Hoofdcategorieën

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
davystam schreef op zondag 01 maart 2009 @ 19:44:
Ik heb een vraag aan jullie. Waar is deze nu te koop? Kan op internet niet een winkel vinden die hem nu op voorraad heeft of waar je hem direct kan kopen in de winkel.
Een opsomming over waar het ding te krijgen is, is hier niet de bedoeling. Graag gewoon ontopic over de speler zelf. Prijzen en shops kunnen worden gevonden met Google, de Pricewatch, of Shopping Forum :)

Reg. datum: 09 oktober 2004

Ik heb vandaag even de nieuwe update geinstalleerd. Nu kreeg ik als eerste vraag welke taal ik wilde, Nederlands dus. Als tweede vraag kreeg ik welke regio ik zit, ik heb hier dus Noord-Amerika gekozen. Heb ik nu ook geen Europese limiet meer op mijn Sansa?

Acties:

Ik denk dat je zo inderdaad geen limiet hebt. Normaalgesproken kon je kiezen tussen Europese en Amerikaanse firmware, waarbij de Amerikaanse geen limiet had. Met deze nieuwste firmware zal de regioselectie het al dan niet hebben van een limiet wel bepalen.

quote:
RoD schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:23:
Ik denk dat je zo inderdaad geen limiet hebt. Normaalgesproken kon je kiezen tussen Europese en Amerikaanse firmware, waarbij de Amerikaanse geen limiet had. Met deze nieuwste firmware zal de regioselectie het al dan niet hebben van een limiet wel bepalen.
Dat dacht ik dus ook, net nog ff uitgeprobeerd maar volgens mij zit er toch nog een limiet op helaas.
Wel echt een klein apparaat btw, had het niet zó klein verwacht. Apparaatje werkt wel echt lekker.

Lers wijzigde dit bericht 03-03-2009 18:46 (9%)

Mod met Liefde!
Reg. datum: 24 april 2001

quote:
hardcore_bass schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:45:
[...]

Dat dacht ik dus ook, net nog ff uitgeprobeerd maar volgens mij zit er toch nog een limiet op helaas.
Wel echt een klein apparaat btw, had het niet zó klein verwacht. Apparaatje werkt wel echt lekker.
Ik heb na de update voor English met Europe gekozen en heb geen limiet naar mijn weten. Ik kan in de settings namelijk nog steeds tussen "normal" en "hard" kiezen als maximaal volume. Met m'n inears is 50% op normaal al hard zat, dus echt problemen zal ik er zoizo niet mee hebben.

Verder las ik dat er mensen problemen hebben met mp3's die verdwijnen. Ik lijkt me dat hij de files op de een of andere manier als media device heeft opgeslagen ipv als mass storage device. Ik zou hier nog eens mee klooien als ik jullie was. Zelf heb ik er trouwens geen last van gehad, na een update staat alles er nog prima op.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270

Ich bin der champion

Ik merk geen verschil tussen "normaal" en "hard" met het volume. Heb gewoon voor Europa gekozen.

Ben wel blij dat je na de update ook echt een schijf krijgt i.p.v een device, kan ik tenminste via de verkenner etc. dingen toevoegen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

quote:
Christiano007 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 00:04:
Ik merk geen verschil tussen "normaal" en "hard" met het volume. Heb gewoon voor Europa gekozen.

Ben wel blij dat je na de update ook echt een schijf krijgt i.p.v een device, kan ik tenminste via de verkenner etc. dingen toevoegen.
Dat verschil hoor ik inderdaad ook niet.

Reg. datum: 16 augustus 2006

quote:

[...]
Er is ook geen direct verschil in volume als je hem van Normal op High zet: je huidige volumeniveau wordt onthouden. Echter, als je hem op High zet, komen er 'achter' het maximum niveau van Normal nog een aantal hogere stappen bij.

Voorbeeld (beetje kinderachtig uitgelegd :P , maar daardoor wel duidelijker):
Stel, Normal heeft 50 verschillende volumeniveaus.
Je zet het volume op 25. Vervolgens ga je naar de Settings, en verander je Volume van Normal naar High. Je volume blijft op 25 staan, en dit is nog steeds even hard. Ook het 50e niveau is nog even hard. Maar het verschil is dat 50 niet langer het maximum is: je kan nu het volume opvoeren naar 70.
(overigens blijft je volumebalkje in het display wel even lang, dus de schaal wordt horizontaal ingedrukt)

Ich bin der champion

Aah omslachtig, maar duidelijk hehe.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Mod met Liefde!

quote:
Dit kan al sinds een van de eerste firmware updates, maar hij staat met deze firmware als default op msc volgens mij. Je kan het gewoon weer terugzetting bij de settings.

Verder werkt de hard modus gewoon... maar ik wil graag nog kunnen horen dus ik hoef het niet uit te proberen ;-).

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270

Acties:

Bij mij stond ie op MTP na de firmware update. Volgens mij klopt dat dus niet.

Reg. datum: 24 november 2005

Ik zit nog te twijfelen of ik nu een Sansa Clip ga kopen (erg goeie verhalen over gehoord) of een iRiver E50.

Wat ik namelijk nog niet weet is:

- Speelt de Sansa albums op tracknummervolgorde af, of speelt hij de nummers van een album in alfabetische volgorde af?

Ik wil namelijk niet bij elk album wat ik er op zet de ID tag aanpassen zodat de speler het normaal kan afspelen.

Reg. datum: 25 september 2007

quote:
Annihilism schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:39:
- Speelt de Sansa albums op tracknummervolgorde af, of speelt hij de nummers van een album in alfabetische volgorde af?
Tracknummervolgorde (als de tracknummers normaal getagd zijn). Gewoon kopen, prachtig dingetje! Heb hier zelf een Clip en een Fuze, zeer tevreden.

I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.

Reg. datum: 05 juni 2000

quote:
Dale Cooper schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:17:
[...]

Tracknummervolgorde (als de tracknummers normaal getagd zijn). Gewoon kopen, prachtig dingetje! Heb hier zelf een Clip en een Fuze, zeer tevreden.
Mag ik vragen of de Fuze net zo eenvoudig te bedienen is als de Sansa?
Ik zoek iets voor op de fiets en wil op de tast nummers kunnen skippen en het volume aan kunnen passen.
Kan dit met beide?
Reg. datum: 25 september 2007

Ik vind de Fuze nog net iets eenvoudiger, omdat je een groter en duidelijker schermpje hebt. En je kan scrollen met het draaiwieltje voor volume of selectie, met de Clip moet je klikken. Het is maar wat je fijner vindt!

I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.

Mod met Liefde!

Dan lijkt me juist de Clip beter. Tijdens het hardlopen kan ik prima m'n volume regelen en navigeren terwijl hij in m'n broekzak zit. Gewoon op de tast met je had op je zak ;). Als het een draai mechanisme zou zijn dan zou ik tijdens het sporten zeker en vast ook de verkeerde kant op bewegen.

Verder lijkt me de display niet erg van belang, hier kijk je over het algemeen toch niet naar aangezien je te veel beweegt en je meestal van te voren al goede sport muziek selecteerd.
quote:
Annihilism schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:39:
Als je tracks niet getagt zijn speelt hij op alfabetische volgorde. Iets met filenaam "01. artist - song" staat dus meestal vooraan. Ik weet even niet uit m'n hoofd hoe hij directory's op die manier sorteert (alleen op filenaam of eerst op dirnaam en dan filenaam?).

Electrowolf wijzigde dit bericht 11-03-2009 14:29 (34%)
Reden: extra stukkie voor trackvolgorde.

Reg. datum: 02 november 2006

De kans dat je de verkeerde kant op draait lijkt me ongeveer even groot als de kans dat je per ongelijk op het plus-knopje drukt, terwijl je op op het min-knopje wil drukken. En aan een groter scherm heb je inderdaad niks als je de speler alleen maar op de tast gebruikt, maar het lijkt me dat je ook een keer een bepaald nummer of album nodig hebt. Dan is een groter schermpje wel handig.

Mod met Liefde!

Eindelijk zelf een issue met m'n Clip gevonden :/.

Ik wil m'n Clip opladen met een usb oplader welke je gewoon in het stopcontact plugt. Nu heb ik er eentje die 300mA levert, maar het lijkt alsof m'n Clip niet oplaad. In de user manual staat:
quote:
NOTE: Some low-power USB ports may not be able to provide enough charge
power. Also note that the rechargeable batteries are not replaceable.
Ik had verwacht dat 300mA wel genoeg zou zijn, maar kennelijk dus niet. Moet maar eens zoeken naar een charger die meer levert :(.

Lomax

Staat je speler wel aan :?
Volgens mij laad hij nl alleen als hij aan staat.
Mod met Liefde!

Ja, netzo als normaal. Hij meld ook dat hij "conected" is. Maar opladen.. ho maar.

Hoi iedereen,

Heb uiteindelijk maar een Sandisk Sansa Fuze gekocht. De clip was overal erg slecht leverbaar en volgens de review op anythingbutipod scheen de Fuze vrijwel gelijk te zijn. Alleen kun je ook video afspelen (wat niet erg goed gaat, maar dat gebruik ik toch niet :P).

Geluidskwaliteit moet hetzelfde zijn als de clip volgens anythingbutipod en de batterijduur ongeveer 19 ~ 20 uur (24 uur fabrieksopgaaf).

Ik zal even mijn ervaringen posten zodra ik hem heb.

Het gaat trouwens op de Sandisk Sansa Fuze 4GB + 4GB SD card, Heb er in totaal 69,95 voor betaald inclusief verzendkosten.

Heb even een nieuw topic gemaakt voor de fuze :P:

Flash Sandisk Sansa Fuze

Wannabe gamedev ;-)

Ik heb op dit moment een Sandisk Sansa Express. Op zich een leuk spelertje maar de firmware is nogal buggy: hij vergeet regelmatig al z'n settings (je moet alles opnieuw instellen), ID3 tags worden soms slecht herkend, soms gaat het afspelen ineens met horten en stoten, en de laatste tijd maakt hij er een sport van om m'n SD kaartje te corrupteren of te formatteren. Op internet zijn er veel meer mensen die hier last van hebben.

Ik ben het zo langzamerhand nogal zat, dus ik wil een andere MP3 speler. Nou lees ik overal positieve reviews en indrukken van de Clip, maar het is dezelfde fabrikant dus ik been beetje huiverig. Ik heb dit topic gelezen en ik zie regelmatig firmware updates en niemand klagen over problemen, dus de support lijkt vrij goed te zijn. Toch ben ik benieuwd of er mensen zijn die zelf problemen hebben gehad of er van gehoord hebben? :)

Een mening zonder argumentatie is als een kettingzaag op een zoutvlakte: volkomen nutteloos.
Weblog | Specs: Raggebak de rest

Acties:

Waarom ben je op zoek naar problemen? Want die ga je sowieso wel vinden als je er naar op zoek bent. Elk product kent probleemgevallen. Dat zegt in verreweg de meeste gevallen niets over de algemene kwaliteit. De Clip komt verder lovend uit de reviews, dus je hebt weinig om je zorgen over te maken. Behalve dan de kans die je altijd hebt op een maandagmorgenproduct.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: