Ter land, ter zee en in de kroeg
[Flash] SanDisk Sansa Clip en Clip+
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 60
Reg. datum: 16 augustus 2006
Reg. datum: 16 augustus 2006
Eigenlijk wel jaquote:
Je kan bij de radio op 'stop' en 'play' drukken, net als je bij mp3's (of flac/...) met dezelfde knop op 'play' en 'pause' kan drukken. Het driehoekje van 'play' verandert dan ook in een vierkantje ('stop' dus).
Niet dat het echt heel nuttig is verder, maar het kan ook geen kwaad. Ik gebruik het vooral bij opladen met mijn usb-lader, zodat de Clip tijdens het opladen niet doorgaat met spelen.
Reg. datum: 06 november 2007
Ik heb de mijne net ontvangen, en ben behoorlijk tevreden 
Mijn vorige ervaring met MP3-spelers:
- iRiver H340 (erg goed maar erg groot, formaat van een boterhammendoos)
- Creative Zen Stone Plus (lekker klein maar ontzettend slechte UI)
- en nu deze. Ligt iets minder lekker in de hand dan de Stone, maar de UI is fantastisch in vergelijking met de Stone, intuitief, geluid is erg goed (met mijn Shure E4C of Grado SR60), en 8GB is precies genoeg om een audiobooks voor een paar weken + mijn lievelings cd's op te zetten (mijn volledige muziekcollectie is tientallen keren groter maar de meeste nummers heb ik waarschijnlijk nog nooit beluisterd...)
Ben blij dat ik naar de AnythingButIpod review geluisterd heb!
by the way - voornaamste redenen van 'upgrade' van Stone Plus naar Clip:
- bookmarks voor audiobooks (nu verlies ik mijn 'plaats' in een audiobook van 8u niet meer als ik tussendoor naar wat muziek luister)
- wat meer ruimte zodat ik muziek EN audiobooks kan meenemen
Mijn vorige ervaring met MP3-spelers:
- iRiver H340 (erg goed maar erg groot, formaat van een boterhammendoos)
- Creative Zen Stone Plus (lekker klein maar ontzettend slechte UI)
- en nu deze. Ligt iets minder lekker in de hand dan de Stone, maar de UI is fantastisch in vergelijking met de Stone, intuitief, geluid is erg goed (met mijn Shure E4C of Grado SR60), en 8GB is precies genoeg om een audiobooks voor een paar weken + mijn lievelings cd's op te zetten (mijn volledige muziekcollectie is tientallen keren groter maar de meeste nummers heb ik waarschijnlijk nog nooit beluisterd...)
Ben blij dat ik naar de AnythingButIpod review geluisterd heb!
by the way - voornaamste redenen van 'upgrade' van Stone Plus naar Clip:
- bookmarks voor audiobooks (nu verlies ik mijn 'plaats' in een audiobook van 8u niet meer als ik tussendoor naar wat muziek luister)
- wat meer ruimte zodat ik muziek EN audiobooks kan meenemen
Dryhte wijzigde dit bericht 12-06-2009 21:42 (15%)
Paar dagen terug mijn Zen Stone 1 GB (zonder scherm) kwijtgeraakt helaas. Vak van tas vergeten dicht te doen en is er blijkbaar uitgerold.
Heb nu de 2 gig van de Sansa clip besteld. Ik miste het scherm toch wel erg op m'n Zen stone. Ik ben heel benieuwd. Hopelijk krijg ik hem deze week nog binnen
Heb nu de 2 gig van de Sansa clip besteld. Ik miste het scherm toch wel erg op m'n Zen stone. Ik ben heel benieuwd. Hopelijk krijg ik hem deze week nog binnen
Ik hoop het voor je, iig niet duur aangezien je de 2gb versie hebt..
Zelf heb ik een 8gb versie, maar die begint met FLAC al aardig snel vol te raken
.
Zelf heb ik een 8gb versie, maar die begint met FLAC al aardig snel vol te raken
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270
'k heb goed nieuws voor je: de Clip is zoveel beter dan de Stone, 't is gewoon een wereld van verschil. Ik ben iig totaal verliefd op dat dingquote:spokje schreef op maandag 29 juni 2009 @ 01:42:
Paar dagen terug mijn Zen Stone 1 GB (zonder scherm) kwijtgeraakt helaas. Vak van tas vergeten dicht te doen en is er blijkbaar uitgerold.
Reg. datum: 28 april 2006
Winkel in, winkel uit, waar koop ik een Sansa Clip 8 (of 4). MediaMarkt A'dam krijgt m niet meer en Utrecht weet het niet. Enzovoorts. Slecht te koop, niet op voorraad. Help... 
online, vriend stresstak 
Online ja, bedankt voor de tip. Ik zal het mijn wettige wederhelft melden
Zij wil zo'n ding. MediaMarkt was het snelst geweest maar levert hem niet.
Redcoon is het geworden. Gisteren besteld, vandaag binnen. een Zilveren Clip 8 GB met radio. Thuis doet de radio het goed en ik hoop dat dat in de trein ook zo is, morgen. Het ding speelt ook flac en doet dat goed, maar zal daardoor ook wel sneller vol raken dan met mp3 V4 
Ach als SlamFM het maar doet, die doet het 9 vd 10 keer overal 
Gisteren de tour proberen te volgen in de trein, maar dat is toch lastig 
Zeker in een station (sloterdijk, onderin) moet je de clip van je af houden voor nog een beetje ontvangst en dat staat wat vreemd in een volle trein
Maar ja, was wel de finale van de etappe
Zeker in een station (sloterdijk, onderin) moet je de clip van je af houden voor nog een beetje ontvangst en dat staat wat vreemd in een volle trein
Maar ja, was wel de finale van de etappe
Hoe zit het nou met die Rockbox firmware, komt dat ooit nog uit en heeft het nog veel voordelen?
Dat kun je allemaal lezen op www.rockbox.org.
Ik heb voor mijn vakantie een Zwarte 8GB Clip FM gehaald; en hij bevalt op zich prima, behalve de FM ontvanger, die is gewoon niet veel soeps......
Verder 1 probleem:
Hij herkent niet van alle muziek de mp3-tags waardoor ik een redelijke stapel muziek onder Unknown/Unknown staat...
Dit gaat dan wel of niet goed per directory... Ik kan er geen patroon in ontdekken. Mp3 zijn allemaal voorzien van een id3 2.4/utf8 tag (en niets anders inmiddels, het was een mix van id3 v1, v2.3 en sommige bestanden hadden ook nog eens apetags).
Iemand diezelfde ervaringen/ideeën/oplossingen?
Verder 1 probleem:
Hij herkent niet van alle muziek de mp3-tags waardoor ik een redelijke stapel muziek onder Unknown/Unknown staat...
Dit gaat dan wel of niet goed per directory... Ik kan er geen patroon in ontdekken. Mp3 zijn allemaal voorzien van een id3 2.4/utf8 tag (en niets anders inmiddels, het was een mix van id3 v1, v2.3 en sommige bestanden hadden ook nog eens apetags).
Iemand diezelfde ervaringen/ideeën/oplossingen?
Reg. datum: 04 oktober 2004
ben ook in het bezit van een sansa clip, alleen heb een probleem. ik ben de clip kwijt, iemand enig idee hoe ik hier aan kan komen? fabrikant geeft niet thuis.
Ik meen dat iemand in dit topic al eens contact gehad had met Sandisk, en zo een nieuwe clip gekregen had. Afaik worden die dingen niet los verkocht... Misschien toch Sandisk nog eens proberen? Ik ben er zelf ook wel benieuwd naar trouwens. Mijn clip is een beetje stuk aan het gaan.
Afaik heeft er nog nooit iemand in het topic contact met ze gehad, maar dat kan je nazoeken ;-). Verder zou ik er nog eentje moeten hebben liggen die ik niet gebruik van m'n oude 2gb clip..
Maar misschien kan de europese distributeur je verder helpen?
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270
heb inmiddels sandisk nog maar eens een mailtje gestuurd. mocht dit niet lukken dan hou ik me graag aanbevolen!quote:Electrowolf schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:57:
Afaik heeft er nog nooit iemand in het topic contact met ze gehad, maar dat kan je nazoeken ;-). Verder zou ik er nog eentje moeten hebben liggen die ik niet gebruik van m'n oude 2gb clip..
Er is een verbeterde versie van de Clip uitgekomen: de Clip+.
Deze speler ziet er net een beetje anders uit dan de Clip, heeft een paar veranderde knopjes aan de zijkant, de UI is een beetje veranderd en er kunnen micro-DSkaartjes in! En ABI heeft er een review van gemaakt.

Deze speler ziet er net een beetje anders uit dan de Clip, heeft een paar veranderde knopjes aan de zijkant, de UI is een beetje veranderd en er kunnen micro-DSkaartjes in! En ABI heeft er een review van gemaakt.

Reg. datum: 04 februari 2002
Reg. datum: 04 februari 2002
Ik ben op zoek naar een nieuwe mp3-speler (met nadruk op mp3-speler) die gewoon een goed geluid heeft. Nu hoor ik voornamelijk verhalen over 2 merken dus, Cowon & Sandisk. Helaas heeft Cowon maar 1 speler die dan interessant is voor mij en dat is de Audio 7 16Gb, maar deze is meteen 150 euro. Nu zie ik dat de Sandisk Clip een leuke speler is voor een zeer nette prijs. Alleen weet iemand of het nieuwe model Clip+ al ergens beschikbaar is?
Ik heb even rond gekeken. De Cowon D2 is gewoon veel te duur en meer gemaakt voor video ook. Dit gedeelte ga ik totaal niet gebruiken.
Dit is de info die ik kon vinden over de Sandisk Clip+: The Sansa Clip+ MP3 player is expected to be available at sandisk.com and bestbuy.com on Aug. 31, and at other retailers nationwide on Sept. 13. The device will be available in Canada and Europe in time for the holiday season. The music player comes in a variety of capacities, including 2-gigabytes* (GB) of onboard memory for up to 500 songs1 for $39.99 (MSRP), 4GB which holds up to 1,000 songs1 for $49.99, and 8GB, which has an up to 2,000-song1 capacity for just $69.99.
Het ziet er naar uit dat het pas volgend jaar in europa komt
Ik heb even rond gekeken. De Cowon D2 is gewoon veel te duur en meer gemaakt voor video ook. Dit gedeelte ga ik totaal niet gebruiken.
Dit is de info die ik kon vinden over de Sandisk Clip+: The Sansa Clip+ MP3 player is expected to be available at sandisk.com and bestbuy.com on Aug. 31, and at other retailers nationwide on Sept. 13. The device will be available in Canada and Europe in time for the holiday season. The music player comes in a variety of capacities, including 2-gigabytes* (GB) of onboard memory for up to 500 songs1 for $39.99 (MSRP), 4GB which holds up to 1,000 songs1 for $49.99, and 8GB, which has an up to 2,000-song1 capacity for just $69.99.
Het ziet er naar uit dat het pas volgend jaar in europa komt
Craytahar wijzigde dit bericht 31-08-2009 22:41 (45%)
Don't fuck with me!
Wat is er trouwens mis met de D2(+)? Is die te groot of zoek je echt een klein lief spelertje met veel opslag?quote:Craytahar schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 22:20:
Ik ben op zoek naar een nieuwe mp3-speler (met nadruk op mp3-speler) die gewoon een goed geluid heeft. Nu hoor ik voornamelijk verhalen over 2 merken dus, Cowon & Sandisk. Helaas heeft Cowon maar 1 speler die dan interessant is voor mij en dat is de Audio 7 16Gb, maar deze is meteen 150 euro. Nu zie ik dat de Sandisk Clip een leuke speler is voor een zeer nette prijs. Alleen weet iemand of het nieuwe model Clip+ al ergens beschikbaar is?
Psst Psst Huiskopen?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last