Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN II (Kaiser); deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
quote:
AleSyS schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:12:
Ik heb um inmiddels ook binnen, Wat een mooi apparaat. Krijg alleen de back cover er niet af. Zijn er meer mensen die hier moeite mee hebben :'( :?
Hmm, de manier welke mij gisteravond is overkomen zou ik niet proberen maar het is natuurlijk een optie :/
Hem ongeveer vanaf heup hoogte uit je handen laten glippen en hem zodoende op de de grond te plaatsen. hem gewoon laten vallen dus
Maar op de normale manier had ik er ook wel moeite mee, maar het blijkt dat je op een specifieke plek, dicht bij de onderkant, hij wel heel makkelijk open gaat.

gelukkig heeft hij geen schade over gehouden :)
quote:
Crusader schreef op zondag 16 september 2007 @ 08:56:
[...]

Ik heb 'm niet voorbij zien komen, maar ben ook geïnteresseerd :)
same here

klaasbram wijzigde dit bericht 16-09-2007 09:48 (11%)

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
My name is Nobody, Nobody is perfect

Reg. datum: 21 juli 2006

quote:
Chutney schreef op zondag 16 september 2007 @ 09:36:
Nice.. dan weet ik dat wanneer mijn Kaiser op de mat ligt ;)

Is het trouwens mogelijk om je Live Mail (hotmail) in de outlook van de Kaiser te laten fungeren? Zodat m'n mail netjes wordt opgehaald (via wifi of een andere 3G connectie).
live mail werkt perfect op de kaiser

Reg. datum: 14 november 2003

quote:
zdam1234 schreef op zondag 16 september 2007 @ 10:22:
[...]

live mail werkt perfect op de kaiser
Top (hotmail kun je dus bekijken / ophalen vanuit je livemail/outlook op de kaiser?)

Phone Addicted

quote:
Crusader schreef op zondag 16 september 2007 @ 08:56:
[...]

Ik heb 'm niet voorbij zien komen, maar ben ook geïnteresseerd :)
Je bedoelt gewoon het Nederlands woordenboek? http://www.allaboutphones...wtopic.php?f=48&t=396
Arc Nature

@mensen hierboven:

woordenboek is al gepost door Chutney en die doet het dus perfect.
quote:
Kijk eens twee postjes boven jouw bericht ;)

Crusader wijzigde dit bericht 16-09-2007 11:12 (54%)

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Reg. datum: 10 september 2007

Raadsel (voor mij)
Ik heb in het zwarte vak van mijn telefoonscherm steeds een ikoontje in beeld (een telefoonhoorn met een pijltje r. Ik kan nergens in de beschrijving vinden wat de betekenins is..

Wie weet het? (wil graag een afbeelding toevoegen, maar weet niet hoe dat moet)

Bert
(asus620BT, HP4700, asus636N, TYTNII)

Arc Nature

quote:
solskin schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:10:
Raadsel (voor mij)
Ik heb in het zwarte vak van mijn telefoonscherm steeds een ikoontje in beeld (een telefoonhoorn met een pijltje r. Ik kan nergens in de beschrijving vinden wat de betekenins is..

Bert
Misschien dat je doorschakelingen actief hebt? Heb eerlijk gezegd ook geen idee wat het zou kunnen zijn.

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

100% Q-Dance

Damn wat een telefoon zeg.
Heb nog 3 maanden fzo de tijd om te gaan kiezen. Heb altijd een Sony Ericcson gehad maar wil nu een telefoon die meer bied (GPS,Internet).

Mijn vraag aan de bezitters, kan je je Kaiser makkelijk in je broekzak meenemen? Is het gewicht niet storend?

Reg. datum: 10 september 2007

quote:
solskin schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:10:
Raadsel (voor mij)

Bert
Misschien dat je doorschakelingen actief hebt? Heb eerlijk gezegd ook geen idee wat het zou kunnen zijn.

