[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicGewoon via het forum aanmelden.
De clubs in het spel zelf werken toch niet goed, dus alle forumzaken en gameafspraken lopen gewoon via het forum op http://tweakerstduclub.forumup.nl/
De clubs in het spel zelf werken toch niet goed, dus alle forumzaken en gameafspraken lopen gewoon via het forum op http://tweakerstduclub.forumup.nl/
Aangemeld, thanx. 
Nu maar eens het spel gaan opstarten, na ongeveer een half jaar.
Nu maar eens het spel gaan opstarten, na ongeveer een half jaar.
Reg. datum: 02 januari 2007
Na even niet meer gespeelt te hebbe ben ik terug begonnen met TDU.
Enige probleem is dat als ik uit m'n huis wil Test drive vast loopt en het save beeld blijft staan.
Heb het speelt al enkele malen opnieuw geinstalleerd maar hij doet niks.
Ook heb ik dit al geprobeerd maar het werkt niet
Enige probleem is dat als ik uit m'n huis wil Test drive vast loopt en het save beeld blijft staan.
Heb het speelt al enkele malen opnieuw geinstalleerd maar hij doet niks.
Ook heb ik dit al geprobeerd maar het werkt niet
quote:rCk schreef op zondag 16 september 2007 @ 19:27:
@ Jepz..
Hij loopt vast als je met een willekeurige uit het huis wil, naar de straat toe? Dat hij dan op "Saving" blijft hangen?
Hier iets wat ik eerder postte:
1. Stel in mapopties in dat je verborgen mappen wilt zien
2. Ga naar : C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited
3. Verwijder de map Test Drive unlimited / Alle bestanden behalve CD-Key.txt (de / betekent óf)
4. Probeer het.
5. Als het goed is werkt het.
Good luck!
zoek in dit topic eens naar radial.rdb
pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso
heb het verwijderd met dat programma maar nu wilt ie helemaal niet meer opstarte. Hij geraakt niet voorbij het opstart schermquote:MadMarky schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:31:
zoek in dit topic eens naar radial.rdb
Is er eigenlijk nog wel belangstelling voor de GoT club?
Nadat een hoop mensen enthousiast reageerden over het oprichten van de club, blijft het tot nu toe angstvallig rustig bij de club.
Als er geen belangstelling voor is of komt, ga ik op termijn de club weer sluiten.
Nadat een hoop mensen enthousiast reageerden over het oprichten van de club, blijft het tot nu toe angstvallig rustig bij de club.
Als er geen belangstelling voor is of komt, ga ik op termijn de club weer sluiten.
Reg. datum: 08 maart 2007
Reg. datum: 08 maart 2007
Ja hoor, ik heb nog wel belangstelling.. Punt is dat ik nu even een drukke tijd gehad heb met werken. maar ik heb nu 2 weken vakantie. dus ik ga weer TDu'en
[PSN: carlhendrix]
Ik heb zeker interesse, heb me aangemeld op je site!
Iemand ook al onder de 50 minuten geweest? Show it!!!

Nee, mijn beste tijd ligt zo rond de 52 - 53 minuten. Ook op een level 3 MV Agusta F4 Tamburini.
Met auto's op level 0 rij ik meestal tussen de 55 en 58 minuten, afhankelijk van de auto.
Met auto's op level 0 rij ik meestal tussen de 55 en 58 minuten, afhankelijk van de auto.
Reg. datum: 14 april 2007
Reg. datum: 14 april 2007
Ik zal die race straks is proberen, heb hem nog niet gereden. Kijken of ik ook onder de 50 kan komen (Vast niet)
Niet gelukt idd, was even vergeten hoe ik me aan die race erger, en vooral met een motor
Niet gelukt idd, was even vergeten hoe ik me aan die race erger, en vooral met een motor
Martijn1990 wijzigde dit bericht 06-07-2008 17:05 (29%)
Eitje!quote:Mad Scientist schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:38:

Gewoon niet te vaak crashen.
Edit:
En nog een keer op een "slome" Duc:

Ferret X wijzigde dit bericht 15-07-2008 10:00 (13%)
Asus M2N-E - 6 Gig Corsair DDR2 800 - Athlon 64 X2 6000+ @ 2800 Mhz - XFX 8800GT - 2 x 160 Gb RAID 0 + 160 Gb - 480 W Tagan - SB X-FI Extreme Music
Ik kom er nog niet helemaal uit met dat multiplayer verhaal.
Stel ik zie een groepje users op de map, dan klik ik erop en dan zie ik ze. Vervolgens druk ik op "f" en dan zou ik ze moeten kunnen locken. Alleen zijn mijn keybindings volgens mij niet goed want als ik dan op pijltje naar links druk dan gebeurd er niks (zowel gewone pijltjes als numpad geprobeerd).
En hoe kies ik een ander om op te locken? En hoe "unlock" ik?
Verder is het geweldig rijden als je de goede instellingen hebt met een G25
.
Stel ik zie een groepje users op de map, dan klik ik erop en dan zie ik ze. Vervolgens druk ik op "f" en dan zou ik ze moeten kunnen locken. Alleen zijn mijn keybindings volgens mij niet goed want als ik dan op pijltje naar links druk dan gebeurd er niks (zowel gewone pijltjes als numpad geprobeerd).
En hoe kies ik een ander om op te locken? En hoe "unlock" ik?
Verder is het geweldig rijden als je de goede instellingen hebt met een G25
Sinds ik een G25 heb ontvangen ben ik waar aan het TDU-en geslagen, moet alleen nog even de juiste instellingen zien te vinden. Ben nu ook mijn online profiel eens aan het uitspelen. Is er nog veel activiteit m.b.t. tot de Got-club?
The Tweaker Pin Show | Bjusterbaarlik lekker
Reg. datum: 29 september 2002
Reg. datum: 29 september 2002
ik ben niet bekend met de got clan/groep maar ben net begonnen met test drive en hoop dat mijn g25 met een paar dagen binnen is.
of speelt niemand dit spel meer??
of speelt niemand dit spel meer??
De fijne G25 instellingen staan een eindje terug.
Komt erop neer dat de 2 sensitivity schuifjes ongeveer in het midden staan en de lineariteit voluit. En dan moet je in je logitech software de draaihoek van je stuur op 900 graden zetten.
Ik vind het persoonlijk ook fijner om de FFB ongeveer in het midden te zetten (in het spel) en in de logitech software de centreerveer op 15-20%.
Als je dan stuurt in test drive ziet het er wat vreemd uit omdat je stuur in beeld niet evenveel ronddraait maar het rijdt het fijnste.
Ik heb me trouwens "aangemeldt" op de got club maar hoor er verder nog niks van.
Komt erop neer dat de 2 sensitivity schuifjes ongeveer in het midden staan en de lineariteit voluit. En dan moet je in je logitech software de draaihoek van je stuur op 900 graden zetten.
Ik vind het persoonlijk ook fijner om de FFB ongeveer in het midden te zetten (in het spel) en in de logitech software de centreerveer op 15-20%.
Als je dan stuurt in test drive ziet het er wat vreemd uit omdat je stuur in beeld niet evenveel ronddraait maar het rijdt het fijnste.
Ik heb me trouwens "aangemeldt" op de got club maar hoor er verder nog niks van.
ik hoor er ook helemaal niets meer vanquote:KillerB schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:11:
Ik vind het vreemd dat mensen zeggen dat ze van de club niks horen.
De club bestaat inmiddels al twee maanden. Alleen niemand neemt de moeite om iets te organiseren. En als ik zelf wat organiseer komt er niemand opdagen.
@ KillerB: ik heb je berichtje ontvangen, maar aangezien ik de afgelopen week op vakantie ben geweest, heb ik niet kunnen reageren. Overiges gaat het aanmelden niet meer via een direct message maar gewoon op het clubforum waarvan de link al enige keren is gepost hier op het forum.
Ik wil wel weer wat evenementen gaan plannen voor de club, maar ik wil dan wel graag dat er ook wat activiteit komt van de andere leden. Dat wil zeggen: meedoen of zelf iets organiseren. Natuurlijk hoef je niet aan ieder evenement mee te doen, maar als je een actieve club wilt, moet je daar zelf ook aan meewerken. Het is ook niet leuk als alles van 1 persoon af moet komen.
Voor de mensen die nog steeds zijn geinteresseerd in een GoT club: hou het clubforum de komende week in de gaten. Ik wil zelf iets gaan organiseren. Mocht iemand zich geroepen voelen om zelf ook wat te organiseren: ga je gang. Ik kijk het met de club nog even een tijdje aan, maar als de club inactief blijft, ga ik hem weer opheffen.
Mochten er mensen zijn die vinden dat er een aantal zaken anders geregeld moeten worden met betrekking tot de club en het club forum: alle suggesties, op- en aanmerkingen zijn uiteraard welkom
De club bestaat inmiddels al twee maanden. Alleen niemand neemt de moeite om iets te organiseren. En als ik zelf wat organiseer komt er niemand opdagen.
@ KillerB: ik heb je berichtje ontvangen, maar aangezien ik de afgelopen week op vakantie ben geweest, heb ik niet kunnen reageren. Overiges gaat het aanmelden niet meer via een direct message maar gewoon op het clubforum waarvan de link al enige keren is gepost hier op het forum.
Ik wil wel weer wat evenementen gaan plannen voor de club, maar ik wil dan wel graag dat er ook wat activiteit komt van de andere leden. Dat wil zeggen: meedoen of zelf iets organiseren. Natuurlijk hoef je niet aan ieder evenement mee te doen, maar als je een actieve club wilt, moet je daar zelf ook aan meewerken. Het is ook niet leuk als alles van 1 persoon af moet komen.
Voor de mensen die nog steeds zijn geinteresseerd in een GoT club: hou het clubforum de komende week in de gaten. Ik wil zelf iets gaan organiseren. Mocht iemand zich geroepen voelen om zelf ook wat te organiseren: ga je gang. Ik kijk het met de club nog even een tijdje aan, maar als de club inactief blijft, ga ik hem weer opheffen.
Mochten er mensen zijn die vinden dat er een aantal zaken anders geregeld moeten worden met betrekking tot de club en het club forum: alle suggesties, op- en aanmerkingen zijn uiteraard welkom
Ik heb me inmiddels aangemeld op het forum. Lijkt me leuk om komende week s'avonds een keer te toerenquote:Jeroen O schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 17:08:
Ik vind het vreemd dat mensen zeggen dat ze van de club niks horen.
Er zijn nu twee evenementen gepland. Een tour voor week 31 en een race voor week 32. Voor deze week kan ik zelf even niks organiseren i.v.m. werk.
Heeft er al iemand in de MB CLK GTR gereden? Eergisteren gekocht en ben er niet meer uit weg te slaan, wat een superbak!

Wegligging is subliem en over de remmen raak ik ook niet uitgepraat. Een race die eerst best lastig te winnen was, win ik nu met 10 seconden voorsprong
Eens kijken wat deze in de Millionairs Challenge doet, moet lekkerder gaan dan bijvoorbeeld met de McLaren denk ik.

Wegligging is subliem en over de remmen raak ik ook niet uitgepraat. Een race die eerst best lastig te winnen was, win ik nu met 10 seconden voorsprong
Eens kijken wat deze in de Millionairs Challenge doet, moet lekkerder gaan dan bijvoorbeeld met de McLaren denk ik.
bvk wijzigde dit bericht 22-07-2008 18:58 (13%)
Reg. datum: 01 december 2006
Reg. datum: 01 december 2006
Sinds kort heb ik wat raars. Stel ik ga in de camera voorin zitten bij en RUF (dus zeg maar op de hood of bij bumper). Hoor ik niets meer. Terwijl dat eerst nog wel was. net als nu met een Viper achteruit kijken hoor ik ook niets. Iemand een idee hoe dat komt? Want ik vind het soms aardig irritant zeg maar als je ff achteruit kijkt en het ineens doodstil is terwijl die V10 lekker gromt :<.
Thanks in advance.
Ik ga denk als ik weer eens wat tijd heb enzo, wat spelen. Lijkt me weer eens lachen, goede game alleen die fps is soms niet zo fijn. Maar dat komt door mijn 8800GTS (geen geld voor een andere kaart
)
Thanks in advance.
Ik ga denk als ik weer eens wat tijd heb enzo, wat spelen. Lijkt me weer eens lachen, goede game alleen die fps is soms niet zo fijn. Maar dat komt door mijn 8800GTS (geen geld voor een andere kaart
Specs: http://tweakers.net/gallery/sys/17113 xfire: enpthron
Reg. datum: 22 juni 2006
Reg. datum: 22 juni 2006
Momenteel zit ik op 44% van het spel. Het probleem is nu alleen dat ik bijna geen challenges meer tegen kom. Is er een filter die je kan aanzetten waarbij de wegen waar je nog niet geweest bent zichtbaar worden?
Het is heel simpel om de challenges te filteren die je nog niet gedaan hebt, maar onbereden wegen zul je van de kaart zelf af moeten leiden. Wegen die je al gehad hebt worden groen, onbereden wegdelen zijn nog zwart.quote:Putyah schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:15:
Momenteel zit ik op 44% van het spel. Het probleem is nu alleen dat ik bijna geen challenges meer tegen kom. Is er een filter die je kan aanzetten waarbij de wegen waar je nog niet geweest bent zichtbaar worden?
Edit: Niet groen, maar blauw..
bvk wijzigde dit bericht 22-07-2008 18:44 (3%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.