Het Nokia E65 Topic Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 04 oktober 2001
Dit zijn exact de klachten die ik ook heb. Ondertussen is m'n telefoon weer terug van een vierweekse logeerpartij bij Nokia "Repair" Center. Voor de 2e maal; klacht niet geconstateerd. Wat moet je hier nu mee?quote:Boeie schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:15:
Bovenstaand probleem (piepende toetsenbordverlichting) heb ik ook, hier stoor ik me niet heel erg meer aan, maar ga hem wel even terugbrengen.
Wat mij vooral irriteert is het krakende batterijklepje. Precies waar je de telefoon vasthoudt, kraakt hij. Heel vervelend bij SMS-en.
Ook valt mijn toestel de laatste tijd regelmatig uit bij het openschuiven, als ik een inkomend gesprek heb, schuif ik hem open en op dat moment wordt het beeld zwart. Moet de telefoon dan opnieuw aanzetten om er weer iets mee te kunnen doen. Erg vervelend, want je bent ook het nummer kwijt wat je belde!
Bij de Vodafone-winkel kunnen ze enkel opsturen en áls ik dat dan doe dan komt ie na 3 / 4 weken terug met 'klacht niet geconstateerd'. Dit is een onmogelijke situatie en valt me vies tegen van Nokia!
Reg. datum: 04 oktober 2001
Boekje heb ik er niet bij helaas
Mod GSM HD / N95Forum / Forum.N82
Reg. datum: 27 november 2000
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Heb FON router naast me, en vind soms geen enkel netwerk. Refresh, 3 netwerken, refresh m'n eigen FON, refresh 1 ander netwerk, refresh 2 andere netwerken en eigen 'hidden' FON-kanaal.
Waar zit die wlan ergens op het toestel (voor/achter/zijkant)? En is bovenstaande met scans normaal?
Kan me niet heugen dat ik iets hen aangezet; krijg soms die vier vierkantjes als teken van een WLAN in de buurt. En dat terwijl wifi-scan uitgeschakeld is. Waar is die scan en hoe zet je die uit of pas je die aan?
Overigens is dat fring niet stabiel; soms 'freezed' ie en doet hele toestel niets meer.
Heb ook al 2 keer gehad dat ie 'ineens' uit bleek te staan. Volle accu, keys gelocked.
Sneller dan N73 maar ook hoop vaagheid erbij gratis...
tweaktubbie wijzigde dit bericht 09-05-2008 23:48 (16%)
Reg. datum: 14 juli 2001
Klopt dan is er een applicatie die gebruik wil maken van WLAN dat hoeft niet continu te zijn maar bijvoorbeeld eens per uur voor je email check, dan heb je dat icoontje.quote:tweaktubbie schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:47:
Kan me niet heugen dat ik iets hen aangezet; krijg soms die vier vierkantjes als teken van een WLAN in de buurt. En dat terwijl wifi-scan uitgeschakeld is. Waar is die scan en hoe zet je die uit of pas je die aan?
Dan maar XP SP2 compatabiliteitsmodus aangevinkt, maakt niet uit. Onder XP dan maar gedaan, herkent de software van Nokia m'n GSM niet. Iemand wel idee hoe te updaten?
Hangt er een beetje vanaf welke games je probeerd.quote:Rev! schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:32:
Deze telefoon is niet geschikt voor games? De s60 games die ik tot nu toe heb geprobeerd lopen vrij broerd
N95 games lopen inderdaad minder (N95 heeft hardware 3D onboard) maar de meeste Symbian 9.1 games lopen bij mij prima!
05-01-2008 / 5:38 uur / 2730 gram - Nu met: Canon 40D - 17-85mm IS USM - Tokina 100mm 2.8 - Canon 70-210mm 3.5-4.5 USM - Grip BG-E2 - Lowepro Slingshot 200AW
Wat zit er voorop trouwens naast de speaker? Cam of lampje?
Licht sensor. (staat in dit topic).quote:Rev! schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:45:
aha, ik had idd N95 games geprobeerd (sonic enz).
Wat zit er voorop trouwens naast de speaker? Cam of lampje?
05-01-2008 / 5:38 uur / 2730 gram - Nu met: Canon 40D - 17-85mm IS USM - Tokina 100mm 2.8 - Canon 70-210mm 3.5-4.5 USM - Grip BG-E2 - Lowepro Slingshot 200AW
Tomtom zit erop, Windows live kan ik binnenhalen via Vodofone Live. Op mijn werk hier haalt hij nu automatisch mijn Exchange mail op via wlan. Cam is best ok. En vooral de Agenda op het homescreen is superhandig, ik vergeet echt constant dingen, maar doordat ik daar taken kan opzetten denk ik er toch weer aan.
Reg. datum: 17 mei 2008
Mijn oplossing voor een terugkerend probleem va het uitvallen van de E65 bij open en dichtschuiven:
De contactjes op de batterij iets strakker gezet. Nu al lange tijd niet 1 keer meer uitgevallen.
Reg. datum: 28 januari 2007
Enige wat niet werkt is de stnd gps software. Tom tom werkt prima maar navigator etc scheint er maar geen zin in te hebben. IK lees net dat edje dit ook heeft is hier een oplossing voor ?
NSU support Vista momenteel even niet meer. Waren teveel problemen mee.quote:tweaktubbie schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:07:
Had Nokia Updater voor m'n N73 nog staan onder Vista; start de software, gaat updaten en roept dan... dat ie niet voor vista geschikt is. Via de nokiasite gedownload (staat bij: ook voor vista), zelfde issue.
Dan maar XP SP2 compatabiliteitsmodus aangevinkt, maakt niet uit. Onder XP dan maar gedaan, herkent de software van Nokia m'n GSM niet. Iemand wel idee hoe te updaten?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Is me gisteren wel geluktquote:Ginz schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:07:
[...]
NSU support Vista momenteel even niet meer. Waren teveel problemen mee.
Overigens nog 1 detail wat storend is; soms bij inschuiven numerieke deel, of bij opnemen gesprek door uitschuiven daarvan gaat het toestel uit. Anderen ook die ervaring gehad? Had dit zowel voor als na update, dus daar ligt het niet aan. Nadeel van de update is dat ik nu verder alleen 'dots' themes heb waar je niets aan hebt; had ervoor default meer dan alleen nokiatheme erop zitten.
Goed, sinds vanochtend trotse bezitster van de E65 maar ARGH! Frustraties!
UT Wlan ingesteld, thuis WLAN (verborgen) ingesteld....
Foon vindt de netwerken wel, maar zodra ik wil gaan browsen
'Kan niet verbinden WLAN netwerk niet gevonden' Terwijl dat wel zo was...
Ok, ik het topic doorstruinen, besloten maar eens een firmware upgrade te geven die het eventueel zou kunnen oplossen (foon krijgt namelijk geen ip).
PC suite van CD geinstalleerd, telefoon is verbonden met die pc suite, ik download en installeer op mijn computer de updates (incl. nieuwe pc suite)...
Start PC suite, wil telefoon verbinden, hij ziet dat telefoon geconnect is via de kabel, maar ik kan hem niet selecteren in de verbindingswizard en nu wil hij dus mijn telefoon niet meer verbinden met de pc suite, dus krijg ik ik ook al niet voor elkaar op te updaten
Frustraties alom dus...
Herkent iemand deze frustraties en weten jullie oplossingen?
jeej
Ik had PC suite (nieuwe versie) opnieuw geinstalleerd, op een of andere wonderbaarlijke manier kreeg ik ineens een synchronisatie schermpje en zo was hij verbonden!
Maar.... hij wil nog niet de software opdaten....
Batterij heeft ook nog maar 3 streepjes, dus daar zou het evt. aan kunnen liggen...
Dus voorlopig nog ff geen WLAN voor mij op de UT of in studenthuis (of iemand moet daarvoor een tip hebben beh. software updaten) en dan hopen dat hij morgen wel wil updaten.
einsteintina! wijzigde dit bericht 22-05-2008 23:49 (22%)
Soort van ik-weet-niet-achtig-iets... Alles went, zelfs een 400D?
Reg. datum: 23 mei 2008
joep
Had de nieuwste PC suite geinstalleerd, en daarbij wil hij niet linken met mn nokia
Oplossing: ouwe pc suite (meegeleverd) weer geinstalleerd en nu linkt hij wel en kan makkelijk synchroniseren
Ik wil mn een update op de nokia gooien om op wlan te komen, lukte niet (herkende telefoon weer niet, weer problemen met linken / synchroniseren), op nokia site gekeken, bleek al de nieuwste software te hebben...
Dus... nu blijf ik met het WLAN probleem zitten (precies zoals teacher had beschreven)
E65 vindt de netwerken wel, maar zodra ik wil surfen / e-mail checken, heb ik geen verbinding meer
Heeft iemand hier een oplossing voor?!?!
(het is oa het UT WLAN netwerk wat niet wil)
Nu mn mail nog aan de praat zien te krijgen...
Weet iemand de instellingen voor de UT mailbox toevallig? En wat de CA certificate is wat ik op de UT moet gebruiken???quote:Bertjand schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:45:
[...]
Het kan vrij lastig zijn om je E65 te gebruiken in een WLAN omgeving met dynamische WEP keys is mijn ervaring hier op de UT. Ik hoef niet mijn MAC adress te laten registeren omdat we een certificaat moeten downladen waardoor met studentnummer en ww geverifieerd wordt of je een geautoriseerde gebruiker bent.Dit geef ik aan bij CA certificaat (zie hieronder). Wellicht dat jij juist User certificaat moet instellen en CA niet definieren.
[...]
> > > CA certificate: <TUE certificaat?>
Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 last