Hoofdcategorieën
|{ing Øf ßlitz
Reg. datum: 24 januari 2003

na een paar dagen de zen stone gehad te hebben ga ik toch maar naar een sanza clip 8Gb, niet zozeer vanwege de ruimte maar ook vanwege de radio en de betere besturing (door kleding heen).

zodra ik hem heb zal ik even een korte revieuw schrijven.

"I'm sweating like R. Kelly at a girl scout meeting" | PSN:Denkoyugo

What can I do you for ?
Reg. datum: 29 mei 2002

quote:
Christiano007 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 20:10:
ik heb gewoon de clip geformatteerd en opnieuw mijn muziek erop gezet.
Heb net een Clip gekocht bij MediaMarkt en denk eraan om maar gelijk de laatste firmware er op te gaan zetten. Als jullie het over formatteren hebben, bedoel je dan een format via de Clip zelf of via Windows/Explorer ??

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+ / 2 Gb Kingston DDR2-SDRAM PC2-5300 (333 MHz) / XFX GeForce 8600GT 256MB DDR3 XXX / XP Pro SP3

|{ing Øf ßlitz
Reg. datum: 24 januari 2003

quote:
Goner schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:01:
[...]

Heb net een Clip gekocht bij MediaMarkt en denk eraan om maar gelijk de laatste firmware er op te gaan zetten. Als jullie het over formatteren hebben, bedoel je dan een format via de Clip zelf of via Windows/Explorer ??
inderdaad door de player zelf, die zet er gelijk een mappenstructuur in

"I'm sweating like R. Kelly at a girl scout meeting" | PSN:Denkoyugo

Mod met Liefde!
Reg. datum: 24 april 2001

Ik heb maar een keer een format gedaan op mijn V1 clip, en ook hier via de speler zelf.

Verder heb ik goede ervaringen met het updaten van de firmware van zowel de V1 als de V2. Ik heb via de sansa updater de firmware geupdate zonder van te voren de speler te formateren. Tot nog toe is dit altijd goed gegaan (een stuk of 5 keer?).

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Hier ook. Ding is uberhaubt nog nooit vastgelopen. Zo stabiel als wat :)

Ik zit trouwens met spanning de vorderingen van Rockbox te volgen. Hopelijk komt er binnenkort een goed werkende versie uit.

What can I do you for ?

Ok, bedankt.
De laatste firmware staat er al op volgens de settings en er staat ook een bestandje op, "version.sdk" met deze inhoud :

#DO NOT EDIT OR REMOVE THIS FILE
Product: Clip
FW: V02.01.32F
Region: Americas

vreemd, want heb 'm net op region 'Europe' gezet ?
ik zie in Explorer ook niet de muziek die er op staat (bekend probleem als ik de div. forums doorlees), zal 'm dus maar gewoon formatteren en er zelf wat spul opzetten.

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+ / 2 Gb Kingston DDR2-SDRAM PC2-5300 (333 MHz) / XFX GeForce 8600GT 256MB DDR3 XXX / XP Pro SP3

Mod met Liefde!

quote:
Goner schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 19:34:
Ok, bedankt.
De laatste firmware staat er al op volgens de settings en er staat ook een bestandje op, "version.sdk" met deze inhoud :

#DO NOT EDIT OR REMOVE THIS FILE
Product: Clip
FW: V02.01.32F
Region: Americas

vreemd, want heb 'm net op region 'Europe' gezet ?
ik zie in Explorer ook niet de muziek die er op staat (bekend probleem als ik de div. forums doorlees), zal 'm dus maar gewoon formatteren en er zelf wat spul opzetten.
Hier heb ik ook "Americas" als regio in m'n firmware staan, maar echt problemen heb ik er niet mee. Kwa opties zie ik geen verschil met m'n oude clip welke (als ik het goed heb) wel Europa als regio heeft.

Wat betreft muziek zien in explorer: je moet de clip usb mode instellen op MSC om de hem te kunnen gebruiken als mass storage device. Als hij op MTP staat dan wordt hij herkend als audio device en kan je je muziek met tools zoals Winamp of WMP beheren.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270

What can I do you for ?

Hij stond default al op MSC ... desondanks geen muziek te zien. Heb 'm op MTP gezet en toen hing hij als 'device' in Explorer en was de muziek wel te zien ... ?
Weer op MSC gezet en geformatteerd. Zelf muziek erop gezet en alles is te zien.

Welke Tag editor gebruiken jullie zoal ? Ik heb nu TagScan en die werkt lekker ...

Ich bin der champion

quote:
Goner schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:37:
Hij stond default al op MSC ... desondanks geen muziek te zien. Heb 'm op MTP gezet en toen hing hij als 'device' in Explorer en was de muziek wel te zien ... ?
Weer op MSC gezet en geformatteerd. Zelf muziek erop gezet en alles is te zien.

Welke Tag editor gebruiken jullie zoal ? Ik heb nu TagScan en die werkt lekker ...
Ik gebruik Mp3Tag, heel gemakkelijk en handig.
Als ik muziek download, copieeer ik het naar de Clip toe, dan open ik Mp3tag, open een mapje van de gekopieerde mp3's, geef ik ze allemaal dezelfde album naam (of artiest, wat je zelf het gemakkelijkst vindt).. klik op " Tag opslaan", paar sec. is het done.

Zo heb ik op de pc dan gewoon de standaard tags voor winamp, en voor de clip dan wat gemakkelijk per artiest of per album wat het gemakkelijk scrollen maakt voor in de clip

Ter land, ter zee en in de kroeg

Mod met Liefde!

Ik gebruik meestal gewoon de auto-tag functie van winamp, deze levert over het algemeen deugdelijke tags op. Zorgt er ook voor dat m'n tags op m'n ook weer up-to-date zijn ;-)

What can I do you for ?

quote:
Christiano007 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 12:21:
voor de clip dan wat gemakkelijk per artiest of per album wat het gemakkelijk scrollen maakt voor in de clip
Yep, daar pas ik de tags ook voor aan ... ik merkte dat de tag 'Artist' ook nogal eens meewerkende artiesten bevat ('featuring') wat scrollen op de Clip onoverzichtelijk maakt. 'Album artist' zou een logischer keus geweest zijn (IMHO).

What can I do you for ?

quote:
RoD schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 19:34:
Ik zit trouwens met spanning de vorderingen van Rockbox te volgen. Hopelijk komt er binnenkort een goed werkende versie uit.
Als je een V1 hebt : http://www.anythingbutipo...d.php?t=36978&page=10
iemand heeft een link naar een gecompileerde Rockbox geplaatst.

Ja het werkt. Maar het werkt nog niet volledig en is eigenlijk niet geschikt voor gebruik.

Reg. datum: 26 juni 2005

Ik heb laatst een filmbestand op mijn sansa gezet om op een andere pc te verplaatsen, maar als ik m nu aansluit doet ie niks meer. De PC herkent helemaal niets. Iemand enig idee hoe? Andere PC's herkennen 'm ook niet.

I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.

Mod met Liefde!

Kan je Clip nog wel gewoon muziek afspelen e.d.? Wat geeft het scherm van je Clip weer als je hem aansluit op je pc?
Als dit allebei naar behoren werkt kan het misschien aan je instellingen van je USB mode liggen. Ook kan je kijken wat de Sansa Updater er van zegt als je je Clip aansluit. In het uiterste geval kan je hem proberen te formateren.

Muziek speelt ie gewoon af, en als ik 'm aansluit laadt ie gewoon op, maar de pc herkent niets. er geberut gewoon niks. en die updater wil dat je de sandisk aansluit en dan verdergaat, dus die installatie kan ik niet afronden.

USB mode??
hoe werkt een formatje van die sandisk? dat is geen probleem dan zet ik er gewoon opnieuw wat muziek op.

format en reset gedaan, USB staat op auto-herkenning. De PC herkent nog steeds geen sandisk...
edit: Nu opeens wel! Ach prima, alles doet 't weer :D

Dekar1 wijzigde dit bericht 28-05-2009 15:42 (22%)

Mod met Liefde!

quote:
Dekar1 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:40:
format en reset gedaan, USB staat op auto-herkenning. De PC herkent nog steeds geen sandisk...
edit: Nu opeens wel! Ach prima, alles doet 't weer :D
Klinkt als een driver die niet goed zat of iets dergelijks, of misschien wel de automagische usb device herekenings periekelen... :>.

Reg. datum: 25 januari 2005

Ik ben ook al enige tijd een tevreden Sansa Clip bezitter.

Alleen heb ik nu één probleempje: sinds ik de clip er voor het eerst heb afgehaald, en er daar na weer heb opgedaan, is ie wat gammel geworden. Nu kan de clip ook horizontaal een beetje bewegen (voorheen niet), wat uiteraard niet de bedoeling is.

Hebben jullie dit ook? Of heb ik de clip gewoon niet goed bevestigd? Want de clip is nu veel makkelijker los te maken dan de eerste keer (toen zat ie muurvast).

HP Pavilion ZV6251ea | Fujifilm Finepix S6500fd | HTC Touch Cruise | Sandisk Sansa Clip 4GB + Sennheiser CX300 & CX400

Die van mij valt nauwelijks te bewegen. Heb je de clip goed aangedrukt? Anders even goed kijken of ie nog heel is.

Mod met Liefde!

Mijn V1 kraakt wel veel als je er drukt en gebruikt, maar horizontaal bewegen.. nee. Ook niet na 1,5 jaar veel gebruik. Ik denk dat je ergens te hard hebt gedrukt met het bevestigen van de clip op je clip :P.

Met m'n V2 heb ik trouwens helemaal nergens last van, maar die is pas een paar maanden in de running.

De V2 is een stukje steviger volgens mij. Had er laatst eentje in mn handen, en je merkt direct het verschil. Niet dat de V1 brak is, oid, maar je merkt het wel.

Ik heb deze pas 2 maanden, dus ik denk dat het dan V2 is?

Voordat ik dus de clip had losgemaakt, zat ie er ook stevig op. Maar het lukt me niet, om 'm zo ver terug te duwen als die oorspronkelijk zat. Toch lijkt er niets kapot te zijn.

HP Pavilion ZV6251ea | Fujifilm Finepix S6500fd | HTC Touch Cruise | Sandisk Sansa Clip 4GB + Sennheiser CX300 & CX400

Mod met Liefde!

quote:
Maurii schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:59:
Ik heb deze pas 2 maanden, dus ik denk dat het dan V2 is?
Bij settings -> system info -> version kan je zien welke je hebt. De V2 begint met V02.xx.xx en de V1 met V01.xx.xx.

Maar het klinkt indd alsof je hem hebt geforceerd, wat ik eigenlijk wel knap vind :P.

Ik heb na opzoeken inderdaad V2.

Het lijkt erop dat ik de eerste keer de clip niet goed verwijderd heb (het ging ook wel heel erg moeilijk), en dat ie daarom nu geforceerd is, al snap ik het niet: alles lijkt nog heel te zijn, maar ik krijg m gewoon niet ver genoeg terug.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: