Hopefully wil hij nu ook met Funambol (+ zimbra) gaan syncen..quote:
Eens kijken wie zijn Windows-computer even aan me wil uitlenen
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Het Nokia E65 Topic Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Hopefully wil hij nu ook met Funambol (+ zimbra) gaan syncen..quote:Appie Heijn schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:33:
Ik heb net gemerkt dat de firmware upgrade mijn sync probleem heeft opgelost. Het was voor mij niet mogelijk om outlook volledig te syncen met mijn e65. Halverwege kapte hij er constant mee. Leek bijna wel of het te veel voor hem werd, kan ook best zo zijn trouwens. Meer dan 500 items(adres+tel, afspraken, notities) en dat voor +/- 1,5 jaar.
Nu sync't hij ook stukken vlotter.
ik heb er wel 2 gevonden voor je:quote:cuberob schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:53:
nvm. (nokia vind dissensamble videos blijkbaar niet cool, vandaar dat ik ze niet kan vinden)
Ik gebruik XP SP2, alle poorten van mn laptop geprobeerd, alleen nog geen andere kabel of andere computer... En duh, PC suite modusquote:tweaktubbie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:44:
[...]
Heb je alle usbpoorten van je pc geprobeerd, en niet via een hub of monitor aangesloten? Ook al een andere kabel geprobeerd? En ook bij aansluiten PC Suite modus gekozen?
Soort van ik-weet-niet-achtig-iets... Alles went, zelfs een 400D?
De nieuwe is 6.86.9.3. Ik zou je toch aanraden om:quote:einsteintina! schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:19:
[...]
Ik gebruik XP SP2, alle poorten van mn laptop geprobeerd, alleen nog geen andere kabel of andere computer... En duh, PC suite modus
Ik heb dus ook de 'oude' PC suite (6.84), omdat de nieuwe (6.85?) bij mij dus niet werktDan verbindt hij namelijk helemaal niet met mn telefoon...
PC suite gaf vanochtend wel aan dat er dus een update is voor mn telefoon, maar zodra ik dus de updater start (met de nieuwe skin), geeft ie aan 'phone not recognized'.
Iemand anders nog een tip ipv 'probeer andere computer?'
"Most lenses are better than most photographers"
Canon 300D Black | BG-E1 | E1 Handstrap | 420EZ | EF 28-105 USM II | EF 50 1.8 II | EF-S 18-55 USM
Nee dit heb ik ook en ligt volgens mij nog bij Nokia want totdat de melding op Nokia verscheen dat E65 support tijdelijk werd ingetrokken kreeg ik deze melding. Het voelt bij mij alsof ze mijn fabricage code nog niet hebben vrij gegeven en er nog de tijdelijke block op staat.quote:einsteintina! schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:19:
[...]
Ik gebruik XP SP2, alle poorten van mn laptop geprobeerd, alleen nog geen andere kabel of andere computer... En duh, PC suite modus
Ik heb dus ook de 'oude' PC suite (6.84), omdat de nieuwe (6.85?) bij mij dus niet werktDan verbindt hij namelijk helemaal niet met mn telefoon...
PC suite gaf vanochtend wel aan dat er dus een update is voor mn telefoon, maar zodra ik dus de updater start (met de nieuwe skin), geeft ie aan 'phone not recognized'.
Iemand anders nog een tip ipv 'probeer andere computer?'
Ik zit nu toevallig op een andere computer en hier wil hij wel linken met de PC Suite 6.89.9.0quote:LoneGunman schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:34:
[...]
De nieuwe is 6.86.9.3. Ik zou je toch aanraden om:
a) E65 backuppen met huidige PC Suite
b) E65 hard resetten
c) alle nokia software te de-installeren, loop ook even het register na eventueel
d) nieuwe PC Suite downloaden en installeren (ook even PC suite support op je E65 installeren > PC Suite > Help > Reinstall PC Suite..etc)
d) nieuwe NSU downloaden en installeren
e) kijken of ie wil updaten
f) backup terug zetten
Soort van ik-weet-niet-achtig-iets... Alles went, zelfs een 400D?
Ik gok achterop, tussen knopje om te openen en cameralens. Tenminste, toen ik thuis v/d week via wifi wat zat te proberen na de laatste update, was het daar in half uur gloeiend heet gewordenquote:jack2 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 09:43:
Weet iemand misschien waar de Wifi antenne zit van de E65? Met andere woorden, waar kun je je hand beter niet houden voor de beste ontvangst?
Techno>Music
Techno>Music
In je 'sent'-box kijken in messages? Daar een berichtje openen, en je krijgt direct te zien "1/383" of hoeveel het er ook zijn.quote:stivo schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:41:
Is er een manier hoe ik op dit toestel kan bijhouden hoeveel smsjes ik heb verstuurd?
Of misschien een Programma?
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Probeer eens een andere pc of ga langs bij het nokia service centre. Daar is de e65 van mijnn vriendin, die we ook zelf niet konden flashen, gratis geflashed.quote:L i m a schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 01:41:
Dat was ik van plan ...een nieuwe is in de maak
Overigens lukt het software updaten niet. Ik zou hem moeten laten flashen bij een winkel maar dat kost 40¤ en dat heb ik er niet voor over!
Ik heb al gelezen dat het zelf kan maar dat lijkt me te moeilijk...en ik denk ook niet dat dat mag eigenlijk? Wel jammer want mijn firmware zit nog op 1.xxx...
real player openen-opties-instellingen-verbinding-proxyquote:LameDog schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:49:
Ik heb al ruim eenjaar een E65 naar volle tevredenheid. Alleen ging het van de week met het updaten van de firmware voor de tweede keer fout en viel de telefoon uit. Gelukkig vandaag zonder problemen weer hersteld bij het NSP in Schiedam. Maar goed, ik was bezig om mijn telefoon opnieuw in te stellen en ik zag dat je bij Orange ook Orange World kan nemen met tv. Nou had ik al orange world dus dat leek me wel leuk. Nu heb ik net zo'n bundel afgesloten maar ik snap er niks van hoe ik nou tv kijk op mn mobiel. Het moet toch via Orange World, want ik kan wel via 'diensten' naar orange world tv gaan en dan opent de real player. Maar als die via Orange world verbindt dan doet ie niks. Ik kan wel via internet acces verbinden. Dan geeft ie aan dat er teveel verbindingen zijn en kan ik orange world stoppen en lukt het tv kijken. Maar dan gaat het van mn databundel af lijkt me, zoals gewoon gebruik van internet acces. En dat lijkt me ook niet echt lekker... Wie helpt, ik vind het onduidelijk allemaal...
got tommorow on my mind
sjolmers wijzigde dit bericht 25-06-2008 11:27 (15%)
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Het Nokia E65 Topic Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius