niet. Dat is behoorlijk balen, want ik gebruik het heel veel.
Zal inderdaad wel een bug zijn met WM 5 of 6...
Tenzij als je dat ding aan de lader hangt terwijl je slaaptquote:DRAFTER86 schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:40:
[...]
Dus simpel gezegd zijn WM6 telefoons niet als wekker te gebruiken? Dat is nou een van de weinige features van mijn huidige telefoon die ik elke dag gebruik...
Het is gelukt!quote:DRAFTER86 schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:40:
[...]
Dus simpel gezegd zijn WM6 telefoons niet als wekker te gebruiken? Dat is nou een van de weinige features van mijn huidige telefoon die ik elke dag gebruik...
SPB Time 1.1 was al aardig verouderd en ik heb daarom besloten de laatste versie eens te proberen.
Deze versie laat wel de pda opstarten, maar gaf geen geluid.
Op de SPB site heb ik toen dit gevonden:
http://www.spbsoftwarehou...support_article89.html?en
Na in de opties de wakeup tweak te hebben aangevinkt (en de telefoon een soft reset te geven) doet SPB time het wel.
Je krijgt netjes je alarm en ook twee buttons (dismiss en snooze).
Ik heb dit geprobeerd zonder aangesloten lader en met de pda in de stby stand.
Dus voor ieder die een alarm nodig heeft, is dit misschien wel een goede optie.
Veel dank!!quote:Pirelly schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:08:
[...]
Het is gelukt!
...
Geweldig! Ik zat er serieus over te denken om deze telefoon te laten schieten als dit niet zou werken.quote:Pirelly schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:08:
[...]
Het is gelukt!
SPB Time 1.1 was al aardig verouderd en ik heb daarom besloten de laatste versie eens te proberen.
Deze versie laat wel de pda opstarten, maar gaf geen geluid.
Op de SPB site heb ik toen dit gevonden:
http://www.spbsoftwarehou...support_article89.html?en
Na in de opties de wakeup tweak te hebben aangevinkt (en de telefoon een soft reset te geven) doet SPB time het wel.
Je krijgt netjes je alarm en ook twee buttons (dismiss en snooze).
Ik heb dit geprobeerd zonder aangesloten lader en met de pda in de stby stand.
Heb je de nieuwe versie gekocht of gebruik je een trail?quote:Pirelly schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:08:
[...]
Het is gelukt!
...
Ik ben ook opzoek naar een goede timer/alarm en SPB Time komt zeer in de buurt.
Zit er ook een "ei-wekker" in verwerkt?
Vastelaovend in Venlo, idderein mak joeks en jen!
//
Ik had versie 1.1 gekocht. Nu ge-upgrade naar de laatste versie voor $4,95.quote:ajpohv schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:17:
[...]
Heb je de nieuwe versie gekocht of gebruik je een trail?
Ik ben ook opzoek naar een goede timer/alarm en SPB Time komt zeer in de buurt.
Zit er ook een "ei-wekker" in verwerkt?
Maar je kunt natuurlijk altijd eerst even de trail proberen. Alleen weet ik niet precies wat de beperkingen eraan zijn.
En inderdaad, er zit een soort van "kook wekker" in.
Eigenlijk zijn het 5 timers waarvan je de tijd zelf in kunt stellen.
Hij gaat dan aftellen vanaf deze ingestelde tijd. Komt ie op 0 uit, dan zal ie een alarm afspelen (die je ook weer zelf kunt specificeren).
Pirelly wijzigde dit bericht 17-09-2007 11:33 (8%)
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Reg. datum: 01 oktober 2002
Ben een beetje in de war nu
Eerst gewoon eens uitproberen dus.
Het ingebouwde alarm heb ik nooit gebruikt.
Het enige wat ik met zekerheid kan zeggen is dat SPB time 1.1 niet op dit toestel werkte en 2.1.5 wel.
Edit
Net even het standaard alarm getest.
Werkt gewoon, ook in stby stand.
Alleen vind ik SPB prettiger aangezien deze ook knoppen heeft voor een "snooze" funktie.
Deze kun je gewoon met je vinger bedienen (Zie hier voor wat screenshots)
Pirelly wijzigde dit bericht 17-09-2007 11:48 (37%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
Dit topic is gesloten.