enkel XP erop zetten is geen probleem
MAAR
download EERST de drivers voor xp en zet ze op een stick of cdtje.. heel veel drivers moeten zoals de wireless pakt hij dus nog niet in xp
// ervaring met: touchpad //
oke na de touchpad een beetje te hebben gebruikt vind ik hem eigenlijk te klein, als ik deze vergelijk met mijn oude touchpad van mijn oude toshiba laptop was die wat groter en was beter te bedienen.. maar misschien is t ook dat ik moet wennen dat dit een widescreen is met numpad en dus touchpad meer naar links zit.. ik ga namelijk automatisch telkens naar het midden..
// ervaringen met: boxen //
wat een goed geluid!! (voor een laptop!) ik heb bij geen enkele laptop tot nu toe die ik heb gehoord geluid zoals dit gehad...
// ervaringen met: afstandsbediening //
chilllll echt relaxxx... werkt echt gemakkelijk met de media center.. ik gebruik de media center nu alleen om mn muziek te spelen...
// ervaringen met: toetsenbord //
Ik heb er veel van gelezen en vind het maar gewoontjes het toetsebord.. het tikt lekker oke... maar niet van wauww... ik las ergens dat iemand een smile van oor tot oor had toen hij begon te typen.. nou.. het is gewoon als elke andere laptop.. maakt even veel geluid als ik typ... niks bijzonders... maar ik betrap mezelf niet snel op typfouten ofzo.. die ik wel sneller maakte bij andere computers waar ik op zat..
// ervaringen met: beeldscherm //
heb niet dat 1600x1200 scherm ofzo d8 ik maar die 1440x900 ik zie er nog geen problemen mee.. al heb ik wel dat het onderste stukje bij de startbalk wat lichter is.. is dit nou light leakage in een scherm? of is dit gewoon normaal.. aangezien ik dit bij meerdere laptops heb gezien... nog geen zon ervaringen ermee maar tis een glossy scherm dus ja... denk dat het niet echt fijn is
// ervaringen met: palmwrists //
aan de rechterkant als ik mn hand erop leg hoor ik af en toe een klikje lijkt t net.. dat ik ben er net achter dat het iets met de cdrom drive is.. deze kraakt een beetje.. ff proberen zelf te fixen zo...
// ervaringen met: wifi //
goed, nog geen bluescreens ofzo... gelukkig

heb uitstekend ontvangst nu terwijl mijn oude laptop maar tot goed kwam...
// ervaringen met: webcam //
ff snel getest met mn vriendin.. zorg dat achter je geen lamp zit.. dat weerspiegelt...
// ervaringen met: transport //
shit.. vandaag voor t eerst getransporteerd enne.. had echt pijn aan m'n scchouder.. maarja... moest nog wel meer meenemen... heb een targus messenger city gear gehaald.. met 9cell accu past hij er gweoon netjes in.... met de 9cell accu past hij NIET in de zeroshock III sleeve...
Prewien wijzigde dit bericht 05-02-2008 17:26 (86%)