JA HOOR!! ALLEEN DATA (SMS) STOND OP DOORSCHAKELEN.
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op zondag 16 september 2007 11:40
Acties:

--------------------------------------------------------------------------------
Door: FireStarter
100% Q-DanceBekijk myReact van FireStarterBekijk de gallery van FireStarterBezoek homepage van FireStarterBerichten: 4811
Reg. datum: 25 februari 2001
Damn wat een telefoon zeg.
Heb nog 3 maanden fzo de tijd om te gaan kiezen. Heb altijd een Sony Ericcson gehad maar wil nu een telefoon die meer bied (GPS,Internet).

Mijn vraag aan de bezitters, kan je je Kaiser makkelijk in je broekzak meenemen? Is het gewicht niet storend?
HIJ PAST PRIMA IN MIJN BROEKZAK! ALLEEN OM BESCHADIGING TE VOORKOMEN DRAAG IK HEM IN HET TASJE AAN MIJN BROEKRIEM. PRIMA TASJE, NIET STOREND.

BIJ INSTELLEN VAN NUMMERWEERGAVE KAN OOK GEKOZEN WORDEN: LAAT ALLEEN NUMMER ZIEN AAN MIJN CONTACTPERSONEN...(SUPER HOOR!)

Heb hem nu 3 dagen! Ben nog steeds verguld! Valt steeds weer iets nieuws te ontdekken.
Gebruik hem in combinatie met de Jabra stereo Headphone 620bt. Te gek hoor!!
Deze PPC-Ph.ed. is een absolute KAISER!

Reg. datum: 21 juli 2006

quote:
Chutney schreef op zondag 16 september 2007 @ 10:35:
[...]

Top (hotmail kun je dus bekijken / ophalen vanuit je livemail/outlook op de kaiser?)
hij haalde alle mail en contacten binnen die ik al in mn livemail had staan, als ik dan naar mn berichten op de kaiser ga dan kan ik heel makkelijk syncen met mn livemail op internet

zdam1234 wijzigde dit bericht 16-09-2007 12:37 (3%)

Reg. datum: 24 oktober 2005

Zal binnenkort de TS weer eens updaten (ff druk nu).
Volgende maand ga ik een nieuwe PPCphone los kopen en dan komt ook rond die tijd waarschijnlijk de Polaris uit. Ik twijfel toch wel een beetje tussen de TyTN II en deze 'Polaris' want ze zijn nagenoeg gelijk gelijk aan elkaar. -klik-
Help eens aub mee met de plus- / minpunten van beide modellen.

Mini Poeper wijzigde dit bericht 16-09-2007 15:22 (59%)
Reden: Typfout

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Reg. datum: 12 maart 2000

Solskin, allereerst welkom op GOT! Je kunt om iemand te quoten de http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/quote.gif knop naast het bericht gebruiken. Dan hoef je ook geen hoofdletters te gebruiken om je eigen tekst te laten opvallen binnen de quotes:
quote:
Mini Poeper schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:45:
Volgende maand ga ik een nieuwe PPCphone los kopen en dan komt ook rond die tijd waarschijnlijk de Polaris uit. Ik twijfel toch wel een beetje tussen de TyTN II en deze 'Polaris' want ze zijn nagenoeg gelijk gelijk aan elkaar. -klik-
[...]
Dit zijn de verschillen die ik zie:
  • Uiterlijk.
  • Polaris FM Radio - TyTN II niet
  • Polaris Digital Compass - TyTN II niet
  • Polaris Jack Audio out - TyTN II USB audio out
  • Polaris 480x640 3,5" - TyTN II 240x320 2,8"
  • Polaris trackball - TyTN II toetsenbord & Directional Pad
  • Polaris flitser - TyTN II tweede camera
De Juno, Touch II, Omni, s730, Vogue, Sedna, Nike, Erato, Sirius, Iris, Athena, Trinity, Excalibur moeten volgens mij de komende maanden ook nog komen,

|sWORDs| wijzigde dit bericht 16-09-2007 13:31 (87%)

Gigabyte EX58-UD5, Core i7 920@3.3GHz, G.Skill 6GB 1333, EVGA GTX260 Core216 (756/1620/2376), CM Stacker 830, Tagan TG530-U22, NEC 7200S, Adaptec 5805 + 5x500 GB RAID5, Iiyama E1900S-B2, VISTA X64 SP2

Reg. datum: 17 april 2004

wat mij opvalt is de ontvangstkwaliteit, die valt tegen t.o.v. een Nokia. Ik woon aan de rand van en HSDPA-gebied en ontvang met mijn Nokia E90 volop (vol bereik in toestel aangeven). Mijn collega die een TytnII heeft ontvangt echter met helfzelfde abonnement slechts 1 streepje/punt op zijn toestel en dat schakelt met regelmaat over naar gewoon UMTS of zelfs GPRS (als je het toestel iets verkeerd vasthoudt) in plaats van 3,5G. Kan dit ergens in de intellingen worden voorkomen? Immers de data-snelheid loopt dan enorm terug (bij gebruik van KPN Flat Fee met ongelimiteerde/onbegrensde snelheid)

Reg. datum: 22 november 2005

Voor de mensen die de backcover met moeite open krijgen, hele simpele oplossing:

Je moet de backcover op 2 plaatsen open duwen. Rechtsonder in de hoek en bij gps rubbertje. Dan floept ie zo open ;)

Succes!

Weet iemand me te vertellen hoe ik me contact personen kan laten sorteren op voornaam ipv achternaam hoe hij dat nu doet :(

PS heb de UK versie

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
My name is Nobody, Nobody is perfect

Reg. datum: 23 september 2005

quote:
klaasbram schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:05:
Weet iemand me te vertellen hoe ik me contact personen kan laten sorteren op voornaam ipv achternaam hoe hij dat nu doet :(

PS heb de UK versie
Mischien een workaround, maar de naam andersom invullen :) Dan denkt ie dat de voornaam de achternaam is en de achternaam de voornaam, en als ie dan sorteert sorteert ie alsnog op voornaam :)

Macbook Pro 15.4 || 24" Samsung Syncmaster || Creative 3300 2.1 icm Airtunes || Apple Wireless Keyboard || Logitech V470 Bluetooth Mouse || Apple Remote || Samsung ML-2010R Laser Printer icm Airport || Xbox 360 Pro 60GB

Reg. datum: 16 september 2007

Perfect toestel echt ongelofelijk dat ze het er allemaal hebben in gekregen dit ding kan alles...
Op ééntje na :-) niet dat dit een "key feature" is maar ik heb zo iets -het zit er op en moet dus werken..........
Het lokale weer, krijg het niet aan de praat, bij woonplaats selecteren staat mijn woonplaats er niet tussen, kan ik in komen, ik woon in Middelburg, géén knmi (oid) knoppunt.
Dan zit er een menuknopje met daaronder "info over weer"hiermee kun je op het logo van AccuWeater.com klikken en handmatig naar je stad en land invoeren.
Dit levert na het invullen van woonplaats en land een 'invalid location" vermelding op, ik heb het geprobeerd in Nederlands en Engels.
Ook heb ik een woonplaats en land uit de standaard lijst ingevuld, Breda, de levert ook de zelfde vermelding op 'invalid location', via de standaard lijst werkt Breda overigens wel.

Iemand een oplossing???

Reg. datum: 29 november 2004

@Madzero: Ik denk dat het ligt aan de landennaam. Je moet "netherlands" als land in vullen, dat was de enige manier om weersinfo te krijgen voor mijn woonplaats. Wellicht helpt het bij jou ook.

@sWORDs: De Polaris heeft geen 3,5 inch VGA maar gewoon een 2,8 inch QVGA. Zie hiervoor ook de Polaris thread.

De Athena, trinity, Excalibur zijn al een tijd op de markt. De Touch II is min of meer gelijk aan de Nike, waarbij de Nike voor Japan is en de Touch II waarschijnlijk voor de GSM netwerken.

quote:
ZpAz schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:23:
[...]

Mischien een workaround, maar de naam andersom invullen :) Dan denkt ie dat de voornaam de achternaam is en de achternaam de voornaam, en als ie dan sorteert sorteert ie alsnog op voornaam :)
Nee, niet andersom invullen!
Ik heb hiervoor ook nog steeds geen oplossing voor gevonden om 't met met het device goed te doen.

Doe 't volgende:
Vul in Outlook de namen in; dus klik op de button 'Volledige naam...'
Je krijgt nu een pop-up en vul deze in. Als je klaar bent sluit je deze af. Nu staat er bij opslaan als de naam. Deze kun je wijzigen zoals je wilt, de device neemt deze over. Nu is het zo dat je in je device niet kunt kiezen voor deze optie, maar ik doe dat meestal dan thuis even achter de pc.

Reg. datum: 28 maart 2003

Voor de liefhebbers heb ik vandaag even wat fotootjes geschoten met het vergelijk in grootte tussen de Tytn II en de Imate Jam (qtec S100, mda compact, etc).

http://img453.imageshack.us/img453/4044/tytn2imatejam1du1.jpg

http://img453.imageshack.us/img453/2094/tytn2imatejam2bz2.jpg

http://img453.imageshack.us/img453/9413/tytn2imatejam3pl2.jpg

http://img236.imageshack.us/img236/7442/tytn2imatejam4dt7.jpg

Reg. datum: 25 april 2005

Mooi precies wat ik zocht, want m'n qtek s100 zit nu echt aan het einde van z'n latijn. Had al in winkels gekeken maar ze hadden em nergens dus mooi om te zien dat ie amper groter is.

quote:
Mini Poeper schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:45:
Hoewel de Toshiba Protoge ook een kanshebber is...

HELP; Min Poeper weet 't niet meer!

quote:
Mini Poeper schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:16:
[...]

Nee, niet andersom invullen!
Ik heb hiervoor ook nog steeds geen oplossing voor gevonden om 't met met het device goed te doen.

Doe 't volgende:
Vul in Outlook de namen in; dus klik op de button 'Volledige naam...'
Je krijgt nu een pop-up en vul deze in. Als je klaar bent sluit je deze af. Nu staat er bij opslaan als de naam. Deze kun je wijzigen zoals je wilt, de device neemt deze over. Nu is het zo dat je in je device niet kunt kiezen voor deze optie, maar ik doe dat meestal dan thuis even achter de pc.
Op mijn WM5 smartphone toestel (I-Mate SP5) kan ik ergens in het lijstje met gegevens ook de weergave aanpassen, dus achternaam, voornaam of voornaam achternaam. Lijkt me dat dat met WM6 nog steeds moet kunnen?

Was bekend als Huntor
Reg. datum: 15 november 2000

quote:
Pirelly schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:19:
Voor de liefhebbers heb ik vandaag even wat fotootjes geschoten met het vergelijk in grootte tussen de Tytn II en de Imate Jam (qtec S100, mda compact, etc).

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wel jammer dat ie net wat dikker is waardoor de TyTN II net niet in mijn S100 car holder past...

What a fine day for Science! | Specs

Reg. datum: 21 augustus 2006

Toch even het enthousiasme temperen....

Het batterijgebruik; ik heb imap-idle overdag actief en dus ook mijn verbinding. Dat lijkt zoveel stroom te kosten dat ik de dag niet eens helemaal doorkom nu. Heb idle maar eens uitgezet en laat de verbinding disconnecten na mail opgehaald te hebben (om de 30 minuten).

Mijn nokia e70 had hier geen enkel probleem mee :(

Heeft iemand anders al ervaringen met batterijgebruik ?

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: