Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik vind die Alfa 8c niet eens zo bijzonder, hij rijd niet eens lekker

Trouwens, na tour du island te hadden afgelegt waren me ogen rood doorlopen. Ik reed op de kawasaki moter, dan is het ook wel erg makkelijk om te winnen :X

Ghostrider wijzigde dit bericht 01-05-2008 18:26 (53%)

[Ghostrider]
Workstation Q6600@8x400=3,2ghz 2048mb DDR2 GeIL800 Geforce8800GTSXFX580 22inch TFT
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 Server 4000gig hdd's

Voor tour of the island liefhebbers: op het atari forum loopt een discussie over het winnen van de tour of the island met langzame auto's.

http://forums.eu.atari.co...php?p=1848403#post1848403

Best grappig om te zien dat je zelfs met een Nissan Skyline kan winnen met wat pijn en moeite.

Mja leuk als je je verveelt, maar als je het uiteindelijk niet haalt met je langzame auto heb je een uur voor jan l*l je best gedaan...

pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso

Dat is het risico.

Maar je kan het ook als een uitdaging zien.

Reg. datum: 01 december 2006

Yep ik volgde het ook al Jeroen, best grappig. Met een Lotus etc.
En ja als je het daarmee probeerd gaat t niet over dat uurtje. Dan had je wel een andere race gedaan :P.

xfire: enpthron

Reg. datum: 24 februari 2007

Wat is de beste manier om met elkaar te cruisen/racen? Als je gewoon rijdt zie je elkaar meestal niet, en als je elkaar toevallig ziet schokt het vaak erg. Als iemand in intraclub een race maakt werkt het vaak wel, maar soms kan iemand er gewoon niet in. Kun je hier iets aan doen of komt het gewoon door Gamespy? :S

Vroeger, toen VMACNL nog bestond, ging het cruisen alsvolgt:

- Je spreekt van tevoren op een bepaalde locatie en tijd af.
- Je rijdt of springt naar die locatie toe.
- Bij aankomst zie je niemand staan.
- Je opent de map, je kijkt of op locatie mede-deelnemers van de cruise staan.
- Zo ja, dan klik je daar op. (Eventueel kan dit ook direct bij stap 2)
- Als het goed gaat, sta je nu bij elkaar.
- Als het niet goed gaat, dan ligt het aan gamespy.
- Iedereen lockt op elkaar, zodat de groep bijeen blijft. (via free riders naam selecteren en dan lock doen)
- Als de hele groep compleet is, kan je eventueel via hetzelfde free riders menu, de sessie isoleren. Voordeel is, dat er niemand anders meer tussen komt. Nadeel is, als iemand toch per ongeluk de verbinding verliest of per ongeluk de map opent, dan komt die er ook niet meer tussen.

In principe ging dit altijd goed, mits je bij elkaar kon komen. Dat was het enige wat wel eens mis ging.

Met de clubs heb ik geen ervaring, dus ik heb geen flauw idee wat er nu wel en niet van werkt. Inter club races werken niet. Elkaars avatar zie je volgens mij ook niet, maar voor de rest weet ik het ook niet allemaal :)

Misschien dat iemand anders dat kan vertellen wat er nu wel en niet werkt met de clubs. Daar ben ik wel benieuwd naar.

Jeroen O wijzigde dit bericht 02-05-2008 14:13 (9%)

Wordt tijd om ook maar weer eens TDU op te starten, ben benieuwd naar het carpack.

Sinds een paar dagen in het bezit van een originele versie van TDU. Had de minder legale versie, maar vond het nu tijd om een originele te halen. Denk dat ik wel voor m'n zoon ook een versie koop ivm MP. Als ik probeer te joinen op zo'n rode MP stip, dan zie ik niemand. En lid van een clup worden gaat alleen als je de mensen kent. (logisch eigelijk) Zal ook eens kijken naar die CarPack.

Maar overall: Geweldig spel.

Je kan ook lid worden van een club door er zelf één te openen. Dan krijg je toch je punten daarvoor.

Reg. datum: 03 december 2007

Ik ben sinds kort ook bezig met racen en i toch wel een leuk spel.
Ik heb net de startpost bekeken maar de links daar de gegevens naar de autos werken niet meer
Heeft iemand dit excel bestandje nog ?

Het gaat om de onderstaande regel:

CtC heeft de specificaties van alle auto's in TDU overzichtelijk in een Excel sheet gezet. Het bestandje kan je hier downloaden! Tortelli, bedankt voor het hosten :) polo1987 heeft bij het originele bestandje ook de gegevens van getunede auto's gezet, wat je hier kan downloaden.

Ik heb wel wat alternatieven.

http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=82074

In dit topic staan alle auto's met de belangrijkste specificaties. Inclusief de carpack auto's zowel getuned als ongetuned. Er is hier uitgegaan van de specificaties die TDU zelf geeft.

http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=82334

In dit topic zit een bestandje met daarin de gegevens zoals deze proefondervindelijk zijn vastgesteld. Ook hier zijn de auto's uit het carpack in verwerkt.

Ik zal tevens kijken of ik het originele bestandje ook nog ergens heb, maar ik vermoed het niet omdat ik zelf een overzicht aan het maken was.

Reg. datum: 17 augustus 2001

quote:
joentje schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:56:
Ik ben sinds kort ook bezig met racen en i toch wel een leuk spel.
Ik heb net de startpost bekeken maar de links daar de gegevens naar de autos werken niet meer
Heeft iemand dit excel bestandje nog ?
Ikzelf gebruik deze website om naar de verschillende auto's en hun eigenschappen te kijken:
http://tdu.gameprophets.com/content.php?inc=cardb.
Ik kan in de openingspost niet vinden hoe ik de GOT club in TDU kan joinen. Kan iemand dat uitleggen?

P4 2.4GHz - 1GB DDR333 - GeForce4 ti 4600 - 2x Maxtor D740X 80GB ATA133 (Raid 1) - Pioneer DVD-106S - Aopen 40x12x32

Dat kan niet want de GOT club is nooit van de grond gekomen (helaas).

De plannen zijn er wel voor geweest. In het spel zelf is er ook ooit eens een club voor aangemaakt, maar verder heeft de club eigenaar er nooit meer wat mee gedaan.

Om lid te worden van een club binnen TDU moet je uitgenodigd worden door één van de leden.

Nu zijn er wat nieuwe spelers bij, zoals ik. Kunnen wij nu niet een GOT club beginnen? Moeten wel alle e-mail adressen in je profiel zichtbaar zijn. Dat is toch het enige wat je nodig hebt? Uiteraad een Club, maar dat is geen probleem lijkt me.

Jerk184 wijzigde dit bericht 13-05-2008 13:54 (8%)

Nee, zo werkt het niet.

Iemand moet een club openen in het spel.

Vervolgens moeten de leden in het spel afspreken met de clubeigenaar.

De clubeigenaar voegt de mensen die lid willen worden toe aan hun vriendenlijst in het spel.

Aan de hand van die vriendenlijst kan hij in het spel uitnodigingen versturen naar de mensen die hij lid wil maken. Als deze die uitnodiging vervolgens accepteren, dan zijn ze lid van de club.

Andersom werkt volgens mij ook. Als jij de club eigenaar in je vriendenlijst hebt, dan kan je een verzoek indienen (uiteraard ook weer in het spel) om lid te mogen worden. Met deze wijze van lid worden heb ik echter geen ervaring.

Ik heb best interesse in een GOT club, maar alleen als deze actief is en BLIJFT.

Niet dat het zo gaat als met TDUCNL (de opvolger van VMACNL), welke op sterven na dood is.

Hi all,

Ik ben ook voor een nieuwe club. Momenteel enkel het offline gedeelte onder handen genomen, nu lijkt me cruisen met mede tweakers uiteraard ook zeer leuk. Offline gedeelte is ook al uitgespeeld :(

Heikel puntje is dat mijn internet er even niet is (zit tussen 2 verhuizingen in) en dat er dus een nieuw profiel (online) gestart moet worden in mijn geval.

Maar als er een actieve club komt, heb ik zeker intresse!

Hoe druk is het nog online met dit spel, wil het eens proberen, maar is het nog de moeite waard of is het echt uigestorven?

Reg. datum: 01 december 2006

quote:
Jazzle schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:52:
Hoe druk is het nog online met dit spel, wil het eens proberen, maar is het nog de moeite waard of is het echt uigestorven?
Als je eenmaal mensen kent, is het zeerzeker niet uitgestorven, msischien op GoT wel. Maar het spel zelf zeerzeker niet, wil je wat meer actie. Ga op de europese atari forums zitten, en dan de UK daar TDU PC.. Dan vindt je genoeg mensen die ook nog op dagelijkse basis spelen, vanwege mijn drukte op school atm niet... Maar over t algemeen was ik ook genoeg te vinden op o'ahu

xfire: enpthron

Online rijden nog genoeg mensen rond. Dus het is zeker de moeite waard om online te gaan spelen.

______

Ik wil ook wel een got club! Lijkt me welleuk om samen te rijden.

Die club moeten we dan maar eens snel maken.

Even wat anders. Uiteraard gezocht, maar ik heb net 2 giga problemen gehad met TDU. Eerste keer dat dit mij overkomt btw. Heb eerst de minder legale versie gehad, en nu dus deze.

Tijdens de miljonairs race, was al over de helft: Spel blijf hangen. Gewoon niks meer te doen. Pc deed het nog... kon alleen uit het spel komen om via taakbeheer het spel te beeindigen.

Herstart pc gedaan. 30 min later weer TDU opgestart... en nu met het weg brengen van een lifter: weer hangen.. GVD...

Wat is hier het beste advies voor? Spel opnieuw installeren? Profiel verwijderen?

Niet de super snelste pc meer, maar wel laatste DirectX, Video drivers etc.

Je moet het Radial file even verwijderen, daar is een programmatje voor. Ik zal hem even voor je zoeken, hij word zo ge-edit.
Edit: Dit moet hem zijn als het goed is. Als hij niet werkt moet ik even verder zoeken. Heb nl mijn eigen programmatje geupload. http://rapidshare.de/files/39439311/MGRC.rar.html

Martijn1990 wijzigde dit bericht 17-05-2008 19:55 (43%)

quote:
Jerk184 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:35:
Die club moeten we dan maar eens snel maken.
Maak jij een club aan of moet ik dat doen?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws