Gathering of Tweakers

Quicksearch
FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

Is het verstandig het spel nu nog in de winkel te kopen? Aangezien het een MMOR is zullen de server op een gegeven moment plat gaan, is hier al bericht over? :)

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

Het spel kan je met een gerust hart kopen.

Ik heb nog geen berichten gelezen dat de servers binnenkort plat zullen gaan. Dat lijkt me ook geen slimme actie, aangezien het best nog druk is op de servers.

Bovendien kan je het spel ook off-line spelen. Het enige nadeel is dat je je on-line profiel niet off-line kan gebruiken en andersom ook niet.

Extreme Edition of koekoek

Test drive zit bij mij vast nadat ik aan de eerste challange wil beginnen net nadat je een eigen auto hebt gekocht.
Dan draait het beeld aldoor rond en moet ik op ok klikken maar hij lijkt dan helemaal vast te zitten en er gebeurt niks meer.
Ik heb al op internet gezocht maar dat schijnt aan versie 1.66 te liggen oid? heeft iemand daar meer over gehoord, en hoe kan ik dit oplossen?

~Those who walked in the dark have seen a bright light. And it shines upon everyone who lives in the land of darkest shadows.~

FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

Super spel dit!

Ik ben begonnen met een Audi A3 F-class, nadat ik bijna alle F-class races had gedaan een Murcielago voor de "No restriction" missies gekocht, en nu een Nismo 350Z voor de E-class. Ik was eigenlijk van plan dit ritme aan te houden totdat ik het spel uit heb gespeeld, voor iedere class een auto kopen en daar alle races van die class mee rijden. Iemand tips of ik dit wel slim doe? Het laatste waar ik zin in heb in geldnood. :)

Alleen wel bizar dat de supermodels soms niet in mijn Murcielago gezien willen worden, maar wel in de 350Z. :P

Geqxon wijzigde dit bericht 27-05-2008 13:22 (7%)

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

quote:
koekoek2003nl schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:46:
Test drive zit bij mij vast nadat ik aan de eerste challange wil beginnen net nadat je een eigen auto hebt gekocht.
Dan draait het beeld aldoor rond en moet ik op ok klikken maar hij lijkt dan helemaal vast te zitten en er gebeurt niks meer.
Ik heb al op internet gezocht maar dat schijnt aan versie 1.66 te liggen oid? heeft iemand daar meer over gehoord, en hoe kan ik dit oplossen?
legaal kopen gok ik

quote:
Geqxon schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:21:
Super spel dit!

Ik ben begonnen met een Audi A3 F-class, nadat ik bijna alle F-class races had gedaan een Murcielago voor de "No restriction" missies gekocht, en nu een Nismo 350Z voor de E-class. Ik was eigenlijk van plan dit ritme aan te houden totdat ik het spel uit heb gespeeld, voor iedere class een auto kopen en daar alle races van die class mee rijden. Iemand tips of ik dit wel slim doe? Het laatste waar ik zin in heb in geldnood. :)

Alleen wel bizar dat de supermodels soms niet in mijn Murcielago gezien willen worden, maar wel in de 350Z. :P
Vind je het gek :P , die nismo is gewoon keigoed....

Sommige races zijn zo moeilijk dat ze niet met iedere auto in een bepaalde groep uit te spelen zijn.

Bovendien zijn voor bepaalde races en missies ook bepaalde merken vereist, je ontkomt er dus niet aan om veel auto's te kopen. Al was het maar omdat je auto's moet verzamelen om het spel uit te spelen. Eventueel kan je wel een aantal auto's huren om er een race mee te doen.

Aan de andere kant, geld verdienen is niet zo moeilijk. Als je eerst alle vehicle transport missies doet en je rondt deze zonder fouten af, dan heb je al een slordige 3 miljoen bij elkaar verdiend. Later in het spel, wanneer je toegang hebt tot de expert en de champion races, dan is geld helemaal geen probleem meer, aangezien er een aantal races tussen zitten waar je met weinig moeite en inspanning, veel geld in korte tijd kan verdienen.

Je kan ook via een safe-house autos "traden" hier zijn soms leuke aanbiedingen (verkapte marktplaats in game)

[Ghostrider]
Workstation Q6600@8x400=3,2ghz 2048mb DDR2 GeIL800 Geforce8800GTSXFX580 22inch TFT
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 Server 4000gig hdd's

T E C H N O C H I C K E N

Ik heb m al een poosje en zou ook graag lid willen worden van de club :) Kan iemand me een keer ingame opzoeken?

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.

Als je lid wilt worden van de club, moet je naar http://tweakerstduclub.forumup.nl/ gaan.

Daar kan je je registreren en vervolgens meedoen aan evenementen.

Op dit moment is het nog erg rustig want de club is net opgericht. Voor a.s. zondag staat er wel wat in de planning.

Leden toevoegen aan het clubhuis in het spel, daar zijn de afgelopen week problemen mee geweest. De bedoeling is dat toevoegen aan het clubhuis in het spel nu gewoon bij het begin van een race of tour wordt gedaan.

quote:
Ghostrider schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:55:
Je kan ook via een safe-house autos "traden" hier zijn soms leuke aanbiedingen (verkapte marktplaats in game)
Dat kun je wel zeggen, zojuist een Koenigsegg CC8S met het 3e tunings pakket voor $5,000 gekocht _/-\o_ En de teller staat zelfs nog op 0 >:)

Extreme Edition of koekoek

quote:
Jeroen O schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:09:
Als je lid wilt worden van de club, moet je naar http://tweakerstduclub.forumup.nl/ gaan.

Daar kan je je registreren en vervolgens meedoen aan evenementen.

Op dit moment is het nog erg rustig want de club is net opgericht. Voor a.s. zondag staat er wel wat in de planning.

Leden toevoegen aan het clubhuis in het spel, daar zijn de afgelopen week problemen mee geweest. De bedoeling is dat toevoegen aan het clubhuis in het spel nu gewoon bij het begin van een race of tour wordt gedaan.
Hey wat leuk ik speel het pas sinds kort. nogmaar 10% gedaan oid. maar kan ik daar ook aan meedoen? en wat kan je allemaal doen dan? samen racen e.d.?

~Those who walked in the dark have seen a bright light. And it shines upon everyone who lives in the land of darkest shadows.~

Uiteraard kan je daar aan meedoen, mits je met een online profiel speelt.

Wat je allemaal kan doen in clubverband?

Je kan gezamelijk touren. Je spreekt met een aantal mensen (maximaal 8 personen) af op een bepaalde locatie in het spel. En dan gaan we met z'n allen een stukje rijden over het eiland.

Je kan een race organiseren. Je spreekt af zo laat gaan we die multiplayer race doen. Je gaat dan naar die multiplayer race en als iedereen er is lekker racen.

Dan heb je ook nog in het spel de mogelijkheid om een club op te richten. Helaas werken de clubs in het spel niet helemaal goed. Zo werkt de lobby niet, dus als iedereen de club binnen gaat, dan zie je elkaar niet. Dat is tevens ook de reden dat de inter-club races (tegen een andere club) niet werken. Wat wel werkt zijn de intra-club races. In principe is dat een verkapte vorm van een multiplayer race doen. De verschillen zijn dat de deze vanuit het clubhuis organiseert, dus iedereen moet naar het clubhuis komen. En je hebt een paar extra races waar je uit kan kiezen, die buiten het clubhuis niet toegankelijk zijn. En nog een voordeel van het clubhuis is, dat je club leden makkelijk kan vinden op de kaart.

Om trouwens lid te worden van het clubhuis in het spel, die wij uiteraard ook hebben, moet je een keer in het spel afspreken. Alleen werkt het toevoegen van leden ook niet altijd goed.

Daarom gebruiken we ook een forum om game-afspraken te maken. Daar kan je je gewoon registreren en meedoen of zelf iets organiseren.

Jeroen O wijzigde dit bericht 31-05-2008 08:48 (3%)

Iemand online op dit moment? Ik heb wel ff zin om te cruisen. Ik heb een Ferrari F430 en Audi A6 4.2 fsi Allebei Stage 3 tuned 8)

Al sinds gisteren avond kan ik niet connecten met de TDU server, en dus ook niet spelen -O- Heeft iemand meer hier last van of niet?

Clubforum ligt er uit, ik kan dus niet mee cruisen tenzij hier nog ff verteld wordt door iemand waar we heen gaan en waar we starten :(

(\__/)

Ja zelfde hierzo.. Ik kan niet op TDU en niet het clubforum , Jeroen.. heb je een locatie?

Okee, het ligt dus niet aan mij dat ik het clubforum niet kan bereiken. Forumup.nl is in zijn geheel niet bereikbaar.

De startlocatie van de cruise van vanavond is vlak bij het circuit. Daar heb je een industrieterrein met een weggetje wat nergens heen gaat. Daar is vanavond de start.

http://home.wanadoo.nl/jeroen17/TDU/club/images/startlocatie1.jpg

De race die ik heb gepland is Time Attack Duel, net boven de Forza tuner.

Start tour: 20:30u
Start race: 21:00u (ongeveer)

password race = tweakers

Ik had gisteren deze gegevens al op het clubforum geplaatst. Ik weet dus niet zeker of het password nu hetzelfde is, maar ik dacht het wel.

Ik hoop alleen dat de servers van TDU het vanavond weer doen, want zo te horen zijn daar ook problemen mee. Mochten die het ook niet doen, dan wordt de tour (voor de tweede keer) een week opgeschoven. Helaas maar dat is dan niet anders.

Jup ik meld me hiero maar weer ff met connectionprobs met de TDUservers. Kan nu dus helemaal niks idd, hope dat ze voor 20:30 werken.

(\__/)

Ja, nog steeds connection problemen... en nog een kwartier te gaan... sh*t

Bij mij doet ie het ook niet.

Laten we het volgende maar afspreken:

Ik blijf het tot 20:45u proberen. Zijn er dan nog steeds problemen, dan is de tour verplaatst naar volgende week.

Lukt het wel om verbinding te krijgen, maar is er niemand op de map zichtbaar, dan ga ik meteen de multiplayer race hosten. Lukt het ook niet om een multiplayer race te hosten of komen anderen er ook niet in, dan is het ook verplaatsen naar volgende week.

Het is niet echt een goed begin zo, maar met TDU kan het nou eenmaal vriezen en dooien.

Reg. datum: 17 augustus 2001

Kan sinds gisteravond ook niet meer connecten met de TDU servers. Lijkt er erg op dat de TDU servers eruit liggen. Of de verbinding tussen Gamespy en TDU servers ligt er uit. Of whatever. Maar online spelen, ho maar! :(
quote:
Jep, het werkt weer bij mij :)

Kraay wijzigde dit bericht 02-06-2008 17:06 (10%)

Ik heb het spel net gekocht, en heb een paar vragen. Ik heb een account voor online aangemaakt, maar de server ligt plat dus kan ik er niet mee racen, daarom heb ik ook een account voor offline, dat is toch een andere? Zijn die accounts dan verbonden ivm geld en auto's of moet je online ook sparen en etc om verder te komen?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws