Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN II (Kaiser); deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 januari 2002

Er staat hier vlak boven dat HSDPA met de H wordt aangegeven, GPRS met de G en UMTS met 3G

www.vuvuzelatoeters.nl

Reg. datum: 12 maart 2000

quote:
Crusader schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:32:
Is er nou al een beetje duidelijkheid omtrent de SDHC geheugenkaartjes die wel en niet gebruikt kunnen worden in de TyTN II? Ik lees hier en daar ook iets over class 4 en class 6, werkt het ene wel en het andere niet? Hoe zit dat...
Ik heb een 4GB Sandisk SDHC kaart in mijn TyTN II en die gaat als de brandweer. ;)
quote:
Digiloog schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:55:
Wat mij opvalt is dat TomTom zeer traag is. :(
Het volgen van de route gaat in stapjes van 3 sec (ook in demo mode).
Op mijn S710 is dit wel vloeiend (het berekenen van de route gaat ongeveer net zo snel).
Heb Today al uitgezet maar dat maakt niets uit.
Er draait ook niets op de achtergrond.
Ik gebruik TomTom 6.032 welke bij mij TyTN II zat, deze gaat t.o.v. mijn 9100 ook als de brandweer. :)
I.c.m. quickfix heb ik echt ruim binnen 10 seconden een fix (15 seconden incl herkennen gps apparaat).

|sWORDs| wijzigde dit bericht 14-09-2007 15:04 (42%)

Gigabyte EX58-UD5, Core i7 920@3.3GHz, G.Skill 6GB 1333, EVGA GTX260 Core216 (756/1620/2376), CM Stacker 830, Tagan TG530-U22, NEC 7200S, Adaptec 5805 + 5x500 GB RAID5, Iiyama E1900S-B2, VISTA X64 SP2

Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
Damocles.NL schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:55:
Er staat hier vlak boven dat HSPDA met de H wordt aangegeven, GPRS met de G en UMTS met 3G
En Edge met E ;)

fly!
Reg. datum: 14 juli 2003

Lieve tweakers,

niet om het een of ander, maar het is toch echt HSDPA

Let vooral op de letter volgorde.

Arc Nature

* Crusader moet eerst topic helemaal lezen voordat ie gaat reageren

Crusader wijzigde dit bericht 14-09-2007 15:27 (89%)

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Reg. datum: 18 juli 2005

quote:
ordep schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:30:
Zelf neem ik niet die WC100, maar een (veel coolere) variant van de s100:
i-Tech Clip Radio Stereo Headset
Deze i-Tech is nieuwe en beter dan de HTC S100 (wat ook gewoon een itech is geloof ik). En hij is goedkoper dan die HTC. En je hebt radio, en je hebt bluetooth, en ik heb iemand gevonden via marktplaza die die dingen ook levert en volgende week z'n prijzen laat zakken...

@Angelus1753: Heb je deze combinatie al gekocht en zo ja: werkt het soepel?
Nou, die gozer via marktplaza heeft nog niets geupdate. Ik heb PDAshop gemaild want daar koop ik de rest van mijn spulletjes ook, en die verzekerden mij dat de HTC s100 toch gewoon de nederlandse naam voor de i-tech Clip Radio was. Ik in mijn haast besteld woensdag en gisteren in huis bleek het inderdaad , toch niet, en ik had het ook wel na kunnen gaan - nou ja, NIET de clip radio was.
Dus... ik gebeld en hij gaat nu terug. als dat netjes is afgerond bestel ik hem wel bij expansys en betaal ik een fortuin verzendkosten :( :(

What comes after the TyTN II? A Startrek Tricorder ..........

Henkstr. Wie anders?
Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
Damocles.NL schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:55:
Er staat hier vlak boven dat HSDPA met de H wordt aangegeven, GPRS met de G en UMTS met 3G
oeps ja ik zag het.. was wat niet op aan t letten geloof ik 8)7
maar weet iemand waarom ik niet bereikbaar ben als ik mail via gprs lees?
iets met microsoft direct push.. handig maar ik wil wel bereikbaar blijven.. hmz...

henkstr wijzigde dit bericht 14-09-2007 15:40 (10%)

Arc Nature

GPRS en spraak gaan niet samen.

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Henkstr. Wie anders?
Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
hm oke.. dan ga ik NoData installeren.. :X

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
Rob-Pol schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:01:
Als je de aan/uitknop even indrukt gaat alleen het scherm uit, toestel blijft in bedrijf en komt bijv tot leven bij een oproep.
Niet helemaal. Het toestel gaat in standby, blijft wel in bedrijf maar sommige programma's stoppen zoals muziek ed.
Er zijn programma's die je toestel "aan" laten en en alleen het scherm uit zetten. Dit om zo stroom te besparen en toch een programma's te kunnen laten draaien of muziek te luisteren.
quote:
Rob-Pol schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:01:
Als je de aan/uitknop gedurende enkele seconden indrukt, gaat het toestel helemaal uit.
Klopt, doe ik ook elke avond.

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

quote:
henkstr schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:44:
[...]

hm oke.. dan ga ik NoData installeren.. :X
Kijk eerst hier eens naar! -klik-
Ik heb NoData ff op mijn huidige device gehad en het is niet duidelijk te zien of 'ie aan is.

Reg. datum: 28 maart 2003

Hallo allen!
Ben sinds gisteren van mijn (bijna 3 jaar oude) I-mate Jam overgestapt op de Tytn II.
Erg gaaf apparaat!

Ik heb alleen een klein vraagje:
Weet iemand of de toontjes voor het uitschuiven van het toetsenbord te veranderen zijn in custom made toontjes???

Ook zit ik nog te twijfelen of ik het HTC Home wel ga gebruiken. Op mijn oude Jam gebruikte ik altijd SPB pocket plus. Dus misschien dat ik hier wel weer gebruik van ga maken.
HTC Home ziet er wel gaaf uit.

Verder vind ik de snelheid nog wat tegen vallen (in vergelijk met de Jam). Maar misschien komt dit toch door wat programma's die op de achtergrond lopen.
Weet er nog iemand een progje waarmee ik kan zien op welke snelheid de cpu draait?

Wat ik ook erg lastig vind: Als ik life messenger gebruik en mijn wifi verbinding valt weg, dan gaat ie automatisch een gprs verbinding aanmaken. Is er geen mogelijkheid dat life messenger alleen werkt met een wifi verbinding (Skype werkt namelijk wel zo)?

quote:
Pirelly schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:19:
Hallo allen!
Ben sinds gisteren van mijn (bijna 3 jaar oude) I-mate Jam overgestapt op de Tytn II.
Erg gaaf apparaat!

Ik heb alleen een klein vraagje:
Weet iemand of de toontjes voor het uitschuiven van het toetsenbord te veranderen zijn in custom made toontjes???

Ook zit ik nog te twijfelen of ik het HTC Home wel ga gebruiken. Op mijn oude Jam gebruikte ik altijd SPB pocket plus. Dus misschien dat ik hier wel weer gebruik van ga maken.
HTC Home ziet er wel gaaf uit.

Verder vind ik de snelheid nog wat tegen vallen (in vergelijk met de Jam). Maar misschien komt dit toch door wat programma's die op de achtergrond lopen.
Weet er nog iemand een progje waarmee ik kan zien op welke snelheid de cpu draait?

Wat ik ook erg lastig vind: Als ik life messenger gebruik en mijn wifi verbinding valt weg, dan gaat ie automatisch een gprs verbinding aanmaken. Is er geen mogelijkheid dat life messenger alleen werkt met een wifi verbinding (Skype werkt namelijk wel zo)?
-klik- Lees mijn post en dan de post boven je net gestelde vraag (dus van 14 september om 15:51)

Reg. datum: 12 november 2006

@Allen
Wie moet er ook zijn toestel opnieuw uitlijnen als het uit is geweest ??
Dit lijkt me gewoon een fout in mijn toestel !
Ik heb geen zin om hem elke ochtend uit te lijnen nl.

Arc Nature

Rob-Pol: heb ik geen last van. Lijkt me inderdaad erg klote. Heb je al eens een hard-reset gedaan om te kijken of het daarna weg is?

Reg. datum: 28 maart 2003

Uitlijnen moest bij mij alleen de eerste keer dat ik het toestel opstartte.

Ik zal het zo nog eens voor je testen, zet namelijk de telefoon eigenlijk nooit uit maar alleen op stby.
[Edit]
Net even getest. Na aan en uit zetten geen uitlijnen nodig.

Hard reset zou inderdaad een ideetje kunnen zijn. Moet je wel weer alles opnieuw installeren, maar het is het proberen waard.

Pirelly wijzigde dit bericht 14-09-2007 18:04 (35%)

Arc Nature

Uit de user-review reviews: HTC TyTN II: de nieuwe keizer onder de smartphones?:
quote:
Zeker wanneer in het achterhoofd gehouden wordt dat het nog steeds om een smartphone met ingebouwde camera gaat
quote:
Helaas moeten kopers van deze smartphone het zonder Touch Flo-duimbediening stellen
Ehhrrmmmm... Mini Poeper, doe er wat aan! :P

Crusader wijzigde dit bericht 14-09-2007 17:47 (19%)

Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

Hier even wat meer informatie over die letters:

G = GPRS over het GSM netwerk = max download 54 kbps
E = EDGE over het GSM netwerk = max download 236 kbps (alleen in het buitenland)
U = GPRS over het UMTS netwerk = max download 384 kbps
H = HSDPA over het UMTS netwerk = max download 3.686 kbps

Het toestel zal altijd proberen om te verbinden met het UMTS netwerk. Als dat niet beschikbaar is zal hij terugschakelen naar GSM.

Op het GSM netwerk is het mogelijk om of een dataverbinding te hebben of een spraakverbinding. Spraak heeft voorrang op data dus als er spraakverkeer plaats gaat vinden bij een actieve dataverbinding dat wordt de dataverbinding tijdelijk in de wacht gezet. Na het verbreken van de spraak verbinding wordt de dataverbinding weer automatisch hervat (indien noodzakelijk).

Op het UMTS netwerk kan het gelijktijdig. Je kunt gelijktijdig zowel een data- als spraakverbinding open hebben staan.

Als er HSDPA in het netwerk is geïnstalleerd, dan zal HSDPA worden geactiveerd op het moment dat er data verzonden wordt. Zodra er geen data verzonden meer hoeft te worden, dan wordt er weer teruggeschakeld naar UMTS (vanwege energiebesparing). Je zult dus nooit altijd een H blijven zien, alleen als er data verzonden wordt. Daarnaast is het gewoon nog mogelijk om simultaan een spraakverbinding op te zetten (via UMTS dan).

Voor degene die niet weten wat HSDPA is; zie het maar als een turbo op het UMTS netwerk. HSDPA is dus niet een ander netwerk!

Er zit overigens wel een bug in het KPN en Vodafone netwerk. Op dit moment is het zo dat als er een HSDPA dataverbinding actief is, dat je geen inkomende en uitgaande spraakverbinding kunt opzetten via UMTS.
Vodafone is al druk doende met een update van het netwerk. Als het goed is, is deze eind september (2007) in heel Nederland uitgerold. Dit gaat overigens samen met een snelheidsverhoging naar 3.6 Mbps.
KPN gaat het netwerk pas in december (2007) of begin 2008 updaten. Aardig detail is dat KPN direct opwaardeert naar 7.2 Mbps en later in 2008 zelfs naar 14.4 Mbps. Ook zal er dan HSUPA in het netwerk worden geïnstalleerd.

HSUPA is de upload turbo, in plaats van 384 kbps krijg je dan 5.76 kbps!
Zodra HSDPA en HSUPA in het netwerk geïnstalleerd zijn spreek je trouwens over een HSPA netwerk, we laten dan de D en U weg.

Volgens mijn logica zou de TyTN II HSDPA tot 3.6 Mbps moeten ondersteunen en HSUPA tot 1.4 Mbps.

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

Reg. datum: 15 januari 2002

quote:
robertwebbe schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:59:
Hier even wat meer informatie over die letters:

G = GPRS over het GSM netwerk = max download 54 kbps
E = EDGE over het GSM netwerk = max download 236 kbps (alleen in het buitenland)
U = GPRS over het UMTS netwerk = max download 384 kbps
H = HSDPA over het UMTS netwerk = max download 3.686 kbps
En 3G is UMTS.

En U is toch gewoon UMTS?

www.vuvuzelatoeters.nl

Arc Nature

Bij mij is de batterij na een dag al leeg. Wie heeft dat probleem ook?
Toestel heeft altijd een 3G verbinding actief, die krijg ik niet uit.

Die mensen van Dangaard zijn dus ook niet te vertrouwen:
Gisteren keek in me software lijst om al weer het 1e programma te verwijderen. Zie ik daar: Dangaard Telecom Retail customiz... staan. Nou ik Dangaard gemaild over wat die software zou doen etc..
Krijg ik het volgende mailtje terug:
quote:
Goedemiddag,

Wij leveren geen software voor in de TyTNII

U kunt beste hiermee terug gaan naar waar u het gekocht heeft.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet / With kind regards / Met venlig hilsen
Dangaard Mobicall
A Brightpoint Company

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
My name is Nobody, Nobody is perfect

Reg. datum: 12 november 2006

quote:
Pirelly schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:23:

Hard reset zou inderdaad een ideetje kunnen zijn. Moet je wel weer alles opnieuw installeren, maar het is het proberen waard.
Harde reset heeft geholpen ;)

Maar krijg nu de bijgeleverde Tom Tom niet aan de praat.
Keurig eerst Quick Fix gestart, maar blijft maar wachten op een "bruikbaar GPS-signaal"...

Iemand ?

Arc Nature

quote:
Rob-Pol schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:03:
[...]

Keurig eerst Quick Fix gestart, maar blijft maar wachten op een "bruikbaar GPS-signaal"...

Iemand ?
Je moet er natuurlijk wel mee buiten gaan staan ;)

@Klaasbram: wat een smerige actie zeg, die software! Die heb ik er niet op staan (UK versie van Central Point)

Reg. datum: 21 juli 2006

quote:
Rob-Pol schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:03:
[...]

Harde reset heeft geholpen ;)

Iemand ?
dat heb ik ook gehad, maar vlgs mij werkte het weer als ik mn wlan uitzette, of mn bluetooth, zal zo ff kijken

quote:
zdam1234 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:16:
[...]

dat heb ik ook gehad, maar vlgs mij werkte het weer als ik mn wlan uitzette, of mn bluetooth, zal zo ff kijken
bluetooth lijkt me sterk omdat je anders nooit een bluetooth gps kunt gebruiken ;)
quote:
Crusader schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:11:
[...]

Je moet er natuurlijk wel mee buiten gaan staan ;)

@Klaasbram: wat een smerige actie zeg, die software! Die heb ik er niet op staan (UK versie van Central Point)
Ik wil gewoon weten wat die software doet :( want wat doet een retail customize ???

klaasbram wijzigde dit bericht 14-09-2007 19:23 (36%)

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
My name is Nobody, Nobody is perfect

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: