Hoofdcategorieën
Reg. datum: 23 april 2005

hier een overzicht: http://www.bestbuygadgets.nl/spelers-sandisk-c-10_549.html

de 2GB met FM-radio kost 60 euro en zonder FM-radio 55 euro... 5 euro meer of minder maakt mij niet uit. Maar ik wacht nog even af wat de andere shops zullen doen.. :)

Reg. datum: 27 oktober 2004

Nu ook te koop bij bol.com voor zéér leuke prijzen (¤38 voor 1 gb, ¤54 voor 2gb). Alleen staat er geen enkele informatie bij dus weet je niet of je de goede versie (met fmtuner) koopt... Ik heb ze zaterdag gemaild maar ik heb nog steeds geen antwoord :|

The One And Only
Reg. datum: 13 oktober 1999

Ik zag de 2GB staan voor 47 euro.
Unneoetech laat even weten als je meer weet.

quote:
Harmen schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:24:
Ik zag de 2GB staan voor 47 euro.
Unneoetech laat even weten als je meer weet.
Waar, en met fm?

Antwoord bol:
quote:
Geachte heer M,

De Sandisk Sansaclip zal zonder FM tuner geleverd gaan worden. Dit in verband met de prijs van het product.

Hiermee hoop ik uw vraag beantwoord te hebben.

Met vriendelijke groet,

B vd B

bol.com, Customer Services Support
www.bol.com
Beetje stom dus... Dat ze dat ding dan 5 euro duurder maken en die mét fm verkopen. Of ben ik nu de enige die daar waarde aan hecht 8)7

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Review van Cnet.
quote:
The good: The SanDisk Sansa Clip offers impressive sound quality; an ultracompact, gym-friendly design with a removable belt clip; and useful features such as an FM radio and Rhapsody DNA integration. All of this comes at an incredible value, since the player is very inexpensive and easy to use.

The bad: FM radio reception isn't great and there's no autoscan function. Initial connection of the Clip with Rhapsody was problematic.

The bottom line: The SanDisk Sansa Clip is an incredible value that's set to edge out the competition with a user-friendly interface, gym-worthy design, and great sound quality.

Reg. datum: 02 november 2006

review door ABI

The One And Only

quote:
Goede review! Mooi apparaatje voor relatief weinig geld.
Is er al iemand die hem thuis heeft en ervaringen kan posten?
Reg. datum: 20 december 2006

Als ik het goed lees is de clip nu in America verkrijgbaar. In Nederland staat hij volgens mij maar op 2 sites (bol.com en pixmania.nl) en dan ik ook maar 1 van de 2 fm. Kennen jullie nog sites waar hij ook op staat (de fm)? En waar is hij voor het eerst te verkrijgen.

The One And Only

Nog steeds nergens te verkrijgen.
Had gehoopt dat Dixons etc ze wel zou kunnen leveren. :/

Ik vind het vreemd. Toch een interessante speler. Mp3shop.nl heeft wel spelers van Sandisk, maar deze niet. Jammer, want Sandisk is een veelbelovend merk. Goedkoop, degelijk en leuke specs. Verder lijkt het erop dat zij de eersten zullen zijn met een 32GB flash-speler.

The One And Only

Heb vanmiddag 1 besteld bij Bol.com
De zwarte, ervaringen post ik binnenkort. :)

Ik heb vorige week donderdag toch mijn sansa clipje (zwart, 1gb) bij Bestbuygadgets besteld. Ik had er genoeg van om te wachten op andere shops die de speler aanbieden met fmradio. De levertijd stond op 8-10 dagen dus ik had eigenlijk de speler niet voor volgende week verwacht. Desondanks viel hij vandaag in een buspakketje (!) op de mat en kon ik er mee spelen :). De speler is opvallend klein wat wel al duidelijk was maar als je hem daadwerkelijk in je handen hebt is het nog steeds wennen. In de doos zat verder een kort (20 cm) usb->miniusb kabeltje waarmee je hem ook moet opladen, redelijk goedkoop uitziende oordopjes (nog niet getest, speler getest met men sennheisertjes) een cdtje met handleiding en registratielink, quickstart guide en een flyer.
De speler werd bij mij niet direct herkend maar dit kwam vanwege het ontbreken van windows media player 10 (ik had 9) . Na dit te hebben geinstalleerd kreeg ik een mooi sansa clip icoontje in mijn deze computer staan en kon ik muziek er naartoe slepen. Dit gaat redelijk snel (vol in 5 minuten schat ik zo).
De kwaliteit is tot nog toe goed (wat ik nou gehoord heb), de speler voelt stevig aan en de muziek en radio kwaliteit zijn goed. De Clip blijft goed hangen aan een broek.

Kortom een fantastische shuffle killer _/-\o_

Mod met Liefde!
Reg. datum: 24 april 2001

Ben van plan er eentje te kopen, maar wat zijn ondertussen (meer dan een maand sinds laatste post) de ervaringen van mensen die er eentje hebben? Sommige revieuws spreken van superieure geluidskwaliteid, vooral hier ben ik geïntereseert in. Dus kom op met uw goede dan wel slechte verhalen!

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270

The One And Only

Ik zou graag willen maar de bestelling ging niet helemaal lekker.
Had hem eerst op bol.com besteld, echter was ie slecht leverbaar.
Heb de order maar geannuleerd en een bestelling gedaan bij bestbuygatgets.
Die geven aan dat hij op 31 dec weer binnen komt.... :/ (leverproblemen bij de leverancier zeiden ze)

Ik ben er nog steeds erg tevreden over. De geluidskwaliteit is gewoon goed en de batterijduur is voldoende. Grootste nadeel is denk ik dat ie niet goed verkrijgbaar is en zeker de radioversie die ik heb is bijna nergens te krijgen...

Mod met Liefde!

Goed om te horen. Hier eentje met 2gb besteld zonder radio, dus maar even wachten met al die feestdagen tegenwoordig ;-)

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270

Wraith Squadron

Ik heb laatst een Sansa Clip (zwart, 2GB, zonder radio) voor mijn vriendin gekocht voor het sporten. Het was inderdaad lastig om er één te vinden, maar bij Update Computers in Groningen hadden ze er nog één liggen :) Mijn vriendin wilde dus een andere MP3 speler, aangezien haar vorige best wel groot was (in vergelijking met de Clip :P). Ze wilde ook een speler met een clip en met een display, dus de Clip was de perfecte speler :)

Mijn indrukken:
- Hij is echt mooi klein.
- Voelt niet goedkoop aan. Op de knopjes zit wel wat speling, maar daar voorzie ik geen problemen.
- Helder, duidelijk display.
- Bediening is heerlijk simpel, genoeg instellingen mogelijk om 'm naar je zin in te stellen.
- Wordt onder XP herkend als Sansa Clip en niet als verwijderbare schijf.
- Alhoewel ik niet met de bijgeleverde dopjes geluisterd heb (ik heb er een setje Nike/Philips dopjes bijgekocht) kan ik de geluidskwaliteit als goed/zeer goed bestempelen. Alle toonhoogtes belanden op een prettige wijze op je trommelvliezen. Er zit een instelling op om het volume te limiteren, wat standaard aan staat.

Kortom, een heerlijke speler voor iemand die een mooi klein spelertje zoekt :)

"Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn. None shall pass." Ganner Rhysode - Star Wars: Traitor

Deze speler komt beschikbaar in 4GB: bron
En de Sansa View komt in 32GB

edit:
Nog een bron: klik
De nieuwsposter (die afaik op CES zit) deed ook nog een suggestie voor Ogg en Flac. :) Die zilveren versie ziet er trouwens wel lekker strak uit.

RoD wijzigde dit bericht 07-01-2008 21:14 (49%)

Mod met Liefde!

Heb nu ongeveer een week mijn Sansa Clip, zwart 2 gb. Zelfde dus als McBoom had. Ben er ERG tevreden mee. Heb de mijne gehaald bij cameranu.nl, voor zo ver te merken een primal winkel.

Even kort op een rijtje:
-ERG klein, eigenlijk zelfs te klein. Als hij iets groter was lag hij beter in de hand.
-Komt erg robuust over, maar is toch niet vervelend. Hij is gemaakt van hard glad plastic.
-Zonder update wordt hij alleen herkend als zijnde een mp3 player, maar met de update (welke heel makkelijk kan worden geïnstalleerd, ook een pré) kan je wisselen van usb modes waardoor het wel een mass storage device wordt. Hierdoor werkt hij dus onder Linux.
-Display is voor mij wel een beetje wennen.
-Geluid is ERG goed. Je merkt ook echt daadwerkelijk verschil tussen de verschillende EQ presets, zelfs op slechte geluidsinstallaties. Zelf gebruik ik er EP-630 oordopjes bij en merk dat er "vol" geluid uit komt. Heb de speler ook gekocht omdat andere reviews de clip aanprezen voor geluidskwaliteit wat niets te veel gezegd is.

Het enigste wat ik mis de optie om muziek te selecteren afhankelijk van directory. Je kan wel albums, genres, rating etc etc... maar niet om een bepaalde directory af te spelen.

Conclusie: Lots of bang for your buck!

Misschien koop ik wel de nieuwe als die uit komt met ogg en flak ondersteuning ;-)

Modbreak:
Het is hier geen HK

RoD wijzigde dit bericht 11-01-2008 17:27 (86%)

Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Proud member of the Peter Dienes world domination plot!

The One And Only

Heb gisteren ook eindelijk mn Clip binnen gekregen.
Tot nu toe een leuk apparaat voor weinig, de eerste indrukken zijn erg goed. :)
Yeah thats me ^^
Reg. datum: 11 november 2007

ik wil denk ik ook zo'n clip kopen, maar ik vroeg me dan af of deze ook op een mac te gebruiken is?

zie vooral die zilveren zitten :D

bestellen ga ik doen bij amazon.com denk ik

Niet alles is zoals je denkt...

Volgens mij werkt de Clip met het MTP protocol en wordt dat op een Mac niet ondersteund.

Yeah thats me ^^
Reg. datum: 11 november 2007

:( dus t is dan dus geen optie voor mij boehoehoehoehoe terwijl de reviews lovend zijn

Niet alles is zoals je denkt...

Reg. datum: 02 november 2006

Toch wel
The Clip is an MTP device and states in all packaging and literature that it is only compatible with Windows XP SP2 and above. This is the official support; however, I did find that it is actually MTP/MSC OS selectable, meaning that if the MTP protocol is not present when used with Linux or Mac systems, it will kick into MSC mode.
Het zou dus moeten werken.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: