Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 27 april 2004

uitgebreide review het is wel in het engels :)

Kheb em vandaag ontvangen! Pover ingepakt maar alles werkt OK! :)

quote:
Thomas1989 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:29:
Kheb em vandaag ontvangen! Pover ingepakt maar alles werkt OK! :)
Gefeliciteerd :o

Edit: we verwachten een review van je met lots of pics :p
Edit2:
quote:
Blaizer schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:21:
Congratz, lijkt erop dat ze eindelijk opschieten bij dell met de productie, alhoewel mijne nog steeds in preproductie is :\ .

Thomas1989, kan je eventjes meten hoe ver die 9 cel batterij uitsteekt? (indien je der eentje hebt natuurlijk), bij de insp 1520 steektie 2,5 cm uit, maar ik weet niet hoever die uitsteekt bij de 1720. naar het schijnt kan je daardoor er moeilijk een laptoptas voor vinden
Accu er uit halen --> problem fixed :+

vec0 wijzigde dit bericht 17-08-2007 21:36 (64%)

Congratz, lijkt erop dat ze eindelijk opschieten bij dell met de productie, alhoewel mijne nog steeds in preproductie is :\ .

Thomas1989, kan je eventjes meten hoe ver die 9 cel batterij uitsteekt? (indien je der eentje hebt natuurlijk), bij de insp 1520 steektie 2,5 cm uit, maar ik weet niet hoever die uitsteekt bij de 1720. naar het schijnt kan je daardoor er moeilijk een laptoptas voor vinden

AMD athlon X2 5200+ @2,67 - Asus Crosshair - 2x 512mb OCZ Spec Ops & 2x 1GB Corsair XMS2 - XFX 7950 GTx - Hiper Mod 580W - 2x WD Caviar 500 GB Alles in een Apevia X-cruiser gekoeld door Zalman CNPS9700, 6x40mm, 4x80mm & 1x120mm

PSN ID: hermedico

iemand zijn laptop al binnen ?

PS3 60Gb: MotorStorm - Resistance: Fall of Men - Warhawk - Call of Duty 4 - Time Shift - Assasin's Creed - Unreal Tournament 3 - Gran Turismo 5: Prologue - Army of Two - Grand Theft Auto 4

eitje..?
Reg. datum: 03 september 2003

Nope, wacht nu al 8 weken (er is nogal wat mis gegaan bij mijn bestelling, o.a. geannuleerd door een Dell medewerker). Een vriend van me heeft exact dezelfde besteld en heeft 'm al wel binnen. Even op zitten spelen. Ziet er goed uit en kan niet wachten tot de mijne eindelijk arriveert.
Alleen de uitstekende 9cell batterij is een beetje jammer. Had een nieuwe crumpler tas gekocht. En was bang dat het niet zou passen. Maar goed, laptop van die vriend even geprobeerd. Gelukkig past het wel...
Dus Blaizer: er zijn wel laptoptassen te vinden die passen. Mijn Crumpler Sticky Date-Big Logo zit er netjes omheen zonder dat het allemaal proppen en duwen wordt...

blaat!

Reg. datum: 18 december 2006

mijn order wordt opnieuw uitgesteld. Blijkt nu probleem te zijn met de interne toetsenborden. Die worden pas 31-8 weer verwacht en dus zullen alle orders wel weer een nieuwe delay mail krijgen. Zit nu erg te denken aan annuleren, maar HP heeft ook leveringsproblemen dus wat schiet je ermee op..

Ik heb zaterdagavond19-8 een 1721 besteld, ben benieuwd hoe lang het gaat duren uiteindelijk. Heb wel een zwarte gekozen trouwens.

Ik heb ook gekozen voor een scherm met Truelife, ik hoop dat de reflectie niet al te storend is.. Heb er wel eens mee gewerkt maar dat was een laptop van Fujitsu geloof ik. Iemand ervaringen hiermee?

2x SynQ XTRM-1 - Gemini UMX SE - Stanton DJ Pro 2000

quote:
jahoe schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:23:
mijn order wordt opnieuw uitgesteld. Blijkt nu probleem te zijn met de interne toetsenborden. Die worden pas 31-8 weer verwacht en dus zullen alle orders wel weer een nieuwe delay mail krijgen. Zit nu erg te denken aan annuleren, maar HP heeft ook leveringsproblemen dus wat schiet je ermee op..
Mijn order was ook weer opnieuw uitgestelt, maar bij mij hadden ze eerst de smoes dat ze moeilijk glas voor de schermen konden krijgen, en later zeiden ze dat de proccesor (T7300) op dit moment nog niet te leveren was. Daarna was het ook nog de kleur die ze momenteel niet goed konden leveren(groen). Ik heb mijn order geannuleerd want het schiet maar niet op. Nu al voor de 4e keer de levering uitgestelt.

Gigabite GA-P35-DS4 - C2D E6750 @ 3.2 GHz - OCZ 2GB - MSI 8800GTX OC - Antec Sonata III - Syncmaster 245BW

Mijn laptop is inmiddels in productie :)

Orderdatum: 18-8-2007
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 24-9-2007

Wel langer dan de 10 dagen die ze claimen als je het ding bestelt, maar ja, dat schijnt normaal te zijn als ik jullie reacties lees...

edit:
hmm, een paar minuten later is hij ineens weer in preproductie.. :{

Nou ja, ik zie het ding vanzelf verschijnen ;)

da_rippah wijzigde dit bericht 20-08-2007 15:36 (20%)

Reg. datum: 18 december 2006

Status productie kan nog steeds betekenen dat sommige onderdelen een leadtime hebben waardoor hij gerust 6 weken de status van productie kan hebben, dus volkomen nietszeggend die status pagina van Dell. Zelfs customer support heeft geen rechtstreekse inzage in de leadtimes van onderdelen

eitje..?
Reg. datum: 03 september 2003

Ik heb mijn dell zakelijk besteld, en zelfs de account/verkoop manager durft nu niets meer te zeggen. Bel nu 1 a 2 keer per week de Customer Care Afdeling. Gewoon om even gezellig te kletsen >:) Heeft me iig een gratis printer opgeleverd :-)

blaat!

Fromage du tête!

BIOS update 03 is intussen gereleased: Dell Inspiron 1720 System BIOS, English, Inspiron 1720, A03

Ik heb nog nooit een bios geupdate, dus ben benieuwd of er enige nieuwe features in zitten of extra stabiliteit. Is er ook gevaar voor dataverlies bij het updaten van de BIOS?

I only dream in Black and White

Fromage du tête!

Trouwens, ik heb een best brandende vraag...

aan de linkerkant van m'n dell zit een gleuf voor wat dell noemt een ExpressCard. Kan ik in zo'n ExpressCard vorm ook een tv tuner krijgen? Dan schuif ik die er zo in, en kan ik tv kijken en programma's opnemen.
Mits het kan natuurlijk :P

Reg. datum: 08 augustus 2007

Ter info: mooi alternatief voor Dell:
Na ongeveer 1jaar de laptop van Dell te volgen, hebben ze mij nooit kunnen overtuigen (prestatie, opties, prijs). Ook de 1720 niet (prijs, geen DVI, HDMI,...)
Vorige week dan toevallig de HP 9540 kunnen bekijken en hem meteen gekocht!
Na wat zoeken op het net heb ik hem kunnen kopen voor minder dan 1500¤!

Stel een Dell samen met dezelfde specs (wat al niet mogelijk is door oa hdmi, 320GB HDD,...) dan kom je al stukken duurder uit!

mijns inziens zeker meer dan een waardig alternatief!

quote:
Struikrover schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:01:
Trouwens, ik heb een best brandende vraag...

aan de linkerkant van m'n dell zit een gleuf voor wat dell noemt een ExpressCard. Kan ik in zo'n ExpressCard vorm ook een tv tuner krijgen? Dan schuif ik die er zo in, en kan ik tv kijken en programma's opnemen.
Mits het kan natuurlijk :P
er zijn tegenwoordig al prima tv tuners verkrijgbaar in de vorm van een usb stick ;) maar voor expresscards bestaan die uiteraard ook. Pinnacle heeft er eentje, heb het even opgezocht voor je (ze zijn wel prijzig, bij mijn computerwinkel kost ie 129 euro :\ . Maar er zijn vast wel goedkopere alternatieven):

http://www.pinnaclesys.co...TV+Hybrid+ExpressCard.htm

Blaizer wijzigde dit bericht 22-08-2007 19:26 (7%)

AMD athlon X2 5200+ @2,67 - Asus Crosshair - 2x 512mb OCZ Spec Ops & 2x 1GB Corsair XMS2 - XFX 7950 GTx - Hiper Mod 580W - 2x WD Caviar 500 GB Alles in een Apevia X-cruiser gekoeld door Zalman CNPS9700, 6x40mm, 4x80mm & 1x120mm

Fromage du tête!

Oke dankje voor de info
ik moet misschien even ergens een vergelijkingstest van tvtuner expresscards opzoeken :P

Ik heb mijn 1720 op 15 juli besteld, toen vertelde ze me dat het 7-10 dagen zou duren. Hierna kreeg ik een mailtje van dell, hij zou 21 augustus geleverd worden. Dus ik een belletje gepleegd waarom het was uitgesteld, vertellen ze me bij de klantenservice doodleuk dat hun al konden zien dat de laptop in productie was en dat het hooguit nog anderhalve week zou duren voordat ik hem had.... Vorige week mocht ik weer een fijne mail ontvangen dat het nog een maantje langer zou gaan duren. Dus ik dell weer bellen....krijg ik te horen dat ze er absoluut niks aan konden doen. Al met al ben ik tot nu toe érg ontevreden over dell! Ze liegen je keihard voor en geven absuluut niks om hun klanten. Ze wilde zelfs niet wat extra korting oid geven om het goed te maken :(. Nu maar hopen dat de laptop het goed doet, en als ik zo de ervaringen lees ga ik van de laptop zelf geen spijt krijgen.

Maar dell, ga alsjeblieft wat beter met je klanten om!

Remote Control for Media Center Edition, Kit kost E 42,84 (incl. transportkosten/BTW)

ik vind het zelf wel aan de dure kant, maar jah ben maar een arm studentje :'(

Edit: Heb trouwens ook nagevraagd over de bracket voor de hd. De verkoper zei tegen mij dat bij elke hd via dell een bracket wordt geleverd, maar je kunt het niet los bestellen. Hij heeft wel voor een alternatief gezocht, je kon via de desktops brackets krijgen maar dat gaat dan in pakketjes van 20 |:( . Mssn moeten we een inkoopactie houden :+

vec0 wijzigde dit bericht 26-08-2007 03:04 (42%)

Iemand z'n systeem al binnen gekregen of wat ervaringen te delen? Geloof dat binnenkort de XPS versie gepresenteerd gaat worden. Deze schijnt WEL DVI te hebben.

Fromage du tête!

Tja ik heb hem nu een tijdje, en ik geniet vooral van de vrij snelle dualcore T7500.
Heb al wel enkele vastlopers gehad, 1 BSOD, wat perikelen met software voor Vista, maar niks te klagen over de laptop zelf.
Hij maakt voor mij in ieder geval waar wat ie belooftl

Fromage du tête!

quote:
vec0 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 03:00:
Remote Control for Media Center Edition, Kit kost E 42,84 (incl. transportkosten/BTW)

ik vind het zelf wel aan de dure kant, maar jah ben maar een arm studentje :'(

Edit: Heb trouwens ook nagevraagd over de bracket voor de hd. De verkoper zei tegen mij dat bij elke hd via dell een bracket wordt geleverd, maar je kunt het niet los bestellen. Hij heeft wel voor een alternatief gezocht, je kon via de desktops brackets krijgen maar dat gaat dan in pakketjes van 20 |:( . Mssn moeten we een inkoopactie houden :+
Goed idee, ik stem voor.

Mijn laptop staat nu al eeuwig op "pre-productie". Ik heb hem 11 dagen geleden besteld. Ik ben aan het overwegen om de order te annuleren. Kan dat nog? En hoe snel heb ik dan mijn geld terug?

Voor het geld dat ik uitgegeven heb kan ik bij de mediamarkt morgen nog een laptop kopen met dezelfde specs! Dell gooit echt zijn eigen ramen in met die belachelijk lange levertijden...

quote:
Yeey toch iemand die mijn idee goedkeurt :p
quote:
da_rippah schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:45:
Mijn laptop staat nu al eeuwig op "pre-productie". Ik heb hem 11 dagen geleden besteld. Ik ben aan het overwegen om de order te annuleren. Kan dat nog? En hoe snel heb ik dan mijn geld terug?

Voor het geld dat ik uitgegeven heb kan ik bij de mediamarkt morgen nog een laptop kopen met dezelfde specs! Dell gooit echt zijn eigen ramen in met die belachelijk lange levertijden...
Mijne staat al sinds 7 juli ofso in Pre-productie (heb het nog niet eens binnen :'() , Jahoe heeft al een paar posts terug vermeld dat die status site van Dell niet klopt ;). Denk toch dat je beter kan bellen naar Dell zelf en vragen hoe ver je zit?

Edit: Jahoe heeft zijn 1720 geannuleerd, dus mssn PM naar hem sturen hoe het met annuleren zit? Je kan zowiezo annuleren bij dell ook al hebben ze het afgeleverd. Probleem bij het afleveren is dat je wel de verzendkosten moet betalen. Ik weet alleen niet hoe lang het duurt voordat je je geld terug hebt?

vec0 wijzigde dit bericht 29-08-2007 21:43 (13%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws