quote:
MTBS schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 16:13:
Thx voor snelle reactie !
Nu nog op zoek naar (een) extra kortingsbonnetje(s). Voor Belgen zijn die helaas veel moeilijker te vinden dan voor Nederlanders... :-(( En ik zou mijn Packard Bell echt snel buiten willen smijten... :-)
Ben zelf niet zo'n ontzettend held in het opsporen van kortingsbonnen. Ik neem aan dat je al in het topic voor Dell Coupons hebt gekeken?
Ik heb zojuist even gechat met de afdeling verkoop (wat op zich al een wonder is, gezien de idiote wachtrijen hiero). Daar mijn vraag over RAID0 gesteld. Daar gaven ze aan dat dit niet hardwarematig mogelijk is. Nu weet ik dat dit mogelijk is in Windows (dus softwarematig), maar dit schijnt een performance-bottleneck te kunnen zijn. Mja, als het niet anders kan... Dit is geen onoverkomelijk probleem.
Wat me wel verbaasde, in negatieve zin, is dat Dell een pixelbeleid heeft van vijf dode pixels (of subpixels, dat werd me niet duidelijk uitgelegd). Dit is verder ook nog afhankelijk van locatie. Op mijn vraag of de notebook dus geretourneerd mag worden werd geantwoord met het statement dat de Technische Dienst de notebook zal inspecteren en dat de verkoper daarover dus ook geen uitlatingen kon doen. Ik heb al geprobeerd hier op GoT te zoeken op het pixelbeleid van Dell, maar ik krijg voornamelijk oude topics en het merendeel lijkt te gaan over losse beeldschermen, dus dat kan misschien ook nog verschil maken.
Het lijkt me nogal frustrerend om tegen dode pixels aan te kijken terwijl je de notebook niet kunt retourneren omdat de pixels niet ver genoeg verrot zijn

. Heeft iemand ervaring met het pixelbeleid van Dell voor WUXGA schermen of kunnen jullie enige indicatie geven van de frequentie waarop die dode pixels voorkomen?