Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Appie Heijn schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:33:
Ik heb net gemerkt dat de firmware upgrade mijn sync probleem heeft opgelost. Het was voor mij niet mogelijk om outlook volledig te syncen met mijn e65. Halverwege kapte hij er constant mee. Leek bijna wel of het te veel voor hem werd, kan ook best zo zijn trouwens. Meer dan 500 items(adres+tel, afspraken, notities) en dat voor +/- 1,5 jaar.

Nu sync't hij ook stukken vlotter.
Hopefully wil hij nu ook met Funambol (+ zimbra) gaan syncen..

Eens kijken wie zijn Windows-computer even aan me wil uitlenen ;)
quote:
cuberob schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:53:
nvm. (nokia vind dissensamble videos blijkbaar niet cool, vandaar dat ik ze niet kan vinden :P)
ik heb er wel 2 gevonden voor je:
Uit elkaar halen: http://www.youtube.com/wa...G_QuM&feature=related
In elkaar zetten: http://www.youtube.com/watch?v=BLmnOG-cbdg

quote:
tweaktubbie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:44:
[...]

Heb je alle usbpoorten van je pc geprobeerd, en niet via een hub of monitor aangesloten? Ook al een andere kabel geprobeerd? En ook bij aansluiten PC Suite modus gekozen?
Ik gebruik XP SP2, alle poorten van mn laptop geprobeerd, alleen nog geen andere kabel of andere computer... En duh, PC suite modus :+

Ik heb dus ook de 'oude' PC suite (6.84), omdat de nieuwe (6.85?) bij mij dus niet werkt :( Dan verbindt hij namelijk helemaal niet met mn telefoon...

PC suite gaf vanochtend wel aan dat er dus een update is voor mn telefoon, maar zodra ik dus de updater start (met de nieuwe skin), geeft ie aan 'phone not recognized'.

Iemand anders nog een tip ipv 'probeer andere computer?' :/

Soort van ik-weet-niet-achtig-iets... Alles went, zelfs een 400D?

quote:
einsteintina! schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:19:
[...]

Ik gebruik XP SP2, alle poorten van mn laptop geprobeerd, alleen nog geen andere kabel of andere computer... En duh, PC suite modus :+

Ik heb dus ook de 'oude' PC suite (6.84), omdat de nieuwe (6.85?) bij mij dus niet werkt :( Dan verbindt hij namelijk helemaal niet met mn telefoon...

PC suite gaf vanochtend wel aan dat er dus een update is voor mn telefoon, maar zodra ik dus de updater start (met de nieuwe skin), geeft ie aan 'phone not recognized'.

De nieuwe is 6.86.9.3. Ik zou je toch aanraden om:

a) E65 backuppen met huidige PC Suite
b) E65 hard resetten
c) alle nokia software te de-installeren, loop ook even het register na eventueel
d) nieuwe PC Suite downloaden en installeren (ook even PC suite support op je E65 installeren > PC Suite > Help > Reinstall PC Suite..etc)
d) nieuwe NSU downloaden en installeren
e) kijken of ie wil updaten
f) backup terug zetten

"Most lenses are better than most photographers"
Canon 300D Black | BG-E1 | E1 Handstrap | 420EZ | EF 28-105 USM II | EF 50 1.8 II | EF-S 18-55 USM

quote:
einsteintina! schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:19:
[...]

Nee dit heb ik ook en ligt volgens mij nog bij Nokia want totdat de melding op Nokia verscheen dat E65 support tijdelijk werd ingetrokken kreeg ik deze melding. Het voelt bij mij alsof ze mijn fabricage code nog niet hebben vrij gegeven en er nog de tijdelijke block op staat.

quote:
LoneGunman schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:34:
[...]

De nieuwe is 6.86.9.3. Ik zou je toch aanraden om:

a) E65 backuppen met huidige PC Suite
b) E65 hard resetten
c) alle nokia software te de-installeren, loop ook even het register na eventueel
d) nieuwe PC Suite downloaden en installeren (ook even PC suite support op je E65 installeren > PC Suite > Help > Reinstall PC Suite..etc)
d) nieuwe NSU downloaden en installeren
e) kijken of ie wil updaten
f) backup terug zetten
Ik zit nu toevallig op een andere computer en hier wil hij wel linken met de PC Suite 6.89.9.0 :)

Alleen... bij het updaten pakt hij de telefoon helaas nog niet :(
Harde reset gedaan en ga nu maar weer mn back-up terugzetten...

Kijken of ik binnenkort maar eens naar een NSU kan gaan... Wil ook kunnen WLAN'en op de UT ;(
(En automagisch mail checken enzo)

Soort van ik-weet-niet-achtig-iets... Alles went, zelfs een 400D?

Ik hoop dat de nieuwe update mijn probleem zal verhelpen met mijn carkit in mijn auto.

Ik heb een peugeot met een bluetooth carkit die is geïntegreerd in mijn autoradio. het probleem is dat mijn telefoon soms blijft hangen tijdens het uit zetten van mijn auto(carkit gaat dan uit) ik moet persee de accu eruit halen mocht ik hem weer willen gebruiken..

Reg. datum: 28 januari 2008

Weet iemand misschien waar de Wifi antenne zit van de E65? Met andere woorden, waar kun je je hand beter niet houden voor de beste ontvangst?

quote:
jack2 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 09:43:
Weet iemand misschien waar de Wifi antenne zit van de E65? Met andere woorden, waar kun je je hand beter niet houden voor de beste ontvangst?
Ik gok achterop, tussen knopje om te openen en cameralens. Tenminste, toen ik thuis v/d week via wifi wat zat te proberen na de laatste update, was het daar in half uur gloeiend heet geworden ;)

SonyA300 | 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet' | BF2stats

Techno>Music

Hellow iedereen... i'm back:P
Men server is hersteld (voor de geïnteresseerden het was ce Cf kaart die dood was gegaan waar men os opstond..data is nog intact :)) en ik kan dus de foto's on line zetten.
Ook ben ik bezig aan een nieuwe TS, ik zou graag horen van jullie wat er in moet wat er nog niet in zat.
Ik lees hier al wat omtrent de firmware update...? Ik zal dat er dus eens even inzetten, mar ga dat dus vandaag eerst zelf eens proberen zodat ik het goed kan beschrijven.
andere suggesties zijn ook welkom!

Techno>Music

Heeft iemand de NOS Mobiel applicatie goed werkend gekregen op de E65?
Ik heb de client geinstalleerd, hij start, hij verbindt via UMTS (Telfort). Ik kan tekst berichten bekijken (video niet, maar daar schijnt momenteel iets mis mee te zijn).
Maar nadat ik de Mobiel applicatie weer afgesloten heb, werkt mijn dataverbinding (via UMTS) niet meer, ook niet bij andere applicaties zoals de web browser, email client, web radio client etc. Ik kan wel een access point selecteren, ik krijg ook het icoontje van de 3G verbinding, maar er wordt geen data uitgewisseld.
Toestel uit- en aanzetten helpt om de verbinding weer werkend te krijgen.
Iemand een idee?

het leven is té kort, geniet!

Welcome back L I M A.
Wellicht kun je in plaats van dat je de TS aanpast een 3de deel openen. Deze zit ook al ruim over de 1000 posts....
Techno>Music

Dat was ik van plan ...een nieuwe is in de maak :)
Overigens lukt het software updaten niet. Ik zou hem moeten laten flashen bij een winkel maar dat kost 40¤ en dat heb ik er niet voor over!
Ik heb al gelezen dat het zelf kan maar dat lijkt me te moeilijk...en ik denk ook niet dat dat mag eigenlijk? Wel jammer want mijn firmware zit nog op 1.xxx... :(

Techno>Music

Is er een manier hoe ik op dit toestel kan bijhouden hoeveel smsjes ik heb verstuurd?
Of misschien een Programma?

quote:
stivo schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:41:
Is er een manier hoe ik op dit toestel kan bijhouden hoeveel smsjes ik heb verstuurd?
Of misschien een Programma?
In je 'sent'-box kijken in messages? Daar een berichtje openen, en je krijgt direct te zien "1/383" of hoeveel het er ook zijn.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

sent box lekker op een max zetten..

hoe meer smsjes in de inbox hoe trager die wordt.

Tja, ik gooi alles met regelmaat leeg.
als ze boven de 750 komen, wordt de telefoon tering langzaam.

Waar kan ik trouwens de outbox op max zetten?

stivo wijzigde dit bericht 10-06-2008 22:07 (19%)

quote:
L i m a schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 01:41:
Dat was ik van plan ...een nieuwe is in de maak :)
Overigens lukt het software updaten niet. Ik zou hem moeten laten flashen bij een winkel maar dat kost 40¤ en dat heb ik er niet voor over!
Ik heb al gelezen dat het zelf kan maar dat lijkt me te moeilijk...en ik denk ook niet dat dat mag eigenlijk? Wel jammer want mijn firmware zit nog op 1.xxx... :(
Probeer eens een andere pc of ga langs bij het nokia service centre. Daar is de e65 van mijnn vriendin, die we ook zelf niet konden flashen, gratis geflashed.
Vaag dat je nergens een optie hebt om je gmail-box op je gsm leeg te maken; je kunt wel alles verwijderen selecteren, maar de headers blijven staan tot een volgende synchronisatie. Wel fijn is dat je (kan op N73 niet) nu ook de loze icoontjes van je standbymodus 'plug-ins act. standby' kunt uitzetten :P

SonyA300 | 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet' | BF2stats

Reg. datum: 18 oktober 2006

Ik heb al ruim eenjaar een E65 naar volle tevredenheid. Alleen ging het van de week met het updaten van de firmware voor de tweede keer fout en viel de telefoon uit. Gelukkig vandaag zonder problemen weer hersteld bij het NSP in Schiedam. Maar goed, ik was bezig om mijn telefoon opnieuw in te stellen en ik zag dat je bij Orange ook Orange World kan nemen met tv. Nou had ik al orange world dus dat leek me wel leuk. Nu heb ik net zo'n bundel afgesloten maar ik snap er niks van hoe ik nou tv kijk op mn mobiel. Het moet toch via Orange World, want ik kan wel via 'diensten' naar orange world tv gaan en dan opent de real player. Maar als die via Orange world verbindt dan doet ie niks. Ik kan wel via internet acces verbinden. Dan geeft ie aan dat er teveel verbindingen zijn en kan ik orange world stoppen en lukt het tv kijken. Maar dan gaat het van mn databundel af lijkt me, zoals gewoon gebruik van internet acces. En dat lijkt me ook niet echt lekker... Wie helpt, ik vind het onduidelijk allemaal...

Reg. datum: 16 september 2002

quote:
LameDog schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:49:
Ik heb al ruim eenjaar een E65 naar volle tevredenheid. Alleen ging het van de week met het updaten van de firmware voor de tweede keer fout en viel de telefoon uit. Gelukkig vandaag zonder problemen weer hersteld bij het NSP in Schiedam. Maar goed, ik was bezig om mijn telefoon opnieuw in te stellen en ik zag dat je bij Orange ook Orange World kan nemen met tv. Nou had ik al orange world dus dat leek me wel leuk. Nu heb ik net zo'n bundel afgesloten maar ik snap er niks van hoe ik nou tv kijk op mn mobiel. Het moet toch via Orange World, want ik kan wel via 'diensten' naar orange world tv gaan en dan opent de real player. Maar als die via Orange world verbindt dan doet ie niks. Ik kan wel via internet acces verbinden. Dan geeft ie aan dat er teveel verbindingen zijn en kan ik orange world stoppen en lukt het tv kijken. Maar dan gaat het van mn databundel af lijkt me, zoals gewoon gebruik van internet acces. En dat lijkt me ook niet echt lekker... Wie helpt, ik vind het onduidelijk allemaal...
real player openen-opties-instellingen-verbinding-proxy
proxy gebruiken =ja
proxyserveradres = 10.160.129.210
proxypoortnummer = 554
dan weer op terug drukken en kiezen voor netwerk
stand toegangspunt = orange world
onlinetijd= onbeperkt
laagste udp poort=6970
hoogste udp poort = 32000

volgens mij moeten dit de instellingen zijn die je mist. suc6

Reg. datum: 18 oktober 2006

Yep, dat is tie. Bedankt!

Reg. datum: 31 augustus 2006

Ik heb een probleempje met de infrarood functie. Het sturen van bv contactinfo nr een andere gsm via infrarood gaat perfect (al weet ik niet waar de infrroodpoort zit...), maar ik wou nu ook eens irRemote (http://irremote.psiloc.com) proberen. Alles perfect geinstalleerd, maar geen enkel toetsle wilt de signalen opvangen. Een kameraad van me heeft de E51 en daar werkt dat perfect mee. We gebruiken allebei dezelfde 'device' om te testen en hij kan die TV zonder problemen bedienen. Mijn E65 krijgt niks voor elkaar....

Iemand deze irRemote ook al geprobeerd?

greetz

Kan de toetsenbord verlichting uitgeschakeld worden? Die piept namelijk sinds kort enorm... Erg lastig. Verder een tevreden gebruiker al ruim een jaar . De laatste firmware update tot nu toe probleemloos.

got tommorow on my mind

Sinds een kleine week heb ik een probleem met mijn E65 icm met mijn carkits (meervoud).
Ik heb in al mijn auto's een Parrot ck3100 ingebouwd. Dit werkte tot voorkort zonder probleem samen met mijn E65, echter ik heb waarschijnlijk ergens op gedrukt en nu staat er op allemaal als ik gebeld wordt een muzieknoot met een streep er door heen, mute dus.
Iemand die mij belt of die ik bel, hoort mij door de microfoon van de carkit,maar ik hoor de msnen niet door de speakers van de carklit maar op mijn telefoon...
Ik heb al zittten kijken bij assecoires, bij profielen en bij mijn bluetooth verbing, maar ik kan niets vinden wat niet goed schijnt te zijn....Iemand een idee?

<edit>
Ik heb net de verbinding even vergeleken met mijn N73, en toen viel me op dat deze een koptelefoontje in het scherm heeft bij verbinding met de carkit. Dit had ik eerst ook bij de E65, echter is dit niet meer het geval.
</edit>

sjolmers wijzigde dit bericht 25-06-2008 11:27 (15%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws