Gathering of Tweakers

Quicksearch
Doet weer iets met vezels...

Tsja, wat moet je nou met zo'n bericht? Ik wil z'n excuses best accepteren, maar ik weet ondertussen wel dat hij toch wel weer een fout gaat maken die ons gaat benadelen enzo :P
quote:
Sempy schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:38:
Die bug met niet slijtende auto's lijkt me fantastisch, ik heb zojuist nl. ontdekt dat de mensen die dinsdag al P/W en repair hebben gedaan starten met de auto die ze voor de Q hadden, maar wel de op dat moment verbruikte onderdelen en repair hours kwijt zijn. Met andere woorden, ik sta aan het begin van de P met een 97%-car (en niet de ~60%-car van na de test) en geen enkele mogelijkheid om daar dadelijk nog iets aan te repareren als ik m'n 40-50 rondjes voorbereiding erop heb zitten. :(
Dat is dan dus geen probleem toch? Vanwaar die :(-smiley dan?

Grrrrrene wijzigde dit bericht 20-09-2007 08:42 (65%)

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
jwisgerhof schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:35:
Ik had dus de formule om de perfecte setup te verkrijgen op elke race door de sharpness en dynamics... (net verkregen door die bug). Kan jullie gerust stellen dat hij de formule's erachter ook heeft veranderd, er klopt helemaal geen reet meer van :).

Ben er tbh erg blij mee, dat was desastreus geweest voor dat spel. En wat moet ik nu zonder f1time gaan spelen ? :D
De mensen die de formule hadden vinden die nog wel een keer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet zag.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:41:
Tsja, wat moet je nou met zo'n bericht? Ik wil z'n excuses best accepteren, maar ik weet ondertussen wel dat hij toch wel weer een fout gaat maken die ons gaat benadelen enzo :P
[...]

Dat is dan dus geen probleem toch? Vanwaar die :(-smiley dan?
Dat van die fantastische bug met niet-slijtende wagens was enigzins sarcastisch bedoeld.

Er is wel een probleem, gisteren had ik bij begin van de Q die 97%-car, dus met 4 rondjes nog te rijden met een zo goed als nieuwe wagen aan de start. Nu moet ik met diezelfde wagen eerst nog 30 rondjes P, 12 rondjes W doen en daarna geen kans om te repairen (want geen uren/onderdelen). Dus waarschijnlijk starten rond de 80% en dan zal je zien dat ik de volgende race uitvall doordat een onderdeel net te veel versleten is.

Sempy wijzigde dit bericht 20-09-2007 08:53 (5%)

quote:
Please accept my sincerest apologies for delays in the race on Monday and all this matter. I know recently quality of my work has been somewhat low and I am a bit disappointed in myself as well, but I want to assure you that I will learn from my mistakes and will do everything to make sure they do not happen again.
Zucht, eerst zien, dan geloven.
Maargoed, alle data dus waardeloos... Zelfs fuel waardes gaan iets veranderen door de fix. Hmm. Ben er niet echt blij mee maar het is wel zo eerlijk.

quote:
Marzman schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:41:
[...]

De mensen die de formule hadden vinden die nog wel een keer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet zag.
Precies, als hij alleen de constanten in de formule heeft veranderd maar de aard van de functie hetzelfde heeft gehouden dan komen mensen er snel weer achter :S. Maar goed dat kon ook wel zonder deze bug hoor, pak 3 DQP;s van 99-100% en je kan het al.

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

quote:
Sempy schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:52:
[...]

Dat van die fantastische bug met niet-slijtende wagens was enigzins sarcastisch bedoeld.

Er is wel een probleem, gisteren had ik bij begin van de Q die 97%-car, dus met 4 rondjes nog te rijden met een zo goed als nieuwe wagen aan de start. Nu moet ik met diezelfde wagen eerst nog 30 rondjes P, 12 rondjes W doen en daarna geen kans om te repairen (want geen uren/onderdelen). Dus waarschijnlijk starten rond de 80% en dan zal je zien dat ik de volgende race uitvall doordat een onderdeel net te veel versleten is.
"'Car wear in Practice/Warmup/Qualification was removed until the next race (not in testing!!!).'' Het is geen bug.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

f1time C2G2

quote:
Marzman schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:21:
[...]
"'Car wear in Practice/Warmup/Qualification was removed until the next race (not in testing!!!).'' Het is geen bug.
ok, ik begreep uit de post van mhans dat het weer een nieuwe bug was. Maar op zich is dit een redelijke oplossing. Al had ik mijn repair uurtjes in dat geval beter kunnen besteden en vervanging van een duur onderdeel kunnen besparen.

Doet weer iets met vezels...

Ik ben blij dat ik mijn repair uren nog heb, zodat ik alvast wat onderdelen naar 100% kan helpen en wat half versleten onderdelen kan oplappen voor race 5 \o/

Imitation is the sincerest form of flattery

Ok net P/WU erop zitten (97% DQP weten te halen op indy wederom en setup zit ook wel ok).

Ik kan je vertellen dat ik na 20 rondjes mijn DQP al voor elkaar had en dus redelijk kon experimenteren met de nieuwe fuel dinges.... maar ik kan je vertellen dat ik leuk vind wat ik zie... zware autos zijn beduidend langzamer.. hoeveel moet je zelf maar uitzoeken.

Nu hoop ik dat gaandeweg de race de autos ook sneller gaan worden, ik heb getest met meer dan racefule 130L en 30L en er was een ZEER duidelijk verschil...dit verschil verwacht ik dan ook terug te zien in eerst lap en lap voor de stop.....

Tadas, sorry van de zoveelste fout, maar lag in de lijn der verwachting, bedankt voor het fixen van de fuel...en afwachten wat er nu tijdens de race weer als bug naar voren komt :)

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Hmmm, zoals ik al dacht dus, geen back-up. Laatste keer dat er iets gereset moest worden moest hij ook alle mensen met de hand afgaan om geld terug te geven enzo. Nou goed, dan is dit een iets betere oplossing wat betreft de car wear etc.

K*tte is dan weer wel dat de C3G8 tot en met de laatste C4 waarschijnlijk geen live race kunnen kijken, dus heb maar even een voorstelletje gedaan op het F1Time forum om de races later te starten of offices eerder te sluiten.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

quote:
Joss schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:46:
Hmmm, zoals ik al dacht dus, geen back-up. Laatste keer dat er iets gereset moest worden moest hij ook alle mensen met de hand afgaan om geld terug te geven enzo. Nou goed, dan is dit een iets betere oplossing wat betreft de car wear etc.

K*tte is dan weer wel dat de C3G8 tot en met de laatste C4 waarschijnlijk geen live race kunnen kijken, dus heb maar even een voorstelletje gedaan op het F1Time forum om de races later te starten of offices eerder te sluiten.
Hmmm, waarschijnlijk dus geen live race ? lekker is dat (owkeej, geen onoverkomelijk probleem natuurlijk, maar wel beetje jammer).

Maar even P/WU/Q gedaan en kom nou niet verder dan 90 % DQP.... iets minder dan voor de bug, maar nog steeds niet echt heel slecht lijkt me :) nu maar eens afwachten wat de rest gaat doen.

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Ik zit in Class 4, group 27. Voor de bug, reed ik een rondje van 1.28.530, maar nu is het ergens in de 1.30. Misschien is 't geheel gewoon wat trager geworden, maar dit is echt een waardeloos verschil. Goed, in de P en W was ik veruit de snelste, en met de Q stond ik opeens op 6, dus het is wel goed dat het gereset is. Maar toch, bijna 2 seconden verschil: jammer! Wel een DQP van 87%, best redelijk denk ik..

quote:
YouKnow schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:26:
Ik zit in Class 4, group 27. Voor de bug, reed ik een rondje van 1.28.530, maar nu is het ergens in de 1.30. Misschien is 't geheel gewoon wat trager geworden, maar dit is echt een waardeloos verschil. Goed, in de P en W was ik veruit de snelste, en met de Q stond ik opeens op 6, dus het is wel goed dat het gereset is. Maar toch, bijna 2 seconden verschil: jammer! Wel een DQP van 87%, best redelijk denk ik..
De tracks zijn over het algemeen van tijd veranderd hoor. Ik rijd nu een rondje 1:08:070 terwijl de snelste ronde ooit gereden op zandvoort 1:14:nogiets is volgens de Unofficial Laps topic @ het f1time forum :).

Das een heel ander verhaal. Hij heeft 20 uur geleden 2sec sneller gereden dan hij nu doet.

quote:
Joss schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:50:
Das een heel ander verhaal. Hij heeft 20 uur geleden 2sec sneller gereden dan hij nu doet.
Nee, de track data is aangepast, en daardoor ook de snelheid waarmee je op zo'n track kan rijden... Als een track 4x zo "sharp" word dan kan je nooit meer net zo snel die track om jakkeren.

edit: :O En 20 uur geleden was de fix @ sharpness er niet, nu wel.

jwisgerhof wijzigde dit bericht 20-09-2007 15:11 (8%)

f1time C2G2

Klopt, door die wijziging klopt er niks meer van. Instellingen van setup en DQP zijn echt compleet anders, om over de rondetijden nog maar te zwijgen.Met de huidige practicetijden in C3 wordt niet alleen het baanrecord in Zandvoort, maar ook dat van Melbourne en Sakhir dik gebroken. Dit wordt dus gewoon een kwestie van alle data uit het verleden richting prullenbak.

Sempy wijzigde dit bericht 20-09-2007 15:22 (15%)

Ok, helder. Wist niet dat de veranderingen zo rigoreus waren... Straks is Monaco nog een low-downforce circuit? :X

quote:
Joss schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:29:
Ok, helder. Wist niet dat de veranderingen zo rigoreus waren... Straks is Monaco nog een low-downforce circuit? :X
Ik wil niets verklappen over de DQP maar ik rijd nu op et superbochtige en tricky zandvoort met een als hoogste attribuut topspeed, by far ....

Realisme is er totaal vanaf, iig, van zover je van realisme kon spreken :P

Ik heb nog nooit iets onder de 5 gehad... maar nu wel :p is dat niet slecht voor de auto ofzo?

Kroketje wijzigde dit bericht 20-09-2007 16:02 (30%)

quote:
Kroketje schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:50:
Ik heb nog nooit iets onder de 5 gehad... maar nu wel :p dus ben benieuwd.. zal vanzelf wel weer veranderen..
"Iets onder de 5"? Bedoel je een onderdeel uit je DQP?

quote:
Joss schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:51:
[...]

"Iets onder de 5"? Bedoel je een onderdeel uit je DQP?
ja ik bedoel DRP.. bij DPQ komt hij er wel weer boven of juist anders om. ik haal die twee altijd door elkaar. Maar is dit niet slecht voor me auto zo laag?

quote:
Kroketje schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:03:
[...]

ja ik bedoel DRP.. bij DPQ komt hij er wel weer boven of juist anders om. ik haal die twee altijd door elkaar. Maar is dit niet slecht voor me auto zo laag?
Ligt eraan wat het is, maar nee, is niet slecht voor je auto. Gaat ie alleen maar sneller van :P

Anyway, heel simpel:
DQP : Q staat voor Qualification
DRP : R staat voor Race

quote:
jwisgerhof schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:41:
[...]

Ik wil niets verklappen over de DQP maar ik rijd nu op et superbochtige en tricky zandvoort met een als hoogste attribuut topspeed, by far ....

Realisme is er totaal vanaf, iig, van zover je van realisme kon spreken :P
Klopt, me too...
En helaas voor je heb je op Zandvoort dan weer geen kans op het baanrecord, aangezien er bij in de groep al idioten zijn die 1.07 weten te noteren :o Belachelijk veel sneller iig dan het baanrecord...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Kortom: forget about those records! }:O

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws