Hoofdcategorieën
Wannabe gamedev ;-)

Mja dat was niet helemaal mijn insteek maar dat zeg ik idd niet zo duidelijk. Ik ben eigenlijk benieuwd of er überhaupt mensen zijn die dergelijke problemen ook met de clip hebben, of dat de firmware van de clip wel goed is en ik me daar dus niet druk over hoef te maken. :)

Een mening zonder argumentatie is als een kettingzaag op een zoutvlakte: volkomen nutteloos.
Weblog | Specs: Raggebak de rest

Ich bin der champion

Nergens last van tot nu toe met mijn Clip.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Over het algemeen durf ik toch wel te stellen dat de Clip een zeer degelijk apparaatje is. De firmware kent ook nauwelijks bugs. Er zijn een paar "known issues" maar die zijn niet ernstig. Staat volgens mij wel in de changelog van de nieuwste firmware vermeldt.

Mod met Liefde!
Reg. datum: 24 april 2001

Ik probeer een 8gb clip te bemachtigen, maar tot dusver heb ik nog weinig geluk gehad met hem in nederland te vinden. Heeft iemand er uberhaupt al een kunnen bemachtigen of kan ik beter in het buitenland gaan zoeken?

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270

Acties:

Hier is hij binnenkort te krijgen, en dat is toch wel de bekendste shop voor PMD's. Ik zou even contact opnemen oid als je precies wilt weten wanneer het ding te verkrijgen is. Of nog even verder zoeken natuurlijk.

Mod met Liefde!

Thanks, hoop dat m'n huidige "home" knopje van m'n 2gb clip niet z'n laatste kick heeft gegeven voordat ik een nieuwe binnen heb. Wordt anders lastig dingen te selecteren :/.

Wel hoop ik dat bij de 8gb versie de media database refresh wat sneller gaat.. met 2gb doet hij er soms al wat lang over :O.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270

Acties:

Daar heb ik eigenlijk geen last van. Het duurt hoogstens 10 seconden hier :)

Ich bin der champion

Na de update van de Sansa Fuze met folder support zal de Clip toch ook wel snel aan de beurt komen neem ik aan.

De Fuze is toch vrijwel hetzelfde als de clip alleen met video supp. en extra mem support?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:

Ze zijn wel broertjes van elkaar ja. Volgens mij hebben ze ook gedeeltelijk dezelfde componenten.

Mod met Liefde!

Hoop het in ieder geval. Ondertussen ben ik al redelijk gewend aan het feit dat het er niet in zit, maar dat komt vooral omdat ik meestal de shuffle voor alles wat er op staat gebruik.

En ook nog geen nieuws over de 8gb versie.. begin ondertussen te twijfelen of ik niet een 4gb versie moet kopen :/

Reg. datum: 09 oktober 2004

quote:
Electrowolf schreef op maandag 13 april 2009 @ 17:04:
Hoop het in ieder geval. Ondertussen ben ik al redelijk gewend aan het feit dat het er niet in zit, maar dat komt vooral omdat ik meestal de shuffle voor alles wat er op staat gebruik.

En ook nog geen nieuws over de 8gb versie.. begin ondertussen te twijfelen of ik niet een 4gb versie moet kopen :/
Ik heb de 8gb versie al een tijd hoor?

Mod met Liefde!

quote:
hardcore_bass schreef op maandag 13 april 2009 @ 17:16:
[...]

Ik heb de 8gb versie al een tijd hoor?
En waar vandaan dan? :? In Nederland heb ik iig nog geen winkel gevonden die hem verkoopt, dus ben wel benieuwd.

Acties:

www.mp3shop.nl, bijvoorbeeld. Toch wel meest bekende shop eigenlijk :P

quote:
Electrowolf schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:25:
[...]

En waar vandaan dan? :? In Nederland heb ik iig nog geen winkel gevonden die hem verkoopt, dus ben wel benieuwd.
Zijn er best veel nog hoor.. heb er 69 euro voor betaald, dus valt reuze mee :)

Mod met Liefde!

Mp3shop heeft al ruim een maand het volgende staan:
quote:
Actuele status: tijdelijk uitverkocht
Ook zou ik al gemaild worden zodra hij binnen komt...
Ook in de PW kan ik hem niet vinden, nog even verder zoeken dus :/

quote:
Electrowolf schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:40:

[...]

http://www.kieskeurig.nl/...amp;gq=sansa%20clip%208gb ;)

Acties:

quote:
Electrowolf schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:40:

[...]

Dit gaat wat offtopic, maar vanmiddag stond ie nog op "op voorraad" 8)7

Mod met Liefde!

Aan de missende omschrijvingen te zien is hij net te koop. Vorige keer toen ik alls afzocht was het enige wat ik vond winkels die hem niet in voorraad hadden, als ze hem al in het assortiment hadden. Wat ik vooral raar vind is dat MP3shop geen mailtje heeft gestuurd toen ze hem wel in voorraad hadden staan. Heb hem nu ook bij Redcoon besteld aangezien het de enige winkel is die de zwarte nog in voorraad heeft. Iig thanks for the help 8).

Nu eens kijken of de 8gb net zo fijn werkt als de 2gb... >:)

Reg. datum: 27 april 2009

Ik heb een maand geleden een Sansa clip gekocht, hardstikke fijn ding, totdat ik m de eerste keer moest opladen... Hij viel uit, batterij super snel leeg en hij liep vast.
Ding omgeruild bij de Saturn en hetzelfde verhaal. Werkte perfect totdat ik m moest opladen. Gister heeft ie de hele dag aan de lader gelegen en vanochtend hield ie er na 10 minuten mee op! Low Battery!!!!!!!
Kent iemand dit probleem??
Ik vind het echt een fijn dingetje, ideaal voor het sporten, maar om m nu voor de 2e keer te gaan omruilen. Iemand een goed alternatief voor de Sansa clip??

Acties:

Je hebt gewoon pech denk ik. Er zijn voorzover ik weet geen algemene batterijproblemen bij de Clip. Ik zou em gewoon weer omruilen.

Overigens is dit topic verder alleen bedoeld om de Clip te bespreken, en niet de alternatieven ;)

Lomax

Wat ik wel eens "last" van heb is dat ik hem na het opladen weg leg en dat hij dan de volgende dag leeg is als ik hem meeneem. Maar dat komt dan omdat ik hem vergeet uit te zetten na het opladen via het stopcontact :(
Mod met Liefde!

Wat doet je Clip als je hem oplaad? Zegt hij alleen maar dat hij connected is of gaat hij ook echt opladen (de batterij laat een animatie zien dat hij weer vol loopt). Je moet je Clip in een usbpoort stoppen waar genoeg stroom uit komt voordat hij uberhaupt begint met opladen.
Zo heb ik bijvoorbeeld zelf al ondervonden met stopcontact laders dat een lader met 300ma niet veel uithaalt, terwijl eentje van 1000ma prima werkt.

Electrowolf wijzigde dit bericht 27-04-2009 12:18 (5%)

Acties:

quote:
hjs schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:47:
Wat ik wel eens "last" van heb is dat ik hem na het opladen weg leg en dat hij dan de volgende dag leeg is als ik hem meeneem. Maar dat komt dan omdat ik hem vergeet uit te zetten na het opladen via het stopcontact :(
Je kunt instellen dat ie automatisch uitgaat.

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
RoD schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:19:
[...]

Waar zit dat in het menu?

Lomax

quote:
RoD schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:19:
[...]

Dat is slapen na 120 minuten :?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: