Hoofdcategorieën
quote:
ginkgo schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 16:35:
[...]

Plak er een wasknijper op. :X
Niet meer nodig,

mijn clip geregistreerd bij sandisk en gevraagd of ik het clip gedeelte kon bestellen.
binnen 1 dag bericht dat ze het clip gedeelte naar mij opsturen, kosteloos.

Super

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Wauw, wat een service d:)b Goed om te weten trouwens, voor als die van mij nog eens kapot mocht gaan.

Ich bin der champion

Ik heb veel naar reviews gekeken en gelezen, maar is er nog een fysiek verschil tussen de 2GB versie en de 4GB? En hoe zit dat met die "Rudebox" , wanneer komt dat uit of is dat nog niet bekend?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Volgens mij is er op de opslagcapaciteit na geen verschil. Met Rudebox bedoel je denk ik Rockbox.. en de voortgang daarvan kun je op hun site vinden :)

Reg. datum: 03 mei 2007

Heb zeker wel interesse in dit ding maar wacht nog ff op de 8gb versie :-) Zijn de knoppen op het apparaat van die harde "klik" knoppen of zijn ze gewoon stil als je er op drukt?

Reg. datum: 25 september 2007

Zeer harde klik!

I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.

Ich bin der champion

quote:
laminaatplaat schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 12:31:
Heb zeker wel interesse in dit ding maar wacht nog ff op de 8gb versie :-) Zijn de knoppen op het apparaat van die harde "klik" knoppen of zijn ze gewoon stil als je er op drukt?
Ik heb de 2 GB versie net opgehaald, de menu knoppen zijn echt klik knoppen. Maar dat zorgt er voor dat je niet denkt dat het goedkope troep is. Werkt prima.

Hoe doen jullie dat nu met die IDTag dingen etc? Ik ben gewend dat ik een map (album) naar de muziekmap sleep en dat ik dus die map kan afspelen als ik wil, of gewoon losse nummers die ik erin pleur.Nu merk ik dat de helft van die IDTags gewoon niet kloppen. Moet ik dat allemaal handmatig gaan aanpassen? :s

Ook zou ik graag zien dat ik niet alleen een album kan afspelen, maar dat hij automatisch met het volgende album verder gaat ipv stoppen of herhaling. Is dit mogelijk?

Christiano007 wijzigde dit bericht 12-02-2009 16:38 (9%)

ID3-tags aanpassen kun je met verscheiden programma'tjes. Tag&Rename bijvoorbeeld. Je kunt bijvoorbeeld in de Meuktracker rondkijken of eens Googlen, dan vind je ongetwijfeld een geschikt programma.

Ich bin der champion

Ok, ik heb gisterenavond nog wat zitten klooien en dat is wel redelijk goed gekomen.

Maar voor mijn laatste vraag heb je geen antwoord? Of is het gewoon niet mogelijk?

Reg. datum: 02 november 2006

Volgens mij kan dit alleen als je verschillende albums in een playlist achter elkaar zet.

Mod met Liefde!
Reg. datum: 24 april 2001

quote:
RoD schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:36:
ID3-tags aanpassen kun je met verscheiden programma'tjes. Tag&Rename bijvoorbeeld. Je kunt bijvoorbeeld in de Meuktracker rondkijken of eens Googlen, dan vind je ongetwijfeld een geschikt programma.
Ik gebruik daar gewoon winamp voor met de ingebouwde auto-tagger. Kan je ook meteen een playlist genereren zodat je het als playlist kan vinden. Eigenlijk is dat wel een beetje overboding aangezien je ze met correcte ID3 tag ook gewoon met de album sortering kan vinden.

Wat me trouwens opvalt is dat de batterij zo lang goed blijft. Gebruik mijn clip nu al ruim een jaar de batterij verbaast me nog geregeld over hoe lang hij het doet voordat hij leeg is, kom waarschijnlijk wel aan de 10+ uur. _/-\o_

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270

Nieuwe firmware voor de Clip. Niets bijzonders, maar toch leuk dat Sandisk ons niet vergeten is.
quote:
Enhancements:
•Single firmware for all regions. Set the region after selecting the Language
•Supports up to 4,000 songs
•Audiobooks resume with chapter as well as seek position

Bugs Fixed:
•Playlists redirect to GoList when there are many playlists on device
•Device hangs up during Voice recording
•Add to GoList at Artist level does not work if Rhapsody Channel is present
•Intermittent loss of resume position for long MP3 Audiobooks.
•Certain FLAC file tag info is not displayed on device UI
•Music plays slow – mp3 192kbps 44KHz CBR
•Long files skip after fast forward
•Device auto-reboots after UI formatting
•Device shut off during FM recording
•Device cannot connect to PS3 if started from OFF condition in MSC mode

Known Issues:
•EQ spectrum moves slowly when playing OGG content that is 16KHz or below
•When Device is on, it will not be recognized by PS3 console when connect to it
•Repeated songs in playlist do not playback properly
•Playlists containing Audiobook folder files does not work
Downloadlink kan ik zo snel even niet vinden. * RoD heeft haast :Y)

Lomax

http://forums.sandisk.com...=clip&thread.id=15109

Versie 1
http://mp3support.sandisk.com/firmware/clip/clip01.01.32.zip

Versie 2
http://mp3support.sandisk.com/firmware/clip/clip02.01.32.zip
quote:
Ensure your battery is > 50% full.
Extract the .zip file into a folder on your computer.
Once extracted, drag the file to the root directory of your Sansa Clip.
Disconnect the Sansa Clip and let it restart.
The firmware update will now begin.
Once it finally finishes doing its update, it will boot back up. Once its back to the main menu, head to "Settings" > "System Info", and verify the "Version" is now 01.01.32.

hjs wijzigde dit bericht 23-02-2009 09:06 (50%)

Ich bin der champion

Dat updaten is erg gemakkelijk, begrijp niet dat zoveel mensen er problemen mee hebben als ik het zo lees op het forum daar.

Net achter gekomen dat als je na de update je mp3's wilt zien.....dat ik ze niet meer zie! Ze staan er nog wel op want ik kan ze afspelen maar op de pc zie ik in geen enkel mapje meer de mp3's.

Beetje jammer.

Christiano007 wijzigde dit bericht 24-02-2009 00:14 (46%)

Reg. datum: 09 oktober 2004

Ik zie dat de 8gb versie al uit is, denk dat ik die maar ff via internet ga bestellen aangezien ik in de bus ook wel een fijn muziekje wil. Lees hier dat de geluidskwaliteit goed is, dus zie eigenlijk geen echte nadelen aan het apparaatje.
Wat vinden jullie nadelen?

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
Christiano007 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:46:
Net achter gekomen dat als je na de update je mp3's wilt zien.....dat ik ze niet meer zie! Ze staan er nog wel op want ik kan ze afspelen maar op de pc zie ik in geen enkel mapje meer de mp3's.
Heb dus precies hetzelfde. Iemand idee wat je er aan kunt doen?

quote:
hardcore_bass schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:38:
Ik zie dat de 8gb versie al uit is, denk dat ik die maar ff via internet ga bestellen aangezien ik in de bus ook wel een fijn muziekje wil. Lees hier dat de geluidskwaliteit goed is, dus zie eigenlijk geen echte nadelen aan het apparaatje.
Wat vinden jullie nadelen?
Dat ie geen stopwatch heeft. Nadelen zijn erg persoonlijk, dat zul je dus voor jezelf af moeten wegen. "Universele" nadelen zoals een gebrekkige kwaliteit kent de Clip imo niet. Als je een simpel spelertje wilt wat alleen muziek af moet spelen is de Clip een goede keus.

RoD wijzigde dit bericht 01-03-2009 18:16 (41%)

Lomax

quote:
Oscar Mopperkont schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:41:
[...]

Heb dus precies hetzelfde. Iemand idee wat je er aan kunt doen?
USB modus aanpassen.
Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

Had ik al geprobeerd, maar dat is het niet. Nieuwe nummers zie je bovendien wel gewoon.

quote:
RoD schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:41:
[...]

Dat ie geen stopwatch heeft. Nadelen zijn erg persoonlijk, dat zul je dus voor jezelf af moeten wegen. "Universele" nadelen zoals een gebrekkige kwaliteit kent de Clip imo niet. Als je een simpel spelertje wilt wat alleen muziek af moet spelen is de Clip een goede keus.
Bedankt. Zat nog te twijfelen tussen een nano en deze. Waarschijnlijk is de geluidskwaliteit ook wel wat beter dan die van een Nano. En aangezien de nano ook een flink stuk duurder is, heb ik de Sansa Clip 8GB maar besteld :)

Zat aan een nano te denken omdat dat icm mijn macbook toch wat handiger is, maar ik kan de Sansa gewoon als externe hdd laten werken op mijn macbook, dus dat komt goed :)

Reg. datum: 31 juli 2007

Ik heb een vraag aan jullie. Waar is deze nu te koop? Kan op internet niet een winkel vinden die hem nu op voorraad heeft of waar je hem direct kan kopen in de winkel.

Slablaadjes :D
Reg. datum: 17 april 2005

quote:
davystam schreef op zondag 01 maart 2009 @ 19:44:
Ik heb een vraag aan jullie. Waar is deze nu te koop? Kan op internet niet een winkel vinden die hem nu op voorraad heeft of waar je hem direct kan kopen in de winkel.
Mediamarkt ? ;)

Psst Psst Huiskopen?

quote:
davystam schreef op zondag 01 maart 2009 @ 19:44:
Kieskeurig heb ik gekeken. En zo de 8gb versie besteld.

Ich bin der champion

Bij de Dixons zijn ze redelijk goedkoop, op internet was mijn 2 GB versie 5 euro goedkoper. Nou daarvoor ging ik niet wachten.

Voor de problemen met de update en de mp3's zien, ik heb gewoon de clip geformatteerd en opnieuw mijn muziek erop gezet.

Nadelen van de clip zelf vind ik dat ze niet map support play hebben en dat het allemaal via ID3tags gaat. Maar met een programmatje om alles aan te passen is het allemaal goed te doen. Verder is het geluid érg goed.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: