Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W
[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicSpeel je de motoren met een joystick?
[Ghostrider]Zepto6224/EEE901
Workstation Q6600@3,2ghz 4G geil GF8800
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 4000gig hdd
nee ik deed motoren met keyboard.quote:Ghostrider schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:00:
Hij ging wel harder, ook gelijk de kawasaki gekocht de snelste en level3 getuned. wat een geluidje en gaan als de brandweer.
Speel je de motoren met een joystick?
heb nu een stuurtje, maar nog nooit een motortje geprobeert.
heb nog niet alle shops bezocht.
Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W
Hah dat is altijd het eerste wat ik doequote:MexxT schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:49:
[...]
nee ik deed motoren met keyboard.
heb nu een stuurtje, maar nog nooit een motortje geprobeert.
heb nog niet alle shops bezocht.
Meteen alle winkels afjagen nadat ik één "Auto-weg-breng-missie" perfect heb gedaan en een wat snellere wagen heb gekocht.
Ik vind eigenlijk dat geld moeilijker te verdienen moet zijn... en dat er veel meer "gewone" auto's moeten zijn waarmee geraced moet worden. De dure wagens moeten eigenlijk zeldzamer zijn.. je voelt je niet cool meer in een Gallardo als je er 20 man in ziet rijden in elke online sessie.
Het is een stuk gaver als je heeltijd in oude modellen van dure auto's moet rijden.. of in gewonere auto's zaols BMW 3 series etc.. zodat de exotische wagens ook echt exotisch blijven.
Tis nu online net alsof je in Monaco rijdt. Een auto van 2 ton op elke hoek van de straat.
Haalt de specialiteit er wel vanaf
DutchManticore wijzigde dit bericht 23-04-2008 21:38 (0%)
Reden: Hey Mexxt ben jij ook overgestapt van Techzine naar Tweakers :P?
Intel Q6600@stock , Ocz 2x2GB Reaper HPC 800Mhz, 2x 8800GTS G92 (SLI), Asus P5N32-E 680i SLi, Coolermaster CM690, Corsair TX650Watt
Uiteindelijk zal toch iedereen die exotische auto's unlocken en ermee gaan rijden. Het zal hooguit wat langer duren voordat er veel van op de weg verschijnen, maar zeker nu een jaar na de release, nu iedereen het spel wel grotendeels heeft uitgespeeld, zullen de meeste over de exotische auto's beschikken en ermee rijden.
Maar toch zijn er ook wel mensen die in klassieke auto's rijden.
Van het weekend was ik in een Chevrolet Corvette C1 aan het rijden. Op een gegeven moment kwam er een klassieke Dodge aan en die bleef de hele tijd naast / achter me rijden. Dit alles met een gangetje van ongeveer 110 km per uur. Dat was echt relaxed rijden.
Overigens lach je je met die supersnelle wagens ook rot.
Van tijd tot tijd gebeurt het wel eens dat je er één tegen komt. Een Saleen S7, Ferrari Enzo, McLaren F1 of een andere Class A level 3 auto. Zelf rij je dan in een Class C of D auto, level 0.
Vervolgens moet je dan die snelle klasse A auto gaan achtervolgen. Die geven vervolgens gas om vervolgens verderop de controle over de auto te verliezen en in de berm terecht te komen. Dus uitendelijk ben je gewoon sneller met een klasse C of D auto, die wel op de weg blijft omdat die veel beter hanteerbaar is.
Jeroen O wijzigde dit bericht 23-04-2008 22:01 (29%)
Ja nu na een jaar.. maar ik bedoel.. ook net na de release en zelfs al in de beta, die ik ook al speelde, reden er mensen met achterlijke dure auto's.quote:Jeroen O schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:56:
Ik denk dat dat weinig zin heeft.
Uiteindelijk zal toch iedereen die exotische auto's unlocken en ermee gaan rijden. Het zal hooguit wat langer duren voordat er veel van op de weg verschijnen, maar zeker nu een jaar na de release, nu iedereen het spel wel grotendeels heeft uitgespeeld, zullen de meeste over de exotische auto's beschikken en ermee rijden.
Maar toch zijn er ook wel mensen die in klassieke auto's rijden.
Van het weekend was ik in een Chevrolet Corvette C1 aan het rijden. Op een gegeven moment kwam er een klassieke Dodge aan en die bleef de hele tijd naast / achter me rijden. Dit alles met een gangetje van ongeveer 110 km per uur. Dat was echt relaxed rijden.
Echt serieus belachelijk:.. als je één missie perfect doet heb je minstens 130k... Zo'n auto-weg-breng-missie...
Intel Q6600@stock , Ocz 2x2GB Reaper HPC 800Mhz, 2x 8800GTS G92 (SLI), Asus P5N32-E 680i SLi, Coolermaster CM690, Corsair TX650Watt
Ik vind het eerder belachelijk dat je met trade zoveel geld kan verdienen.
Zelf maak ik daar geen gebruik van en heb alle auto's bij elkaar gespaard door er voor te racen. En dan ben je echt nog wel even bezig voordat je alle auto's hebt.
Ik stoor me er verder niet echt aan. Ik vind dat iedereen in de auto moet kunnen rijden waar die zin in heeft. Ik denk dat het spel ook minder interessant wordt, als het pas heel lang duurt voordat je in de snelste auto's kan rijden.
Reg. datum: 30 januari 2008
Ten eerste: ik heb een gedeelte van de posts in dit topic gelezen, en wou even melden dat ik (nog) geen last heb van problemen met geluid e.d. Wel loopt het spel zo heel af en toe vast, en dan is een pc reboot het enige dat helpt... maar ja, dat moet ik dan maar voor lief nemen...
Ten tweede, ik heb 2 vraagjes, waarvan ik hoop dat jullie me daar mee kunnen helpen.
1. Wat zijn de beste races om snel veel geld te verdienen. En dan heb ik het niet over de millionairs challenge of the tour of the island, want die duren zo verdomde lang. Iemand suggesties?
2. Een vriend van me heeft het spel net gekocht, en we wouden eens proberen of we elkaar online konden vinden. Teamspeak erbij, we zouden allebei naar de ferrari/maserati dealer rijden, en dan maar hopen dat het werkt, wat blijkt? Ik krijg perfecte verbinding, zie 10 andere spelers, maar die vriend van me is nergens te bekennen. Vervolgens valt bij hem de verbinding 2 keer weg, maar ook na meerdere keren opnieuw proberen... niets! Ik heb nu een club op gericht, maar om hem daar voor uit te nodigen, moet ik hem eerst tegenkomen!! Hebben jullie misschien tips die de kans dat ik hem tegenkom wat kunnen vergroten?
Alvast bedankt!
Buran
"The Mellet Loop" op Ford Island levert 75K per ronde op. En als je goed genoeg bent hoeft dat niet veel meer dan een minuut of twee per ronde te duren
MadMarky wijzigde dit bericht 28-04-2008 00:23 (6%)
pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso
Hoi
Welke race is dat precies (oftewel, waarop het eiland kan ik die vinden?)quote:Denzo schreef op maandag 28 april 2008 @ 01:40:
Met Champion je kun je die 70k race doen.. 70k in 15 seconden.
Dat geldt alleen online neem ik aan? Gewoon willekeurige auto te koop zetten en 2 dagen later ben je 10 mil. rijker ?quote:FiXeR.nl schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:50:
Je kunt ook 10 miljoen verdienen door 2 hele dagen te wachtenGewoon een auto te koop zetten voor 10 miljoen en hij word vanzelf verkocht. Die bug werkt hier nog steeds...
Haay wijzigde dit bericht 28-04-2008 14:40 (23%)
Reg. datum: 16 oktober 2006
http://img241.imageshack....180mphheavytrafficfq2.jpg
Kun je em vinden. (Het geweldige mooie rood blauwe kruis met de gele cirkel.)
Die truuk met auto's te koop zetten (enkel online, offline kan je alleen direct sell doen (50%)) heb ik ook wel eens gehoord.
Dat is inderdaad alleen voor online.quote:Haay schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:03:
Dat geldt alleen online neem ik aan? Gewoon willekeurige auto te koop zetten en 2 dagen later ben je 10 mil. rijker ?
Reg. datum: 01 december 2006
Tip: Ga naar een rustiger gebied, bijv. bij de classic dealer onder de VW dealer misschien dat je daar meer kans heb op een rustige meeting. Overigens op mekaar te zien moet je wel met minder dan 8 zijn. Dus met jou erbij 6 erbij, en dan kan je maat nog joinen. Aangezien 8 max aantal is.
Specs: http://tweakers.net/gallery/sys/17113 xfire: enpthron
Reg. datum: 30 januari 2008
Ik was van plan dat te doen, ik heb die alfa romeo die je gratis mee kunt nemen nadat je "Tour of the Island" gehaald hebt, te koop gezet voor 9.999.000. (10 mil precies kan niet)quote:FiXeR.nl schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:50:
Je kunt ook 10 miljoen verdienen door 2 hele dagen te wachtenGewoon een auto te koop zetten voor 10 miljoen en hij word vanzelf verkocht. Die bug werkt hier nog steeds...
Maar binnen 20 min had een of andere mafketel dat bedrag er al voor neergelegd! 10 Mil verdient in 20 minutjes...
Bedankt rCk, we hebben een rustige plek opgezocht, toen verscheen mijn maat op de kaart, als je er dan op klikt, dan zie ik hem wel.quote:rCk schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 00:55:
Buran, 10 anderen is tamelijk lastig in TDU om eerlijk te zijn :roll:
Tip: Ga naar een rustiger gebied, bijv. bij de classic dealer onder de VW dealer misschien dat je daar meer kans heb op een rustige meeting. Overigens op mekaar te zien moet je wel met minder dan 8 zijn. Dus met jou erbij 6 erbij, en dan kan je maat nog joinen. Aangezien 8 max aantal is.
Er is nu alleen een ander probleempje opgedoken. Als ik hem dus zie, flits ik met mijn koplampen om hem uit te dagen. Hij krijgt daar netjes een melding van, maar hij kan alleen rejecten! Als hij op enter ramt gebeurt er niets, hij heeft in het beeld ook geen accept staan... enig idee wat dit veroorzaakt? Moet je bijvoorbeeld dezelfde rang zijn, of hetzelfde type auto hebben? Ik ben expert en had een klasse "A" auto, hij is rookie, en heeft een "E" auto...
Ik wordt uitgenodigd door een Ferrari Enzo terwijl ik zelf in een Maserati 3500 GT rijdt. (Overigens één van de redenen dat ie uit staat).
Overigens hoef je die instant challenges niet eens online te doen. Als je in je online profiel online interacties uitzet bij opties, dan krijg je dezelfde AI racers als in een off-line profiel. Daartegen kan je ook instant challenges doen die gewoon meetellen voor je game progress.
Daar moet je "Allow online interactions" uitzetten.
Dan krijg je in free-roam modus geen mede-TDU-spelers, maar dezelfde bots als in off-line modus, inclusief politie. De clubs, drive-ins en multiplayer races blijven wel beschikbaar.
Ook heb ik perongeluk een Enzo, Mclaren, MclarenGTR, en Lambo Gallardo + wat oldtimers voor 1.000 gekocht

Ghostrider wijzigde dit bericht 29-04-2008 22:50 (6%)
[Ghostrider]Zepto6224/EEE901
Workstation Q6600@3,2ghz 4G geil GF8800
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 4000gig hdd
Krijg je iedere keer nadat je de tour of de island hebt gedaan, een Alfa 8c? Of alleen de eerste keer?
Desktop: Intel E6850, Asus P5K Premium, 4GB PC6400, X1900XT, X-Fi Platinum, Raptor 150GB, Samsung 226BW 22"
Laptop: Asus F3KA
Sound: Logitech Z-5500 + Sennheiser HD 555
Wat hij dus zegt. Je zal bij de Alfa dealer in ieder geval niet nog een meekrijgen.quote:B-Buster schreef op woensdag 30 april 2008 @ 17:31:
Alleen de eerste keer.
The Tweaker Pin Show | Bjusterbaarlik lekker
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.