Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN II (Kaiser); deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 juli 2007

quote:
Troxel schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:38:

• Klopt het dat de foon eigenlijk qua data de volgende prioriteitenlijst afwerkt: eerst data via active sync, dan kijken of er een draadloos netwerk is, en dan pas via 3G o.i.d.?
[/list]

Alvast bedankt voor de antwoorden mensen... super ;)
Ja dit klopt, als hij via active sync een Internetverbinding kan verkrijgen of via een draadloos netwerkdan gaat die voor de 3G verbinding

Reg. datum: 10 maart 2002

quote:
klaasbram schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:52:
[...]

Authentication: Open, Shared, WPA, WPA-PSK, WPA2, WPA2-PSK
Data Encryption: wep en bij WPA types: TPIK AES
Ah, dank u! :)

Reg. datum: 15 oktober 2002

quote:
robertwebbe schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:20:
[...]

1) Ja, handsfree is aanwezig.
2) Via GPRS en een (betaald) TomTom traffic abonnement. TMC is niet mogelijk.
3) Ja, dat kan prima. Via USB kabel of bluetooth.
Kun je deze handfree functie gebruiken tijdens het navigeren.
Dus al ik TomTom aan het gebruiken ben en ik krijg telefoon. Kan ik dan opnemen met een toets en handsfree bellen?

Ik ben namelijk aan het twijfelen om er een BT carkit bij te kopen.
Reg. datum: 28 maart 2003

quote:
My-life schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:18:
[...]
Dus al ik TomTom aan het gebruiken ben en ik krijg telefoon. Kan ik dan opnemen met een toets en handsfree bellen?

Dit werkte ook al op mijn 3 jaar oude I-mate Jam.
Dus het zou ook geen probleem moeten zijn op de Tytn II.
Handsfree is geloof ik de opneem toets ingedrukt houden...

Ik had zelf nog een probleempje dat mijn Tytn constant een gprs verbinding uit zichzelf maakt.
Kreeg het maar niet weg en heb besloten een hard reset te doen, om alles opnieuw te installeren. Sindsdien doet hij het niet meer...

Weet iemand al of ik de geluidjes van het open en dichtschuiven van het toetsenbord kan veranderen????

Pirelly wijzigde dit bericht 15-09-2007 18:09 (23%)

Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

quote:
My-life schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:18:
[...]

Als je af en toe in de auto gaat bellen zou ik zeker gaan voor een echte handsfreekit. De ingebouwde handsfree is meer bedoeld als speakerphone dan als handsfree installatie. Tenzij je een superstille auto hebt zul je denk ik snel telleurgesteld zijn.

En bij bel hebben ze nu een goede aanbieding van een Parrot CK3100 met gratis inbouw.

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

Reg. datum: 28 juli 2001

quote:
My-life schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:08:

[/list]
  • Ik neem dat je met een laptop kunt internetten over de GPRS verbinding van de Tytn?
Ik was hier ook al naar op zoek maar bij een evt. Vodafone abonnement staat vermeld dat dit niet toegestaan is. Zouden ze dit kunnen detecteren?

Reg. datum: 21 april 2003

Sinds gisteravond ben ik ook een tevreden kaiser _/-\o_ Ik vraag me af of deze software de fun nog groter maakt. Hebben jullie ervaring met deze producten?

Reg. datum: 12 maart 2000

Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat je device niet uit "standby" gaat als je het toesbord open schuift (dit gebeurd al bij 1mm, iets wat dus in je zak kan gebeuren)?
quote:
Poster schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 19:30:
Sinds gisteravond ben ik ook een tevreden kaiser _/-\o_ Ik vraag me af of deze software de fun nog groter maakt. Hebben jullie ervaring met deze producten?
SPB maakt goede software, ik heb het altijd op mijn 9100 gebruikt. Vooral de mobile shell is erg fraai.

|sWORDs| wijzigde dit bericht 15-09-2007 19:50 (57%)

Gigabyte EX58-UD5, Core i7 920@3.3GHz, G.Skill 6GB 1333, EVGA GTX260 Core216 (756/1620/2376), CM Stacker 830, Tagan TG530-U22, NEC 7200S, Adaptec 5805 + 5x500 GB RAID5, Iiyama E1900S-B2, VISTA X64 SP2

Reg. datum: 07 september 2002

Wat voor autohouder gebruiken jullie. Voor mijn A701 werd er eentje meegeleverd, maar ik zal er, voor de TyTN II, eentje moeten aanschaffen, geloof ik. Werkt een universele? Zo ja, welke?

Reg. datum: 21 juli 2006

quote:
stefan52a schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:03:
Wat voor autohouder gebruiken jullie. Voor mijn A701 werd er eentje meegeleverd, maar ik zal er, voor de TyTN II, eentje moeten aanschaffen, geloof ik. Werkt een universele? Zo ja, welke?
op ebay staan nu 2 universele te koop, maar volgens het boekje moet er ook een originele zijn, die ben ik nog nergens online in een shop tegen gekomen

Reg. datum: 11 december 2006

GPS probleem wat ik had is opgelost wat de reden was geen idee.
Fix heb ik nu binnen 15 seconden.
Probleem had ik buiten tomtom ook...oa in GPS tuner.
hoop dat het geen bug is...soortgelijk problemen heb ik op andere forums gelezen.

Reg. datum: 14 augustus 2001

Weet iemand of er op TyTN II UK die bij smartphonestunts besteld worden met een Tmobile abonnement simlockvrij zijn?

DjStefan wijzigde dit bericht 15-09-2007 21:17 (8%)

Reg. datum: 17 september 2005

Ik heb um inmiddels ook binnen, Wat een mooi apparaat. Krijg alleen de back cover er niet af. Zijn er meer mensen die hier moeite mee hebben :'( :?

Reg. datum: 17 september 2005

Laat maar :) Tis inmiddels gelukt :)

Reg. datum: 01 juni 2006

Mijne eindelijk ook binnen met dank aan de mensen van TNT. Ben nu aan het uitvogelen
Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
DjStefan schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 21:16:
Weet iemand of er op TyTN II UK die bij smartphonestunts besteld worden met een Tmobile abonnement simlockvrij zijn?
Dit is al een keer eerder voorbij gekomen en het antwoord luidde : JA
Alle toestellen waarop een HTC logo staat zijn simlock vrij, anders zet HTC er het logo van de provider erop.

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Reg. datum: 15 september 2007

hoi, ben nieuw hier en sinds 2 dagen tevreden bezitter van de tytn2.

gebruikt iemand van jullie de GPRS-monitor app.? het zou voor mij een uitkomst zijn aangzien pas over 2 maanden mijn vodaphone zorgeloos internet in gaat. zit nu nog bij telfort. Echter, de GPRS-monitor lijkt helemaal niets te registreren van wat ik zoal binnenhaal aan kB's..

iemand?

Reg. datum: 15 oktober 2002

quote:
robertwebbe schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:05:
[...]

Als je af en toe in de auto gaat bellen zou ik zeker gaan voor een echte handsfreekit. De ingebouwde handsfree is meer bedoeld als speakerphone dan als handsfree installatie. Tenzij je een superstille auto hebt zul je denk ik snel telleurgesteld zijn.

En bij bel hebben ze nu een goede aanbieding van een Parrot CK3100 met gratis inbouw.
De belcopmany bedoel je neem ik aan? Dat klinkt interresant omdat ik inderdaad ook naar dat type aan het kijken wa.
Ben benieuwd hoe dat inbouwen in zijn werk gaat. Ik heb een lease auto, dus hij moet er ook wel weer uit te halen zijn en ik wil niet dat ze gaan schroeven in me dashboard o.i.d.
Zou het liefste mee kijken als ze hem inbouwen uiteraard...
Reg. datum: 12 maart 2000

quote:
darkr schreef op zondag 16 september 2007 @ 00:12:
hoi, ben nieuw hier en sinds 2 dagen tevreden bezitter van de tytn2.

gebruikt iemand van jullie de GPRS-monitor app.? het zou voor mij een uitkomst zijn aangzien pas over 2 maanden mijn vodaphone zorgeloos internet in gaat. zit nu nog bij telfort. Echter, de GPRS-monitor lijkt helemaal niets te registreren van wat ik zoal binnenhaal aan kB's..

iemand?
Je moet wel je verbinding selecteren in GPRS monitor.

Gigabyte EX58-UD5, Core i7 920@3.3GHz, G.Skill 6GB 1333, EVGA GTX260 Core216 (756/1620/2376), CM Stacker 830, Tagan TG530-U22, NEC 7200S, Adaptec 5805 + 5x500 GB RAID5, Iiyama E1900S-B2, VISTA X64 SP2

Not with my luck

quote:
NeoMe schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:35:

telekomvergelijker.nl en dat soort sites zijn meestal wel handig, maar handmatig de verschillende site's afzoeken is nog altijd beter. Hou trouwens sowieso niet van 2 jr abbo !
je wilt dus zeggen dat je zelf meer sites kent dan telecomvergelijker ?

Specs TweakU2
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Reg. datum: 14 november 2003

Iemand een cabje voor installatie van de nederlandse woord aanvulling? Meen dat ik hem voorbij heb zien komen, maar kan hem niet terug vinden.

Arc Nature

quote:
Chutney schreef op zondag 16 september 2007 @ 08:50:
Iemand een cabje voor installatie van de nederlandse woord aanvulling? Meen dat ik hem voorbij heb zien komen, maar kan hem niet terug vinden.
Ik heb 'm niet voorbij zien komen, maar ben ook geïnteresseerd :)

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299036

Hier kun je wel een versie downloaden voor WM6, ik heb de Kaiser zelf nog niet dus misschien iemand die dit kan testen?

Arc Nature

quote:
Chutney schreef op zondag 16 september 2007 @ 09:12:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299036

Hier kun je wel een versie downloaden voor WM6, ik heb de Kaiser zelf nog niet dus misschien iemand die dit kan testen?
Thanks!! Deze werkt uitstekend :)

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Nice.. dan weet ik dat wanneer mijn Kaiser op de mat ligt ;)

Is het trouwens mogelijk om je Live Mail (hotmail) in de outlook van de Kaiser te laten fungeren? Zodat m'n mail netjes wordt opgehaald (via wifi of een andere 3G connectie).

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: