Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN II (Kaiser); deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 november 2003

quote:
nieuwhier schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:57:
Toch even het enthousiasme temperen....

Het batterijgebruik; ik heb imap-idle overdag actief en dus ook mijn verbinding. Dat lijkt zoveel stroom te kosten dat ik de dag niet eens helemaal doorkom nu. Heb idle maar eens uitgezet en laat de verbinding disconnecten na mail opgehaald te hebben (om de 30 minuten).

Mijn nokia e70 had hier geen enkel probleem mee :(

Heeft iemand anders al ervaringen met batterijgebruik ?
Batterij verbruik kun je pas optimaal beoordelen wanneer je de batterij minimaal 3x volledig vol geladen hebt en leeg hebt laten lopen. Vaak is dat pas na tweeweken intensief gebruik. Dan zal de batterij op volle kracht zijn.

Reg. datum: 12 december 2003

Tijd voor deeltje 3! :)

Heb mijn Kaiser gister binnen gehad, eerst opgeladen enzo, eerste indruk: wow! Tot nog toe werkt het allemaal vlotjes. Toestel is toch wel zwaar, maar niet hinderlijk. Het is wel een vingerprint magneet, maar dat valt nu extra op omdat je toch weel heel voorzichtig bent met iets nieuws :P

Heeft iemand inmiddels al aangedurft om zijn Kaiser te voorzien van een screenprotector? Zoja welke is er dan gebruikt?.. die in de box zat?

Arc Nature

quote:
nieuwhier schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:57:
Toch even het enthousiasme temperen....

Het batterijgebruik; ik heb imap-idle overdag actief en dus ook mijn verbinding. Dat lijkt zoveel stroom te kosten dat ik de dag niet eens helemaal doorkom nu. Heb idle maar eens uitgezet en laat de verbinding disconnecten na mail opgehaald te hebben (om de 30 minuten).

Mijn nokia e70 had hier geen enkel probleem mee :(

Heeft iemand anders al ervaringen met batterijgebruik ?
Je bent niet de enige.
Crusader in "HTC TyTN II (Kaiser); deel 2"

Wat ik heb gedaan is het network type (heb UK versie) veranderd van WCDMA naar GSM.
Normaal gesproken was op dit moment van de dag mijn batterij leeg geweest.
Ik zit nu op 69% resterend.
Je internetverbinding is dan natuurlijk niet zo snel meer, maar voor Push Mail en MSN wat ik gebruik is het prima.
quote:
Chutney schreef op zondag 16 september 2007 @ 17:28:
Heeft iemand inmiddels al aangedurft om zijn Kaiser te voorzien van een screenprotector? Zoja welke is er dan gebruikt?.. die in de box zat?
Nope, de bijgeleverde durf ik niet te gebruiken. Las ook eerdere ervaring dat de bijgeleverde bubbels achterlaat krult tijdens het verwijderen, wat het verwijderen lastig maakt.
Ik heb zelf een Brando besteld, die komt deze week pas binnen. Loop nu dus even een paar dagen m'n toestel als peperdure chinese vaas te behandelen totdat protector er op zit.

Crusader wijzigde dit bericht 16-09-2007 18:18 (43%)

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Arc Nature

* Crusader drukte op verstuur bericht i.p.v. edit. Sorry...

Crusader wijzigde dit bericht 16-09-2007 18:17 (100%)

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Reg. datum: 16 september 2007

Sinds gisteren ben ik ook een trotse eigenaar van een TyTNII, maar ik mis 1 ding:
Waar is "Terminal Services" gebleven? Op mijn MDA Vario (WM5) staat hij tussen programma's maar op mijn tytn 2 niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik remote-desktop kan gebruiken? VNC voor PPC vind ik iig niet lekker werken.

* klaasbram gebruikt de mee geleverde screenprotector.
En over hard iets in moeten drukken wat ik ergens in een review tegen kwam.. nou het minste geringe tikje ergens op is al voldoende.
Bubbels heb ik allemaal met een bankpasje weg gekregen.

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
My name is Nobody, Nobody is perfect

Reg. datum: 14 november 2000

Ik heb een probleempje.
De phone werkt perfect, maar ik zou graag gebruik maken van de live contacts merge met je contacten.
De merge werkt goed, maar er zijn enkele contacten in mijn messenger lijst (live) die nog niet in mijn outlook staan. Ik zou ze daar wel graag in koppieren. Ik kan ze handmatig aanmaken in outlook maar dat is veel extra werk.

Is het niet mogelijk om een live contact te converteren naar een outlook contact zodat het gesynct word. Als ik in de lijst een contact copy dan word die niet gesynced... Als ik oudere threads lees dan zie ik iedereen daar over klagen dat ze het niet anders kunnen. Hebben ze dat nu de laatste minuut aangepast dat je het niet anderzom kan?

It's dark but I don't want to find the light.

Reg. datum: 12 september 2007

quote:
Crusader schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:12:
[...]

Nope, de bijgeleverde durf ik niet te gebruiken. Las ook eerdere ervaring dat de bijgeleverde bubbels achterlaat krult tijdens het verwijderen, wat het verwijderen lastig maakt.
Ik heb zelf een Brando besteld, die komt deze week pas binnen. Loop nu dus even een paar dagen m'n toestel als peperdure chinese vaas te behandelen totdat protector er op zit.
Heb nog nooit een protector gebruikt, gaat ten koste van de helderheid vind ik.
Na een jaar was er op mijn qtek 9100 nog geen krasje te zien.
Maar goed ik stop hem nooit zo in m'n zak maar altijd in de holster.
Ik gebruik trouwens de Qtek 9100 holster voor de Tytn II, valt er mooi ruim in, de originele is te krap.

Arc Nature

quote:
Digiloog schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:33:
[...]

Heb nog nooit een protector gebruikt, gaat ten koste van de helderheid vind ik.
Na een jaar was er op mijn qtek 9100 nog geen krasje te zien.
Maar goed ik stop hem nooit zo in m'n zak maar altijd in de holster.
Ik gebruik trouwens de Qtek 9100 holster voor de Tytn II, valt er mooi ruim in, de originele is te krap.
Daarom wil ik ook kwaliteitsprotectors gebruiken. Op m'n PDA (die wel een VGA scherm heeft) gebruik ik ook een goede kwaliteit protector en dat gaat niet ten koste van helderheid. Zou eerder een probleem vermoeden met het contrast i.p.v. helderheid, maar geen van dat alles dus.

quote:
Crusader schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:44:
[...]

Daarom wil ik ook kwaliteitsprotectors gebruiken. Op m'n PDA (die wel een VGA scherm heeft) gebruik ik ook een goede kwaliteit protector en dat gaat niet ten koste van helderheid. Zou eerder een probleem vermoeden met het contrast i.p.v. helderheid, maar geen van dat alles dus.
Waar heb jij de brando versie besteld voor de TyTN ll, ik kon deze nog nergens terug vinden voor dit toestel namelijk.

Nog even over de Terminal Service, deze is verwijderd uit WM6 (las ik in dit topic ook, er is wel ergens een cab verkrijgbaar)

Reg. datum: 07 februari 2007

quote:
Q: Is the touch screen the only difference between Standard and Professional? What are the
other differences?
Both Windows Mobile 6 Standard and Professional are great options for mobile messaging, with a
number of enhancements that add more power and flexibility to your mobile experience, includ-
ing an Office Mobile experience that includes Microsoft Office Word Mobile, Microsoft Office
Excel® Mobile and Microsoft Office PowerPoint® Mobile. Windows Mobile 6 Professional supports
scenarios that are dependent on touchscreen functionality. Both versions offer a genuine Office
Mobile experience, while Professional powered devices offer Remote Desktop Mobile, to provide
remote access capabilities to Microsoft Windows® personal computers and Microsoft
server products.

Applications developed for one version may not operate on devices running the other. Classic
powered devices will run the same applications as Professional.
Bron

Strakke post, dat wist ik nog niet. Dit volgende stukje staat ook in de bovenstaande bron vermeld
quote:
: What happened to the Terminal Services client for Windows Mobile? Remote Desktop Mobile replaces the previous Terminal Services client (Windows Mobile 6 Pro-fessional powered devices only) to provide remote access to Windows®personal computers and Microsoft server products. A number of enhancements have been made to Remote Desktop Mobile, including:• 128-bit encryption• Auto-reconnect for temporarily lost connections• Full screen mode display• Landscape VGA (640x480)• Support for both 16-bit and 24-bit color depth• Audio redirection: User can hear sounds locally from the remote machine• Unicode keyboard input as virtual keystrokes to the remote machinesecurity enhanceMents
Het blijkt nu schuil te gaan onder de naam Remote Desktop Mobile (iemand die dit wel terug kan vinden op de Kaiser?)

Reg. datum: 07 februari 2007

Op mijn WM6 rom (Qtek 9100) staat het in elk geval nog onder Programs >>> Accessoires >>> Remote Desktop Mobile.

Ziet er aan te denken om de Kaiser ook maar te gaan halen over een week of twee.. :)

Reg. datum: 12 december 2003

Kun je ook ergens de woorden die hij automatisch aan de woordenlijst heeft toegevoegd, weer verwijderen?

Edit: al gevonden :) instellingen -> toetsenbord -> woordaanvulling

Boudewijn_ wijzigde dit bericht 16-09-2007 20:53 (25%)

Die had ik al geprobeerd en natuurlijk nog een keer naar aanleiding van je suggestie, waarvoor mijn dank.
Maar helaas, ook de plaatsen uit de lijst Breda/Zwoll oa, op diverse manieren getypt, worden niet gevinden.
Vreemde chips

[quote]koksie schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:44:
@Madzero: Ik denk dat het ligt aan de landennaam. Je moet "netherlands" als land in vullen, dat was de enige manier om weersinfo te krijgen voor mijn woonplaats. Wellicht helpt het bij jou ook.

The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

* Gaitman is zijn Wizard zat en heeft ook de HTC TyTN II (WWE versie) aangeschaft

Het NL woordenboek werkt goed?

edit:

Inmiddels al gevonden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299036
Schijnt goed te werken

Gaitman wijzigde dit bericht 16-09-2007 22:03 (39%)

Reg. datum: 15 februari 2000

quote:
klaasbram schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:28:
* klaasbram gebruikt de mee geleverde screenprotector.
En over hard iets in moeten drukken wat ik ergens in een review tegen kwam.. nou het minste geringe tikje ergens op is al voldoende.
Bubbels heb ik allemaal met een bankpasje weg gekregen.
Die bubbles verdwijnen vanzelf na een paar dagen (als ze niet al te groot zijn). Het duurt even voordat de lucht door het plastic heen is. Wanneer je gelijk als een gek de protector eraf trekt en weer op nieuw erop doet, is deze snel verprutst.

Gebruik zelf al jaren een Brando op m'n Treo. Is makkelijker aan te brengen, zolang er geen stofje tussen het scherm en de protector komt.. die krijg je er vrijwel niet meer af..

_██_
(ಠ_ృ)

www.luppie.net

Heb nu ook een TyTN II als opvolger van mijn MDA Vario. Wat mij is opgevallen dat als ik hem aan mijn autolader heb hangen (de oude lader van mijn Vario) en ik gebruik TomTom met de ingebouwde GPS dat mijn batterij status wel aangeeft dat ie laad, maar na een uurtje navigeren mijn accu niet is opgeladen. Vreemder nog is dat mijn accu dan een paar % minder is dan voordat ik begon te navigeren.

Heeft iemand anders die ook al meegemaakt ? Ik dacht dat mini-USB een standaard was en dat er altijd evenveel spanning/stroom uit kwam.

Waarschijnlijk moet ik een aparte TyYN II autolader kopen.

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS450D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

quote:
Juicie schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:55:
Heb hem momenteel besteld bij algebeld.nl

Hoe denken jullie over die verzekering van algebeld? 7,95 E per maand
De moeite waard? Ben altijd aardig zuinig op mijn gsm's, dus ben aardig aan het twijfelen.
Ik twijfel ook of ik een verzekering ga afsluiten. Ben verder altijd wel zuinig op mijn GSM. Verder nooit wat meer gehad. Maar deze is wel even wat duurder

Dekking ProAssist BelHerstel Pakket
• Dekking tegen val-, stoot- en waterschade en defect
• Dekking tegen diefstal (met aantoonbare sporen van braak)*
• Dekking van het toestel inclusief accessoires tot maximaal ¤1.500,- per gebeurtenis
• Leentelefoon in de Benelux binnen 4 uur geleverd op elke gewenste locatie
• Leentelefoon buiten de Benelux binnen 24/48 uur geleverd op locatie in Europa
• Wereldwijde dekking
• Vergoeding van de gesprekskosten in het geval van misbruik na diefstal
tot maximaal ¤3000,-
• Kosten voor het vervangen van de simkaart zijn gedekt
• Klantenservice van ProAssist 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar
• Bijzonder laag eigen risico van ¤25,- per gebeurtenis
• Geen eigen risico bij reparaties binnen de garantievoorwaarden
• ¤7,95 per maand incl. btw en assurantiepremie

Ziet er wel goed uit voor 7,95 per maand.

Gaitman wijzigde dit bericht 16-09-2007 22:28 (78%)

ben nieuw hier en heb alles gelezen maar ben er nog niet uit... welke te nemen zou het toestel los kopen (woon te belgie) maar wat is nu beter de uk versie omwille van de updates?

Arc Nature

quote:
CorteXkelvin schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:30:
ben nieuw hier en heb alles gelezen maar ben er nog niet uit... welke te nemen zou het toestel los kopen (woon te belgie) maar wat is nu beter de uk versie omwille van de updates?
Welkom :)
Alles je werkelijk alles gelezen hebt, zou dat nu onderhand toch wel duidelijk moeten zijn.
Maar of o.a. de snellere updates opwegen tegen het moeten gebruiken van een andere taal dan je eigen, dat is aan jezelf.

Trouwens, over verzekeringen, is dit dan niet iets aantrekkelijker:
quote:
Het Platinum Service is voor de zekere beller, iemand die in het zakenleven bereikbaar moet blijven of degene die de mobiele telefoon als primair communicatie middel heeft. Dit pakket dekt namelijk de onkosten bij :

* Beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen, stoten en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de restanten daarvan) nog aan assuradeuren kunnnen worden overlegd.
* Diverse vormen van diefstal (zonder diefstal uit auto's)
* Verklaarbaar verlies
* Diverse vormen van afdreiging
* Diefstal uit auto's voor zover niet zichtbaar en braakschade aanwezig is
* Verlengde garantiedekking
* Kosten voor het eventueel heraansluiten van apparatuur op het netwerk na een gedekte gebeurtenis
* Dekking tegen misbruik van de aansluiting na diefstal van de apparatuur of een ander gedekt evenement tot een bedrag van max ¤ 3.500,00
* Een tijdelijk vervangend toestel bij gedekte reparatieschade binnen Nederland en betaling van eventuele huurkosten in het buitenland

De kosten voor het Platinum Service pakket zijn:
¤ 6,95 per maand voor toestellen t/m ¤ 675
¤ 7,95 per maand voor toestellen t/m ¤ 1350

Crusader wijzigde dit bericht 16-09-2007 22:49 (55%)

Reg. datum: 15 januari 2002

quote:
Cobra_Lup schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:06:
Heb nu ook een TyTN II als opvolger van mijn MDA Vario. Wat mij is opgevallen dat als ik hem aan mijn autolader heb hangen (de oude lader van mijn Vario) en ik gebruik TomTom met de ingebouwde GPS dat mijn batterij status wel aangeeft dat ie laad, maar na een uurtje navigeren mijn accu niet is opgeladen. Vreemder nog is dat mijn accu dan een paar % minder is dan voordat ik begon te navigeren.

Heeft iemand anders die ook al meegemaakt ? Ik dacht dat mini-USB een standaard was en dat er altijd evenveel spanning/stroom uit kwam.

Waarschijnlijk moet ik een aparte TyYN II autolader kopen.
In de auto wordt je PDA niet opgeladen, enkel op niveau gehouden. Wat hij verbruikt laadt hij op en niet meer. Zeker als je dus TT + GPS aan hebt.

www.vuvuzelatoeters.nl

www.luppie.net

quote:
Damocles.NL schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:58:
[...]
In de auto wordt je PDA niet opgeladen, enkel op niveau gehouden. Wat hij verbruikt laadt hij op en niet meer. Zeker als je dus TT + GPS aan hebt.
Bij mij is het juist dat ie nog steeds ontlaad (het is niet veel, maar toch)
Bij mijn Vario was ik gewend dat ie altijd wel oplaad. Als ik bijv. naar zuid frankrijk rijd dan zou het zonde zijn als halverwege mijn accu leeg is.

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS450D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

niemand weet toevallig of ik de gps gelijktijdig kan gebruiken met de mp3 functie? ik zou deze laatste gebruiken om via bleutooth mijn muziek van de gsm af te spelen op mijn autoradio maar zou ook graag nog een gps gebruiken... gaat deze beiden samen?

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: