Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 21 november 2000

quote:
Martijn1990 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:53:
Je moet het Radial file even verwijderen, daar is een programmatje voor. Ik zal hem even voor je zoeken, hij word zo ge-edit.
Edit: Dit moet hem zijn als het goed is. Als hij niet werkt moet ik even verder zoeken. Heb nl mijn eigen programmatje geupload. http://rapidshare.de/files/39439311/MGRC.rar.html
Nooit van gehoord... maar ik heb geen vastloper meer gehad! Dus.. TNX!
Dat bestand was eigenlijk helemaal niet groot. Ik weet niet hoe groot dit bestand normaal is, maar hier was het nog geen 5MB groot.
quote:
Jeroen O schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:41:
[...]

Maak jij een club aan of moet ik dat doen?
Kijk maar joh.. maak mij niet uit.

Even over die club. Stel ik of Jeroen O maakt een club. Is het dan nog van belang dat je niet online bent als de rest wel in de club "zit"? Nee toch? Maw, de club eigenaar hoeft niet constant online te zijn he?

Reg. datum: 25 april 2001

Okee, dan ga ik een club aanmaken.

Ik stel voor dat de mensen die lid willen worden, mij even een DM sturen door op het http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/dm.gif icoontje te klikken onder mijn naam. Wat ik moet weten is je naam welke je in TDU gebruikt.

Wat betreft het online moeten zijn van de eigenaar: dat moet alleen even voor het lid worden. Er moet namelijk afgesproken worden in het spel zodat ik alle leden om mijn vriendenlijst kan zetten. Aan de hand van die vriendenlijst kan ik je lid maken van de club.

Als je eenmaal lid bent, kan je altijd de club in en iets organiseren. Daar hoeft de eigenaar niet voor online te zijn. Zelf kan je dan ook mensen lid maken van de club.

We moeten alleen even kijken hoe we de communicatie gaan regelen. Met andere woorden, hoe gaan we evenementen afspreken, want voor zover ik weet zijn de communicatiemiddelen binnen de club zeer beperkt. Maar echt ervaring heb ik hier ook niet mee. De vorige club waar ik lid van was maakte gebruik van een eigen forum.

Ik open wel een club en dan spreken we maar een keer af in het spel. Dan moeten we maar even kijken wat er allemaal mogelijk is.

Club is open.

http://home.wanadoo.nl/jeroen17/TDU/images/club/clublocatieklein.jpg

Klik op de afbeelding voor een groter formaat.

Een simpele website met meer informatie is in de maak.

Aanmelden kan via DM http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/dm.gif

Even een kleine edit:

Omdat de clubs in het spel niet goed werken, heb ik een clubforum opgericht. Deze is te vinden op http://tweakerstduclub.forumup.nl

Als je lid wilt worden, dan volstaat registratie op dit forum. (En natuurlijk meedoen met de club ;) )

Jeroen O wijzigde dit bericht 03-08-2008 15:34 (27%)

Reg. datum: 12 maart 2005

Ik heb het spel net gekocht en heb deze week niet heel veel tijd maar ga uiteindelijk wel bij de GoT raceclub.

Reg. datum: 08 maart 2007

Ik zie geen DM knopje, maar wil wel graag lidworden..

[PSN: carlhendrix]

Een DM kan je alleen versturen als je het bij je voorkeuren hebt geactiveerd.

Jeroen O wijzigde dit bericht 19-05-2008 19:24 (70%)

Ook wel programmeur

Goed man, een Tweakers club online. Ik ga me gelijk aanmelden (als Jeroen O meewerkt, begrijp ik :P)

Tijd om te racen ! :) Eindelijk mijn Logitech G25 een keer zinvol inzetten

freewilly wijzigde dit bericht 19-05-2008 20:05 (17%)

P4 2.4GHz - 1GB DDR333 - GeForce4 ti 4600 - 2x Maxtor D740X 80GB ATA133 (Raid 1) - Pioneer DVD-106S - Aopen 40x12x32

Reg. datum: 08 maart 2007

quote:
Jeroen O schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:20:
Een DM kan je alleen versturen als je het bij je voorkeuren hebt geactiveerd.
Ja maar ik gaf al aan dat ik lid wilde worden,.. Is dat niet genoeg dan??

[PSN: carlhendrix]

Nee, want ik moet je ingame naam weten en we moeten een keer afspreken in het spel.

De reden waarom ik dat via direct messages doe, is omdat dit topic niet bedoeld is voor gameafspraken.

Ik ben bovendien aan het kijken of ik ergens een forum kan openen speciaal voor deze club. Dan is het allemaal wat makkelijker om races en tourtochten te organiseren en af te spreken.

Inmiddels is er één iemand lid en een ander heeft inmiddels een uitnodiging voor lidmaatschap ontvangen, alleen TDU wilde niet erg meewerken want het was erg moeilijk om verbinding te krijgen met een andere speler.

Team ColdFusion!!!

Tsja, dat is altijd al zo geweest, als je op de map kijkt, zie je de speler wel, klik je op z'n naam dan niet. Enige optie is op jezelf even aan de andere kant van het eiland te zetten, en dan opnieuw naar de speler te klikken, na een aantal keer proberen lukt het dan wel :)

* SlinkingAnt is nu ook lid van de club :Y)

Intel C2D 6600@3.4 | Gigabyte P35-DS4 | XFX 8800GTS320MB | 4x 1GiB PC6400 Kingston DDR2 | 2x Seagate Baracuda 7200.7 SATA 8MB 320GiB

Reg. datum: 21 november 2000

Netjes Jeroen!

Heb net een PM naar je gestuurd. Ben de komende weken ffkes druk. Maar ik kijk wel wanneer ik online kan komen om de boel te regelen.

asphinctersayswhat?
Reg. datum: 21 maart 2002

Gister dit spel ook maar weer eens geïnstalleerd, werkt allemaal prima..Kan alleen niet inloggen qua gamespy? 3 accounts geprobeerd, waaronder 1 nieuw aangemaakt..

Krijg de hele tijd de melding dat mn nick al met een ander wachtwoord in gebruik is..dus ook bij het account wat ik gister speciaal voor TDU h eb aangemaakt...

Het gaat goed, tot nu toe zijn er zes aanmeldingen.

Ik heb inmiddels een aantal websites gevonden waar een forum aangemaakt kan worden voor deze club. Het is nog even vergelijken welke de beste voorwaarden heeft. In principe wil ik van het weekend alles gereed hebben, zodat vanaf dan er echt iets georganiseerd kan worden.

Wat betreft de in-game club. In principe wil ik wel iedereen hier lid van hebben. Dat is voor leden makkelijk om elkaar snel op de kaart te kunnen vinden. De mogelijkheden van het clubgebouw zijn verder beperkt tot het organiseren van intra-club races welke je apart moet aankondigen. Vandaar ook een eigen club forum.
quote:
SlinkingAnt schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:54:
Tsja, dat is altijd al zo geweest, als je op de map kijkt, zie je de speler wel, klik je op z'n naam dan niet. Enige optie is op jezelf even aan de andere kant van het eiland te zetten, en dan opnieuw naar de speler te klikken, na een aantal keer proberen lukt het dan wel :)

* SlinkingAnt is nu ook lid van de club :Y)
Meestal gaat het wel goed is mijn ervaring. Gisteren uiteindelijk ook wel, maar het is iedere keer maar weer de vraag of je verbinding met andere spelers kan krijgen.

quote:
AgoNitE schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 07:43:
Gister dit spel ook maar weer eens geïnstalleerd, werkt allemaal prima..Kan alleen niet inloggen qua gamespy? 3 accounts geprobeerd, waaronder 1 nieuw aangemaakt..

Krijg de hele tijd de melding dat mn nick al met een ander wachtwoord in gebruik is..dus ook bij het account wat ik gister speciaal voor TDU h eb aangemaakt...
Waar heb je dat nieuwe account aangemaakt? Op de gamespy website of in TDU zelf?

Reg. datum: 14 maart 2007

quote:
AgoNitE schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 07:43:
Had ik ook last van. Heb uiteindelijk een nick ingevoerd die nog niet kon bestaan en toen werkte het.
Het leek bij mij dus om de keuze van mijn nick te gaan en niet om de account gegevens (e-mailadres/wachtwoord) eronder.

asphinctersayswhat?
Reg. datum: 21 maart 2002

quote:
Jeroen O schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:09:
[...]

Waar heb je dat nieuwe account aangemaakt? Op de gamespy website of in TDU zelf?
Gamespy website, weet niet of dat erg is. Maar werkte voorheen wel.
@post hierboven, dat bedacht ik me ook toen ik wat meer wakker was :p toen kreeg ik de melding dat de friendslist unavailable zou zijn, en kon alsnog niet aanmelden :(

Voor de mensen die lid willen worden, wat vandaag dus niet echt wilde lukken. Voortaan spreken we niet bij de club af, maar bij de ingang van het circuit.

Om één of andere reden krijg ik bij het clubhuis geen (of heel moeilijk) verbinding met anderen, terwijl als ik op het circuit ga staan, heb ik meteen verbinding met 7 andere spelers.

Ik zal proberen daar donderdag en vrijdag in ieder geval om 21:00u te staan en als het even kan ook om 19:30u.

Hopelijk werkt het friends systeem dan ook weer, want dat ging vandaag ook niet helemaal goed. En niet alleen bij mij, zie http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=83131

Het gaat nooit snel genoeg!
Reg. datum: 28 maart 2002

quote:
Jeroen O schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:19:
Voor de mensen die lid willen worden, wat vandaag dus niet echt wilde lukken. Voortaan spreken we niet bij de club af, maar bij de ingang van het circuit.

Om één of andere reden krijg ik bij het clubhuis geen (of heel moeilijk) verbinding met anderen, terwijl als ik op het circuit ga staan, heb ik meteen verbinding met 7 andere spelers.

Ik zal proberen daar donderdag en vrijdag in ieder geval om 21:00u te staan en als het even kan ook om 19:30u.

Hopelijk werkt het friends systeem dan ook weer, want dat ging vandaag ook niet helemaal goed. En niet alleen bij mij, zie http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=83131
Je hebt een DM ;)

Ik zal proberen donderdag of vrijdag avond naar het circuit te komen.

Voor alle mensen die een verzoek hebben ingediend om lid te worden: ik heb een forum geopend waar we onze clubafspraken kunnen maken. Deze is te vinden op http://tweakerstduclub.forumup.nl/

Hier kan je je registreren, meedoen aan races en tours en deze zelf organiseren. De eerste race en tourtocht staat gepland op zondagavond.

Voor de mensen die aan de in-game club willen worden toegevoegd (mits de TDU friends service wil meewerken), vanavond om 21:00u en vrijdag om 19:30 en 21:00u sta ik bij de ingang van het circuit. Gebleken is dat afspreken bij het clubhuis teveel problemen geeft omdat je moeilijk een verbinding krijgt.

Reg. datum: 22 mei 2008

Ik heb vandaag TDU met een Thrustmaster stuurtje aangeschaft. Het spel is geinstalleerd en doet het maar ik zou echt niet wete hoe ik mijn auto laat besturen door het stuurtje. Het stuurtje is geinstalleerd en doet het ook bij een test dingetje. Maar ik weet niet hoe ik hem kan gebruiken bij TDU? Alvast bedankt voor (de hopelijk snelle) reactie('s)

Bij opties moet je instellen dat je gebruik maakt van het stuur. Er zit ergens een optie "enable wheel"

Vervolgens moet je alle voertuig bewegingen (gas geven, remmen, sturen) opnieuw toekennen. Dus aanklikken en dan de bijbehorende stuurbeweging maken.

Thnx! Het is gelukt. Alleen is m'n knop voor het opschakelen nu al kapot :S Hij geeft geen klik meer en ik kan hem gewoon niet gebruiken :(

Weet iemand waaorm ik niet online kan? Als ik online wil zegt hij dat ik een update moet installeren maar als ik dat doe dan zegt hij dat hij de pagina op internet niet kan vinden :S

Nee, kan kloppen. De atari website is onlangs helemaal aangepast. Ik zal even kijken of ik die update ergens kan vinden.

Edit: Op de atari site kan ik hem nergens meer vinden.

Op de volgende websites is de patch wel te downloaden:

http://www.gamershell.com/download_20182.shtml
http://www.fileshack.com/...ive+Unlimited+Patch+1.66A

Jeroen O wijzigde dit bericht 23-05-2008 18:41 (49%)

Ok, Thnx!

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: