Reg. datum: 23 april 2005
[Flash] SanDisk Sansa Clip en Clip+
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 23 april 2005
Unneoetech laat even weten als je meer weet.
Reg. datum: 27 oktober 2004
Waar, en met fm?quote:Harmen schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:24:
Ik zag de 2GB staan voor 47 euro.
Unneoetech laat even weten als je meer weet.
Antwoord bol:
Beetje stom dus... Dat ze dat ding dan 5 euro duurder maken en die mét fm verkopen. Of ben ik nu de enige die daar waarde aan hechtquote:Geachte heer M,
De Sandisk Sansaclip zal zonder FM tuner geleverd gaan worden. Dit in verband met de prijs van het product.
Hiermee hoop ik uw vraag beantwoord te hebben.
Met vriendelijke groet,
B vd B
bol.com, Customer Services Support
www.bol.com
quote:The good: The SanDisk Sansa Clip offers impressive sound quality; an ultracompact, gym-friendly design with a removable belt clip; and useful features such as an FM radio and Rhapsody DNA integration. All of this comes at an incredible value, since the player is very inexpensive and easy to use.
The bad: FM radio reception isn't great and there's no autoscan function. Initial connection of the Clip with Rhapsody was problematic.
The bottom line: The SanDisk Sansa Clip is an incredible value that's set to edge out the competition with a user-friendly interface, gym-worthy design, and great sound quality.
Goede review! Mooi apparaatje voor relatief weinig geld.quote:
Is er al iemand die hem thuis heeft en ervaringen kan posten?
Reg. datum: 20 december 2006
Had gehoopt dat Dixons etc ze wel zou kunnen leveren.
De zwarte, ervaringen post ik binnenkort.
De speler werd bij mij niet direct herkend maar dit kwam vanwege het ontbreken van windows media player 10 (ik had 9) . Na dit te hebben geinstalleerd kreeg ik een mooi sansa clip icoontje in mijn deze computer staan en kon ik muziek er naartoe slepen. Dit gaat redelijk snel (vol in 5 minuten schat ik zo).
De kwaliteit is tot nog toe goed (wat ik nou gehoord heb), de speler voelt stevig aan en de muziek en radio kwaliteit zijn goed. De Clip blijft goed hangen aan een broek.
Kortom een fantastische shuffle killer
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270
Had hem eerst op bol.com besteld, echter was ie slecht leverbaar.
Heb de order maar geannuleerd en een bestelling gedaan bij bestbuygatgets.
Die geven aan dat hij op 31 dec weer binnen komt....
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270
Mijn indrukken:
- Hij is echt mooi klein.
- Voelt niet goedkoop aan. Op de knopjes zit wel wat speling, maar daar voorzie ik geen problemen.
- Helder, duidelijk display.
- Bediening is heerlijk simpel, genoeg instellingen mogelijk om 'm naar je zin in te stellen.
- Wordt onder XP herkend als Sansa Clip en niet als verwijderbare schijf.
- Alhoewel ik niet met de bijgeleverde dopjes geluisterd heb (ik heb er een setje Nike/Philips dopjes bijgekocht) kan ik de geluidskwaliteit als goed/zeer goed bestempelen. Alle toonhoogtes belanden op een prettige wijze op je trommelvliezen. Er zit een instelling op om het volume te limiteren, wat standaard aan staat.
Kortom, een heerlijke speler voor iemand die een mooi klein spelertje zoekt
"Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn. None shall pass." Ganner Rhysode - Star Wars: Traitor
Even kort op een rijtje:
-ERG klein, eigenlijk zelfs te klein. Als hij iets groter was lag hij beter in de hand.
-Komt erg robuust over, maar is toch niet vervelend. Hij is gemaakt van hard glad plastic.
-Zonder update wordt hij alleen herkend als zijnde een mp3 player, maar met de update (welke heel makkelijk kan worden geïnstalleerd, ook een pré) kan je wisselen van usb modes waardoor het wel een mass storage device wordt. Hierdoor werkt hij dus onder Linux.
-Display is voor mij wel een beetje wennen.
-Geluid is ERG goed. Je merkt ook echt daadwerkelijk verschil tussen de verschillende EQ presets, zelfs op slechte geluidsinstallaties. Zelf gebruik ik er EP-630 oordopjes bij en merk dat er "vol" geluid uit komt. Heb de speler ook gekocht omdat andere reviews de clip aanprezen voor geluidskwaliteit wat niets te veel gezegd is.
Het enigste wat ik mis de optie om muziek te selecteren afhankelijk van directory. Je kan wel albums, genres, rating etc etc... maar niet om een bepaalde directory af te spelen.
Conclusie: Lots of bang for your buck!
Misschien koop ik wel de nieuwe als die uit komt met ogg en flak ondersteuning ;-)
RoD wijzigde dit bericht 11-01-2008 17:27 (86%)
Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Proud member of the Peter Dienes world domination plot!
Tot nu toe een leuk apparaat voor weinig, de eerste indrukken zijn erg goed.
zie vooral die zilveren zitten
bestellen ga ik doen bij amazon.com denk ik
Niet alles is zoals je denkt...
Niet alles is zoals je denkt...
Het zou dus moeten werken.The Clip is an MTP device and states in all packaging and literature that it is only compatible with Windows XP SP2 and above. This is the official support; however, I did find that it is actually MTP/MSC OS selectable, meaning that if the MTP protocol is not present when used with Linux or Mac systems, it will kick into MSC mode.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last